onneksi ei ole rahaa viinaan alkoon, haen siskopuolelle läkäriä, kun se sotkee mun elämän täysin, tulee mun kämpille, määräilee, sotkee kaikki, heittää kaikki mun arvokamat, mm. 50e maksaneet jousipaidan paidat roskiiin "olen lukenut että jollei käytä jotain vuoteen se joutaa roskiin"
ja sitten tuo mulle maksusitoumuksella haettuja ilmaisia lääkkeitä säkillisen, mitkä vien apteekkiin hävitettäväksi, siellä on nitrot , astmalääkkeet, vagian vagina voiteet jne. tarviihan 54vee sinkku mies vaginavoidetta!
Sitten käyttää mua psykiatrina, viimeksi meni masennuslääkkeet roskiin, joita saa vain määrätyn määrän, ei riitä syyksi että rivatrilit ovat loppu koska sisko heitti ne roskiin olevinaan vanhoina, haukkuu mua, ja tuo aina oven taakse suoraan sanottuna paskaa roinaa.
Viimeksi oli porttari 3kk, kesti hyvin, rauha maassa, sitten se alkoi tuomaan kamaa mun poissa ollessa, sitten tuli itse, oli niitä näitä.
sitten kilahti heitti tiskirätin naamalle "ANNA VITTU OLLA VIIMEINEN KERTA KUN MULLE VITTUILET" :o
Peliriippuvainen ja oma koti on tyhjä kuin leikkaus-sali, mulle sitten tuo kaikkea paskaa, minä olen omassa kodissa, maksan itse ruuat ja vuokrat.
kyllä ihmisellä pitää olla koskemattomuus-rauha..
Sen hermoilun takia olen alkoa käyttänyt, kun en kestä sen pessimistä valitusta.
ylilääkäri sanoi että hän kirjoittaa 60vee siskopuolelle lähetteen psykalle, hän vastasi "en minä tosiaankaan ole mikään hullu"
Huokaus, käräjä-oikeudelta tulee sitten postia molemmille, vuosi tosin menee nopeaan.
Elä sitten näitten kanssa, nyt lisää rauhoittavia