Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Liittynyt
24.05.2021
Viestejä
465
Ekaa kertaa netistä tuli tilattua. Kaupaksi valikoitui appivanhempien suostitelulla alcocentrum.eu. Ostoprosessi ja kuljetuksen osto meni helposti, 2vk kesti pakkauksessa ja tavarat saapui ovelle 3 päivässä, ei paha.

Mutta sitten. 7 laatikkoa Happy Joe kuivaa omenasiideriä oli muuttunut 7 laatikkoon äärimmäisen imelää Sommersby omenasiideriä. Mitäs vittua -sähköpostiin tuli 4 tunnissa vastaus "Happy Joe on loppu koko maasta ja sitä tulee viikon päästä lisää. Vaihdettiin korvaavaan tuotteeseen." Ei sitten voineet kysyä että mihin halutaan vaihtaa (tarjolla olisi ollut myös Crowmoor kuiva omena), halutaanko odottaa tuo ekstra viikko tai perua tuon tuotteen osalta. Vituttaa kun pientä apinaa, ei tollasta teinisiideriä kukaan juo perkele ja aikataulu ei riitä tilaamaan uutta satsia muualta.
Joka ainoassa noissa kaupoissa on sama ehto. Pidätämme oikeuden vaihtaa puuttuva tuote vastaavaan. Siitä voi tietenkin keskustella mikä on vastaava
 
Liittynyt
30.11.2018
Viestejä
161
Joka ainoassa noissa kaupoissa on sama ehto. Pidätämme oikeuden vaihtaa puuttuva tuote vastaavaan. Siitä voi tietenkin keskustella mikä on vastaava
Jep, ehto oli tiedossa mutta olisi ihan kiva että edes kysyisivät. Vastaava on aika lavea käsite selkeästi, jos tilaa Lahden erikois IPA:a ja saa alecoq koska molemmat on kaljaa...
 
Liittynyt
24.05.2021
Viestejä
465
Jep, ehto oli tiedossa mutta olisi ihan kiva että edes kysyisivät. Vastaava on aika lavea käsite selkeästi, jos tilaa Lahden erikois IPA:a ja saa alecoq koska molemmat on kaljaa...
Niinhän se valitettavasti menee. Itse aina tarkistan et tuotetta on reilusti varastossa ennenkö tilaan(käytän kaks kolme sataa laatikkoa ostoskorissa)
 
Liittynyt
09.03.2019
Viestejä
210
23.7. tekemäni Netpris tilaus on Shippiin tiedoissa vieläkin "Electronic shipment instructions received" -tilassa. Pitäisikö tuossa laittaa viestiä Shippiille vai itse Netprisille?
 

Shiraus

Tukijäsen
Liittynyt
27.11.2019
Viestejä
464
23.7. tekemäni Netpris tilaus on Shippiin tiedoissa vieläkin "Electronic shipment instructions received" -tilassa. Pitäisikö tuossa laittaa viestiä Shippiille vai itse Netprisille?
Mä laitoin omastani (27.6.) just tänään. Netpris sanoo että ovat lähteneet varastolta 28.6. (samana päivänä kun shippiin lähetyskoodit tuli). Shippiin asiakaspalvelusta ei ole vielä vastattu.
 
Liittynyt
24.05.2021
Viestejä
465
23.7. tekemäni Netpris tilaus on Shippiin tiedoissa vieläkin "Electronic shipment instructions received" -tilassa. Pitäisikö tuossa laittaa viestiä Shippiille vai itse Netprisille?
Näitten kanssa pitää olla itse aktiivinen koko ajan. Parin kolmen päivää kiilata
 
Liittynyt
28.08.2019
Viestejä
384
23.7. tekemäni Netpris tilaus on Shippiin tiedoissa vieläkin "Electronic shipment instructions received" -tilassa. Pitäisikö tuossa laittaa viestiä Shippiille vai itse Netprisille?
Vasta 2vkon päästä teet tilauksen ja jo nyt kyselet tilauksen tilan perään. Nyt malttia. :D
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
953
Kokeillaas asiallisesti.
Käsittäisin että "Electronic shipment instructions received" on viesti sekä rahtiyhtiölle, joka sen sitten kirjaa järjestelmäänsä, että asiakkaalle kuljetuksen järjestymisestä.

Tämä ei tarkoita sitä että lähetys olisi valmiina noudettavaksi, vaan hieman kuin ennakkovaroitus rahtaajalle että tällainenkin on tulossa.

Rahtifirma hakee tavaran kun se on heidän kannaltaan järkevää. Ei jotain pikkupaketteja lähdetä rekalla hakemaan, vaan sitten kun se on kustannustehokasta. Siitä siis viive ja sen takia myös asiakkaat saavat tuotteet abt. samoihin aikoihin kun suomen päässä sitten posti/mh/tiesmitkä plärää minne ja mitäkin.

Soittelu ja mailailu on aika turhaa jos on valittu se halvin toimitusmuoto. Jos on kiire niin niistä sopiikin valittaa.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
14
Vinosonline se toimii vuodesta toiseen. Kerran kesässä neljänä peräkkäisenä vuotena tullut tilattua ja aina saapunut n. Viikossa perille. Viimeisimpänä 15 pullon to 1.7. illalla tilattu tilaus. Pankkisiirto saapunut 2.7. ja samana iltana lähteneet paketit matkaan. Fedexin kaveri kävi eilen 8.7. tuomassa paketit kotiin.

Postit maksoi 41.43€ eli tarkalleen 2.76€/pullo.
 
Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
1 432
Vinosonline se toimii vuodesta toiseen. Kerran kesässä neljänä peräkkäisenä vuotena tullut tilattua ja aina saapunut n. Viikossa perille. Viimeisimpänä 15 pullon to 1.7. illalla tilattu tilaus. Pankkisiirto saapunut 2.7. ja samana iltana lähteneet paketit matkaan. Fedexin kaveri kävi eilen 8.7. tuomassa paketit kotiin.

Postit maksoi 41.43€ eli tarkalleen 2.76€/pullo.
Saas nähdä kauanko tuo onni jatkuu. On meikäläisen suosimista parempien väkevien juomien kaupoista viimeinen, joka toimittaa mutkattomasti/järkevästi lähetykset Suomeen. Toki niitä vinkkejä muista kaupoista otetaan vastaan.

Mutta minulta kyllä myös iso suositus kyseiselle kaupalle!
 
Liittynyt
01.10.2017
Viestejä
570
Vaikka Netpris mainosti, että 'nyt entistä nopeampaa toimitusta', täytyy sanoa, että selvästi heikkeni, mennyt jopa kaaoksen puolelle. 24.6. aamulla tehty tilaus siinä vaiheessa, että Shippii ilmoittaa Netprisin tehneen elektronisen ilmoituksen eli Shippii ei ole tavaraa saanut. Netprisin asiakaspalvelu ilmoitti, että tavara toimitettu. Jompikumpi pettää asiakasta. Paketti siis logistisesti kadoksissa. Shippii tarjoaa 17.7. jälkeen full refundia. Jotenkin jää nyt Netprisistä filunkimaku ja teen Paypaliin reklamaation. PAYPAL ei kauan katsele väärinkäytöksiä. Keväällä parikin nettifirmaa maksoi äkkiä rahat takaisin toimittamattomien tavaroiden jälkeen, kun laitoin PAYPALin maksumääräyksen vireille ja 'koputtelin' 1-2 päivän välein firman suuntaan, josko maksatte. Ilmeisesti PAYPAL vahtii noita maksuvaateita ja firmat hädissään noista maksuvaateista. Liekö toistuva maksuvaatimusten laiminlyönti vaarallista firman PAYPAL-asiakkuudelle? Ainakin molemmat firmat maksoivat heti ja eritoten painottivat sähköpostissaan, että viipymättä muistan kuitata PAYPAL-maksupyynnön saaduksi. Eli on tehokas metodi hiukan välinpitämättömiä firmoja kohtaan, joilla on PAYPAL- maksu ja tili.
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
1 257
Vaikka Netpris mainosti, että 'nyt entistä nopeampaa toimitusta', täytyy sanoa, että selvästi heikkeni, mennyt jopa kaaoksen puolelle. 24.6. aamulla tehty tilaus siinä vaiheessa, että Shippii ilmoittaa Netprisin tehneen elektronisen ilmoituksen eli Shippii ei ole tavaraa saanut. Netprisin asiakaspalvelu ilmoitti, että tavara toimitettu. Jompikumpi pettää asiakasta. Paketti siis logistisesti kadoksissa. Shippii tarjoaa 17.7. jälkeen full refundia. Jotenkin jää nyt Netprisistä filunkimaku ja teen Paypaliin reklamaation. PAYPAL ei kauan katsele väärinkäytöksiä. Keväällä parikin nettifirmaa maksoi äkkiä rahat takaisin toimittamattomien tavaroiden jälkeen, kun laitoin PAYPALin maksumääräyksen vireille ja 'koputtelin' 1-2 päivän välein firman suuntaan, josko maksatte. Ilmeisesti PAYPAL vahtii noita maksuvaateita ja firmat hädissään noista maksuvaateista. Liekö toistuva maksuvaatimusten laiminlyönti vaarallista firman PAYPAL-asiakkuudelle? Ainakin molemmat firmat maksoivat heti ja eritoten painottivat sähköpostissaan, että viipymättä muistan kuitata PAYPAL-maksupyynnön saaduksi. Eli on tehokas metodi hiukan välinpitämättömiä firmoja kohtaan, joilla on PAYPAL- maksu ja tili.
Veikkaan, että tuossa on se Shippii se heikoin lenkki. Netpris on ollut viimeisen vuoden aikana nopea ja luotettava ja nyt uudella varastolla varmaan se kaikista nopein.

Oma tilaus sinun jälkeen tuli kuudessa päivässä perille. Netrpris pakkasi tilauksen saman päivänä. Myös varastolaskuri vaikuttaa pitävän paikkaansa, kun tilasin viimeiset lavat olutta ja silti sain mitä tilasin. Toistaiseksi Netpris ja Alkostore ovat olleet ainoita kauppoja missä tilattuja tuotteita ei ole vahdettu toisiin.
 
  • Tykkää
Reactions: jll
Liittynyt
24.05.2021
Viestejä
465
Veikkaan, että tuossa on se Shippii se heikoin lenkki. Netpris on ollut viimeisen vuoden aikana nopea ja luotettava ja nyt uudella varastolla varmaan se kaikista nopein.

Oma tilaus sinun jälkeen tuli kuudessa päivässä perille. Netrpris pakkasi tilauksen saman päivänä. Myös varastolaskuri vaikuttaa pitävän paikkaansa, kun tilasin viimeiset lavat olutta ja silti sain mitä tilasin. Toistaiseksi Netpris ja Alkostore ovat olleet ainoita kauppoja missä tilattuja tuotteita ei ole vahdettu toisiin.
Ei sitä tarvi epäillä heikoin lenkki on. Mut tilaa ajoissa niin ei tarvi miettiä millon tulee. Itsellä reilusti entistäkin vielä. Mut tilasin silti niin ei tarvi Suomesta ostaa jos loppuu. Sen verran aina välissä katon että jos 3päivään ei tapahdu mitään niin vihasta viestiä. Näin saa homman pelaan et ei jumitti minnekkåån
 
Liittynyt
12.06.2017
Viestejä
163
Ei sitä tarvi epäillä heikoin lenkki on. Mut tilaa ajoissa niin ei tarvi miettiä millon tulee. Itsellä reilusti entistäkin vielä. Mut tilasin silti niin ei tarvi Suomesta ostaa jos loppuu. Sen verran aina välissä katon että jos 3päivään ei tapahdu mitään niin vihasta viestiä. Näin saa homman pelaan et ei jumitti minnekkåån
Mitä luulet, että kokonaisuutena käy firman palveluille ja hinnoille, jos jokainen pakettia odottava asiakas rupeaa kolmen päivän välein lähettämään "vihaista viestiä"?
Uskon, että tuollaisista hoputusviesteistä ei ole kellekään mitään hyötyä, päinvastoin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 360
Mitä luulet, että kokonaisuutena käy firman palveluille ja hinnoille, jos jokainen pakettia odottava asiakas rupeaa kolmen päivän välein lähettämään "vihaista viestiä"?
Uskon, että tuollaisista hoputusviesteistä ei ole kellekään mitään hyötyä, päinvastoin.
Tosiaan. Viiko tai kaksi voi mennä. Jos sitten ei mitään tapahdu, niin kyselyä
 
Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
1 432
Tosiaan. Viiko tai kaksi voi mennä. Jos sitten ei mitään tapahdu, niin kyselyä
Juuri näin. Ja nimenomaan kysellään. Vihaisten viestien lähettäminen muutaman päivän odottelun jälkeen ei kuulu sivistyneisiin toimintatapoihin. Ja jos niillä juomila on niin kova kiire, että jo muutaman päivän odottelun jälkeen ollaan räyhäämässä, niin silloin kannattaa suunnata ostoksille lähimpään Alkoon.
 
Liittynyt
12.06.2017
Viestejä
295
Juuri näin. Ja nimenomaan kysellään. Vihaisten viestien lähettäminen muutaman päivän odottelun jälkeen ei kuulu sivistyneisiin toimintatapoihin. Ja jos niillä juomila on niin kova kiire, että jo muutaman päivän odottelun jälkeen ollaan räyhäämässä, niin silloin kannattaa suunnata ostoksille lähimpään Alkoon.
Näin juuri. Itse tilasin Alkostore24 kaupasta. Tilauksen jälkeen ei koneen viikon kuulunut mitään, kunnes postilta tuli saapumisilmoitus. Malttia, malttia.
 
Liittynyt
03.06.2021
Viestejä
51
Onko Alkostore24 vain lavatilauksille tai näin heidän sivuillaan ilmoitetaan? Harmi kun sen verran parempi tuo valikoima/hinta suhde että mielummin sieltä tekisin tällä hetkellä pienemmän tilauksen.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
719
Onko Alkostore24 vain lavatilauksille tai näin heidän sivuillaan ilmoitetaan? Harmi kun sen verran parempi tuo valikoima/hinta suhde että mielummin sieltä tekisin tällä hetkellä pienemmän tilauksen.
Kokeilitko edes tilata pienempää erää?
 
Liittynyt
12.06.2017
Viestejä
295
Onko Alkostore24 vain lavatilauksille tai näin heidän sivuillaan ilmoitetaan? Harmi kun sen verran parempi tuo valikoima/hinta suhde että mielummin sieltä tekisin tällä hetkellä pienemmän tilauksen.
Itse tilasin pienemmän tilauksen juuri ennen tuota sivuille tullutta muutosta.
 

Rusna

Make ATK Great Again
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 275
Saako jostain Coronaa? Alkostore24 tarjoilee vain Solia.
 

Rusna

Make ATK Great Again
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 275

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 116
Mitähän tuon linkin takaa tulee? Tuotekuva antaa ymmärtää 6-packia, otsikko 24 tölkkiä ja sitten ostoskori vielä sekoilee jotain kolmatta?


Lasi-vinkki oli ihan :thumbsup:
Varmaankin neljä 6-packia, eli yhteensä 24 tölkkiä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 446
Alkc toimii kuten pitääkin, viime maanantaina tehty tilaus on tulevana maanantaina perillä, näkyi olevan jo Matkahuollon kyydissä. Kesälomajuomat varmistettu.
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 463
Vinosonline se toimii vuodesta toiseen. Kerran kesässä neljänä peräkkäisenä vuotena tullut tilattua ja aina saapunut n. Viikossa perille. Viimeisimpänä 15 pullon to 1.7. illalla tilattu tilaus. Pankkisiirto saapunut 2.7. ja samana iltana lähteneet paketit matkaan. Fedexin kaveri kävi eilen 8.7. tuomassa paketit kotiin.

Postit maksoi 41.43€ eli tarkalleen 2.76€/pullo.
2,76€ per pullo ei ole yhtään huono, jos vähänkään laadukkaampia juomia tilaa. Ja vaikka ei kalliita tilaisikaan niin silti aika hyvä diili jos ottaa esimerkkinä vaikka tuon Havanna Clubin 3 vuotiaan 13,43€ hintaan.

Kaiken lisäksi nettisivut ovat 2020-luvun tyyliin helpot ja selkeät, toisin kuin nuo jotkut muiden kaupojen viritelmät mitkä näyttävät siltä että ne olisi tehnyt joku ruoka/viinapalkalla oleva työharjoittelija vuonna 2006.

Tosin pientä miinusta pitää antaa tuostakin kaupasta, harvinaisen moni tuote näyttää ei-oota valikoimassa ja siten supentaa valikoimaa.
 
Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
1 432
2,76€ per pullo ei ole yhtään huono, jos vähänkään laadukkaampia juomia tilaa. Ja vaikka ei kalliita tilaisikaan niin silti aika hyvä diili jos ottaa esimerkkinä vaikka tuon Havanna Clubin 3 vuotiaan 13,43€ hintaan.

Kaiken lisäksi nettisivut ovat 2020-luvun tyyliin helpot ja selkeät, toisin kuin nuo jotkut muiden kaupojen viritelmät mitkä näyttävät siltä että ne olisi tehnyt joku ruoka/viinapalkalla oleva työharjoittelija vuonna 2006.

Tosin pientä miinusta pitää antaa tuostakin kaupasta, harvinaisen moni tuote näyttää ei-oota valikoimassa ja siten supentaa valikoimaa.
Kuljetuksesta miinusta siitä, että tuolla hinnalla saa vasta FedExin kuljetuksen, joka on se surkeista surkein vaihtoehto. Parikymppiä lisää maksamalla onnistuu toki UPS:n kuljetus. Katselin Vinosonlinen sivuja taas. Paypal on ilmeisesti kadonnut nyt maksutavoista?
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 463
Kuljetuksesta miinusta siitä, että tuolla hinnalla saa vasta FedExin kuljetuksen, joka on se surkeista surkein vaihtoehto. Parikymppiä lisää maksamalla onnistuu toki UPS:n kuljetus. Katselin Vinosonlinen sivuja taas. Paypal on ilmeisesti kadonnut nyt maksutavoista?
Itsellä ei ole mitään kokemusta FedExin palveluista kun en ole niitä koskaan käyttänyt.
Silloin kun itse viimeksi tilasin Vinosonlinesta joku kolme vuotta sitten niin se kuljetusvaihtohto oli UPS.
Mutta jos tavara tulee perille vahingoittumattomana niin väliäkö tuolla?

Jos Paypalli on kadonnut niin sitten en tiedä vieläkö tilaisin tuolta...
Mikähän tuossa Paypallin katoamisessa monissa kaupoissa oikein on taustalla?
 
Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
1 432
Itsellä ei ole mitään kokemusta FedExin palveluista kun en ole niitä koskaan käyttänyt.
Silloin kun itse viimeksi tilasin Vinosonlinesta joku kolme vuotta sitten niin se kuljetusvaihtohto oli UPS.
Mutta jos tavara tulee perille vahingoittumattomana niin väliäkö tuolla?

Jos Paypalli on kadonnut niin sitten en tiedä vieläkö tilaisin tuolta...
Mikähän tuossa Paypallin katoamisessa monissa kaupoissa oikein on taustalla?
Kyllä sillä on väliä, vaikka tavara tulisi perillekin. Pengoin tuolta sähköpostikansiosta FedExille toukokuussa lähettämäni viestin, joka osaltaan kertoi millaista säätämistä touhu heidän kanssaan on. Tässä pieni siteeraus siitä:

"Ilmoititte toimittavanne lähetyksen torstaina 6.5. kello 18:00 mennessä. Lähetystä ei saapunut, eikä toimitusajan siirtymisestä ilmoitettu ennakkoon.

Seuraavaksi ilmoititte toimittavanne lähetyksen perjantaina 7.5. kello 18:00 mennessä. Lähetystä ei saapunut, eikä toimitusajan siirtymisestä taaskaan ilmoitettu ennakkoon.

Perjantaina sain 19:26 viestin, jonka mukaan "Asiakas ei ole saatavilla, tai yritys on suljettu". En tosiaan ollut tuohon aikaan kotona, sillä poistuin kotoa kello 18 jälkeen.

Seurannan mukaan "Ovilapussa ilmoitetaan lähetyksen noudossa tarvittava FedExin toimipisteen osoite ja noutoaika sekä ilmoitus mahdollisesta uudesta toimitusyrityksestä." Mitään ovilappua minulle ei kuitenkaan ole jätetty, josko oven takana on edes käyty. Seurannassa tuo toimituspoikkeus on merkitty jo kellonaikaan 15:30. Se ei kuitenkaan ole mahdollista, sillä olen ollut kotona tuohon 18 jälkeiseen asti koko päivän, ja esim. ulko-ovesta on ollut esteetön pääsy huoneiston ovelle.

Teidän asiakaspalveluunne ei saa mitään yhteyttä. Chat-ruutukin on ollut sekä torstaina että perjantaina suljettu, jolloin sen pitäisi olla avoinna. "


Sitten seuraavalla viikolla se lähetys viimein tuli perille.

Olen tilannut VinosOnlinesta siis kaksi kertaa tuon postikuluvapaan 360 euron tilauksen. Tuo FedExin tapaus oli se toinen. Toisen tilauksen kenttään kirjoitin, että jos vain mitenkään mahdollista, niin lähetys olisi mukava saada toimituslaadun vuoksi UPS:n kuskaamana. Ja niinhän se tulikin, ja kaikki sujui sen tilauksen osalta ongelmitta.
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 463
Kyllä sillä on väliä, vaikka tavara tulisi perillekin. Pengoin tuolta sähköpostikansiosta FedExille toukokuussa lähettämäni viestin, joka osaltaan kertoi millaista säätämistä touhu heidän kanssaan on. Tässä pieni siteeraus siitä:

"Ilmoititte toimittavanne lähetyksen torstaina 6.5. kello 18:00 mennessä. Lähetystä ei saapunut, eikä toimitusajan siirtymisestä ilmoitettu ennakkoon.

Seuraavaksi ilmoititte toimittavanne lähetyksen perjantaina 7.5. kello 18:00 mennessä. Lähetystä ei saapunut, eikä toimitusajan siirtymisestä taaskaan ilmoitettu ennakkoon.

Perjantaina sain 19:26 viestin, jonka mukaan "Asiakas ei ole saatavilla, tai yritys on suljettu". En tosiaan ollut tuohon aikaan kotona, sillä poistuin kotoa kello 18 jälkeen.

Seurannan mukaan "Ovilapussa ilmoitetaan lähetyksen noudossa tarvittava FedExin toimipisteen osoite ja noutoaika sekä ilmoitus mahdollisesta uudesta toimitusyrityksestä." Mitään ovilappua minulle ei kuitenkaan ole jätetty, josko oven takana on edes käyty. Seurannassa tuo toimituspoikkeus on merkitty jo kellonaikaan 15:30. Se ei kuitenkaan ole mahdollista, sillä olen ollut kotona tuohon 18 jälkeiseen asti koko päivän, ja esim. ulko-ovesta on ollut esteetön pääsy huoneiston ovelle.

Teidän asiakaspalveluunne ei saa mitään yhteyttä. Chat-ruutukin on ollut sekä torstaina että perjantaina suljettu, jolloin sen pitäisi olla avoinna. "


Sitten seuraavalla viikolla se lähetys viimein tuli perille.

Olen tilannut VinosOnlinesta siis kaksi kertaa tuon postikuluvapaan 360 euron tilauksen. Tuo FedExin tapaus oli se toinen. Toisen tilauksen kenttään kirjoitin, että jos vain mitenkään mahdollista, niin lähetys olisi mukava saada toimituslaadun vuoksi UPS:n kuskaamana. Ja niinhän se tulikin, ja kaikki sujui sen tilauksen osalta ongelmitta.
Okei, ymmärretty. :D
Kiitos varoituksesta.
Kaikenlaista paskaa on tullut luettua FedExin palveluista itsekin, mutta kuten sanoin niin omakohtaisia kokemuksia ei vielä ole.
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
2 280
Mitähän tuon linkin takaa tulee? Tuotekuva antaa ymmärtää 6-packia, otsikko 24 tölkkiä ja sitten ostoskori vielä sekoilee jotain kolmatta?


Lasi-vinkki oli ihan :thumbsup:
Tulee pahvialustalla jossa on 4 kappaletta, noita 6 tölkin pakkauksia. Eli 24 tölkkiä.

edit. Olen tilannut ja saanut tilaamani.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 116
Ei, vaan yhteen laatikkoon mahtuu 12 ”tilayksikköä”. Yksi keissi vie 4 yksikköä, eli yhteen laatikkoon menee 3 keissiä (12 / 4 = 3)
Joo epäilemättä se "4 units per 1 product" viittaa tuohon, mikä kyllä tuli mullakin mieleen. Anyway nyt kun googletin tuotekoodilla 5410228277606, niin sillä löytyy nimenomaan Coronan 24-packiä, joten sellainen sieltä tulee.
 
Liittynyt
16.06.2020
Viestejä
239
Mitähän tuon linkin takaa tulee? Tuotekuva antaa ymmärtää 6-packia, otsikko 24 tölkkiä ja sitten ostoskori vielä sekoilee jotain kolmatta?


Lasi-vinkki oli ihan :thumbsup:
Minulle tuli tuota Coronaa tässä keväällä tuolta ihan 24 tölkin pahvilaatikko eikä mitään 4x6pack settiä. Aika ohutta pahvia tosin, jos vertaa muihin 24 tölkin salkkuihin. Mutta tosiaan kuva on sixpackista mutta 24 tölkkiä sieltä tulee kun yhden laittaa ostoskoriin.
 
Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
1 432
Okei, ymmärretty. :D
Kiitos varoituksesta.
Kaikenlaista paskaa on tullut luettua FedExin palveluista itsekin, mutta kuten sanoin niin omakohtaisia kokemuksia ei vielä ole.
Säheltäjän tunnustuksia: Vinosonlinesta jatkaen. Mulla oli ostoskorissa jemmassa 360 euron sisältö ikään kuin seuraavan tilauksen ideapohjaksi. Piti mennä kokeeksi tsekkaamaan miltä se luottokorttimaksun kuvio näyttää. No jotain sähläsin, ruksi meni tilisiirron kohdalle ja tilaus sitä myöten vahingossa läpi. No ostoskorin sisältö oli ihan fiksu, joten laitoin heti perään firmalle sähköpostia, jossa en tosin viitsinyt muuta selittää kuin että valitsin vahingossa väärän maksutavan, ja voinko suorittaa summan PayPalin kautta. No nytpä tulee tuokin testattua...

Parempi puolisko on hieman nyrpistellyt nenäänsä mun varsin aktiiviseksi muuttuneelle juomatilailulle. Mitenkähän kotona menee läpi selitys, että tilasin 360 eurolla viinaa vahingossa :D
 
Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
1 432
Kyllä siellä PayPal on edelleen vaihtoehtona, mutta jostain syystä se ei ole valittavissa, jos ostoskorissa on tuotteita, jossa saatavuus on 'Disponible'.
Ok. Mulla on tänään sitten joku megasähellyspäivä. Kts. edellinen viesti. No, eiköhän tuo tuosta selviä.
 
Liittynyt
10.09.2017
Viestejä
591
Parempi puolisko on hieman nyrpistellyt nenäänsä mun varsin aktiiviseksi muuttuneelle juomatilailulle. Mitenkähän kotona menee läpi selitys, että tilasin 360 eurolla viinaa vahingossa :D
Samaa vikaa meilläkin.:hmm:
No "harrastukset" maksaa ja tuohan on vain sijoitus hintansa säilyttävään tuotteeseen! :)
:kippis:
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 403
Viestejä
4 236 241
Jäsenet
71 205
Uusin jäsen
Envarmastihuijaa

Hinta.fi

Ylös Bottom