Jännä juttu Amzon ei enää hyväksyny postin sähköistä labelia palautuskustannuksista, eivät ilmeisesti usko että paketin lähetys kustannukset voi olla 20€
No nyt laitoin suomenkielisen kuitin, jos se saa aikaan toivotun reaktion. Haluavat kuvan fyysistä palautuskuitista, aika vaikeaa olla kun helposti koodilla palautettu.
"
Unfortunately, we can not arrange for a refund of the postage costs after checking it.
We cannot verify your payment of the return shipping costs with a copy of the return label.
Would you please be so kind to send us a photo of the physical copy of the receipt?
"
Ennen on menny läpi tällä, nyt ei menny, siinä maksun voi yhdistää seurantakoodiin, siksi olen käyttäny.
Nyt jännätään onko virallinen kuitti parempi
Tuskinpa kuitenkaan, kun talousjohtaja sanoo että vuoden viimeisellä neljänneksellä, eli aikaisintaan lokakuussa:
Lokakuu voisi olla hyvä sikälikin, että mitä lähemmäs sitten vuoden loppua mennään, sitä enemmän sinkkupäivät, mustat perjantait ja muut jouluhulinat sekoittaa pakkaa.
Arvailuahan se vain tietenki on, veikkaan kuitenki että blackfridayssä haluavat myydä palautukset pois, eli vähintään 6 viikkoa ennen sitä (4 viikon palautus aika ja viikon postit ja viikon käsittely)
Eli silloin olisi lokanuun alussa olisi haarukassa .
Edit: taas amazon kummallisuuksia, lähetetty helposti koodilla, mutta amazon vaatii kuvaa maksukuitista. Yllä olevat tositteet ei kelvannu.
hank you very much for sending us the return label.
Unfortunately, we can not arrange for a refund of the postage costs after checking it.
We cannot verify your payment of the return shipping costs with a copy of the return label.
Would you please be so kind to send us a photo of the physical copy of the receipt?
Please note that the return costs will be reimbursed after we receive, verify and process your return.
You can reach us simply by replying to this email.
We regret that we can not accommodate you in this case