Vaikka Netpris mainosti, että 'nyt entistä nopeampaa toimitusta', täytyy sanoa, että selvästi heikkeni, mennyt jopa kaaoksen puolelle. 24.6. aamulla tehty tilaus siinä vaiheessa, että Shippii ilmoittaa Netprisin tehneen elektronisen ilmoituksen eli Shippii ei ole tavaraa saanut. Netprisin asiakaspalvelu ilmoitti, että tavara toimitettu. Jompikumpi pettää asiakasta. Paketti siis logistisesti kadoksissa. Shippii tarjoaa 17.7. jälkeen full refundia. Jotenkin jää nyt Netprisistä filunkimaku ja teen Paypaliin reklamaation. PAYPAL ei kauan katsele väärinkäytöksiä. Keväällä parikin nettifirmaa maksoi äkkiä rahat takaisin toimittamattomien tavaroiden jälkeen, kun laitoin PAYPALin maksumääräyksen vireille ja 'koputtelin' 1-2 päivän välein firman suuntaan, josko maksatte. Ilmeisesti PAYPAL vahtii noita maksuvaateita ja firmat hädissään noista maksuvaateista. Liekö toistuva maksuvaatimusten laiminlyönti vaarallista firman PAYPAL-asiakkuudelle? Ainakin molemmat firmat maksoivat heti ja eritoten painottivat sähköpostissaan, että viipymättä muistan kuitata PAYPAL-maksupyynnön saaduksi. Eli on tehokas metodi hiukan välinpitämättömiä firmoja kohtaan, joilla on PAYPAL- maksu ja tili.