Tämä ei nyt suoranaisesti liity Amazoniin, mutta tulliasioihin ja niistä on täällä keskusteltu joten heitän kyssärin tänne, joku mode voi siirtää jos tälle olisi olemassa parempi ketju.
Mitenköhän tässä tilanteessa pitäisi toimia. Eli siis tilasin joskus kesäkuulla Dbrandiltä Gripcasen ja Prism näytönsuojan puhelimeeni. Näytönsuojan valmistusprosessissa oli jotain ongelmia ja toimitus viivästyi joten tilaus splitattiin ja pelkkä kotelo lähetettiin. Näytönsuoja on nyt vasta lähetty mulle päin ja silloin kun sen tilasin, niin se oli tarjouksessa ja alle alvi rajan. Näytönsuoja maksoi silloin 24,96$ eli ~21,60e. Alkuperäisessä kuitissa kesältä tuo tarjoushinta näkyy. Mutta nyt kun tilaus oli splitattu ja suoja viimeinki saatu lähettyä niin ainakin toimitussivulla näkyy normaalihinta joka taas on yli alv rajan. Eli voinko vain ilmoittaa, että sisällön arvo enintään 22e ja sillä selvä? Vaikka tuo alkuperäinen kuitti onkin puolen vuoden takaa ja mahdollisesti paketin mukana tulevassa kuitissa onkin ovh hinta?