• Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 16:40 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Joka ainoassa noissa kaupoissa on sama ehto. Pidätämme oikeuden vaihtaa puuttuva tuote vastaavaan. Siitä voi tietenkin keskustella mikä on vastaava
Jep, ehto oli tiedossa mutta olisi ihan kiva että edes kysyisivät. Vastaava on aika lavea käsite selkeästi, jos tilaa Lahden erikois IPA:a ja saa alecoq koska molemmat on kaljaa...
 
Jep, ehto oli tiedossa mutta olisi ihan kiva että edes kysyisivät. Vastaava on aika lavea käsite selkeästi, jos tilaa Lahden erikois IPA:a ja saa alecoq koska molemmat on kaljaa...
Niinhän se valitettavasti menee. Itse aina tarkistan et tuotetta on reilusti varastossa ennenkö tilaan(käytän kaks kolme sataa laatikkoa ostoskorissa)
 
23.7. tekemäni Netpris tilaus on Shippiin tiedoissa vieläkin "Electronic shipment instructions received" -tilassa. Pitäisikö tuossa laittaa viestiä Shippiille vai itse Netprisille?
 
23.7. tekemäni Netpris tilaus on Shippiin tiedoissa vieläkin "Electronic shipment instructions received" -tilassa. Pitäisikö tuossa laittaa viestiä Shippiille vai itse Netprisille?
Mä laitoin omastani (27.6.) just tänään. Netpris sanoo että ovat lähteneet varastolta 28.6. (samana päivänä kun shippiin lähetyskoodit tuli). Shippiin asiakaspalvelusta ei ole vielä vastattu.
 
23.7. tekemäni Netpris tilaus on Shippiin tiedoissa vieläkin "Electronic shipment instructions received" -tilassa. Pitäisikö tuossa laittaa viestiä Shippiille vai itse Netprisille?
Näitten kanssa pitää olla itse aktiivinen koko ajan. Parin kolmen päivää kiilata
 
23.7. tekemäni Netpris tilaus on Shippiin tiedoissa vieläkin "Electronic shipment instructions received" -tilassa. Pitäisikö tuossa laittaa viestiä Shippiille vai itse Netprisille?

Vasta 2vkon päästä teet tilauksen ja jo nyt kyselet tilauksen tilan perään. Nyt malttia. :D
 
Kokeillaas asiallisesti.
Käsittäisin että "Electronic shipment instructions received" on viesti sekä rahtiyhtiölle, joka sen sitten kirjaa järjestelmäänsä, että asiakkaalle kuljetuksen järjestymisestä.

Tämä ei tarkoita sitä että lähetys olisi valmiina noudettavaksi, vaan hieman kuin ennakkovaroitus rahtaajalle että tällainenkin on tulossa.

Rahtifirma hakee tavaran kun se on heidän kannaltaan järkevää. Ei jotain pikkupaketteja lähdetä rekalla hakemaan, vaan sitten kun se on kustannustehokasta. Siitä siis viive ja sen takia myös asiakkaat saavat tuotteet abt. samoihin aikoihin kun suomen päässä sitten posti/mh/tiesmitkä plärää minne ja mitäkin.

Soittelu ja mailailu on aika turhaa jos on valittu se halvin toimitusmuoto. Jos on kiire niin niistä sopiikin valittaa.
 
Vinosonline se toimii vuodesta toiseen. Kerran kesässä neljänä peräkkäisenä vuotena tullut tilattua ja aina saapunut n. Viikossa perille. Viimeisimpänä 15 pullon to 1.7. illalla tilattu tilaus. Pankkisiirto saapunut 2.7. ja samana iltana lähteneet paketit matkaan. Fedexin kaveri kävi eilen 8.7. tuomassa paketit kotiin.

Postit maksoi 41.43€ eli tarkalleen 2.76€/pullo.
 
Vinosonline se toimii vuodesta toiseen. Kerran kesässä neljänä peräkkäisenä vuotena tullut tilattua ja aina saapunut n. Viikossa perille. Viimeisimpänä 15 pullon to 1.7. illalla tilattu tilaus. Pankkisiirto saapunut 2.7. ja samana iltana lähteneet paketit matkaan. Fedexin kaveri kävi eilen 8.7. tuomassa paketit kotiin.

Postit maksoi 41.43€ eli tarkalleen 2.76€/pullo.

Saas nähdä kauanko tuo onni jatkuu. On meikäläisen suosimista parempien väkevien juomien kaupoista viimeinen, joka toimittaa mutkattomasti/järkevästi lähetykset Suomeen. Toki niitä vinkkejä muista kaupoista otetaan vastaan.

Mutta minulta kyllä myös iso suositus kyseiselle kaupalle!
 
Vaikka Netpris mainosti, että 'nyt entistä nopeampaa toimitusta', täytyy sanoa, että selvästi heikkeni, mennyt jopa kaaoksen puolelle. 24.6. aamulla tehty tilaus siinä vaiheessa, että Shippii ilmoittaa Netprisin tehneen elektronisen ilmoituksen eli Shippii ei ole tavaraa saanut. Netprisin asiakaspalvelu ilmoitti, että tavara toimitettu. Jompikumpi pettää asiakasta. Paketti siis logistisesti kadoksissa. Shippii tarjoaa 17.7. jälkeen full refundia. Jotenkin jää nyt Netprisistä filunkimaku ja teen Paypaliin reklamaation. PAYPAL ei kauan katsele väärinkäytöksiä. Keväällä parikin nettifirmaa maksoi äkkiä rahat takaisin toimittamattomien tavaroiden jälkeen, kun laitoin PAYPALin maksumääräyksen vireille ja 'koputtelin' 1-2 päivän välein firman suuntaan, josko maksatte. Ilmeisesti PAYPAL vahtii noita maksuvaateita ja firmat hädissään noista maksuvaateista. Liekö toistuva maksuvaatimusten laiminlyönti vaarallista firman PAYPAL-asiakkuudelle? Ainakin molemmat firmat maksoivat heti ja eritoten painottivat sähköpostissaan, että viipymättä muistan kuitata PAYPAL-maksupyynnön saaduksi. Eli on tehokas metodi hiukan välinpitämättömiä firmoja kohtaan, joilla on PAYPAL- maksu ja tili.
 
Vaikka Netpris mainosti, että 'nyt entistä nopeampaa toimitusta', täytyy sanoa, että selvästi heikkeni, mennyt jopa kaaoksen puolelle. 24.6. aamulla tehty tilaus siinä vaiheessa, että Shippii ilmoittaa Netprisin tehneen elektronisen ilmoituksen eli Shippii ei ole tavaraa saanut. Netprisin asiakaspalvelu ilmoitti, että tavara toimitettu. Jompikumpi pettää asiakasta. Paketti siis logistisesti kadoksissa. Shippii tarjoaa 17.7. jälkeen full refundia. Jotenkin jää nyt Netprisistä filunkimaku ja teen Paypaliin reklamaation. PAYPAL ei kauan katsele väärinkäytöksiä. Keväällä parikin nettifirmaa maksoi äkkiä rahat takaisin toimittamattomien tavaroiden jälkeen, kun laitoin PAYPALin maksumääräyksen vireille ja 'koputtelin' 1-2 päivän välein firman suuntaan, josko maksatte. Ilmeisesti PAYPAL vahtii noita maksuvaateita ja firmat hädissään noista maksuvaateista. Liekö toistuva maksuvaatimusten laiminlyönti vaarallista firman PAYPAL-asiakkuudelle? Ainakin molemmat firmat maksoivat heti ja eritoten painottivat sähköpostissaan, että viipymättä muistan kuitata PAYPAL-maksupyynnön saaduksi. Eli on tehokas metodi hiukan välinpitämättömiä firmoja kohtaan, joilla on PAYPAL- maksu ja tili.

Veikkaan, että tuossa on se Shippii se heikoin lenkki. Netpris on ollut viimeisen vuoden aikana nopea ja luotettava ja nyt uudella varastolla varmaan se kaikista nopein.

Oma tilaus sinun jälkeen tuli kuudessa päivässä perille. Netrpris pakkasi tilauksen saman päivänä. Myös varastolaskuri vaikuttaa pitävän paikkaansa, kun tilasin viimeiset lavat olutta ja silti sain mitä tilasin. Toistaiseksi Netpris ja Alkostore ovat olleet ainoita kauppoja missä tilattuja tuotteita ei ole vahdettu toisiin.
 
  • Tykkää
Reactions: jll
Veikkaan, että tuossa on se Shippii se heikoin lenkki. Netpris on ollut viimeisen vuoden aikana nopea ja luotettava ja nyt uudella varastolla varmaan se kaikista nopein.

Oma tilaus sinun jälkeen tuli kuudessa päivässä perille. Netrpris pakkasi tilauksen saman päivänä. Myös varastolaskuri vaikuttaa pitävän paikkaansa, kun tilasin viimeiset lavat olutta ja silti sain mitä tilasin. Toistaiseksi Netpris ja Alkostore ovat olleet ainoita kauppoja missä tilattuja tuotteita ei ole vahdettu toisiin.
Ei sitä tarvi epäillä heikoin lenkki on. Mut tilaa ajoissa niin ei tarvi miettiä millon tulee. Itsellä reilusti entistäkin vielä. Mut tilasin silti niin ei tarvi Suomesta ostaa jos loppuu. Sen verran aina välissä katon että jos 3päivään ei tapahdu mitään niin vihasta viestiä. Näin saa homman pelaan et ei jumitti minnekkåån
 
Ei sitä tarvi epäillä heikoin lenkki on. Mut tilaa ajoissa niin ei tarvi miettiä millon tulee. Itsellä reilusti entistäkin vielä. Mut tilasin silti niin ei tarvi Suomesta ostaa jos loppuu. Sen verran aina välissä katon että jos 3päivään ei tapahdu mitään niin vihasta viestiä. Näin saa homman pelaan et ei jumitti minnekkåån

Mitä luulet, että kokonaisuutena käy firman palveluille ja hinnoille, jos jokainen pakettia odottava asiakas rupeaa kolmen päivän välein lähettämään "vihaista viestiä"?
Uskon, että tuollaisista hoputusviesteistä ei ole kellekään mitään hyötyä, päinvastoin.
 
Mitä luulet, että kokonaisuutena käy firman palveluille ja hinnoille, jos jokainen pakettia odottava asiakas rupeaa kolmen päivän välein lähettämään "vihaista viestiä"?
Uskon, että tuollaisista hoputusviesteistä ei ole kellekään mitään hyötyä, päinvastoin.
Tosiaan. Viiko tai kaksi voi mennä. Jos sitten ei mitään tapahdu, niin kyselyä
 
Tosiaan. Viiko tai kaksi voi mennä. Jos sitten ei mitään tapahdu, niin kyselyä

Juuri näin. Ja nimenomaan kysellään. Vihaisten viestien lähettäminen muutaman päivän odottelun jälkeen ei kuulu sivistyneisiin toimintatapoihin. Ja jos niillä juomila on niin kova kiire, että jo muutaman päivän odottelun jälkeen ollaan räyhäämässä, niin silloin kannattaa suunnata ostoksille lähimpään Alkoon.
 
Juuri näin. Ja nimenomaan kysellään. Vihaisten viestien lähettäminen muutaman päivän odottelun jälkeen ei kuulu sivistyneisiin toimintatapoihin. Ja jos niillä juomila on niin kova kiire, että jo muutaman päivän odottelun jälkeen ollaan räyhäämässä, niin silloin kannattaa suunnata ostoksille lähimpään Alkoon.
Näin juuri. Itse tilasin Alkostore24 kaupasta. Tilauksen jälkeen ei koneen viikon kuulunut mitään, kunnes postilta tuli saapumisilmoitus. Malttia, malttia.
 
Onko Alkostore24 vain lavatilauksille tai näin heidän sivuillaan ilmoitetaan? Harmi kun sen verran parempi tuo valikoima/hinta suhde että mielummin sieltä tekisin tällä hetkellä pienemmän tilauksen.
 
Onko Alkostore24 vain lavatilauksille tai näin heidän sivuillaan ilmoitetaan? Harmi kun sen verran parempi tuo valikoima/hinta suhde että mielummin sieltä tekisin tällä hetkellä pienemmän tilauksen.
Kokeilitko edes tilata pienempää erää?
 
Onko Alkostore24 vain lavatilauksille tai näin heidän sivuillaan ilmoitetaan? Harmi kun sen verran parempi tuo valikoima/hinta suhde että mielummin sieltä tekisin tällä hetkellä pienemmän tilauksen.
Itse tilasin pienemmän tilauksen juuri ennen tuota sivuille tullutta muutosta.
 
Mitähän tuon linkin takaa tulee? Tuotekuva antaa ymmärtää 6-packia, otsikko 24 tölkkiä ja sitten ostoskori vielä sekoilee jotain kolmatta?
A89034E7-8D53-4BAE-8A55-7964CB5DC02E.jpeg

Kaada lasiin, aikalailla sama kuin pullosta.
Lasi-vinkki oli ihan :thumbsup:
 
Alkc toimii kuten pitääkin, viime maanantaina tehty tilaus on tulevana maanantaina perillä, näkyi olevan jo Matkahuollon kyydissä. Kesälomajuomat varmistettu.
 
Vinosonline se toimii vuodesta toiseen. Kerran kesässä neljänä peräkkäisenä vuotena tullut tilattua ja aina saapunut n. Viikossa perille. Viimeisimpänä 15 pullon to 1.7. illalla tilattu tilaus. Pankkisiirto saapunut 2.7. ja samana iltana lähteneet paketit matkaan. Fedexin kaveri kävi eilen 8.7. tuomassa paketit kotiin.

Postit maksoi 41.43€ eli tarkalleen 2.76€/pullo.

2,76€ per pullo ei ole yhtään huono, jos vähänkään laadukkaampia juomia tilaa. Ja vaikka ei kalliita tilaisikaan niin silti aika hyvä diili jos ottaa esimerkkinä vaikka tuon Havanna Clubin 3 vuotiaan 13,43€ hintaan.

Kaiken lisäksi nettisivut ovat 2020-luvun tyyliin helpot ja selkeät, toisin kuin nuo jotkut muiden kaupojen viritelmät mitkä näyttävät siltä että ne olisi tehnyt joku ruoka/viinapalkalla oleva työharjoittelija vuonna 2006.

Tosin pientä miinusta pitää antaa tuostakin kaupasta, harvinaisen moni tuote näyttää ei-oota valikoimassa ja siten supentaa valikoimaa.
 
2,76€ per pullo ei ole yhtään huono, jos vähänkään laadukkaampia juomia tilaa. Ja vaikka ei kalliita tilaisikaan niin silti aika hyvä diili jos ottaa esimerkkinä vaikka tuon Havanna Clubin 3 vuotiaan 13,43€ hintaan.

Kaiken lisäksi nettisivut ovat 2020-luvun tyyliin helpot ja selkeät, toisin kuin nuo jotkut muiden kaupojen viritelmät mitkä näyttävät siltä että ne olisi tehnyt joku ruoka/viinapalkalla oleva työharjoittelija vuonna 2006.

Tosin pientä miinusta pitää antaa tuostakin kaupasta, harvinaisen moni tuote näyttää ei-oota valikoimassa ja siten supentaa valikoimaa.

Kuljetuksesta miinusta siitä, että tuolla hinnalla saa vasta FedExin kuljetuksen, joka on se surkeista surkein vaihtoehto. Parikymppiä lisää maksamalla onnistuu toki UPS:n kuljetus. Katselin Vinosonlinen sivuja taas. Paypal on ilmeisesti kadonnut nyt maksutavoista?
 
Kuljetuksesta miinusta siitä, että tuolla hinnalla saa vasta FedExin kuljetuksen, joka on se surkeista surkein vaihtoehto. Parikymppiä lisää maksamalla onnistuu toki UPS:n kuljetus. Katselin Vinosonlinen sivuja taas. Paypal on ilmeisesti kadonnut nyt maksutavoista?

Itsellä ei ole mitään kokemusta FedExin palveluista kun en ole niitä koskaan käyttänyt.
Silloin kun itse viimeksi tilasin Vinosonlinesta joku kolme vuotta sitten niin se kuljetusvaihtohto oli UPS.
Mutta jos tavara tulee perille vahingoittumattomana niin väliäkö tuolla?

Jos Paypalli on kadonnut niin sitten en tiedä vieläkö tilaisin tuolta...
Mikähän tuossa Paypallin katoamisessa monissa kaupoissa oikein on taustalla?
 
Itsellä ei ole mitään kokemusta FedExin palveluista kun en ole niitä koskaan käyttänyt.
Silloin kun itse viimeksi tilasin Vinosonlinesta joku kolme vuotta sitten niin se kuljetusvaihtohto oli UPS.
Mutta jos tavara tulee perille vahingoittumattomana niin väliäkö tuolla?

Jos Paypalli on kadonnut niin sitten en tiedä vieläkö tilaisin tuolta...
Mikähän tuossa Paypallin katoamisessa monissa kaupoissa oikein on taustalla?

Kyllä sillä on väliä, vaikka tavara tulisi perillekin. Pengoin tuolta sähköpostikansiosta FedExille toukokuussa lähettämäni viestin, joka osaltaan kertoi millaista säätämistä touhu heidän kanssaan on. Tässä pieni siteeraus siitä:

"Ilmoititte toimittavanne lähetyksen torstaina 6.5. kello 18:00 mennessä. Lähetystä ei saapunut, eikä toimitusajan siirtymisestä ilmoitettu ennakkoon.

Seuraavaksi ilmoititte toimittavanne lähetyksen perjantaina 7.5. kello 18:00 mennessä. Lähetystä ei saapunut, eikä toimitusajan siirtymisestä taaskaan ilmoitettu ennakkoon.

Perjantaina sain 19:26 viestin, jonka mukaan "Asiakas ei ole saatavilla, tai yritys on suljettu". En tosiaan ollut tuohon aikaan kotona, sillä poistuin kotoa kello 18 jälkeen.

Seurannan mukaan "Ovilapussa ilmoitetaan lähetyksen noudossa tarvittava FedExin toimipisteen osoite ja noutoaika sekä ilmoitus mahdollisesta uudesta toimitusyrityksestä." Mitään ovilappua minulle ei kuitenkaan ole jätetty, josko oven takana on edes käyty. Seurannassa tuo toimituspoikkeus on merkitty jo kellonaikaan 15:30. Se ei kuitenkaan ole mahdollista, sillä olen ollut kotona tuohon 18 jälkeiseen asti koko päivän, ja esim. ulko-ovesta on ollut esteetön pääsy huoneiston ovelle.

Teidän asiakaspalveluunne ei saa mitään yhteyttä. Chat-ruutukin on ollut sekä torstaina että perjantaina suljettu, jolloin sen pitäisi olla avoinna. "


Sitten seuraavalla viikolla se lähetys viimein tuli perille.

Olen tilannut VinosOnlinesta siis kaksi kertaa tuon postikuluvapaan 360 euron tilauksen. Tuo FedExin tapaus oli se toinen. Toisen tilauksen kenttään kirjoitin, että jos vain mitenkään mahdollista, niin lähetys olisi mukava saada toimituslaadun vuoksi UPS:n kuskaamana. Ja niinhän se tulikin, ja kaikki sujui sen tilauksen osalta ongelmitta.
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Kyllä sillä on väliä, vaikka tavara tulisi perillekin. Pengoin tuolta sähköpostikansiosta FedExille toukokuussa lähettämäni viestin, joka osaltaan kertoi millaista säätämistä touhu heidän kanssaan on. Tässä pieni siteeraus siitä:

"Ilmoititte toimittavanne lähetyksen torstaina 6.5. kello 18:00 mennessä. Lähetystä ei saapunut, eikä toimitusajan siirtymisestä ilmoitettu ennakkoon.

Seuraavaksi ilmoititte toimittavanne lähetyksen perjantaina 7.5. kello 18:00 mennessä. Lähetystä ei saapunut, eikä toimitusajan siirtymisestä taaskaan ilmoitettu ennakkoon.

Perjantaina sain 19:26 viestin, jonka mukaan "Asiakas ei ole saatavilla, tai yritys on suljettu". En tosiaan ollut tuohon aikaan kotona, sillä poistuin kotoa kello 18 jälkeen.

Seurannan mukaan "Ovilapussa ilmoitetaan lähetyksen noudossa tarvittava FedExin toimipisteen osoite ja noutoaika sekä ilmoitus mahdollisesta uudesta toimitusyrityksestä." Mitään ovilappua minulle ei kuitenkaan ole jätetty, josko oven takana on edes käyty. Seurannassa tuo toimituspoikkeus on merkitty jo kellonaikaan 15:30. Se ei kuitenkaan ole mahdollista, sillä olen ollut kotona tuohon 18 jälkeiseen asti koko päivän, ja esim. ulko-ovesta on ollut esteetön pääsy huoneiston ovelle.

Teidän asiakaspalveluunne ei saa mitään yhteyttä. Chat-ruutukin on ollut sekä torstaina että perjantaina suljettu, jolloin sen pitäisi olla avoinna. "


Sitten seuraavalla viikolla se lähetys viimein tuli perille.

Olen tilannut VinosOnlinesta siis kaksi kertaa tuon postikuluvapaan 360 euron tilauksen. Tuo FedExin tapaus oli se toinen. Toisen tilauksen kenttään kirjoitin, että jos vain mitenkään mahdollista, niin lähetys olisi mukava saada toimituslaadun vuoksi UPS:n kuskaamana. Ja niinhän se tulikin, ja kaikki sujui sen tilauksen osalta ongelmitta.

Okei, ymmärretty. :D
Kiitos varoituksesta.
Kaikenlaista paskaa on tullut luettua FedExin palveluista itsekin, mutta kuten sanoin niin omakohtaisia kokemuksia ei vielä ole.
 
Mitähän tuon linkin takaa tulee? Tuotekuva antaa ymmärtää 6-packia, otsikko 24 tölkkiä ja sitten ostoskori vielä sekoilee jotain kolmatta?
A89034E7-8D53-4BAE-8A55-7964CB5DC02E.jpeg


Lasi-vinkki oli ihan :thumbsup:
Tulee pahvialustalla jossa on 4 kappaletta, noita 6 tölkin pakkauksia. Eli 24 tölkkiä.

edit. Olen tilannut ja saanut tilaamani.
 
Ei, vaan yhteen laatikkoon mahtuu 12 ”tilayksikköä”. Yksi keissi vie 4 yksikköä, eli yhteen laatikkoon menee 3 keissiä (12 / 4 = 3)

Joo epäilemättä se "4 units per 1 product" viittaa tuohon, mikä kyllä tuli mullakin mieleen. Anyway nyt kun googletin tuotekoodilla 5410228277606, niin sillä löytyy nimenomaan Coronan 24-packiä, joten sellainen sieltä tulee.
 
Mitähän tuon linkin takaa tulee? Tuotekuva antaa ymmärtää 6-packia, otsikko 24 tölkkiä ja sitten ostoskori vielä sekoilee jotain kolmatta?
A89034E7-8D53-4BAE-8A55-7964CB5DC02E.jpeg


Lasi-vinkki oli ihan :thumbsup:
Minulle tuli tuota Coronaa tässä keväällä tuolta ihan 24 tölkin pahvilaatikko eikä mitään 4x6pack settiä. Aika ohutta pahvia tosin, jos vertaa muihin 24 tölkin salkkuihin. Mutta tosiaan kuva on sixpackista mutta 24 tölkkiä sieltä tulee kun yhden laittaa ostoskoriin.
 
Okei, ymmärretty. :D
Kiitos varoituksesta.
Kaikenlaista paskaa on tullut luettua FedExin palveluista itsekin, mutta kuten sanoin niin omakohtaisia kokemuksia ei vielä ole.

Säheltäjän tunnustuksia: Vinosonlinesta jatkaen. Mulla oli ostoskorissa jemmassa 360 euron sisältö ikään kuin seuraavan tilauksen ideapohjaksi. Piti mennä kokeeksi tsekkaamaan miltä se luottokorttimaksun kuvio näyttää. No jotain sähläsin, ruksi meni tilisiirron kohdalle ja tilaus sitä myöten vahingossa läpi. No ostoskorin sisältö oli ihan fiksu, joten laitoin heti perään firmalle sähköpostia, jossa en tosin viitsinyt muuta selittää kuin että valitsin vahingossa väärän maksutavan, ja voinko suorittaa summan PayPalin kautta. No nytpä tulee tuokin testattua...

Parempi puolisko on hieman nyrpistellyt nenäänsä mun varsin aktiiviseksi muuttuneelle juomatilailulle. Mitenkähän kotona menee läpi selitys, että tilasin 360 eurolla viinaa vahingossa :D
 
Parempi puolisko on hieman nyrpistellyt nenäänsä mun varsin aktiiviseksi muuttuneelle juomatilailulle. Mitenkähän kotona menee läpi selitys, että tilasin 360 eurolla viinaa vahingossa :D
Samaa vikaa meilläkin.:hmm:
No "harrastukset" maksaa ja tuohan on vain sijoitus hintansa säilyttävään tuotteeseen! :)
:kippis:
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
257 863
Viestejä
4 480 426
Jäsenet
74 021
Uusin jäsen
Lumikki

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom