Amazon Prime Video

DädiFinn

Слава Україно!
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 203
Boysin kakkoskausi ei ole oikein napannut mukaansa. Puoliväliin olen päässyt eikä mikään houkuta jatkamaan. :tdown:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 419
Van Dammen tv-sarja oli erittäin hyvä ja hauskaa katsottavaa. Huomenna on Primen vika päivä, niin oli hyvä ,että tuli katsottua. Lisäksi Doctor Who 9-kausi joka oli ihan ok. Picard oli sekin ok, Hanna samoin. Mutta ei ole niin hyviä, että kannattaisi Primea pitää kun on Disney+ ja Hbo Max.

Lisäksi Primella on monia, hyviä huonoja elokuvia, kuten Mortal Kombat jota juuri katselen.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
845
Lisäksi Primella on monia, hyviä huonoja elokuvia, kuten Mortal Kombat jota juuri katselen.
Primellä ei kyllä ole täällä pohjolassa kuin 99% ö-luokan elokuvia. Silloin tällöin jonkun yrittänyt katsella, mutta samaa paskaa kerta toisensa jälkeen.
Sarjoissakaan harvakseltaan tulee mitään uutta.
Siltikään ei viitsi tilausta lopettaa, kun ei tuo kustanna tällä hetkellä, kuin ~0.6€/kk Turkin kautta. Silti jopa siihen rahaan vaikea löytää katsottavaa.
 
Liittynyt
29.04.2017
Viestejä
253
Onko This Is Us -sarjan kausi 5 jo katsottavissa Primessa? Aiemmin jaksot olivat jo listattuna siellä, mutta niitä ei pystynyt katsomaan.
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 462
Parin ekan jakson perusteella Reacher on aika kova. En ole kirjoja lukenut joten en osaa yhtään sanoa onko sarja tai Reacher hahmona lähempänä kuin Tom Cruisen elokuvissa. Fyysinen pelote on ainakin eri luokkaa ;) tulee mieleen jotkin Dwayne Johnsonin roolihahmot, omaan makuun ehkä pikkasen liikaa "selvännäkijän" omaava eli liian nopeasti oivaltava kaveri. Tappelu kohtaukset ovat toistaiseksi olleet hyvinkin viihdyttäviä. Pääosan esittäjä entuudestaan allekirjoittaneelle tuntematon, vähän pökkelö ja voisi ehkä olla hieman vakavampikin hahmo.
 
Liittynyt
30.12.2020
Viestejä
177
Täällä myös pari jaksoa Reacheria takana, samoilla linjoilla @Visionin kanssa.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 163
Siis mitä, onks siel Jack Reacher sarja :woot:

Miks ei mulle ole aiemmin kerrottu. Kirjat olen lukenu vissiin kaikki ja olen vähän Reacher fani niin menee kyllä katsottavaksi!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 120
Parin ekan jakson perusteella Reacher on aika kova. En ole kirjoja lukenut joten en osaa yhtään sanoa onko sarja tai Reacher hahmona lähempänä kuin Tom Cruisen elokuvissa. Fyysinen pelote on ainakin eri luokkaa ;) tulee mieleen jotkin Dwayne Johnsonin roolihahmot, omaan makuun ehkä pikkasen liikaa "selvännäkijän" omaava eli liian nopeasti oivaltava kaveri. Tappelu kohtaukset ovat toistaiseksi olleet hyvinkin viihdyttäviä. Pääosan esittäjä entuudestaan allekirjoittaneelle tuntematon, vähän pökkelö ja voisi ehkä olla hieman vakavampikin hahmo.
En tykkää pääosan esittäjästä itse, on semmoinen muskelihörhö, joka on palkattu ihan naisten silmäniloksi. Mutta ei ole 100% huono, kyllä tätä katselee 3/8 jakson jälkeen.

Kokemusta on (Teen) Titansista ja TMNT:stä, ja ei ole pahaa sanottavaa, mutta jää nähtäväksi, jaksaako tuo kantaa pääosan sarjassa.

Tappelukohtaukset ok, mutta kun Finlay vähän vittuili pomolle, niin se hihittely siinä vieressä ei ollut ok. Vähän hillitympää ja aikuismaisempaa lähestysmistapaa odottaisin. Paras agentti on Tom Cruise -tyylinen vähemmän lihaksikas joukkoon sulautuva hahmo, jolla on auktoriteettia, kun kaikki ymmärtää, että "tuo mies tietää, mistä puhuu".

edit: katsottu loppuun, nykyajan tarjonnalla keskivertoa parempi sarja, jossa olisi ollut aineksia parempaankin. Lopun iso elokuvamainen yhteenotto, jossa räjähteli paljon nostaa tämän kouluarvosanaan 8-. Lisäksi aina loppui jakso mielenkiintoiseen kohtaan, niin jatkoin katsomista. Lisää tällaista vaan. Näitä sarjoja on liian vähän nykyään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
387
Reacheri tuli yllärinä itelle vaikka kaikki kirjat oonki lukenu. Onhan tää parempi Jack kuin Cruisen versio, vaikkakin niistäkin kahdesta leffasta kyllä tykkäsin. Pääosa on tuttu Blue Mountain State komedia sarjasta, mutta ihan hyvin tähän sopii Reacheriksi, vastaa sitä mielikuvaa mikä mulla on kirjoista, ainakin paremmin kuin pikkunen Tomppa :) Tappelut just sopivan rajuja niinku kirjoissakin, brute force jne! Lee Child fanina 10/10
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 596
Mites tässä saa 30pvän ilmaisen kokeilun kun mainostavat? Kun kirjaudun (ensimmäistä kertaa koskaan) palveluun niin antaa vaihtoehdoksi vain 7pvä kokeilun?
 
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
1 129
Mites tässä saa 30pvän ilmaisen kokeilun kun mainostavat? Kun kirjaudun (ensimmäistä kertaa koskaan) palveluun niin antaa vaihtoehdoksi vain 7pvä kokeilun?
Tuskin mainostavat sellaista Suomessa/suomeksi?

Toiminee todennäköisesti siten että otat tavallisen Amazon Primen 30 päivän kokeilujakson jonkin muun maan Amazon-sivustolla (esim. UK/DE/US) ja sitten kirjaudut samoilla tunnuksilla suomalaisille tarkoitettuun Prime Videoon. En ole itse kokeillut.
 

voffer

huru-hara
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 049
Tuskin mainostavat sellaista Suomessa/suomeksi?

Toiminee todennäköisesti siten että otat tavallisen Amazon Primen 30 päivän kokeilujakson jonkin muun maan Amazon-sivustolla (esim. UK/DE/US) ja sitten kirjaudut samoilla tunnuksilla suomalaisille tarkoitettuun Prime Videoon. En ole itse kokeillut.
Jep. Menet vaikka amazon.co.uk ja sieltä prime 30 päivää kokeilun. (Ja sitten kun se loppuu, voit halutessasi mennä amazon.de ja ottaa ilmaisen 30 päivän kokeilun, ja sitten amazon.se jne.)
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 596
Yritinpä "Prime for Finland includes hundreds of videos on PrimeVideo.com. Most videos on Amazon.com are only available to watch in the United States. To signup for Finland, go to PrimeVideo.com."
Varmaan vpn:llä sais kikkailtua, mutta taidan tyytyä vain tuohon viikon kokeiluun.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 701
Reacheri tuli yllärinä itelle vaikka kaikki kirjat oonki lukenu. Onhan tää parempi Jack kuin Cruisen versio, vaikkakin niistäkin kahdesta leffasta kyllä tykkäsin. Pääosa on tuttu Blue Mountain State komedia sarjasta, mutta ihan hyvin tähän sopii Reacheriksi, vastaa sitä mielikuvaa mikä mulla on kirjoista, ainakin paremmin kuin pikkunen Tomppa :) Tappelut just sopivan rajuja niinku kirjoissakin, brute force jne! Lee Child fanina 10/10
Ei ainakaan ensimmäisen 20min aikana vakuuttanut. Onhan tuolla kova arvosana mm. imdb:ssä, joten pitää antaa vielä vähän lisää aikaa, mutta korni dialogi/käsikirjoitus ja CSI-tason näyttelijäsuoritukset nostattivat tapin otsaan aika nopeasti.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 293
Yritinpä "Prime for Finland includes hundreds of videos on PrimeVideo.com. Most videos on Amazon.com are only available to watch in the United States. To signup for Finland, go to PrimeVideo.com."
Varmaan vpn:llä sais kikkailtua, mutta taidan tyytyä vain tuohon viikon kokeiluun.
Amazon Primeen (johon myös prime video sisältyy) saa 30 päivää. Jos prime videon tilaa erikseen, nii se on 7 pvää. Ensimmäistä ei vissii vielä suomeen saa, mut voi tilata muiden maiden sivuilta. ei tarvi vpnää.
 

voffer

huru-hara
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 049
Yritinpä "Prime for Finland includes hundreds of videos on PrimeVideo.com. Most videos on Amazon.com are only available to watch in the United States. To signup for Finland, go to PrimeVideo.com."
Varmaan vpn:llä sais kikkailtua, mutta taidan tyytyä vain tuohon viikon kokeiluun.
Älä tosiaan koita tilata Prime Videoa, vaan ota Amazon Prime kokeiluun. Se sisältää myös Prime Videon.
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 596
Amazon Primeen (johon myös prime video sisältyy) saa 30 päivää. Jos prime videon tilaa erikseen, nii se on 7 pvää. Ensimmäistä ei vissii vielä suomeen saa, mut voi tilata muiden maiden sivuilta. ei tarvi vpnää.
Amazon co uksta otin tuon Primen kokeilun. Nyt prime video olettaa minun olevan ulkomailla. Todella vähän vaihtoehtoja, kaikki sarjat ns maksaa. Mahtaako olla mahdollista saada ilman vpn:ää tuota Suomen valikoimaa tällä kokeilulla. Onkos kokemuksia?
 

voffer

huru-hara
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 049
Amazon co uksta otin tuon Primen kokeilun. Nyt prime video olettaa minun olevan ulkomailla. Todella vähän vaihtoehtoja, kaikki sarjat ns maksaa. Mahtaako olla mahdollista saada ilman vpn:ää tuota Suomen valikoimaa tällä kokeilulla. Onkos kokemuksia?
Ei mulla ainakaan tuo mitään valittele, olisikohan ruotsalaisesta Amazonista tän hetken Prime -kokeilu. Myös .co.uk:sta oon tainnut 30 päivän Prime testijakson ottaa ja samoilla tunnuksilla on ihan samalla tavalla aina toiminut Prime Video. En ole yhtäkään maksullista ohjelmaa siellä koskaan nähnyt edes tarjolla.

Ja en tosiaan mitään VPN:ää ole myöskään koskaan käyttänyt tuolla. En tiedä vaikuttaako miten valikoimaan.
 
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
1 129
Amazon co uksta otin tuon Primen kokeilun. Nyt prime video olettaa minun olevan ulkomailla. Todella vähän vaihtoehtoja, kaikki sarjat ns maksaa. Mahtaako olla mahdollista saada ilman vpn:ää tuota Suomen valikoimaa tällä kokeilulla. Onkos kokemuksia?
Menitkö tuonne primevideo.comin puolelle katsomaan kuten viestissäni mainitsin?

Amazon.co.uk puolelta tilaus, katsominen Suomen primevideo.comin puolelta.

Jos käytät sovellusta katsomiseen niin ymmärtääkseni maakoodi korjautuu kun käy kerran selaimella primevideo.comista katsomassa jotain.

(ja en ole siis itse kokeillut, ylläoleva on tästä threadista aiemmin poimittua - itsellä on ollut alusta asti ihan normaali Suomen tilaus)
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 596
Menitkö tuonne primevideo.comin puolelle katsomaan kuten viestissäni mainitsin?

Amazon.co.uk puolelta tilaus, katsominen Suomen primevideo.comin puolelta.

Jos käytät sovellusta katsomiseen niin ymmärtääkseni maakoodi korjautuu kun käy kerran selaimella primevideo.comista katsomassa jotain.

(ja en ole siis itse kokeillut, ylläoleva on tästä threadista aiemmin poimittua - itsellä on ollut alusta asti ihan normaali Suomen tilaus)
Näin! Kiitoksia avusta. Säädin maakoodeja amazon co uk sivuilta primen asetuksista ja kaikki oli oikein. Tärkeä oli menä tuonne primevideoon, jossa oli Yhdysvallat valittuna - >vaihdoin suomeksi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 405
Hyvää musaa reacherissä. Tosin liian habatyyppi se pääosan esittäjä, ei myöskään oikein ole uskottavaa että sellaisella bodarin tapaisella olisi mitenkään säkenöivä äly yms.
 
Liittynyt
09.12.2018
Viestejä
145
Hyvää musaa reacherissä. Tosin liian habatyyppi se pääosan esittäjä, ei myöskään oikein ole uskottavaa että sellaisella bodarin tapaisella olisi mitenkään säkenöivä äly yms.
Onneks tässä ei ole kyse mielipiteestä. Reacher is described in one book as “extremely tall, extremely broad, long-armed and long-legged” with “hands the size of dinner plates.”
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 163
Pakko kehua Reacheria parin ensimmäisen jakson perusteella, hyvin samanlaista meininkiä kuin kirjoissakin ja tuntuu tutulta, mikä on hyvä asia :tup:

Reacherkin on nyt vähän enemmän sitä mitä kirjoissa annettiin ymmärtää, eli iso, pelottava äijä joka vetää tarvittaessa kaikkia turpaan, mutta jolla on kuitenkin moraalinen kompassi oikeassa suunnassa. Cruisen hahmokin oli ok, mutta on tämä enemmän sitä mitä kirjoissa annettiin ymmärtää, vaikka itse ehkä mielsin Reacherin piirun verran vanhemmaksi äijäksi.

Tätä kyllä katsoo ilokseen!
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 462
Omasta mielestäni kaverin kokoa sarjassa hieman liioiteltiin ja aika tarpeettomasti muistuteltiin joka jaksossa. 188cm näyttäisi kaverilla olevan oikeasti pituutta, sarjassa Reacher sanoi olevansa 195cm. Painoa taasen 92-106kg eri sivustojen mukaan. Iso kaveri toki mutta ei niin iso todellisuudessa minkä kuvan sarja yrittää antaa (juurikin varmaan kirjojen vuoksi). Kaverin vähäinen rasvaprosentti tekee isomman mitä siis on (plus kamera kulmat, näyttelijä valinnat jne.) Kiitettävästi on silti saanut rakennettua massaa noinkin pitkäksi kaveriksi. Esimerkkinä kuitenkin Liam Hemsworth sekä Jason Momoa ovat kumpikin pidempiä.

Mitä tulee itse sarjaan, loppua kohden sarjan taso alkoi heiketä, ehkä oli hieman liian pitkitetty ja kirjoja en lukeneena, olisin itse toivonut hieman vakavampi mieleistä kerrontaa sekä realistisempaa otetta. Jaksossa jossa Reacher ottaa toistakymmentä iskua vastaan sorkkaraudasta, seuraavassa suihkukohtauksessa ei ollut merkkiäkään tästä.

Jos tulee jatkoa, seurantaan toki menee.

Reacher leffat näyttäisivät myöskin löytyvän Primestä joten pitääpi katsoa nuo uudelleen.

Edit. heti ensimmäisessä kohtauksessa Jack Reacher elokuvassa nainenkin oli jopa pidempi kuin Tompan esittämä Reacher ;)
 
Viimeksi muokattu:

Fox-x

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
859
Mitä tulee itse sarjaan, loppua kohden sarjan taso alkoi heiketä, ehkä oli hieman liian pitkitetty ja kirjoja en lukeneena, olisin itse toivonut hieman vakavampi mieleistä kerrontaa sekä realistisempaa otetta. Jaksossa jossa Reacher ottaa toistakymmentä iskua vastaan sorkkaraudasta, seuraavassa suihkukohtauksessa ei ollut merkkiäkään tästä.
Tämä pisti itselläkin silmään, alussa pistetään ukkoa nippuun tuosta vaan, esim vankila, mutta tuo sorkkarautakohtaus oli jotenkin älytön. Varsinkin kun tuota Reacherin kokoa muistetaan mainita sarjan aikana useaan kertaan.
Mutta pikkuvioistaan huolimatta 4/5 itselle, kahdessa illassa tullut ahmittua kuusi ensimmäistä jaksoa ja mukavaa menoa kyllä ja toivottavasti saa toisenkin kauden.
Tulee tyyliltään hiukan mieleen Banshee.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 314
Tulihan tuo Reacher katsottua, ihan mukiin menevää aivot narikaan viihdettä. Muuten käsikirjoitus oli mielestäni aika paska ja jotenkin alkoi häiritsemään kaikenlaiset epäloogisuudet.
Mielipideasia mutta tonnikalapurkillakin on enemmän karismaa kuin tuolla Reacherin näyttelijällä. Sopisi paremmin Serious Samin hahmoon.
Kristin Kreuk oli sarjan parasta antia.

The Legend of Vox Machina taas iskee hyvin, mutta miksi nuo aikuisten animaatiot pitää kaikki pitää tehdä anime-tyylillä (muutamia poikkeuksia tietenkin on)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 517
Tarina erittäin mukaansa tempaava. Pääosien näyttelijät olisivat voineet olla parempia, mutta ihan ok. Reacherin osaan kyllä ei ole kovin paljoa potentiaalisia näyttelijöitä(mitat täyttävää).
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 462
Tuli katsottua Jack Reacher elokuva (2012) ja aika samankaltaisia olivat sarjan kanssa eli tekijät ovat kirjat lukeneet. Ehkä ihan hivenen tumma sävytteisempi elokuva vs sarja.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 120
Loistavaa. Kyllä sille muskelimiehellekin lämpeni loppua kohti, mutta erityisesti budjetti ja muut näyttelijät pelasti sen ensimmäisen kauden. Loppukohtaus ei ollut mitenkään lattea, ja se olisi voinut olla Tom Cruisen leffasta helposti, eikä näyttänyt halvalta. Sen jälkeen kyllä puolikas jakso fiilisteltiin, mutta tästä on hyvä jatkaa.

Aivan liian vähän on tuollaisia no-nonsense toimintasarjoja, tai poliisisarjoja ylipäätään. Mahtuisi vielä ainakin 3. Hawaii 5-0 loppui, True Detective kuihtui pois ja Boschista tuli juuri viimeinen kausi.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 701
En voi käsittää Reacherin IMDB-arvosanaa. Pääosan näyttelijä on lihaksikas, mutta näyttelytaidoiltaan suoraan Kauniista ja Rohkeista ja sarjan käsikirjoitus tasoa Paavo Pesusieni. Paavo on sentään edes hauska.

Kolme jaksoa tuota olen nyt katsellut ja yrittänyt sietää siinä toivossa että arvosanalle tulisi jotain katetta, mutta ei taida olla tapahtumassa. Cruisen Reacher ei välttämättä ollut se mitä fanit halusivat, mutta jos tämä on nyt olevinaan parempi, niin valitsen silti mielummin sen Cruisen milloin tahansa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
367
En voi käsittää Reacherin IMDB-arvosanaa. Pääosan näyttelijä on lihaksikas, mutta näyttelytaidoiltaan suoraan Kauniista ja Rohkeista ja sarjan käsikirjoitus tasoa Paavo Pesusieni. Paavo on sentään edes hauska.

Kolme jaksoa tuota olen nyt katsellut ja yrittänyt sietää siinä toivossa että arvosanalle tulisi jotain katetta, mutta ei taida olla tapahtumassa. Cruisen Reacher ei välttämättä ollut se mitä fanit halusivat, mutta jos tämä on nyt olevinaan parempi, niin valitsen silti mielummin sen Cruisen milloin tahansa.
Mietin itsekkin tuota arvosanaa mutta sehän on amazonin omistama!
Viides jakso menossa eikä tätä voi loppuun asti katsoa edes väkisin..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 120
En voi käsittää Reacherin IMDB-arvosanaa. Pääosan näyttelijä on lihaksikas, mutta näyttelytaidoiltaan suoraan Kauniista ja Rohkeista ja sarjan käsikirjoitus tasoa Paavo Pesusieni. Paavo on sentään edes hauska.

Kolme jaksoa tuota olen nyt katsellut ja yrittänyt sietää siinä toivossa että arvosanalle tulisi jotain katetta, mutta ei taida olla tapahtumassa. Cruisen Reacher ei välttämättä ollut se mitä fanit halusivat, mutta jos tämä on nyt olevinaan parempi, niin valitsen silti mielummin sen Cruisen milloin tahansa.
Ajattelin samoin, kun oli kolme jaksoa alla :)
Vieläkin olen sitä mieltä, että arvosana on liian korkea.

..mutta viihdyttävää toimintasarjaa on luvassa, ja jos et tähän mennessä ole tykännyt, niin voi olla, että et tykkää tulevaisuudestakaan. Enemmän tosiaan "aivot narikkaan" viihdettä, kuin syvällistä pohdiskelua ja poliisityötä (tyyliin True Detective).
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 444
Ajattelin samoin, kun oli kolme jaksoa alla :)
Vieläkin olen sitä mieltä, että arvosana on liian korkea.

..mutta viihdyttävää toimintasarjaa on luvassa, ja jos et tähän mennessä ole tykännyt, niin voi olla, että et tykkää tulevaisuudestakaan. Enemmän tosiaan "aivot narikkaan" viihdettä, kuin syvällistä pohdiskelua ja poliisityötä (tyyliin True Detective).
Toi on myös kirjana aivot narikkaan viihdettä, mutta mielestäni toimii vähän paremmin, kun siinä kuvataan vähän enemmän sitä, että miksi tekee mitäkin. Jää myös puuttumaan tappelukohtauksista alun mietteet, että mitä arvelee tapahtuvan ja miksi sijoittautuu minnekin yms.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
348
Toi on myös kirjana aivot narikkaan viihdettä, mutta mielestäni toimii vähän paremmin, kun siinä kuvataan vähän enemmän sitä, että miksi tekee mitäkin. Jää myös puuttumaan tappelukohtauksista alun mietteet, että mitä arvelee tapahtuvan ja miksi sijoittautuu minnekin yms.
Juu nuo ovat oleellinen osa kirjoissa ja onhan tässä tehty paljon muitakin muutoksia kuten Reacher ajamassa autoa tai ostaa noin vain matkapuhelimen ja osaa käyttää sitä.
Voi tosiaan olla aika vaikea ymmärtää tätä sarjaa jos ei ole lukenut kirjoja.
 
Liittynyt
21.06.2019
Viestejä
1 916
En voi käsittää Reacherin IMDB-arvosanaa. Pääosan näyttelijä on lihaksikas, mutta näyttelytaidoiltaan suoraan Kauniista ja Rohkeista ja sarjan käsikirjoitus tasoa Paavo Pesusieni. Paavo on sentään edes hauska.

Kolme jaksoa tuota olen nyt katsellut ja yrittänyt sietää siinä toivossa että arvosanalle tulisi jotain katetta, mutta ei taida olla tapahtumassa. Cruisen Reacher ei välttämättä ollut se mitä fanit halusivat, mutta jos tämä on nyt olevinaan parempi, niin valitsen silti mielummin sen Cruisen milloin tahansa.
Aika kuraahan tuo Reacher oli ja kyllä se Tompan ensimmäinen leffa vei sarjaa (jatko-osa oli sen sijaan selvästi heikompi ja halvalla tehdyn oloinen). Mieluummin sitä katsoo vaikka McGyverin uusintaa. Esim. Jack Ryanin ensimmäinen tuokkari huomattavasti parempi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 405
Tosin se Ryaninkin näyttelijä aika pälli, varsinkin kun sen väkisin assosioi niihin komedioihin mistä tyyppi.
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
608
Tuleekohan nuo Fear the Walking Dead S7 jaksot milloin Suomessa nähtäviin? Nyt valittaa "Video ei ole tällä hetkellä katsottavissa paikassa, jossa olet. ", kuitenkin eka puolisko jaksoista näyttää muuten löytyvän, mutta näitä ei voi katsoa.
VPN kautta varmaan näkyisi, mutta itselläni ei ole mitään VPN palvelua käytössä.
 
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
1 129
Tuleekohan nuo Fear the Walking Dead S7 jaksot milloin Suomessa nähtäviin? Nyt valittaa "Video ei ole tällä hetkellä katsottavissa paikassa, jossa olet. ", kuitenkin eka puolisko jaksoista näyttää muuten löytyvän, mutta näitä ei voi katsoa.
VPN kautta varmaan näkyisi, mutta itselläni ei ole mitään VPN palvelua käytössä.
HBO Maxissa ovat näkyvissä heti, tulevat varmaan Prime Videoon myöhemmin (en tiedä mikä on viive tämän sarjan kohdalla mutta ~1 vuosi lienee yleinen näissä HBO-yksinoikeuksissa).
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 070
No mitä helkkaria? Tuli ihan puskista koko Reacher ja kirjat lukeneelle hiton kova sarja. Noudattaa kirjan juonta mukavasti ja nimiroolissa tuhannesti parempi valinta kuin joku kääpiö-Cruise.
Sit kun arvostellaan näyttelijän suoritusta niin sehän vetää tismalleen samaan tyyliin kuin Reacher on kirjoissakin. Näyttelijä itse on vieläpä lukenu kaikki 25 kirjaa.
 
Viimeksi muokattu:

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 701
No mitä helkkaria? Tuli ihan puskista koko Reacher ja kirjat lukeneelle hiton kova sarja. Noudattaa kirjan juonta mukavasti ja nimiroolissa tuhannesti parempi valinta kuin joku kääpiö-Cruise.
Sit kun arvostellaan näyttelijän suoritusta niin sehän vetää tismalleen samaan tyyliin kuin Reacher on kirjoissakin. Näyttelijä itse on vieläpä lukenu kaikki 25 kirjaa.
OK, jos hahmo kuvataan samanlaiseksi autistiseksi puupökkelöksi kirjoissakin, niin ei kai siinä. Ovatko kirjojen muutkin hahmot ja tapahtumat yhtä epäloogisia kuin sarjasssa?

Onneksi en ole tuhlannut aikaa niihin kirjoihin. :D
 
Liittynyt
21.06.2019
Viestejä
1 916
Eihän tuo Reacherin näyttelijä ainoa heikko suoritus tuossa sarjassa ollut. Kaikki hahmot täysin paperisia, juoni hyvin köykäinen.
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 070
OK, jos hahmo kuvataan samanlaiseksi autistiseksi puupökkelöksi kirjoissakin, niin ei kai siinä. Ovatko kirjojen muutkin hahmot ja tapahtumat yhtä epäloogisia kuin sarjasssa?

Onneksi en ole tuhlannut aikaa niihin kirjoihin. :D
No se nyt ei yllätä ettei sulle kelpaa mikään.
Emmä ny sit tiedä mikä sun mielestä on autistisen pökkelön määritelmä, mutta selkeästi kun on kirjat lukematta niin turha tästä jankata sen enempää.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 452
Viestejä
4 199 924
Jäsenet
70 908
Uusin jäsen
Biurpo

Hinta.fi

Ylös Bottom