Karvan halvempi on omien laskujeni mukaan 740kg lava, mutta ei merkittävästi kuitenkaan.Just näin. Ei noita vajaita lavoja (740kg) kannata tilata kun 900kg on halvempi kilohinta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Karvan halvempi on omien laskujeni mukaan 740kg lava, mutta ei merkittävästi kuitenkaan.Just näin. Ei noita vajaita lavoja (740kg) kannata tilata kun 900kg on halvempi kilohinta.
Jep, ehto oli tiedossa mutta olisi ihan kiva että edes kysyisivät. Vastaava on aika lavea käsite selkeästi, jos tilaa Lahden erikois IPA:a ja saa alecoq koska molemmat on kaljaa...Joka ainoassa noissa kaupoissa on sama ehto. Pidätämme oikeuden vaihtaa puuttuva tuote vastaavaan. Siitä voi tietenkin keskustella mikä on vastaava
Niinhän se valitettavasti menee. Itse aina tarkistan et tuotetta on reilusti varastossa ennenkö tilaan(käytän kaks kolme sataa laatikkoa ostoskorissa)Jep, ehto oli tiedossa mutta olisi ihan kiva että edes kysyisivät. Vastaava on aika lavea käsite selkeästi, jos tilaa Lahden erikois IPA:a ja saa alecoq koska molemmat on kaljaa...
Mä laitoin omastani (27.6.) just tänään. Netpris sanoo että ovat lähteneet varastolta 28.6. (samana päivänä kun shippiin lähetyskoodit tuli). Shippiin asiakaspalvelusta ei ole vielä vastattu.23.7. tekemäni Netpris tilaus on Shippiin tiedoissa vieläkin "Electronic shipment instructions received" -tilassa. Pitäisikö tuossa laittaa viestiä Shippiille vai itse Netprisille?
Shippiin23.7. tekemäni Netpris tilaus on Shippiin tiedoissa vieläkin "Electronic shipment instructions received" -tilassa. Pitäisikö tuossa laittaa viestiä Shippiille vai itse Netprisille?
Näitten kanssa pitää olla itse aktiivinen koko ajan. Parin kolmen päivää kiilata23.7. tekemäni Netpris tilaus on Shippiin tiedoissa vieläkin "Electronic shipment instructions received" -tilassa. Pitäisikö tuossa laittaa viestiä Shippiille vai itse Netprisille?
Näitten kanssa pitää olla itse aktiivinen koko ajan. Parin kolmen päivää kiilata
23.7. tekemäni Netpris tilaus on Shippiin tiedoissa vieläkin "Electronic shipment instructions received" -tilassa. Pitäisikö tuossa laittaa viestiä Shippiille vai itse Netprisille?
Viinan himo kun iskee niin se pitäs olla jo perillä, ennenkun on edes tilaus tehtyVasta 2vkon päästä teet tilauksen ja jo nyt kyselet tilauksen tilan perään. Nyt malttia.
Vinosonline se toimii vuodesta toiseen. Kerran kesässä neljänä peräkkäisenä vuotena tullut tilattua ja aina saapunut n. Viikossa perille. Viimeisimpänä 15 pullon to 1.7. illalla tilattu tilaus. Pankkisiirto saapunut 2.7. ja samana iltana lähteneet paketit matkaan. Fedexin kaveri kävi eilen 8.7. tuomassa paketit kotiin.
Postit maksoi 41.43€ eli tarkalleen 2.76€/pullo.
PölöSekä Joonaspalla että Pölöllä on kalenterit niin pahasti sekaisin, että ei teidän pakettien todellisista tilauspäivämääristä ota mitään tolkkua. Mutta noin muuten, malttia niiden toimitusten odottelun kanssa.
Vaikka Netpris mainosti, että 'nyt entistä nopeampaa toimitusta', täytyy sanoa, että selvästi heikkeni, mennyt jopa kaaoksen puolelle. 24.6. aamulla tehty tilaus siinä vaiheessa, että Shippii ilmoittaa Netprisin tehneen elektronisen ilmoituksen eli Shippii ei ole tavaraa saanut. Netprisin asiakaspalvelu ilmoitti, että tavara toimitettu. Jompikumpi pettää asiakasta. Paketti siis logistisesti kadoksissa. Shippii tarjoaa 17.7. jälkeen full refundia. Jotenkin jää nyt Netprisistä filunkimaku ja teen Paypaliin reklamaation. PAYPAL ei kauan katsele väärinkäytöksiä. Keväällä parikin nettifirmaa maksoi äkkiä rahat takaisin toimittamattomien tavaroiden jälkeen, kun laitoin PAYPALin maksumääräyksen vireille ja 'koputtelin' 1-2 päivän välein firman suuntaan, josko maksatte. Ilmeisesti PAYPAL vahtii noita maksuvaateita ja firmat hädissään noista maksuvaateista. Liekö toistuva maksuvaatimusten laiminlyönti vaarallista firman PAYPAL-asiakkuudelle? Ainakin molemmat firmat maksoivat heti ja eritoten painottivat sähköpostissaan, että viipymättä muistan kuitata PAYPAL-maksupyynnön saaduksi. Eli on tehokas metodi hiukan välinpitämättömiä firmoja kohtaan, joilla on PAYPAL- maksu ja tili.
Ei sitä tarvi epäillä heikoin lenkki on. Mut tilaa ajoissa niin ei tarvi miettiä millon tulee. Itsellä reilusti entistäkin vielä. Mut tilasin silti niin ei tarvi Suomesta ostaa jos loppuu. Sen verran aina välissä katon että jos 3päivään ei tapahdu mitään niin vihasta viestiä. Näin saa homman pelaan et ei jumitti minnekkåånVeikkaan, että tuossa on se Shippii se heikoin lenkki. Netpris on ollut viimeisen vuoden aikana nopea ja luotettava ja nyt uudella varastolla varmaan se kaikista nopein.
Oma tilaus sinun jälkeen tuli kuudessa päivässä perille. Netrpris pakkasi tilauksen saman päivänä. Myös varastolaskuri vaikuttaa pitävän paikkaansa, kun tilasin viimeiset lavat olutta ja silti sain mitä tilasin. Toistaiseksi Netpris ja Alkostore ovat olleet ainoita kauppoja missä tilattuja tuotteita ei ole vahdettu toisiin.
Ei sitä tarvi epäillä heikoin lenkki on. Mut tilaa ajoissa niin ei tarvi miettiä millon tulee. Itsellä reilusti entistäkin vielä. Mut tilasin silti niin ei tarvi Suomesta ostaa jos loppuu. Sen verran aina välissä katon että jos 3päivään ei tapahdu mitään niin vihasta viestiä. Näin saa homman pelaan et ei jumitti minnekkåån
Tosiaan. Viiko tai kaksi voi mennä. Jos sitten ei mitään tapahdu, niin kyselyäMitä luulet, että kokonaisuutena käy firman palveluille ja hinnoille, jos jokainen pakettia odottava asiakas rupeaa kolmen päivän välein lähettämään "vihaista viestiä"?
Uskon, että tuollaisista hoputusviesteistä ei ole kellekään mitään hyötyä, päinvastoin.
Tosiaan. Viiko tai kaksi voi mennä. Jos sitten ei mitään tapahdu, niin kyselyä
Näin juuri. Itse tilasin Alkostore24 kaupasta. Tilauksen jälkeen ei koneen viikon kuulunut mitään, kunnes postilta tuli saapumisilmoitus. Malttia, malttia.Juuri näin. Ja nimenomaan kysellään. Vihaisten viestien lähettäminen muutaman päivän odottelun jälkeen ei kuulu sivistyneisiin toimintatapoihin. Ja jos niillä juomila on niin kova kiire, että jo muutaman päivän odottelun jälkeen ollaan räyhäämässä, niin silloin kannattaa suunnata ostoksille lähimpään Alkoon.
Kokeilitko edes tilata pienempää erää?Onko Alkostore24 vain lavatilauksille tai näin heidän sivuillaan ilmoitetaan? Harmi kun sen verran parempi tuo valikoima/hinta suhde että mielummin sieltä tekisin tällä hetkellä pienemmän tilauksen.
Kokeilitko edes tilata pienempää erää?
Itse tilasin pienemmän tilauksen juuri ennen tuota sivuille tullutta muutosta.Onko Alkostore24 vain lavatilauksille tai näin heidän sivuillaan ilmoitetaan? Harmi kun sen verran parempi tuo valikoima/hinta suhde että mielummin sieltä tekisin tällä hetkellä pienemmän tilauksen.
Näkeekö silmäni oikein. Tölkki-Coronaa.Corona Extra 4.5% 24x0.33 l
Alks.fi Saksan rajakaupasta löydät suomalaisten suosikkijuomat edulliseen hintaan. Tilaa alkoholia Saksasta kotiin juhliin tai omaan käyttöönalkc.fi
Kaada lasiin, aikalailla sama kuin pullosta.Näkeekö silmäni oikein. Tölkki-Coronaa.
Näkeekö silmäni oikein. Tölkki-Coronaa.
Mitähän tuon linkin takaa tulee? Tuotekuva antaa ymmärtää 6-packia, otsikko 24 tölkkiä ja sitten ostoskori vielä sekoilee jotain kolmatta?Corona Extra 4.5% 24x0.33 l
Alks.fi Saksan rajakaupasta löydät suomalaisten suosikkijuomat edulliseen hintaan. Tilaa alkoholia Saksasta kotiin juhliin tai omaan käyttöönalkc.fi
Lasi-vinkki oli ihanKaada lasiin, aikalailla sama kuin pullosta.
Mitähän tuon linkin takaa tulee? Tuotekuva antaa ymmärtää 6-packia, otsikko 24 tölkkiä ja sitten ostoskori vielä sekoilee jotain kolmatta?
Lasi-vinkki oli ihan
Varmaankin neljä 6-packia, eli yhteensä 24 tölkkiä.
Vinosonline se toimii vuodesta toiseen. Kerran kesässä neljänä peräkkäisenä vuotena tullut tilattua ja aina saapunut n. Viikossa perille. Viimeisimpänä 15 pullon to 1.7. illalla tilattu tilaus. Pankkisiirto saapunut 2.7. ja samana iltana lähteneet paketit matkaan. Fedexin kaveri kävi eilen 8.7. tuomassa paketit kotiin.
Postit maksoi 41.43€ eli tarkalleen 2.76€/pullo.
2,76€ per pullo ei ole yhtään huono, jos vähänkään laadukkaampia juomia tilaa. Ja vaikka ei kalliita tilaisikaan niin silti aika hyvä diili jos ottaa esimerkkinä vaikka tuon Havanna Clubin 3 vuotiaan 13,43€ hintaan.
Kaiken lisäksi nettisivut ovat 2020-luvun tyyliin helpot ja selkeät, toisin kuin nuo jotkut muiden kaupojen viritelmät mitkä näyttävät siltä että ne olisi tehnyt joku ruoka/viinapalkalla oleva työharjoittelija vuonna 2006.
Tosin pientä miinusta pitää antaa tuostakin kaupasta, harvinaisen moni tuote näyttää ei-oota valikoimassa ja siten supentaa valikoimaa.
Kuljetuksesta miinusta siitä, että tuolla hinnalla saa vasta FedExin kuljetuksen, joka on se surkeista surkein vaihtoehto. Parikymppiä lisää maksamalla onnistuu toki UPS:n kuljetus. Katselin Vinosonlinen sivuja taas. Paypal on ilmeisesti kadonnut nyt maksutavoista?
Itsellä ei ole mitään kokemusta FedExin palveluista kun en ole niitä koskaan käyttänyt.
Silloin kun itse viimeksi tilasin Vinosonlinesta joku kolme vuotta sitten niin se kuljetusvaihtohto oli UPS.
Mutta jos tavara tulee perille vahingoittumattomana niin väliäkö tuolla?
Jos Paypalli on kadonnut niin sitten en tiedä vieläkö tilaisin tuolta...
Mikähän tuossa Paypallin katoamisessa monissa kaupoissa oikein on taustalla?
Kyllä sillä on väliä, vaikka tavara tulisi perillekin. Pengoin tuolta sähköpostikansiosta FedExille toukokuussa lähettämäni viestin, joka osaltaan kertoi millaista säätämistä touhu heidän kanssaan on. Tässä pieni siteeraus siitä:
"Ilmoititte toimittavanne lähetyksen torstaina 6.5. kello 18:00 mennessä. Lähetystä ei saapunut, eikä toimitusajan siirtymisestä ilmoitettu ennakkoon.
Seuraavaksi ilmoititte toimittavanne lähetyksen perjantaina 7.5. kello 18:00 mennessä. Lähetystä ei saapunut, eikä toimitusajan siirtymisestä taaskaan ilmoitettu ennakkoon.
Perjantaina sain 19:26 viestin, jonka mukaan "Asiakas ei ole saatavilla, tai yritys on suljettu". En tosiaan ollut tuohon aikaan kotona, sillä poistuin kotoa kello 18 jälkeen.
Seurannan mukaan "Ovilapussa ilmoitetaan lähetyksen noudossa tarvittava FedExin toimipisteen osoite ja noutoaika sekä ilmoitus mahdollisesta uudesta toimitusyrityksestä." Mitään ovilappua minulle ei kuitenkaan ole jätetty, josko oven takana on edes käyty. Seurannassa tuo toimituspoikkeus on merkitty jo kellonaikaan 15:30. Se ei kuitenkaan ole mahdollista, sillä olen ollut kotona tuohon 18 jälkeiseen asti koko päivän, ja esim. ulko-ovesta on ollut esteetön pääsy huoneiston ovelle.
Teidän asiakaspalveluunne ei saa mitään yhteyttä. Chat-ruutukin on ollut sekä torstaina että perjantaina suljettu, jolloin sen pitäisi olla avoinna. "
Sitten seuraavalla viikolla se lähetys viimein tuli perille.
Olen tilannut VinosOnlinesta siis kaksi kertaa tuon postikuluvapaan 360 euron tilauksen. Tuo FedExin tapaus oli se toinen. Toisen tilauksen kenttään kirjoitin, että jos vain mitenkään mahdollista, niin lähetys olisi mukava saada toimituslaadun vuoksi UPS:n kuskaamana. Ja niinhän se tulikin, ja kaikki sujui sen tilauksen osalta ongelmitta.
Tulee pahvialustalla jossa on 4 kappaletta, noita 6 tölkin pakkauksia. Eli 24 tölkkiä.Mitähän tuon linkin takaa tulee? Tuotekuva antaa ymmärtää 6-packia, otsikko 24 tölkkiä ja sitten ostoskori vielä sekoilee jotain kolmatta?
Lasi-vinkki oli ihan
Ei, vaan yhteen laatikkoon mahtuu 12 ”tilayksikköä”. Yksi keissi vie 4 yksikköä, eli yhteen laatikkoon menee 3 keissiä (12 / 4 = 3)
Katselin Vinosonlinen sivuja taas. Paypal on ilmeisesti kadonnut nyt maksutavoista?
Minulle tuli tuota Coronaa tässä keväällä tuolta ihan 24 tölkin pahvilaatikko eikä mitään 4x6pack settiä. Aika ohutta pahvia tosin, jos vertaa muihin 24 tölkin salkkuihin. Mutta tosiaan kuva on sixpackista mutta 24 tölkkiä sieltä tulee kun yhden laittaa ostoskoriin.Mitähän tuon linkin takaa tulee? Tuotekuva antaa ymmärtää 6-packia, otsikko 24 tölkkiä ja sitten ostoskori vielä sekoilee jotain kolmatta?
Lasi-vinkki oli ihan
Okei, ymmärretty.
Kiitos varoituksesta.
Kaikenlaista paskaa on tullut luettua FedExin palveluista itsekin, mutta kuten sanoin niin omakohtaisia kokemuksia ei vielä ole.
Kyllä siellä PayPal on edelleen vaihtoehtona, mutta jostain syystä se ei ole valittavissa, jos ostoskorissa on tuotteita, jossa saatavuus on 'Disponible'.
Samaa vikaa meilläkin.Parempi puolisko on hieman nyrpistellyt nenäänsä mun varsin aktiiviseksi muuttuneelle juomatilailulle. Mitenkähän kotona menee läpi selitys, että tilasin 360 eurolla viinaa vahingossa
Mitähän tuon linkin takaa tulee? Tuotekuva antaa ymmärtää 6-packia, otsikko 24 tölkkiä ja sitten ostoskori vielä sekoilee jotain kolmatta?
Lasi-vinkki oli ihan
Kuvan kaappaus tuosta ja pokkana vaatimaan puuttuvia juomia. Saattaa vaikka joulu käydäItselleni tuli tuolta 4x 6packia Coronaa.
?Kuvan kaappaus tuosta ja pokkana vaatimaan puuttuvia juomia. Saattaa vaikka joulu käydä