AM5-emolevyt

Itse tilasin tuollaiset, kun olivat aika reippaasti halvemmat. Kuulemma ihan ok brändi ja Aasian markkinoilla suositumpi, saa nähdä.
”Ihan ok brändi”? Team Group;han on muistien Porsche.

Tottakai se on G.Tojota-kansalle vieras.. :lol:
Tuo 9000 sarja (ei x3d) oli semmoinen pettymys, että eipä sitä juurikaan suosita 7000-sarjan ylitse.
Samalla rahalla 7000-sarjasta saisi 8-ytimisen:
Onko paljonkin kokemusta? Alkuun oli ongelmia, jotka on saatu korjattua. Mulla kaks 9000:sta nyt ja kovia kiviä ovat molemmat. 9950X:lle ei tosin ole aiempaa verrokkia, mut X3D:ssä on valtava ero 7:aan verrattuna.

Tuosta olen samaa mieltä, ettei 6-corea paljoa kannata hankkia..

Usia bios versioita Asus X670E lankuille.
Mikä ihme tuo versio "1515" ??? Mikä näiden lähde on, meinaan että mistä ovat saaneet nuo BIOSIT tuonne ja mikä AGESA näissä on? Itselläni oli viimmeisin 1.2.0.2b AGESA varsin buginen ja aiheutti monenlaista ongelmaa, nyt on toiminut hyvin kun laitoin vanhemman biosin takaisin.

Mikä ihme tuo versio "1515" ??? Mikä näiden lähde on, meinaan että mistä ovat saaneet nuo BIOSIT tuonne ja mikä AGESA näissä on? Itselläni oli viimmeisin 1.2.0.2b AGESA varsin buginen ja aiheutti monenlaista ongelmaa, nyt on toiminut hyvin kun laitoin vanhemman biosin takaisin.
Tuo 1515 on jo ikivanha versio, näkee että postaus tehty miltei vuosi sitten.
Uusi 2702, jossa siis AGESA 1203 löytyy hieman rullailemalla alas tai permalinkkinä tästä:

Shamino ainakin aiemmin työskenteli Asukselle ja Safedisk (SoonHo Jeong) kaiketi ottanut hänen saappaansa ainakin mitä näiden beta BIOS jakeluun tulee.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
264 581
Jäsenet
75 453
Uusin jäsen
Kalakissa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom