Amazon tilaaminen

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purple
  • Aloitettu Aloitettu
Postin toimesta ja maksikirjeenä kai ne on lähetetty, eli käytännössä joutuu sen hakemaan postista itse. Nykyään postinkantajat ei taida edes pahemmin yrittää, että mahtuuko kirje luukusta vaan jos on vähänkään isompi, niin jättävät pois kyydistä suoraan.
 
koneen koteloa tässä odottelen niin ei maksikirjeeseen sovi,jos vieläkään oikeeta tuotetta ovat lähettäneet.

kyllä ne täällä päin kiinan tilauksia käy ovella tarjoomassa vaikka tietää ettei luukusta sovikkaan.
 
Löytääkö joku Amazonista napin jolla saa näkyviin vain tuotteet jotka lähetetään Suomeen? Harmittavan usein jäänyt jotain tilaamatta koska ei toimitusta.
 
Löytääkö joku Amazonista napin jolla saa näkyviin vain tuotteet jotka lähetetään Suomeen? Harmittavan usein jäänyt jotain tilaamatta koska ei toimitusta.

Kun teet haun niin vasemmassa valikossa on kohta: "International Shipping Ship to Finland"

sori kun tulee myöhässä mutta muutama päivä sitten oli amazon prime day. Näitä kannattaa kytätä kun on hyvät alet mm. Echo ja dot oli 50% alessa. Alennukset saa myös trial tunnuksilla ;)
 
Kun teet haun niin vasemmassa valikossa on kohta: "International Shipping Ship to Finland"

sori kun tulee myöhässä mutta muutama päivä sitten oli amazon prime day. Näitä kannattaa kytätä kun on hyvät alet mm. Echo ja dot oli 50% alessa. Alennukset saa myös trial tunnuksilla ;)
Tarkoitatko "AmazonGlobal Eligible"? Ei toi täppä ainakaan mulla poista tuotteita joita eivät lähetä. Eihän Echokaan ole Suomessa tuettu... Suostuukohan tollanen edes toimimaan Suomalaisella IP:llä?

edit. Here's everything the Amazon Echo can do Asuispa Amerikassa. Suomeen tulee kaikki uusi joko ei ollenkaan tai paljon myöhässä.
 
Viimeksi muokattu:
Tarkoitatko "AmazonGlobal Eligible"? Ei toi täppä ainakaan mulla poista tuotteita joita eivät lähetä. Eihän Echokaan ole Suomessa tuettu... Suostuukohan tollanen edes toimimaan Suomalaisella IP:llä?

En vaan ihan noilla teksteillä löytyy. Oletko kirjautuneena?

Echoa ei löydy koska sitä ei toimiteta suoraan suomeen mutta esim borderlinxin kautta onnistuu.
 
En vaan ihan noilla teksteillä löytyy. Oletko kirjautuneena?

Echoa ei löydy koska sitä ei toimiteta suoraan suomeen mutta esim borderlinxin kautta onnistuu.
Ai katsos. Oon tuolta kyllä kirjoja tilannut paljonkin vuosien aikana. Tavaraa mukava tilailla kun asunut maassa jossa Amazon täysin tuettu.

Ostit Echon? Kerro sitten miten toimii.
 
En vaan ihan noilla teksteillä löytyy. Oletko kirjautuneena?

Echoa ei löydy koska sitä ei toimiteta suoraan suomeen mutta esim borderlinxin kautta onnistuu.

Liekköhän sama kun vuosia sitten hamuilin kindleä ja sitä ei millään saanut lähettää suomeen mistään brittien tai saksan amazonin kautta. Piti tilata jenkkilästä suoraan.
 
Ai katsos. Oon tuolta kyllä kirjoja tilannut paljonkin vuosien aikana. Tavaraa mukava tilailla kun asunut maassa jossa Amazon täysin tuettu.

Ostit Echon? Kerro sitten miten toimii.

En tilannut kun toiminnallisuudet on suomessa liian rajoittuneet. Siri hoitaa hommaa kiitettävän kohtuullisesti. Tosin Harmony Elite (200€:lla) ja nippu alennuksessa olevia Hue valoja lähti tulemaan.
 
Liekköhän sama kun vuosia sitten hamuilin kindleä ja sitä ei millään saanut lähettää suomeen mistään brittien tai saksan amazonin kautta. Piti tilata jenkkilästä suoraan.
Nykyään on näin:

Important Information
To ship this product outside the U.S., please select your country of use and read the specific information for that location. Content shown is not available in all countries.
Some products ship to Finland when purchased on Amazon.co.uk.
To see available devices in Finland, please visit Amazon.co.uk.

edit. Joo eli Jenkeissä on toi suominappula mut co.uk:ssa ei.
 
Nykyään on näin:

Important Information
To ship this product outside the U.S., please select your country of use and read the specific information for that location. Content shown is not available in all countries.
Some products ship to Finland when purchased on Amazon.co.uk.
To see available devices in Finland, please visit Amazon.co.uk.

edit. Joo eli Jenkeissä on toi suominappula mut co.uk:ssa ei.

Varmaan sama outo juttu noitten omien vehkeiden kanssa. Alvit ja tullimaksut päälle tuli tietysti. Muuten helposti meni tilaus, eli ei noista tarvinnut huolehtia.
 
Nykyään on näin:

Important Information
To ship this product outside the U.S., please select your country of use and read the specific information for that location. Content shown is not available in all countries.
Some products ship to Finland when purchased on Amazon.co.uk.
To see available devices in Finland, please visit Amazon.co.uk.

edit. Joo eli Jenkeissä on toi suominappula mut co.uk:ssa ei.

Ai katos niinpäs onkin, höh onpas outoa kun muuten kaikkien maiden kaupat on samanlaisia.
 
Saa nähä tuleeko ikänä toista kertaa tilattua kyseisestä paska läävästä.eilen kun sain postista noutaa vajaa kolme viikkoa matkalla olleen i-perceily paketin niin saikin todeta että lähettivät saman väärän kikkareen kuin reilu kuukausi sitten.asiakaspalvelusta rahojen palautusta kysellessä sanoivat mielellään palauttavansa rahat kun väärä tavara sillä kolmannellakin yrityksellä tulisi :D

Isolle puljulle tietysti pikku rahoja korvata mullekkin yhteensä 62€ palautuskuluja saamatta lopulta mitään kaupaksi..
 
Miten pitkään Amazonilla kestää vastata noihin viesteihin normaalisti?
Parhaimmillaan vastanneet sähköposteihin alle puolessa tunnissa ja pahimmallaan varmaan kestänyt vuorokauden. Hieman tietenkin riippuu siitä, kuinka hankalia ja laajoja kysymyksiä sinne tykittää. Yleisesti ottaen vastaavat todella nopeasti.
 
Vissiin aina, jos tilaa kirjoja sekä jotain muuta, niin Amazon lähettää kahdessa eri paketissa. Tämänkertaisessa lähetyksessä kirja sekä 2x 10x CAT6-verkkokaapeleita, hinta perskarvan yli 39€ millä saa ilmaiset kustit. Kirja iPerse pakettina ja kaapelit Saksan postin kirjeenä, vissiin, koska lukee vain DP eikä seurantaa. Kyllähän tuollainen varmaan kohtuullisen kalliiksi tulee Amazonille.
 
Tuo toimitusten määrä riippuu vähän myös mistä varastosta lähettävät. En yhtään ihmettelisi, jos kirjat olisi omana varastonaan kokonaan, mutta on minulle muutakin tavaraa jaettu useampaa lähetykseen, jotka tulleet eri toimitustavoilla ja paketin päältä sitten selvinnyt, että lähetetty eri maista kokonaan. Oma viimeisin paketti tuli juuri Postin kotiinkuljetuksella (normi DHL postipaketti) ja kuljetuksen aikana koko paketin toinen sivu oli auennut. Näytti, että paketti oli päässyt pahasti litistymään, koska tilasin useamman erikoisen muotoisen tuotteen ja tyhjän tilan täytettä pakettiin oli pantu vain näön vuoksi. Ihmeellistä kyllä kaikki tilaamani tavarat olivat vielä paketin sisällä ja kunnossa. Pistin palautetta aiheesta.
 
Hassua. Kun lisään Amazonissa tuotteen ostoskoriin niin korin päällä lukee että tämä oikeuttaan ilmaiseen toimitukseen.
Sitten kun etenen tilaamisen kanssa niin sitten loppuvaiheessa tuleekin postituskukut mukaan.
Kokoajan siis kirjautuneena omalle tunnukselle että kyllä ostoskori vaiheessakin Amazon tietää mihin olen tuotteen tilaamassa.
 
Hassua. Kun lisään Amazonissa tuotteen ostoskoriin niin korin päällä lukee että tämä oikeuttaan ilmaiseen toimitukseen.
Sitten kun etenen tilaamisen kanssa niin sitten loppuvaiheessa tuleekin postituskukut mukaan.
Kokoajan siis kirjautuneena omalle tunnukselle että kyllä ostoskori vaiheessakin Amazon tietää mihin olen tuotteen tilaamassa.

Onhan tuotteiden yhteishinta riittävä?
 
Tilasin Amazon warehouse deals saksasta kaksi sähköhammasharjaa. Toisessa tuli harjaosa mukana, toisessa ei. Voiko näistä jotenkin näppärästi reklamoida kuten ebayssä, vai pitääkö palauttaa kokonaan?
 
Tilasin Amazon warehouse deals saksasta kaksi sähköhammasharjaa. Toisessa tuli harjaosa mukana, toisessa ei. Voiko näistä jotenkin näppärästi reklamoida kuten ebayssä, vai pitääkö palauttaa kokonaan?
Kannattaa ensin reklamoida ja katsoa, miten haluavat asian korjata. Amazonin nettisivuilla pitäisi olla sellainen yhteydenotto kohta, josta pystyy klikkailemaan, mikä asia on ja mitä tilausta koskee ja siihen tulee sitten ohjeita ja mahdolliset yhteydenottokanavat aiheen suhteen.
 
IMG_20170804_191037.png
Alkoi kuumottaa että amazon.fr-tilaus tulis iparcelilla, mutta näemmä UPS :jd: Ainakin omat kokemukset ollu positiivisia, vaikka DHL:ää pidetään parempana.
 
IMG_20170804_191037.png
Alkoi kuumottaa että amazon.fr-tilaus tulis iparcelilla, mutta näemmä UPS :jd: Ainakin omat kokemukset ollu positiivisia, vaikka DHL:ää pidetään parempana.
I-parcel on UPS tytäryhtiö tai jotain vastaavaa,joten ei kannata huokaista vielä.
Itselle on tullut jo useampi toimitus ilmaisposteilla i-parcelin kautta ilman ongelmia perille,kuopiossa itella suorittaa loppujakelun.
 
@Signa Jos seurantanumero alkaa 1Z niin se on UPS, i-parcelit on tietääkseni AE alkuisia.

Edit: Ja muutenkin seurantatietojen i-parcel sivulla pitäisi mennä jotain tähän suuntaan, ainakin Amazon.de i-parcel pakettien kohdalla:
  1. ollaan vastaanotettu sähköinen informaatio
  2. muutaman päivän päästä paketti on teleportannut itsensä britteihin (Feltham GB)
  3. ollaan pistetty eteenpäin kohdemaahan johonka seuranta sitten tyssää ja paketti saapuu tai ei saavu perille
 
Viimeksi muokattu:
iPerseli paketteja tilannut kaksi ja molemmat tulleet myöhässä. DHL/UPS/Deutsche Post DHL/Royal Mail paketteja n+y kappaletta eikä koskaan ole tullut myöhässä.

Jopa Suomalian posti sentään mainitsee seurannassa, jos on mennyt vituiksi.

Ihan nimensä veroiselta vaikuttaisi iPersel ja pakko toivoa, että Amazon lopettaa mokoman käytön.
 
Paketti tulossa saksan amazonista normi ilmaisilla toimituskuluilla. Viimeisin rekisteröinti hampurista klo 08.00 eli seuraavaksi pitäisi tulla ilmoitus, että on saapunut maahan. Maanantai jo melkein mennyt eikä vieläkään löydy Postin tai DHL:n palvelusta tietoa, että olisi saapunut maahan. Kauan noissa tuppaa yleensä kestämään, että löytyy lähettämisen jälkeen postin seurannasta?
 
Paketti tulossa saksan amazonista normi ilmaisilla toimituskuluilla. Viimeisin rekisteröinti hampurista klo 08.00 eli seuraavaksi pitäisi tulla ilmoitus, että on saapunut maahan. Maanantai jo melkein mennyt eikä vieläkään löydy Postin tai DHL:n palvelusta tietoa, että olisi saapunut maahan. Kauan noissa tuppaa yleensä kestämään, että löytyy lähettämisen jälkeen postin seurannasta?
Itsellä yleensä kestänyt kauiten juuri tuossa välissä, että tulee Postin seurantaan (olettaen, että on normi DHL postipaketti). Aina on tullut perille sinä päivänä, kun Amazon sanoo, että toimitus olisi, mutta usein Postin seurannassa näkynyt vasta edellisenä päivänä. Ilmeisesti tuo toimitus voi vaihdella riippuen, missäpäin maata on, mutta itsellä tuo Postin Priority-paketti on jotakuinkin ainoa palvelu, joka on aina toiminut mallikkaasti.
 
Viimeisin rekisteröinti hampurista klo 08.00 eli seuraavaksi pitäisi tulla ilmoitus, että on saapunut maahan. Maanantai jo melkein mennyt eikä vieläkään löydy Postin tai DHL:n palvelusta tietoa, että olisi saapunut maahan.
Älä ny hötkyile! :eek: Jos tulee esim. laivalla Saksasta niin taitaa mennä vähän enemmän ku 6h.... :facepalm: tai varmaan jopa huomiseen, että näkyy Suomen päässä ja silti pysytään aikataulussa...;) ja ei se maanantai ole vielä mennyt, kyllä noi liikkuu ainakin myöhäiseen iltaan asti
 
Älä ny hötkyile! :eek: Jos tulee esim. laivalla Saksasta niin taitaa mennä vähän enemmän ku 6h.... :facepalm: tai varmaan jopa huomiseen, että näkyy Suomen päässä ja silti pysytään aikataulussa...;) ja ei se maanantai ole vielä mennyt, kyllä noi liikkuu ainakin myöhäiseen iltaan asti

Hahah, itse en edes hoksannut, että kyse oli tämän päivän kello 8:sta. Luulisi kai tosiaan olevan itsestään selvää, että ei se rahti ihan saman tien Saksasta Suomeen teleporttaudu (ja vielä enemmän kun tuo on tavallinen postipaketti eikä mikään express-kuriiritoimitus).
 
Hahah, itse en edes hoksannut, että kyse oli tämän päivän kello 8:sta. Luulisi kai tosiaan olevan itsestään selvää, että ei se rahti ihan saman tien Saksasta Suomeen teleporttaudu (ja vielä enemmän kun tuo on tavallinen postipaketti eikä mikään express-kuriiritoimitus).


Joo-o. Tuosta ensimmäisestä viestistäni jäi torstai-sana puuttumaan eli viiimesin oli viime viikon torstai klo 08:00 . Tänään tullut suomeen ja huomenna perillä
 
  • Tykkää
Reactions: Zat
Joo-o. Tuosta ensimmäisestä viestistäni jäi torstai-sana puuttumaan eli viiimesin oli viime viikon torstai klo 08:00 . Tänään tullut suomeen ja huomenna perillä
Jaa no se selittääkin :lol: Viikonloppuna ei tosiaan pahemmin liiku ja ainakin UPS:illa menee yleensä Suomen päässä vielä 1,5-2pv, että ei välttämättä ole huomennakaan vielä, jos keskiviikoksi lupailtu :shy:
 
Amazon.de tilasin jo 2kk sitte kaksi pakettia. Toimitusta luvattiin 1kk sitten. Eipä ole vieläkään kuulunu. Joko tässä pitää ottaa Amazoniin yhteyttä ja/tai perua Visa-maksut. Vai vieläkö odotan. Kyseessä kuitenkin kohtuu arvokas tilaus (~350€).
Postasit ns. "kiinakaupoille" tarkoitettuun ketjuun. Tämä ketju on parempi kysymyksellesi.

Oliko myyjänä itse Amazon vai joku sitä kautta myyvä? ja millaista toimitusarvioita näytti tilatessa (aivan juu, 1kk :facepalm:) ?
 
Viimeksi muokattu:
Amazon.de tilasin jo 2kk sitte kaksi pakettia. Toimitusta luvattiin 1kk sitten. Eipä ole vieläkään kuulunu. Joko tässä pitää ottaa Amazoniin yhteyttä ja/tai perua Visa-maksut. Vai vieläkö odotan. Kyseessä kuitenkin kohtuu arvokas tilaus (~350€).
Ota ihmeessä yhteyttä.

Eikö tuossa ole seurantakoodia, luulisin tuon arvoisessa tavarassa jo olevan? Vai eikö se ole vielä lähtenyt? Jos ei ole lähtenyt niin oliko tavaraa varastossa?
 
Ota ihmeessä yhteyttä.

Eikö tuossa ole seurantakoodia, luulisin tuon arvoisessa tavarassa jo olevan? Vai eikö se ole vielä lähtenyt? Jos ei ole lähtenyt niin oliko tavaraa varastossa?

Jos on ihan itse Amazon kauppiaana niin tekevät katevarauksen vasta kun tilaus oikeasti lähtee pakattavaksi ja toimitukseen. Jos tilaa/ostaa tuotteen jota ei ole varastossa niin eivät tee katevarausta. Amazon:ta itseltään ostetut paketit ovat aina tulleet luvatussa toimitusajassa (tai vielä nopeamminkin) jos ovat olleet varastossa.

Kolmannen osapuolen myyjiltä on sitten sekä hyviä että huonoja kokemusia. Eli tuote on muka varastossa, tehdään katevaraus ja sitten tavaraa ei ala kuulumaankaan. Tai kerran tuote oli hinnoiteltu "väärin" ja kauppa peruttiin vaikka katevaraus tehtiin. Hinta oli n. 10% halvempi kuin seuraavaksi halvin hinta.

Suomeenkin tilaan nykyään kuriirin kautta kun se ilmainen toimitus on mitä on. Toimiva mutta pitkä toimitusaika valitettavasti pitää usein kutinsa. Keski-Eurooppaan tilattaessa on kyllä juhlaa kun prime-asiakkaana saa ilmaisen toimituksen ja tuote on nopeimmillaan seuraavana päivänä jo perillä.
 
Viimeksi muokattu:
Miten siitä saapumattomasta i-paskaleesta pääsee tuolla Saksan Amazonilla reklamoimaan? Sivustot on kyllä tehty niin tehokkaasti torppaamaan yhteydenotto ihmiseen, ettei mitään rajaa. Eli sen alkuperäisen yli kahden viikon toimitusajan päälle pitää odottaa vielä se seuraava "Now expected" viikko päälle ja sittenkö ilmestyy joku namiska? Vai sähköpostilla yhteys vai reklamoidaanko Visaa suoraan?

Onko joku saanut i-parcelilta jonkun ihmisen kiinni koska viestit tulee selvästi automaatista?
 
Miten siitä saapumattomasta i-paskaleesta pääsee tuolla Saksan Amazonilla reklamoimaan? Sivustot on kyllä tehty niin tehokkaasti torppaamaan yhteydenotto ihmiseen, ettei mitään rajaa. Eli sen alkuperäisen yli kahden viikon toimitusajan päälle pitää odottaa vielä se seuraava "Now expected" viikko päälle ja sittenkö ilmestyy joku namiska? Vai sähköpostilla yhteys vai reklamoidaanko Visaa suoraan?

Onko joku saanut i-parcelilta jonkun ihmisen kiinni koska viestit tulee selvästi automaatista?
Sieltä tilauksesta ja Contact us ja oliko se "Where is my stuff?"

Ensimmäinen vastaus tosiaan on että odota vielä muutama päivä. Sitten kun tuokin päivä on mennyt ohi ja laitat uudestaan viestiä että ei ole vieläkään tullut niin etköhän saa rahat takaisin.
 
Sieltä tilauksesta ja Contact us ja oliko se "Where is my stuff?"

Ensimmäinen vastaus tosiaan on että odota vielä muutama päivä. Sitten kun tuokin päivä on mennyt ohi ja laitat uudestaan viestiä että ei ole vieläkään tullut niin etköhän saa rahat takaisin.

Onkohan näössä vikaa vai joku muuttunut kun en löydä your orders enkä order details sivulta mitään kontaktilinkkiä sen enempää hukassa olevista kuin jo saapuneista paketeista?
 
Onko kukaan ottanut amazon.destä tota luottokorttia? Saisi -50€ kun ottaisi sen.
Saako sen cancellattua samantein ilman kuluja vai onko tähän koira haudattuna?
 
Hmmh.. mites tuo aspan maileihin vastaaminen? Vieläkö toimii?

32GB muistikitti hajosi (toinen kampa ei toimi enää kunnolla), ja halusin palauttaa. Ne sitten käsitti, että haluan rahat takaisin. Muistien hinta vaan on noussut 65€+ ja ne edelliset oli tarpeeksi hyvät. Nyt pitäisi niiden tehdä "Replacement order" ja ne teki "Return order":in.. Nyt täytyisi saada niihin yhteys tekemättä uutta tikettiä.

edit: vastaaminen toimi ja asia on nyt hoidossa. Huomenna vien muistit postiin.
 
Viimeksi muokattu:
Tilasin jenkki-Amazonista tavaraa ja vähän ajan päästä tuli ilmoitus, että on lähetetty. DHL:n seuranta ei pariin päivään kertonut muuta, kuin että lähetystiedot on vastaanotettu. Nyt tuli Amazonilta sähköposti, että toimitus voi kestää luvattua pitempään.

Amazonin seurannassa sanotaankin nyt näin:
Possible delay in delivery due to arrival at incorrect carrier facility

Mitähän tuo nyt sitten meinaa? Ovatko ne laittaneet sen DHL:n sijaan vahingossa menenemään jollekin toiselle kuriirifirmalle?
 
Tilasin jenkki-Amazonista tavaraa ja vähän ajan päästä tuli ilmoitus, että on lähetetty. DHL:n seuranta ei pariin päivään kertonut muuta, kuin että lähetystiedot on vastaanotettu. Nyt tuli Amazonilta sähköposti, että toimitus voi kestää luvattua pitempään.

Amazonin seurannassa sanotaankin nyt näin:


Mitähän tuo nyt sitten meinaa? Ovatko ne laittaneet sen DHL:n sijaan vahingossa menenemään jollekin toiselle kuriirifirmalle?

Luultavasti joku/jokin kädetti ja paketti lähti väärään jakelukeskukseen, viivästys riippunee siitä miten kaukaa se lähti kiertämään.
 
Ensimmäistä kertaa tulee Amazonin tilaus (Amazon.es) i-parcelilla ja erittäin huonot ensivaikutelmat on jäänyt kyseisestä toimitustavasta.

Paketin arvioitu toimitusaika on kaksi viikkoa, kun normaalisti pakettien toimitusajat ovat olleet Euroopan Amazoneissa viikon verran tai alle.

Nyt on kulunut viikko paketin lähettämisestä ja tänään on paketti vasta skannattu varastolla lähteneeksi kohti Suomea. Amazon pisti paketin viime viikon torstaina maailmalle, lauantaina paketti skannattiin Briteissä ja siitä saakka se seisoi paikallaan.
 
Ensimmäistä kertaa tulee Amazonin tilaus (Amazon.es) i-parcelilla ja erittäin huonot ensivaikutelmat on jäänyt kyseisestä toimitustavasta.

Paketin arvioitu toimitusaika on kaksi viikkoa, kun normaalisti pakettien toimitusajat ovat olleet Euroopan Amazoneissa viikon verran tai alle.

Nyt on kulunut viikko paketin lähettämisestä ja tänään on paketti vasta skannattu varastolla lähteneeksi kohti Suomea. Amazon pisti paketin viime viikon torstaina maailmalle, lauantaina paketti skannattiin Briteissä ja siitä saakka se seisoi paikallaan.
Minulla on paketti merkattu saapuneeksi Suomeen jo perjantaina, mutta eipä ole sen koommin siitä kuulunut mitään. Saksasta siis tulossa i-parcelilla.
 
Onko kukaan saanut selville, että miten amazonen takuu toimii jos ostaa käytetyn tuotteen mikä on alunperin ostettu amazonesta?
Meinasin näyttiksen ostaa käytettynä mikä oli alunperin ostettu saksan amazonesta. Sieltä päästä koitin selvittää asiaa, mutta homma jäi itselle vähän auki. Jos oikein ymmärsin, niin käytetyn laitteen kauppa olisi pitänyt tehdä amazonen kautta, että tuote näkyy minun tililläni?
En löytänyt amazonesta muuta vaihtoehtoa lähettää tuotetta huoltoon, kuin tuotteita mitkä oli minun tililläni.
 
Mistä Rozore löysit Amazonesta vaihtoehdonen lähettää tuote takuuseene?

Asiakaspalvelune kautta tuo tehdään joka tapauksesse.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
257 586
Viestejä
4 477 884
Jäsenet
73 961
Uusin jäsen
topiaassss

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom