Sanoin etten enää kommentoisi, mutta rupesit sitten oikein valehtelijaksi haukkumaan. Otappa se pää sieltä perseestä ja kerro mitä valheita minä olen esittänyt? Ymmärrän kyllä hyvin OLED ja LCD paneelien erot, ymmärrän myös erot AMOLED ja MIP näyttöjen välillä, jotka ovat siis kyseisessä kelloparissa käytössä. Itse suosin myös AMOLED näyttöä kellossani, mutta eihän ne nyt täysin ylivertaisia ole, kaikki riippuu käyttötarkoituksesta.
Tunnut vähän kiertelevän ja kaartelevan kun sinulta selvennyksiä kysyy. Eli uudestaan, oletko saanut todennettua tuon väittämäsi 38 päivän toiminta-ajan alusta loppuun normaalissa käytössä ja kello ranteessa? Vai oletko vaan ekstrapoloinut tuosta väittämästäsi alle 3% vuorokausikulutuksesta, jonka mittaustapaa muuten myös vähän epäilen? Näinhän et nimittäin voi tehdä jos tahdot varmasti totuudenmukaisen tuloksen. Lataustason prostentit kun yleensä arvioidaan akun jännitteen mukaan, joka ei muutu lineaarisesti. Valtaosalla on varmasti joskus ollut puhelin jonka lataustaso romahtaa loppua kohden, tämä johtuu juuri siitä että se tarkka prosenttimäärä voi olla verrattain vaikea arvioida. En usko että väittämäsi olisivat suoranaisia valheita, mutta vähän taidat mutustella ja/tai liioitella vahvistaaksesi kantaasi.
Niin paljon närästi tuo valehtelijaksi kutsuminen että jätin uutisten selailun ja katsoin läpi pari arvostelua kellosta aamukahvin kanssa. Valtaosa toisti vaan suoraan valmistajan lupaamat numerot, mutta muutaman löysin, jotka olivat toiminta-aikaa testanneet, kaikki totesivat että valmistaja arvioi akun keston yläkanttiin.