Amazon tilaaminen

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purple
  • Aloitettu Aloitettu
Se näytti olevan oikea vastaus. Kaikkea muuta taisinkin jo koittaa, mutta tuo auttoi heti. Onko tuo jokin uusi Amazonin käytäntö vai miksi nyt piti tehdä ylimääräinen vahvistus? Ja se on mielenkiintoista, että sitä vahvistusta ei tehdä kun itse ostotapahtuma tehdään.

tämä on joku eu:n vaatima vahvistus. kysyin asiaa Nordeasta parisen viikkoa sitten ja selityksenä tuli että kyseinen vahvistus pitää olla käytössä 2022 loppuun mennessä kaikissa nettikaupoissa ympäri euroopan. Tuolla periaatteessa estetään "1-Click checkout" (vahinkotilaukset) ja tilin kaappauksien kautta tehdyt tilaukset.


Ja kysymys jenkkien amazonista:
kun tilaa amazon.com kautta tavaraa joiden verot hoitaa amazon, niin hoitaako amazon myös ilmoituksen suomen tulliin vai pitääkö asiasta itse ilmoittaa (jos siis tuote jää tulliin)? Amazonin chat ei osannut vastata kysymykseen, tuollaiset kysymykset hoitaa kuulemma vain heidän puhelinpalvelu.
 
Ja kysymys jenkkien amazonista:
kun tilaa amazon.com kautta tavaraa joiden verot hoitaa amazon, niin hoitaako amazon myös ilmoituksen suomen tulliin vai pitääkö asiasta itse ilmoittaa (jos siis tuote jää tulliin)? Amazonin chat ei osannut vastata kysymykseen, tuollaiset kysymykset hoitaa kuulemma vain heidän puhelinpalvelu.
Jos on Amazon.comin myymä tai lähettämä tuote, tähän mennessä ne on aina (verouudistusten jälkeen) lähetetty sellaisilla tavoilla ettei koskaan ole joutunut ilmoitusta tekemään itse - korkeintaan UPS/DHL on kysynyt hetua tullatessa.

Jos on 3. osapuolen lähettämä tuote, niin ne voivat käyttää mitä vain toimitustapaa, ja huonolla tuurilla (eli IOSS-numero ei välity kuljetusyhtiölle) joudut tullaamaan itse käyttäen Amazonin IOSS-numeroa, mitään ylimääräistä ei toki tule silloinkaan maksettavaksi jos verot on hoidettu checkoutissa.
 
tämä on joku eu:n vaatima vahvistus. kysyin asiaa Nordeasta parisen viikkoa sitten ja selityksenä tuli että kyseinen vahvistus pitää olla käytössä 2022 loppuun mennessä kaikissa nettikaupoissa ympäri euroopan. Tuolla periaatteessa estetään "1-Click checkout" (vahinkotilaukset) ja tilin kaappauksien kautta tehdyt tilaukset.

Sehän käytännössä piti olla jo voimassa läpi Euroopan. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä että jokainen maksutapahtuma tarvitsisi vahvistaa verkkopankkitunnuksilla.

Amazonilla on aina ollut yllättävän lepsut käytännöt maksuissa, jolloin riskit väärinkäytöstä jää Amazonille. Yllättävän kauan, viime vuosiin saakka, mentiin jopa niin lepsusti ettei kortin lisäämiseen tarvittu edes kolminumeroista varmennustunnusta.
 
Se 1% jolla on tarratulostin, varmasti sitä tähän käyttää ylpeänä. Me muut sitten laitetaan niin että se pysyy, esimerkiksi teipillä, tai vuohen liimalla. Palautusta ei evätä sen vuoksi, millä viivakoodilappu on kiinnitetty kunhan se on paketissa. Voit toki ostaa myös ihan A4-tarra-arkkia ja käyttää normaalia tulostintasi, jos jostain syystä haluat.
Mikähän on "packed is mailed with pre-paid return mailing label"? En tunnista näistä kolmesta paketin päälle kiinnitettävästä koodista tuota?
 
Mikähän on "packed is mailed with pre-paid return mailing label"? En tunnista näistä kolmesta paketin päälle kiinnitettävästä koodista tuota?
Jos tulostit sen yhden A4:n jossa on niitä viivakoodeja juuri muistaakseni tuo 3, niin kaikki on hyvin. Viet vaan postiin niin ne skannaa sen.
 
Yllättävän kauan, viime vuosiin saakka, mentiin jopa niin lepsusti ettei kortin lisäämiseen tarvittu edes kolminumeroista varmennustunnusta.

Lauantaina lisäsin toisen kortin Amazoniin ja se onnistui ilman kortin takana olevaa 'turvakoodia'. Varmaan tarkoittanet samaa tulla varmennustunnuksella?
Lepsuilu tuntuu jatkuvan.
 
Mulle amazon ei näköjään suostu myymään digitaalisia tuotteita, kun ekaa kertaa yritän. Tilillä hyvä salasana ja 2FA. Korttimaksussa vaadittiin vahvistus ja kaikki menee normaalisti. Sitten tilaus menee pending tilaan ja parin tunnin päästä tulee vääränkielinen viesti, jossa hölistään jotain, että salasana poistettu ja vain otp:llä pääsee sisään.

Aikasemmin ostellut aina kuukauden parin välein jotain kamaa, eikä mitään ihmeellistä. Vai onko tässä joku juttu, että noita ei saa Suomeen ja pitäs vaan tietää. Kukaan ei ainakaan viimesillä sivuilla ole puhunut mitään digituotteista. Paitsi kysyi mp3 ostamisesta Suomeen, johon kukaan ei vastannut.
 
Lauantaina lisäsin toisen kortin Amazoniin ja se onnistui ilman kortin takana olevaa 'turvakoodia'. Varmaan tarkoittanet samaa tulla varmennustunnuksella?
Lepsuilu tuntuu jatkuvan.

Sitä juuri. Vieläkin? Muistelin varovasti että tänä vuonna olisi jo kysytty kun lisäsin korttia sinne. Muistan varmaankin väärin.
 
Jos tulostit sen yhden A4:n jossa on niitä viivakoodeja juuri muistaakseni tuo 3, niin kaikki on hyvin. Viet vaan postiin niin ne skannaa sen.
Näin tapahtui ja lopulta lähti eteenpäin ilman maksuja kun soittelivat ensin muutaman puhelun mitä pitää tehdä.
 
Pitäisi paluttaa pari tuotetta. Huomasin, että 4,20 € veloitetaan, jos valitsen "Pre-Paid Return with DHL". Eikö tämä ollut ennen ilmainen? Maksavatko nykyään postikulut takaisin kokonaisuudessa, jos hoidan postimaksut itse?
 

Liitteet

  • Näyttökuva 2022-12-19 173010.png
    Näyttökuva 2022-12-19 173010.png
    89,5 KB · Luettu: 102
Pitäisi paluttaa pari tuotetta. Huomasin, että 4,20 € veloitetaan, jos valitsen "Pre-Paid Return with DHL". Eikö tämä ollut ennen ilmainen? Maksavatko nykyään postikulut takaisin kokonaisuudessa, jos hoidan postimaksut itse?
Amazon.de:ssä palautus on ilmainen, jos (a) tuote on virheellinen tai palautus muuten myyjän "vika", tai (b) yli 40 euron hintainen tuote joka palautetaan 14vrk sisällä, tai (c) kyseessä on tuote tai tuotekategoria johon kuuluu ilmaiset palautukset, tai (d) tuotteen arvo on pienempi kuin palautuspostimaksu (pre-paid returnin kohdalla). Muutoin tulee maksu. (Amazonin ohjesivu)

Normaali palautusmaksu on 8,40€, tuossa tapauksessasi ilmeisesti toinen tuote on ilmaispalautus ja toinen ei, joten veloittavat vain puolet (4,20€).

Tuohon palautuspostimaksu-policyyn ei ole tullut muutoksia viime vuosina.

En tiedä kuinka tarkasti katsovat itse maksettujen postikulujen palautuspyyntöjä, että täyttyvätkö ilmaispalautuksen ehdot vai ei. Itse olen pyytänyt palautuskustannuksien refundia vain silloin kun ilmaispalautuksen ehdot täyttyvät.
 
Puoliso tilas amazonilt paketin eikä ollut tajunnut hakea ajoissa, nyt paketti palautuu Saksaan. Tuleeko rahojen palautus vai miten pitää toimia?
 
Puoliso tilas amazonilt paketin eikä ollut tajunnut hakea ajoissa, nyt paketti palautuu Saksaan. Tuleeko rahojen palautus vai miten pitää toimia?
Pitäisi tulla automaattisesti, mutta voi kestää useamman viikon sen jälkeen kun paketti on palautunut että on käsitelty.
 
Harmittaa kun enää amazonin kotiinkuljetuksella tulevissa paketeissa ei pysty valitsemaan toimituspäivää/aikaa. Posti yrittää haluamaan aikana kerran ja vie noutopisteeseen. Päivätöissä käyvähän näinä aikoina harvoin on kotona kun pakettia haluttaisiin toimittaa.
 
Harmittaa kun enää amazonin kotiinkuljetuksella tulevissa paketeissa ei pysty valitsemaan toimituspäivää/aikaa. Posti yrittää haluamaan aikana kerran ja vie noutopisteeseen. Päivätöissä käyvähän näinä aikoina harvoin on kotona kun pakettia haluttaisiin toimittaa.

En tiedä missä on ero, mutta ainakin ne Amazonin paketit, mitkä tulevat Postilla perille, tulee postista etukäteen viestiä, jossa voi vaikuttaa toimitustapaan. Oletuksena tulee kotiovelle, mutta voi muuttaa esim. lähiautomaattiin suoraan vietäväksi. Tarkkaa päivää ei tosin voi valita, vaan paketti tulee sitten kun tulee.
 
Harmittaa kun enää amazonin kotiinkuljetuksella tulevissa paketeissa ei pysty valitsemaan toimituspäivää/aikaa. Posti yrittää haluamaan aikana kerran ja vie noutopisteeseen. Päivätöissä käyvähän näinä aikoina harvoin on kotona kun pakettia haluttaisiin toimittaa.

Onko joskus muka pystynyt? Ei ainakaan Jkl ole koskaan ollut Amazonille käytössä tuo.
 
Harmittaa kun enää amazonin kotiinkuljetuksella tulevissa paketeissa ei pysty valitsemaan toimituspäivää/aikaa. Posti yrittää haluamaan aikana kerran ja vie noutopisteeseen. Päivätöissä käyvähän näinä aikoina harvoin on kotona kun pakettia haluttaisiin toimittaa.
Itselle on lähes jokainen Amazonin paketti tullut kotiin Postin kuljetuksella ja OmaPostista on voinut valita mikä päivä ja mihin aikahaarukkaan toimituksen haluaa ja esim. että saa jättää oven taakse ilman kuittausta.

Muutamia kertoja on UPS ollut kuriirina Amazonin paketeissa ja niissä on huonompi se systeemi. Tosin niissäkin on tullut tekstiviesti, että käykö tämä päivä (vaihtoehto A) ja kun siihen on vastannut tyyliin A saa jättää oven taakse ilman kuittausta, niin sieltä se paketti on sitten löytynyt.

Onko sitten eri käytäntöjä eri puolella suomea? Voi olla. Täällä itä-suomessa on homma toiminut hyvin.
 
Onko joskus muka pystynyt? Ei ainakaan Jkl ole koskaan ollut Amazonille käytössä tuo.

Esitän eriävän mielipiteen. Jyväskylässä on mahdollista saada tuo ennakkotieto saapuvasta paketista tekstiviestillä ja siinä on myös mahdollisuus vaikuttaa toimitustapaan. En tiedä miksi tämä ei näytä toimivan kaikille. Voisiko johtua kenties siitä, että käytän omapostia, jossa ovat kaikki yhteystietoni ja myös se preferoitu pakettiautomaatti valittuna, joskin jälkimmäisellä asialla tuskin on vaikutusta tuohon etukäteisilmoittamiseen. Oma haasteensa voi olla myös erilaiset tietojenluovuttamiskiellot, joka estää nuo tekstiviestit.
 
Onko joskus muka pystynyt? Ei ainakaan Jkl ole koskaan ollut Amazonille käytössä tuo.
Täällä maalla tulee lähes poikkeuksetta Amazonin omista tuotteista postilta tekstiviesti, johon kuittaamalla jättävät paketin ovelle. Vaihtoehtoisesti voi kääntää postitoimipisteeseen.
 
Itselle on lähes jokainen Amazonin paketti tullut kotiin Postin kuljetuksella ja OmaPostista on voinut valita mikä päivä ja mihin aikahaarukkaan toimituksen haluaa ja esim. että saa jättää oven taakse ilman kuittausta.

Muutamia kertoja on UPS ollut kuriirina Amazonin paketeissa ja niissä on huonompi se systeemi. Tosin niissäkin on tullut tekstiviesti, että käykö tämä päivä (vaihtoehto A) ja kun siihen on vastannut tyyliin A saa jättää oven taakse ilman kuittausta, niin sieltä se paketti on sitten löytynyt.

Onko sitten eri käytäntöjä eri puolella suomea? Voi olla. Täällä itä-suomessa on homma toiminut hyvin.

Turun seudulla ei ainakaan tuollainen palvelu ole ollut käytössä. Näissä Amazonin paketeissa juurikin hankalaa, kun postin tiedustellessa toimitustapaa ei vielä tiedä varmasti milloin tulee. Merkkasin viikonloppuna yhdelle oven taakse jätön, ja paketti tulikin päivää aiemmin kuin ennakoitu. Ja se toimitus on vain klo 09-16 välillä, tarkempaa aikaa ei voi sopia. Niinpä ne tule eyleensä ohjattua automaattiin.
 
Esitän eriävän mielipiteen. Jyväskylässä on mahdollista saada tuo ennakkotieto saapuvasta paketista tekstiviestillä ja siinä on myös mahdollisuus vaikuttaa toimitustapaan. En tiedä miksi tämä ei näytä toimivan kaikille. Voisiko johtua kenties siitä, että käytän omapostia, jossa ovat kaikki yhteystietoni ja myös se preferoitu pakettiautomaatti valittuna, joskin jälkimmäisellä asialla tuskin on vaikutusta tuohon etukäteisilmoittamiseen. Oma haasteensa voi olla myös erilaiset tietojenluovuttamiskiellot, joka estää nuo tekstiviestit.

Siis tuo toimitusvalinta tulee normaalisti, mutta vaihtoehtoina on vain kotiinkuljetus / viedään lähimpään postiin. Jimmsin pakeiteissa tulee myös tuo toimitusajan valinta.
 
Esitän eriävän mielipiteen. Jyväskylässä on mahdollista saada tuo ennakkotieto saapuvasta paketista tekstiviestillä ja siinä on myös mahdollisuus vaikuttaa toimitustapaan. En tiedä miksi tämä ei näytä toimivan kaikille. Voisiko johtua kenties siitä, että käytän omapostia, jossa ovat kaikki yhteystietoni ja myös se preferoitu pakettiautomaatti valittuna, joskin jälkimmäisellä asialla tuskin on vaikutusta tuohon etukäteisilmoittamiseen. Oma haasteensa voi olla myös erilaiset tietojenluovuttamiskiellot, joka estää nuo tekstiviestit.

Puhelinnumerothan tulee lähettäjän kautta, jolloin mitään tietojenluovutuskielto-ongelmaa ei ole. Samainen puhelinnumero on se joka sen lähetyksen nostaa Omapostiin, ilman numeroa näin ei käy.

Ainoa mitä näistä on Kuopion seudulla saanut säätää on se, yritetäänkö toimittaa ja jos yritetään, saako jättää ovelle. Vaihtoehtoisesti voi valita että viedään suoraan noutopaikkaan, mutta kun ei tiedä toimituspäivää, on jokseenkin turha vajavainen toiminto.

Ja pakettien ohjaus näihin ei ole vaikuttanut, koska ne on expressinä tulossa kotiin eikä noutopisteeseen. Siksi ne tulee sitten lopulta postin päättämään noutopisteeseen eikä sinne minne paketit on muuten ohjattu.

Postin palveluissa on jonkin verran aluekohtaisia eroja.

Siis tuo toimitusvalinta tulee normaalisti, mutta vaihtoehtoina on vain kotiinkuljetus / viedään lähimpään postiin. Jimmsin pakeiteissa tulee myös tuo toimitusajan valinta.

Jimssin pakettien toimitustapa (tuote) ei ole sama kuin Amazonin kautta tulevissa postipaketeissa.
 
Turun seudulla ei ainakaan tuollainen palvelu ole ollut käytössä. Näissä Amazonin paketeissa juurikin hankalaa, kun postin tiedustellessa toimitustapaa ei vielä tiedä varmasti milloin tulee. Merkkasin viikonloppuna yhdelle oven taakse jätön, ja paketti tulikin päivää aiemmin kuin ennakoitu. Ja se toimitus on vain klo 09-16 välillä, tarkempaa aikaa ei voi sopia. Niinpä ne tule eyleensä ohjattua automaattiin.
Itse laitan toimitukset menemään työpaikalle Helsinkiin, helpointa niin. Postin toimitukset ovat kuitenkin päiväsaikaan kun kukaan ei ole kotona.
 
Siis tuo toimitusvalinta tulee normaalisti, mutta vaihtoehtoina on vain kotiinkuljetus / viedään lähimpään postiin. Jimmsin pakeiteissa tulee myös tuo toimitusajan valinta.

OK, serlvä juttu. Tosiaan ei minullekaan tule sitä vaihtoehtoa, että voisi tarkkaa päivää valita, vaan menee juurikin noin, että voi valita oven taakse jätön taikka sitten siirtää suoraan lähimpään noutopaikkaan, mutta päivää ei voi valita.
 
Saanko mä jotenkin haettua amazon.de:stä tuotteita niin, että näen vain "Sold By Amazon"-tuotteet ja saatavuudet?
 
Tein Amazonista ensimmäisen tilauksen. Kaikki meni niinkuin kuvittelin, mutta missään vaihessa en tavallaan maksanut tuotetta. Maksutavaksi oli määritelty luottokortti ja ne tiedot olin kyllä syöttänyt sinne, mutta missään vaihessa ei kysytty sitä kortin kääntöpuolella olevaa kolminumeroista lukua. Voiko velotus tapahtua ilman sitä lukua? Tilausvahvistus kyllä tuosta tuli samantien. Pitääkö mun jotenkin erikseen maksaa se vai enkö nyt vaan tajua jotain?
 
Tein Amazonista ensimmäisen tilauksen. Kaikki meni niinkuin kuvittelin, mutta missään vaihessa en tavallaan maksanut tuotetta. Maksutavaksi oli määritelty luottokortti ja ne tiedot olin kyllä syöttänyt sinne, mutta missään vaihessa ei kysytty sitä kortin kääntöpuolella olevaa kolminumeroista lukua. Voiko velotus tapahtua ilman sitä lukua? Tilausvahvistus kyllä tuosta tuli samantien. Pitääkö mun jotenkin erikseen maksaa se vai enkö nyt vaan tajua jotain?

Amazon ei tosiaan kysy tuota koodia.
Sähköpostia tulee jos eivät onnistu laskuttaa (Jolloin pitää verkkopankissa tehdä vahvistus).
 
Tuleeko muilla Amazon sivuilla service error kun yritätte ostaa mp3? Sitä tiettyä biisiä ei löydy muualta.
 
Mihis Amazon.de:stä ostetut tavarat defaulttina toimitetaan nykyään? Eli otin standard shipping, mutta en nyt nähnyt mitään tarkempaa selitystä mikä taho ne toimittaa ja mihin.
 
Vaihtelee. Oletettavasti riippuu mistä varastosta lähtee, onko muitta tilauksia samalla jne. Itselläni on viime vuonna tullut Postilla, FedExin jollain tavalla jonka kuljetuksen hoitaa Suomessa Posti ja UPS. Eli ei voi kovin luotettavasti tietää mitä kautta tulee etukäteen.

Postin kautta tulevissa on usein kotiinkuljetus 8-16 välillä, mutta voi valita toimituksen noutopisteeseen suoraan jos ei ole kotona. Pienet tavarat on tulleet suoraan kirjelootasta Postin minipaketti tms. palveluna joissa on seuranta, mutta tulevat normaalin kirjejakelun mukana.
 
Aina kulkenut postilla saksan amazonin tilaukset, nyt lähti tuleen ups:llä ja arvioitu toimitusaika on 10 päivää :darra: postilla aina kestänyt toimitus noin viis päivää
 
Aina kulkenut postilla saksan amazonin tilaukset, nyt lähti tuleen ups:llä ja arvioitu toimitusaika on 10 päivää :darra: postilla aina kestänyt toimitus noin viis päivää

Viimeisimmässä, lauantaina tehdyssä amazon.de-tilauksessa oli pitkästä aikaa splitattu pari nippelituotetta UPSin kyytiin ja loput Postin toimitettavaksi. Ja sama: UPSilla tulee 5 päivää myöhemmin alustavasti kuin tuo isompi könttä Postin toimittamaa tavaraa.
 
Mitä tarkoittaa "No import fee deposit"?
Eli toimittaako amazon.com suomeen ilman ylimääräisiä jälkikäteen toimituksen yhteydessä perittäviä tulli/vat/alv mitälie kustannuksia nykyään? Haluaisin tilata tuotteen, jossa lukee "No import fee deposit". Tarkoittaako tämä, että "Import fee deposit" käytäntö ei sovellu tässä tilanteessa, vai että estimoitu import fee = 0 eur? Tuosta import fee käytännöstä on ohje tällä sivulla:
About Import Fees Deposit - Amazon Customer Service
Eli jos etukäteen maksettava import fee olisi vaikkapa 5 eur, niin sen yli ei missään tilanteessa pitäisi mennä jälkikäteen kuluja, vaan nämä kulut jäisivät lähettäjän hoidettaviksi, mutta entä jos se estimoitu kulu on 0 eur? Ohesssa kuvakaappaus tuotteesta jonka haluaisin tilata:
amazon.jpg
 
Mitä tarkoittaa "No import fee deposit"?
Eli toimittaako amazon.com suomeen ilman ylimääräisiä jälkikäteen toimituksen yhteydessä perittäviä tulli/vat/alv mitälie kustannuksia nykyään? Haluaisin tilata tuotteen, jossa lukee "No import fee deposit". Tarkoittaako tämä, että "Import fee deposit" käytäntö ei sovellu tässä tilanteessa, vai että estimoitu import fee = 0 eur? Tuosta import fee käytännöstä on ohje tällä sivulla:
About Import Fees Deposit - Amazon Customer Service
Eli jos etukäteen maksettava import fee olisi vaikkapa 5 eur, niin sen yli ei missään tilanteessa pitäisi mennä jälkikäteen kuluja, vaan nämä kulut jäisivät lähettäjän hoidettaviksi, mutta entä jos se estimoitu kulu on 0 eur? Ohesssa kuvakaappaus tuotteesta jonka haluaisin tilata:
amazon.jpg
Kyseessä on alle 150 euron tuote joten sen verot maksetaan IOSS-mekanismilla Import Fees Depositin sijaan.
Eli ALV maksetaan checkoutissa, ja koska alle 150 euron tuote niin tuonti on tulliton.
 
NYT SITTEN HITTO VIE!

Onko Amazon tullut SUOMEEN?

Katsokaa:

amazon.png



En ole IKINÄ ennen nähnyt OmaPostissa "Amazon/Finland - Vantaa Logistics C" !!!!

WOW!
 
NYT SITTEN HITTO VIE!

Onko Amazon tullut SUOMEEN?

Katsokaa:

amazon.png



En ole IKINÄ ennen nähnyt OmaPostissa "Amazon/Finland - Vantaa Logistics C" !!!!

WOW!


jo ainakin kaksi vuotta sitten joku muu nähnyt
 
On kyllä vähän hit and miss tuo amazonin expedited toimitus. Tiistaina tilatulle lupailtiin toimitusta perjantaille, no puolet tilauksesta vielä lähettämättä ja osa rekisteröity vasta saksassa.
Ilmeisesti tällä kertaa vieläpä postin tuomana ovelle sitten kun jaksavat :dead: Eipä tuosta olisi extraa kannattanut maksaa jos olisi arvannut.

Toisaalta joskus tilaus liikkunut hyvin vikkelään ja vuorokaudessa paketti kourassa.
 
On kyllä vähän hit and miss tuo amazonin expedited toimitus. Tiistaina tilatulle lupailtiin toimitusta perjantaille, no puolet tilauksesta vielä lähettämättä ja osa rekisteröity vasta saksassa.
Ilmeisesti tällä kertaa vieläpä postin tuomana ovelle sitten kun jaksavat :dead: Eipä tuosta olisi extraa kannattanut maksaa jos olisi arvannut.

Toisaalta joskus tilaus liikkunut hyvin vikkelään ja vuorokaudessa paketti kourassa.
No näistä myöhästyneistä paketeista saa rahat kyllä takaisin kun laittaa viestiä että saatanan tunarit. Välillä kyllä tullut ihan automaagilla refund postikuluista kun automaatio katsoo että myöhässähän se on
 
No huh huh. Olen tehnyt 8 tilausta sieltä viimeisen 3kk aikana ja ainoastaan yksi ylittää tuon satasen rajan, taitaa vähentyä tilailut aika radikaalisti.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 416
Viestejä
4 555 772
Jäsenet
74 964
Uusin jäsen
LinogeFly

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom