Tilannepäivitys: Tähän iltapäivään mennessä ei supportista kuulunut mitään. Yllättäen klo. 16 maissa asiakastilini oli kuitenkin täysin käytettävissä, puolilta päivin se oli vielä lukossa.
Omat tilaukset -linkissä oli viesti, että tilaukseni on peruutettu. Ei muuta tietoa. Osta uudelleen -linkistä avautui tuotesivu, jossa M3 oli myynnissä 50e kalliimmalla, eikä myyjänä+toimittajana ollut edes Amazon, kuten alkuperäisessä tilauksessa oli.
Tuolla hyvät tarjoukset -ketjussa ollut linkki, jota klikkaamalla tuotteen yritin alunperin ostaa, ohjautui nyt myös tuohon kalliimpaan tuotteeseen.
Aikani penkomalla löysin vielä M3:n, jossa myyjänä ja toimittajana oli Amazon. Hintakin oli ennallaan (280e), toimitusajaksi peloiteltiin noin kuukautta. Laitoin piruuttani kuitenkin tavaran tilaukseen.
Tilausvahvistus napsahti sähköpostiin, ja varttitunti sen jälkeen tuli viesti, jossa pahoiteltiin ensimmäisen tilauksen maksuvälinesekaannusta ja kerrottiin, että se tilaus on peruutettu.
Näin tänään. Sanomattakin selvää, että mahdolliset kommervenkit tuon uuden tilauksen tiimoilta eivät hirveästi yllätä
.
Edit: Niin se tarinointi sinne supportiin. Mää kerroin vain, että nimeni on "Termos", luottokortti on myönnetty nimelle "Termos". Laitoin vielä uudestaan yhteystietoni, sekä palan painikkeeksi linkin Osuuspankin enkkukieliselle kotisivulle, sekä Osuuspankin
"OP Corporate and payment services help +358 100 05151
We will help you in questions related to corporate and payment services* Mon-Fri 8 am -10 pm."