Amazon Prime Video

Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 160
Katoin noi 5 tullutta 2 kauden jaksoa picardia ja olin että jee kovaa kamaa ja katotaas perään discovery 4 kauden kun oli katsomatta ni oli kyllä VMP. ehkä se toi vanhojen ukkojen karisma.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 389
Picardin toisen kauden ensimmäisessä jaksossa oli jo lupaavia elementtejä, mutta ansahan se vain oli. Kaikki on taas synkkää, hahmot käyttäytyvät kuin teinit, vastuun käsite on käsikirjoittajille täysin tuntematon, kukaan ei muista minuuttia pidemmälle asioita, käsikirjoittajat sanovat yhtä ja toisessa kohtauksessa sanottu asia on jo unohtunut (edellisessä jaksossa esim. henkilö ei osaa uida, kunnes osaakin uida)... Tähän tietysti päälle vanhan Trekin vahvuus ja Nu Trekin yleinen ongelma: sosiaaliset ja moraaliset asiat ja ylipäätänsä kaikki potentiaaliset dilemmat käsitellään halolla päähän -formaatilla sen sijaan, että katsojalle tarjottaisiin minkäänlaisia uusia näkökulmia tai ajatuksia asiaan, saati että näitä teemoja integroitaisiin sulavaksi tarinan osaksi.

Ylipäätänsä kaikki "timelineen" ja erityisesti sen korjaamiseen liittyvä on tehty päin honkia. Ovat muka korjaavinaan ongelmaa, mutta todellisuudessa vain aiheuttavat ongelmia entistä enemmän. Näennäisesti mainitaan "butterfly effect", mutta ainutkaan hahmo ei todellisuudessa kiinnitä asiaan minkäänlaista huomiota ja sen suhteen mennään teatraalisen dramaattisesti päin seinää. Toki optimisti voisi ajatella, että tämä timelinen korjausryhmä tosiasiallisesti on timelinen virheen alkusyy, joka selviää myöhemmin, mutta tokkopa näin tapahtuu.

Brent Spiner ja John de Lancie sentään hoitavat tonttinsa hyvin. Bored Queen myös sinänsä mielenkiintoinen lisä, vaikka muistuttaakin paikoitellen jotain tavanomaista Earth Queenia.

RLM käy hyvin läpi Picardin korkean tason ongelmia tuoreimmassa jaksossaan:



Mutta siihen tärkeimpään asiaan: tietääkö joku, milloin SG1 ja SGA ovat tulossa Primeen katsottavaksi?
 
Liittynyt
08.07.2017
Viestejä
316
Ray Donovan 1. Kausi
Jostain syystä Episodi 12 ei lähde käyntiin. On harmaana. Onko muilla sama tilanne?

Mainio sarja. Harmitus, kun päätösjakso ei näy..
 
Liittynyt
31.08.2017
Viestejä
14
Kävi outo juttu tämän suoratoistopalvelun kanssa. Eilen keskiviikkona 6.4.22 avasin telkkarilla sovelluksen ja käyttöliittymä oli vaihtunut suomesta englanniksi. En sitä sen enempää ihmetellyt vaan aloin selaamaan jotain uutta katsottavaa ja yllätyksenä löysin Babylon 5 sarjan kaikki kaudet. Katsoin pilotin ja nyt tänään halusin jatkaa sarjaa niin käyttöliittymä oli taas suomenkielinen eikä Babylon 5:sta löydy.

Kokeilin vaihtaa itse käyttöliittymän kielen mut ei muuttunut tarjonta.

Mitäs helvettiä tämä tälläinen on? Missä Babylon 5?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 186
Kävi outo juttu tämän suoratoistopalvelun kanssa. Eilen keskiviikkona 6.4.22 avasin telkkarilla sovelluksen ja käyttöliittymä oli vaihtunut suomesta englanniksi. En sitä sen enempää ihmetellyt vaan aloin selaamaan jotain uutta katsottavaa ja yllätyksenä löysin Babylon 5 sarjan kaikki kaudet. Katsoin pilotin ja nyt tänään halusin jatkaa sarjaa niin käyttöliittymä oli taas suomenkielinen eikä Babylon 5:sta löydy.

Kokeilin vaihtaa itse käyttöliittymän kielen mut ei muuttunut tarjonta.

Mitäs helvettiä tämä tälläinen on? Missä Babylon 5?
Eihän käytössä ole jotain VPN systeemiä reitittimessä tai muuta vastaavaa...
Suomesta kun tuota B5 ei vielä löydy, toivottavasti ovat tuomassa piakkoin tarjontaan.
 
Liittynyt
31.08.2017
Viestejä
14
Eihän käytössä ole jotain VPN systeemiä reitittimessä tai muuta vastaavaa...
Suomesta kun tuota B5 ei vielä löydy, toivottavasti ovat tuomassa piakkoin tarjontaan.
Ei ole käytössä mitään ylimääräistä. Telkkarissa kiinni perus DNA:n halpis taloyhtiönetti.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 186
Ei ole käytössä mitään ylimääräistä. Telkkarissa kiinni perus DNA:n halpis taloyhtiönetti.
Ehkä siellä on ollut bitti vinossa tai jotain, mutta eipä sitä täällä Suomessa kuitenkaan ole tarjolla, ilman kikkailuja...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 885
@ndrj jhmn :
Kuulostaa kovasti siltä, että esim. selaimella olet kirjautunut jonkun toisen maan Prime Videoon ja telkkari jatkoi tätä toistoa. Nyt pitäisi vaan toistaa suoritus ja vain sinä tiedät, miten asian teit alunperin. Eipä onnistuisi minulta ilman VPN:ää (siinä tietokoneessa, jonka selaimella kirjaudun).

--

Olen oman VPN:ni kanssa käyttänyt muiden maiden Netflixiä ja tulos on juuri tämä. Enpä ole kyllä muiden maiden Prime Videota kokeillut. Jos olet onnistunut tässä ilman VPN:ää, olen erittäin kiinnostunut ja siitä tiedosta voi olla apua muillekin.
 
Liittynyt
31.08.2017
Viestejä
14
@ndrj jhmn :
Kuulostaa kovasti siltä, että esim. selaimella olet kirjautunut jonkun toisen maan Prime Videoon ja telkkari jatkoi tätä toistoa. Nyt pitäisi vaan toistaa suoritus ja vain sinä tiedät, miten asian teit alunperin. Eipä onnistuisi minulta ilman VPN:ää (siinä tietokoneessa, jonka selaimella kirjaudun).

--

Olen oman VPN:ni kanssa käyttänyt muiden maiden Netflixiä ja tulos on juuri tämä. Enpä ole kyllä muiden maiden Prime Videota kokeillut. Jos olet onnistunut tässä ilman VPN:ää, olen erittäin kiinnostunut ja siitä tiedosta voi olla apua muillekin.
Olen kirjautunut tasan kerran selaimella primevideoon, silloin kun tilauksen tein ja se oli Suomen primevideo. Sen jälkeen olen käyttänyt palvelua pelkästään telkkarissa. En tosiaan tiedä mitä tapahtui mutta varmaan on bitti ollut eilen vinossa.
Olisihan tota Babylonia mielellään katsonut. Helvetin hyvä sarja.
 

jad

Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 210
Olen kirjautunut tasan kerran selaimella primevideoon, silloin kun tilauksen tein ja se oli Suomen primevideo. Sen jälkeen olen käyttänyt palvelua pelkästään telkkarissa. En tosiaan tiedä mitä tapahtui mutta varmaan on bitti ollut eilen vinossa.
Olisihan tota Babylonia mielellään katsonut. Helvetin hyvä sarja.
Et sattumalta tehnyt jotain krääsätilausta amazonista noihin aikoihin ? Itselläni ainakin primevideo on sekoillut sen jälkeen kun olen kirjautunut amazon.de:hen tilatakseni jotakin. Pitänyt siivota cookiet ja kirjautua udelleen primevideoon, jotta lähtenyt taas toimimaan normaalisti.
 
Liittynyt
15.11.2021
Viestejä
34
Tuli otettua amazon.de:n kautta Prime 30pv ilmaisella kokeilulla jonka jälkeen tilaus jatkuu vuositilauksena, enkä ainakaan huomannut että olisi tarjonnut kuukausi kerrallaan tyyppistä vaihtoehtoa. Pystyykö tuon tilauksen vaihtamaan kuukausittaiseen tilaukseen sitten kun on tuo kokeilu loppunut ja on peruuttanut tuon tilauksen?

Riittäisi ehkä parille kuukaudelle mielenkiintoista katsottavaa, niin ei kiinnostaisi maksaa vuodesta kerrallaan. Ja nimenomaan juuri sellaista mikä on katsottavissa Saksan Prime Videossa
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
1 126
Tuli otettua amazon.de:n kautta Prime 30pv ilmaisella kokeilulla jonka jälkeen tilaus jatkuu vuositilauksena, enkä ainakaan huomannut että olisi tarjonnut kuukausi kerrallaan tyyppistä vaihtoehtoa. Pystyykö tuon tilauksen vaihtamaan kuukausittaiseen tilaukseen sitten kun on tuo kokeilu loppunut ja on peruuttanut tuon tilauksen?

Riittäisi ehkä parille kuukaudelle mielenkiintoista katsottavaa, niin ei kiinnostaisi maksaa vuodesta kerrallaan. Ja nimenomaan juuri sellaista mikä on katsottavissa Saksan Prime Videossa
Joo, voit ottaa normaalin suomalaisen Prime Video -tilauksen sitten kun tuo tilaus päättyy, sama tunnus kelpaa kumpaankin ja katseluhistorioiden yms. pitäisi säilyä.
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 876
Psych on näköjään poistunut Primessä. Harmi, se on yksi parhaista humoristisista etsiväsarjoista Monkin ohella. Noh, onneksi löytyy DVD-boksi.
 

voffer

ɹǝɟɟoʌ
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 045
Tuli otettua amazon.de:n kautta Prime 30pv ilmaisella kokeilulla jonka jälkeen tilaus jatkuu vuositilauksena, enkä ainakaan huomannut että olisi tarjonnut kuukausi kerrallaan tyyppistä vaihtoehtoa. Pystyykö tuon tilauksen vaihtamaan kuukausittaiseen tilaukseen sitten kun on tuo kokeilu loppunut ja on peruuttanut tuon tilauksen?

Riittäisi ehkä parille kuukaudelle mielenkiintoista katsottavaa, niin ei kiinnostaisi maksaa vuodesta kerrallaan. Ja nimenomaan juuri sellaista mikä on katsottavissa Saksan Prime Videossa
Tuon muuten voi perua heti, ja saa kuitenkin sen 30pv käyttää. Ihan vaan ettei vahingossa unohdu, jos ei aio tilausta jatkaa.
 
Liittynyt
15.11.2021
Viestejä
34
Joo, voit ottaa normaalin suomalaisen Prime Video -tilauksen sitten kun tuo tilaus päättyy, sama tunnus kelpaa kumpaankin ja katseluhistorioiden yms. pitäisi säilyä.
Mutta eikö minulle silloin näy Suomen Prime Videon valikoima? Vai pystyykö katselua jatkamaan suomalaisella tilauksella jos esim. sarja mikä jää kesken löytyy Saksan valikoimasta, mutta ei Suomen valikoimasta?
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 931
Mutta eikö minulle silloin näy Suomen Prime Videon valikoima? Vai pystyykö katselua jatkamaan suomalaisella tilauksella jos esim. sarja mikä jää kesken löytyy Saksan valikoimasta, mutta ei Suomen valikoimasta?
Käytätkö vpn tms?
Jos et, niin sisältö pitäs olla sama riippumatta mitä kautta oot maksanu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 885
Tuo on eri Haven. Etsipäs tv-sarjaa mitä on tehty 5 kautta. Niinkun sanoin, justwatchin mukaan ei ainakaan pitäisi löytyä Suomen Prime Videosta.
Sitä ei ole. Valitan, jos keskustelu meni sivuraiteille.

Kuitenkin, itselläni on Amazon.de Primen kautta saatu Prime Video ja tilanne on tämä.
 
Liittynyt
15.11.2021
Viestejä
34
Sitä ei ole. Valitan, jos keskustelu meni sivuraiteille.

Kuitenkin, itselläni on Amazon.de Primen kautta saatu Prime Video ja tilanne on tämä.
Oletko vaihtanut sitten sijainniksi Suomen? Itsellä ainakin kysyi tuota kun kirjautui selaimella primevideo.comiin, mutta valitsin, että jatka katsomista osoitteessa amazon.de ja nyt mulla on se Saksan sisältö katsottavissa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 885
Oletko vaihtanut sitten sijainniksi Suomen? Itsellä ainakin kysyi tuota kun kirjautui selaimella primevideo.comiin, mutta valitsin, että jatka katsomista osoitteessa amazon.de ja nyt mulla on se Saksan sisältö katsottavissa.
Valitettavasti olen, kun telkkarin app ei suostunut toimimaan muuten.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 282
Huomasin muuten että The Terrorin 1-kausi hävinnyt? Miten on yleensä mahdollista että omia sarjojaan poistavat? Toisen osapuolten tekeleistä ymmärtää että ovat vain lainassa mutta eihän omia tuotantoja koskaan poisteta?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 186
Huomasin muuten että The Terrorin 1-kausi hävinnyt? Miten on yleensä mahdollista että omia sarjojaan poistavat? Toisen osapuolten tekeleistä ymmärtää että ovat vain lainassa mutta eihän omia tuotantoja koskaan poisteta?
Oletan että tätä tarkoitat, eihän Amazonilla ole mitään tekemistä tuon tuottamisessa?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 186
MInkäs takia se on sitten merkitty Amazon originaaliksi?
Vaikea sanoa, kun ei ole tällä hetkellä aktiivista tilausta, mutta en minä kyllä tuolta sivulta saa kuvaa, että olisi Amazon originaali...

Vielä ku "Details" painaa, niin selkeästi ilmoitetaan tuottajat. Eli kerros ny vähän tarkemmin, missä tuo on merkitty Amazonin originaaliksi?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 282
Prime videossa listataan Amazon originaaleissa. Tarkistin vielä äsken pc:llä. Vaikka aina android-tv sovelluksella katson.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
175
Eiköhän tuossa ole sama logiikka kuin Netflix originalseissa eli merkataan tuon alle koska Amazon on ollut ensisijainen jakelija eikä tuo kategoria ylipäätään viittaa siihen että ohjelma olisi palvelun itsensä tuottama.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 055
Eiköhän tuossa ole sama logiikka kuin Netflix originalseissa eli merkataan tuon alle koska Amazon on ollut ensisijainen jakelija eikä tuo kategoria ylipäätään viittaa siihen että ohjelma olisi palvelun itsensä tuottama.

Juu. Esim. Brooklyn ninenine tais olla eka prime orginaali ja sit Netflixissä.. Saatan muistaa väärin, mut ei ainakaa ekat kaudet ole netflixiä alunperin. Tai sit se oli joku muu sarja joka ilmesty primee originaalina netflixistä (jossa oli kans originaali). Jos jotain merkkaa, nii sitä että ei muualta näe.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 282
Ja siis jos jotakuta jäi ihmetyttämään että miksi älämölö niin siksi kun en ollut vieläkään ekaa kautta kokonaan katsonut, vaikka vuosia prime video ollutkin. Ja nyt ei sitten enää mistään voi tuota katsoakaan, taisi hävitä ikuisesti.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 055
Ja siis jos jotakuta jäi ihmetyttämään että miksi älämölö niin siksi kun en ollut vieläkään ekaa kautta kokonaan katsonut, vaikka vuosia prime video ollutkin. Ja nyt ei sitten enää mistään voi tuota katsoakaan, taisi hävitä ikuisesti.
Juu.. ylipäätään kaikista paskinta sarjoissa, että myydään vajavaisia (varsinkin, jos alkupään kaudet uupuu) sarjoja, kuka hitto haluaa aloittaa sarjan katsomisen jostain neloskaudesta (harvinaisiahan nämä lopulta on mut silti). Toki terrorin kohdalla "ei haittaa", ku kaudet ei (?) liity toisiinsa. Kakkoskausi jäänyt ekaan jaksoon itsellä, ei oikee napannut.
Eka kausi oli hyvä niin kauan, kunnes paljastivat mikä otus se oli, jonka jälkee oli meh. Oli jännempi, ku ei tienny ja olis mielummin ollut vaikka iha saalistava hieman fiktiivinen jääkarhu tms.. mut oliki iha naurettava mörökölli
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
Outer Range vaikutti mielenkiintoiselta parin ekan jakson jälkeen :hmm:
Mjooh, olisihan tuota katsonut enemmänkin, vaikka vähän epämääräinen fiilis jäi näiden kahden ensimmäisen jakson perusteella. The Guardianin arvostelija oli nähnyt loputkin 6 jaksoa ja antoi sarjalle arvosanaksi 2/5. En viitsinyt lukea spoilerien pelossa itse arvostelua, joten en tiedä mikä oli pielessä.

Vissiin kolmen viikon ajan luvassa 2 jaksoa per viikko. Ärsyttävää pihtaamista.
 
Liittynyt
24.11.2019
Viestejä
399
Hmm, Bosch: Legacy (2022-) alkaa ensi kuussa Amazonin Freevee-palvelussa (ent. IMDb TV). Jännä nähdä, että tuleeko sitten täälläpäin ehkä Prime Videoon.
 
Liittynyt
24.11.2019
Viestejä
399
Siellähän se - Bosch: Legacyn neljä ensimmäistä jaksoa tullut katsottavaksi. Hetihän ne täytyi ahmia ja ihan samaa meininkiä kuin alkuperäinen sarjakin. Tulisipa pian loputkin jaksot, kun vie niin mukanaan.
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 513
Outer Range on yllättänyt melko hyvin. Sijoittuu nykyaikaan, scifi-elementtiä löytyy, näyttelijät on hyviä. Tuli ihan sattumalta vastaan "kappas, tällainenkin".
 
Liittynyt
28.02.2019
Viestejä
409
Omaan makuun eteni aivain liian hitaasti 2-kaudella ja jäi kesken. Jokin muukin ärsytti. Pitäis ehkä kirja(t?) lukea.
Jossain kohta joo tarina eteni aika hitaasti, mutta siitä se sitten taas lähti rullaamaan hyvin ja stoori "veti sisäänsä" entistä paremmin.
Loppua kohden Rufus Sewell:n "karisma" loi entistä suurempaa kiintymystä sarjaa kohtaan.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 797
Kakkoskauden aluilla tuli lievä energian lasku, mikä usein sarjoissa tuossa kohtaa tapahtuu. Lähtee kyllä käyntiin ja kovahan toi on kyllä!
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
740
Ollako kellään havaintoa Bosch:Legacyn uusimmista jaksoista (5. ja 6.). Ilmeisesti eilen olisi jo pitänt tulla, mutta ainakin minulta näitä ei löydy
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 982
Onko aavistusta millon boschin seiska tulee primeen? En muista kuinka paljon jäljessä tekemisestä ne on vapautunut yksinoikeussopparista.
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
564
Vähän nyt petyin kun uuden Bondin piti tulla Primeen viime kuussa mutta eihän sitä siellä ole ainakaan Suomen Primessä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 089
Näkyy olevan Primessä. Pitänee taas hetki ottaa tilausta.

Edit: Kysyttiin seiskasta, eikä Legacystä jota itse tarkoitin.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 492
Viestejä
4 164 133
Jäsenet
70 416
Uusin jäsen
giantaxe

Hinta.fi

Ylös Bottom