AM5-emolevyt

Saat takuusta uuden, jos menee rikki. Se on vaan ikävää olla ilman emolevyä sen aikaa.

Lisäksi, vaikka noita uutisia täällä on, väitän, että ovat luokkaa 1% myynneistä. Verkkokaupassa esim. huollot ovat 9800X3D:lle 0.62%. Vertauksena, huollot on 5700X3D:lle 1.17%, eikä ne edes kärsineet mistään palamisongelmista.

Voisin myös linkittää GN:n Steven tukkavideon, jossa sanotaan, että näyttää yksittäistapauksesta, mutta mieluummin vaan referoin sen tässä , kuin laitan pitkän videon pelkkänä linkkinä.

--

Mielestäni Asuksen ongelmaa ei tarpeeksi vakavasti otettu aikoinaan - ja nyt olen sitä mieltä, että tästä on turha paniikki.
Jep, lähinnä vain, että se sattuu kumminkin omalle kohdalle ja ei jaksais custom looppia monesti purkaa :p. Ei onneksi kiire ostella vielä niin ei tiedä mitä sitä tulee hankittua :thumbsup:

Mitenhän näissä menee kulut selvityksistä, jos ei selviä helpolla ja joutuu viemään vaikka jonnekin paikalliseen puljuun omakustanteisesti vianetsintään?

En tiedä mistä olet komponentit ostanut, mutta kun Datatronicilta ostettu prossu kuoli, niin lähetin sen takaisin omakustanteisesti (11,40€) Postin kautta. Myöhemmin selvisi, että olisin voinut lähettää sen takaisin myös ilmaiseksi, koska heillä on Schenkerin kanssa joku sopimus. Parin viikon odottelun jälkeen uusi prossu oli kuitenkin noudettavissa automaatista. Itse tarkastus ja toimitus ei maksanut minulle mitään.

Jos olet ostanut palikat suomalaisista liikkeistä, uskon heillä olevan samanlainen ilmainen käytäntö.

Muuten, jos jokin komponentti vikaantuu, niin todennäköisesti se on prosessori eikä emolevy. Tämä on vahvaa mutua, mutta ainakin minä käytän uutta prossua samalla emolla, jolla edellinen prossu kuoli.

Statistiikka

Viestiketjuista
277 759
Jäsenet
77 664
Uusin jäsen
Markus-rojukauppias

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom