Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Liittynyt
21.08.2019
Viestejä
390
No niin, testitilaus tulivesi.comiin tehty. Mukavasti boksiin mahtui kolmen loodan oheen neljä 0,5l muovipulloa postien ollessa kuitenkin vain sen 18€. Miinusta eri maksutapojen lisämaksusta ja paypalin puuttumisesta. Kuljetus volts.ee -sivustolta joka lienee samaa putiikkia yhdennäköisyyden perusteella. Palaan arvostelun merkeissä jahka tilaus saavuttaa minut.
 
Liittynyt
29.01.2020
Viestejä
225
Norrlogin kotiinkuljetukset tuntuisivat pelaavan taas normaalisti ainakin mun ja kaverin kohdalla. Kaveri sai kyselyn viime viikolla että kotiinkannosta ja tänään sai sit kotiin tilauksensa, itse sain äsken tutun kyselyn oman pakettini kotiinkuljetuksesta.

Mun mielestä se ei nyt niin pahasti ole offtopiccia jos vähän kertoo että mitä tilaa ja minkätakia. Monella se on varmasti yksi motiiveistakin tilata ulkomailta että pääsee tutustumaan tuotteisiin mihin ei pääse niin helposti käsiksi Suomessa. Itse tilailen oluista pääasiassa näitä "pahamaineisia" "bulkki" tuotteita, tosin niistäkin "slotsit ja harboen" tuotokset ovat karsiutuneet pois vaikka ei niissä omasta mielestä 5-10 vuotta sitten ollut mitään vikaa mutta nyt kun kesällä menin tilaa niin tökki vaan jotenkin. Varsinkin joku parempi tumma olut maistuu oikein hyvältä silloin tällöin vaikka tuleekin näitä "bulk+" tuotteita pääasiassa harrastettua.

Lyhyestä virsi kaunis, juokoot jokainen sitä juomaa mikä omaan makuun parhaalta tuntuu ja päättäkööt itse miten kallis harrastus tästä tulee.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
385
Näköjään alkc:n kuljetusfirman kuljetus.eu tilausta ei voi maksaa enää palypallilla. Miksihän ovat tuon playpallin poistaneet maksutavoista? Noh laitoin tilisiirrolla sitten.
Onhan siellä sentään korttimaksu vaihtoehtona. Luulin jo että tuolta ei tarvitse enää tilata, sillä millään tilisiirroilla en kyllä nettiostoksia rupea häsläämään.
 
Liittynyt
16.06.2020
Viestejä
239
Itävallan supermarketista tuli tilattua 35 kpl 0,5l tölkkiä paikallisia oluita maisteltavaksi. Tuolla tölkkimäärällä postit on 9,90€. Viime viikon tiistaina paketti nousi autoon ja perjantaina se oli Hampurissa tulossa. Luulisin että tällä viikolla saisi noutaa postista.
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
546
Mun mielestä se ei nyt niin pahasti ole offtopiccia jos vähän kertoo että mitä tilaa ja minkätakia.
Jeps, ainakin itse ihan tilausstragisesti kirjoittelin asiasta. Kuitenkin tässä ketjussa ne ns. bulkkioluet tulee mainituksi lähestulkoon joka kolmannessa postauksessa, niin ehkä hyvä sanoa sananen vaikkapa ns. laatuviskeistä, jottei muodostu sitä kuvaa, että tämän ketjun avulla tilataan vaan halpaa olutta ja korkeintaan kylkeen pullo pari halpaa kirkasta.
 
Liittynyt
25.01.2021
Viestejä
1
Voisiko joku kertoa mistä uskaltaa taas tilata? Alkostore24 ei ainakaan anna mitää linkkejä kuljetusfirmoihin joten olisi silloin itse verovelvollinen.

Mites Netpris? alkc.fi? Alko24plus?

Entäs mistä paras hinta/laatu/tuote? Netpris ilmeisesti mainostaa budbeeta joka näyttää aika edulliselta.
 
Liittynyt
24.10.2018
Viestejä
39
Onko kellään BerlinBottlesta kokemusta tälläisestä tilanteesta: Maksaessani luottokortilla tuli jokin ilmoitus ja sen jälkeen sivu jäi lataamaan ikuisesti. Päivitin sivun, jonka jälkeen ostoskori oli tyhjä ja profiilin alta löytyy viimeisin tilaus, jonka maksu on käsittelyssä. Mistään ei pääse muokkaamaan tuota tilausta. Luottokortilta ei ole lähtenyt maksua. Jääköhän tilaus auki, kunnes joku asiakaspalvelusta käy manuaalisesti sulkemassa mahdollisesti epäonnistuneen maksun takia? Aika kehnot verkkosivut...
 
Liittynyt
30.10.2020
Viestejä
184
Jeps, ainakin itse ihan tilausstragisesti kirjoittelin asiasta. Kuitenkin tässä ketjussa ne ns. bulkkioluet tulee mainituksi lähestulkoon joka kolmannessa postauksessa, niin ehkä hyvä sanoa sananen vaikkapa ns. laatuviskeistä, jottei muodostu sitä kuvaa, että tämän ketjun avulla tilataan vaan halpaa olutta ja korkeintaan kylkeen pullo pari halpaa kirkasta.
Tuskin kovin moni välittää, jos vähän menee aiheen ohi, mutta jos ruvetaan lähes sivukaupalla "kinastelemaan" että miten määritellään laatuviski ynnä muuta diipadaapaa, mikä voi olla ihan mielenkiintoista niin ei ihan liity ketjuun kovin tarkasti. Niin parempi, ehkä väitellä esim. tuosta määrittelystä esim. viskit-ketjussa.

Mutta enpä siitä enempää ettei hirveästi tule offtopickia lisää.
 
Liittynyt
30.10.2020
Viestejä
184
Onko kellään BerlinBottlesta kokemusta tälläisestä tilanteesta: Maksaessani luottokortilla tuli jokin ilmoitus ja sen jälkeen sivu jäi lataamaan ikuisesti. Päivitin sivun, jonka jälkeen ostoskori oli tyhjä ja profiilin alta löytyy viimeisin tilaus, jonka maksu on käsittelyssä. Mistään ei pääse muokkaamaan tuota tilausta. Luottokortilta ei ole lähtenyt maksua. Jääköhän tilaus auki, kunnes joku asiakaspalvelusta käy manuaalisesti sulkemassa mahdollisesti epäonnistuneen maksun takia? Aika kehnot verkkosivut...
En itse ole huomannut ainakaan tätä ketjua lukiessa mitään tuollaisia ongelmia berlinbottleen liittyen. Kannattanee laittaa kyseisen kaupan asiakaspalveluun viestiä.
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
1 257
Voisiko joku kertoa mistä uskaltaa taas tilata? Alkostore24 ei ainakaan anna mitää linkkejä kuljetusfirmoihin joten olisi silloin itse verovelvollinen.

Mites Netpris? alkc.fi? Alko24plus?

Entäs mistä paras hinta/laatu/tuote? Netpris ilmeisesti mainostaa budbeeta joka näyttää aika edulliselta.

Tuossa pari linkkiä erääseen. Vaikka kauupa-alusta on vähän heikon oloinen, ei kannata pelätä kyllä tuolta arkajalkakin uskaltaa tilata.

Mitä muuten meinaat kysyessäsi: taas?
 
Liittynyt
07.08.2020
Viestejä
114
Voisiko joku kertoa mistä uskaltaa taas tilata? Alkostore24 ei ainakaan anna mitää linkkejä kuljetusfirmoihin joten olisi silloin itse verovelvollinen.

Mites Netpris? alkc.fi? Alko24plus?

Entäs mistä paras hinta/laatu/tuote? Netpris ilmeisesti mainostaa budbeeta joka näyttää aika edulliselta.
Eiköhän noista kaikista uskalla tilata. Harkitse nyt kuitenkin tarkkaan uskallatko juuri sinä. Me muut kyllä uskalletaan.
Spritboxia itse käyttänyt ja tulee paketit n. viikossa.
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
546
Onko kellään BerlinBottlesta kokemusta tälläisestä tilanteesta: Maksaessani luottokortilla tuli jokin ilmoitus ja sen jälkeen sivu jäi lataamaan ikuisesti. Päivitin sivun, jonka jälkeen ostoskori oli tyhjä ja profiilin alta löytyy viimeisin tilaus, jonka maksu on käsittelyssä. Mistään ei pääse muokkaamaan tuota tilausta. Luottokortilta ei ole lähtenyt maksua. Jääköhän tilaus auki, kunnes joku asiakaspalvelusta käy manuaalisesti sulkemassa mahdollisesti epäonnistuneen maksun takia? Aika kehnot verkkosivut...
Aspaan yhteyttä vaan ellei sitten sivusto nollaa tuota tilausta automaattisesti (mitä ei kannattane jäädä odottelemaan). Suositus myös Paypalin käyttöön, jonka kautta itse maksoin.
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
2 253
Alkostore24 ei ainakaan anna mitää linkkejä kuljetusfirmoihin joten olisi silloin itse verovelvollinen.

Mites Netpris? alkc.fi? Alko24plus?
Kaikista uskaltaa tilata. A24 on oman harkinnan varassa. Norrlog saa edelleen tiedot pelkän A24:n tilausnumeron perusteella, mutta ilman ennakkopäätöstä on mahdoton sanoa katsottaisiinko se oikeudessa etäostoksi, vai myynniksi.

Alko24plussasta tilasin perjantaina ja tänään tuli postilta omapostiin kyselyä, että miten toimitetaan lähipäivinä (valitsin tietenkin ovelle ja saa jättää ilman kuittausta). Nopeaa toimintaa siis a24p:llä. On ne kyllä aina olleet nopeita, mutta nyt yllätti ihan. Paketit siis lähteneet tänään ulkomailta tulemaan, eli ~keskiviikkona varmaan perillä.

Alkcilta tulee noin viikossa juomat.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 005
Viime viikon maanantaina tehty a24 tilaus saapui tasan viikossa, eli maanantai aamuna ja kotiin kannettuna. Valtakunnassa kaikki hyvin ja ennallaan niiltä osin. A24:n edullisemman puoleisten punkku in the box tuotteiden valikoima on kaventunut radikaalisti. Täytyy melkein maksaa jo 10€/boxi jos haluaa vähän muutakin kuin "grill boxia" tai jotain tynnyrinpohjablendejä. On siellä muutama hyvä viini vielä reilusti alle kympilläkin onneksi.
 
Liittynyt
06.04.2020
Viestejä
50
As24...viikko ja kotiin kannettuna.....no jotka edelleen kirjoittelee täällä että uskaltaako tilata..ÄLKÄÄ TILATKO MISTÄÄN....
 
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
637
Viime viikon maanantaina tehty a24 tilaus saapui tasan viikossa, eli maanantai aamuna ja kotiin kannettuna. Valtakunnassa kaikki hyvin ja ennallaan niiltä osin. A24:n edullisemman puoleisten punkku in the box tuotteiden valikoima on kaventunut radikaalisti. Täytyy melkein maksaa jo 10€/boxi jos haluaa vähän muutakin kuin "grill boxia" tai jotain tynnyrinpohjablendejä. On siellä muutama hyvä viini vielä reilusti alle kympilläkin onneksi.
Mitä viinejä suosittelet tuolta tilattavaksi?
Omaan makuun Makulu on ollut ihan toimiva tissutteluun ja esim. Stony Cape Ruby Cabernet Cinsault on maistunut oikein hyvin ruoan kanssa, sen laitossa ja myös sen jälkeenkin. :D
 
Liittynyt
26.01.2021
Viestejä
68
Moi.
Uusi jäsen täällä hei, eka viesti palstalle.
Viime viikolla laitoin Alkc.fi tilausta sisään (21.1) ja tän viikon alussa (25.1) kävin hakemassa tilaukset kotiin.
Netprisille laitoin 23.1 ekan tilauksen ja sitä odottelen.
Alck.fi:stä tais olla kolmas tilaus ja kerran AS24:ta käytin viime jussina ja siinä oli se joku 4 viikon pakkausaika kun kaikki tahtoi juhannussimansa samaan syssyyn. Budbeen edullisuus ja toimivuus on nyt testissä, jos kaikki menee putkeen niin sitten saattaa tilaaminen siihen suuntaan jatkua.
 
Liittynyt
18.11.2020
Viestejä
15
Itävallan supermarketista tuli tilattua 35 kpl 0,5l tölkkiä paikallisia oluita maisteltavaksi. Tuolla tölkkimäärällä postit on 9,90€. Viime viikon tiistaina paketti nousi autoon ja perjantaina se oli Hampurissa tulossa. Luulisin että tällä viikolla saisi noutaa postista.
Itsekin tilasin tuolta alkukuusta ja tilaus jämähti jostain syystä Vantaalle. Ei mitään tietoa mitä tuolla oikein tapahtuu ja miten tuota tilannetta vois edistää.

Screenshot_20210126-102344.jpg
 
Liittynyt
16.06.2020
Viestejä
239
Itsekin tilasin tuolta alkukuusta ja tilaus jämähti jostain syystä Vantaalle. Ei mitään tietoa mitä tuolla oikein tapahtuu ja miten tuota tilannetta vois edistää.

Kyselyä vaan tuonne Itävallan postiin, ellei se sitten näy jo postin järjestelmässä. Sitten voi jo kysellä Postilta. Minulla on edelleen Hampuri viimeisenä paikkana, perjantai aamusta lähtien. Näköjään sinulla se on myös mennyt Hampurin kautta.
 
Liittynyt
18.11.2020
Viestejä
15
Oletko kokeillut postin asiakaspalvelua ?
En ole, koska tuo paketti ei ole edes ilmestynyt postin seurantaan. Aiemmin nuo paketit ovat tulleet Itävallan Postin kantamana Suomeen, josta Posti on toimittanut ne kotiovelle. Nyt oli seurantakoodi muuttunut vuoden vaihteen jälkeen erilaiseksi (JJATA -alkuinen) ja seurannasta ilmenee, että Itävalta - Suomi -pätkän hoitaa nykyään joku nimeltämainitsematon alihankkija.

Hieman erikoinen keissi tämä.. Ottais nyt selkoa mitä ihmettä tuo clarification meinaa, koskaan ei ole tällaista aiemmin tullut.
 
Liittynyt
16.06.2020
Viestejä
239
En ole, koska tuo paketti ei ole edes ilmestynyt postin seurantaan. Aiemmin nuo paketit ovat tulleet Itävallan Postin kantamana Suomeen, josta Posti on toimittanut ne kotiovelle. Nyt oli seurantakoodi muuttunut vuoden vaihteen jälkeen erilaiseksi (JJATA -alkuinen) ja seurannasta ilmenee, että Itävalta - Suomi -pätkän hoitaa nykyään joku nimeltämainitsematon alihankkija.

Hieman erikoinen keissi tämä.. Ottais nyt selkoa mitä ihmettä tuo clarification meinaa, koskaan ei ole tällaista aiemmin tullut.
Jotenkin ajattelisin että se on kuitenkin Itävallan postin vastuulla eli heidän pitäisi pystyä selvittämään missä se oikein on ja miksi se ei liiku.
 
Liittynyt
08.12.2019
Viestejä
648
En ole, koska tuo paketti ei ole edes ilmestynyt postin seurantaan. Aiemmin nuo paketit ovat tulleet Itävallan Postin kantamana Suomeen, josta Posti on toimittanut ne kotiovelle. Nyt oli seurantakoodi muuttunut vuoden vaihteen jälkeen erilaiseksi (JJATA -alkuinen) ja seurannasta ilmenee, että Itävalta - Suomi -pätkän hoitaa nykyään joku nimeltämainitsematon alihankkija.

Hieman erikoinen keissi tämä.. Ottais nyt selkoa mitä ihmettä tuo clarification meinaa, koskaan ei ole tällaista aiemmin tullut.
Mulle tuli about identtisillä päivillä paketti tuolta. 18pvä tuli maahan tuon seurannan mukaan ja seuraavana päivänä posteljooni toi kotiin (Posti 14 paketti) uudella seurantakoodilla tarroitettuna. Veikkaisin, että mennyt paketti paskaksi tms. ja oluet vuotaa ja siksi ei liiku eteenpäin. Ottaisin oman jaksamisen mukaan yhteyttä joko Itävallan Postiin tai suoraan myyjään kysyäksesi missä paketti menee ja koska se suvaitsee saapua.
 
Liittynyt
08.03.2017
Viestejä
88
Olipas nopeaa toimintaa netprisistä 19.1 tehty tilaus saapuu tänää, yleensä kestänyt sen kaks viikkoa.
 
Liittynyt
28.01.2020
Viestejä
113
Viinikaupassa näyttää olevan olut tarjouksia 1-2kk parasta ennen päiväykseen https://www.viinikauppa.com/catalog/catalog/sales?page=1
Suurinta osaa en ole koskaan maistanut, mutta nyt olisi sitten mahdollisuus maistaa mitä kuraa nuo on.:D Yleensä jäänyt tilaamatta tuolta, koska hinnat ovat olleet korkeampia kilpailijoihinsa nähden.
Nämä vain omia mielipiteitä, mutta ainakin tuo bryggmastärens, åbro original ja varsinkin tuo mariestads export oikein maistuvia perus oluita.
 
Liittynyt
14.05.2020
Viestejä
328
Nämä vain omia mielipiteitä, mutta ainakin tuo bryggmastärens, åbro original ja varsinkin tuo mariestads export oikein maistuvia perus oluita.
Åbro ja Mariestadts tosiaan hyviä. Mutta melko vahvan makuisia. Åbro hieman miedompi mielestäni.

Åbrolla eri nimisiä ja tuo original kai paras.
 
Liittynyt
10.10.2019
Viestejä
265
Mistä edullisimmalla pienpanino-oluita tai 'erikoisoluita'? Foodistista olen joskus olut joulukalenterin tilannut, eli hakusessa vastaavaa settiä tai sitten yksittäisinä.
 
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
313
Liittynyt
01.12.2020
Viestejä
14
Tosiaan 18.1.2021 tilattu ja äsken tuli postista viesti, että automaattiin vai ovelle. Otin tottakai ovelle. Viestissä luki, että lähipäivinä on paketti perillä.. Katsotaan tuleeko Perjantaihin mennessä jo :cool:
Pisteet A24:lle! Eilen toi posteljooni oven taakse paketin ja yhteensä 8pv meni. Ei muutakuin uutta sisään :cool:
 
Liittynyt
08.04.2018
Viestejä
1 233
Kyselyä vaan tuonne Itävallan postiin, ellei se sitten näy jo postin järjestelmässä. Sitten voi jo kysellä Postilta. Minulla on edelleen Hampuri viimeisenä paikkana, perjantai aamusta lähtien. Näköjään sinulla se on myös mennyt Hampurin kautta.
Mun toukokuun lopulla tehty kolmen laatikon (72 x 0,5L) tilaus ei mennyt ihan putkeen. Ensin kesti 2 kk ennen kuin ensimmäiset 24 tölkkiä tuli perille. Valitettiin koronan aiheuttamaa työntekijäpulaa. Puuttuvat 48 tölkkiä hukkuivat Itävallan postin mukaan johonkin Saksaan. Puuttuvat tölkit lähetettiin uudelleen elokuun lopulla eli lähes 3 kk alkuperäisen tilauksen jälkeen. Kun paketti vihdoin saapui niin se oli todella pölyinen ja likainen, ottanut hittiä sen verran että pari tölkkiä oli rikki ja koko lähetys kelmutettu ja pakattu Suomessa uudelleen.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 005
Mitä viinejä suosittelet tuolta tilattavaksi?
Omaan makuun Makulu on ollut ihan toimiva tissutteluun ja esim. Stony Cape Ruby Cabernet Cinsault on maistunut oikein hyvin ruoan kanssa, sen laitossa ja myös sen jälkeenkin. :D
Tää on ollut mun kestosuosikki jo vuosia niitten valikoimasta alkostore24 La Andera Organic Tempranillo-Merlot BiB 3,0l - Punaviinit - Hanapakkausviinit
Tämä taas niitä joka ei ole meinannut mennä alas edes pitkin hampain alkostore24 Gran San Tiago Special Blend BiB 3,0l - Punaviinit - Hanapakkausviinit
Näköjään molempien hinta noussut muutamalla eurolla reilun vuoden takaisista tilauksita.

Satuin just huomaamaan samalla että viimeisin tilaus oli tällä asiakastunnuksella tehtynä tasan kahdeskymmenes. Kymmenisen tilausta tuli tehtyä joskus ennen kuin päivittivät muistaakseni järjestelmää ja tilaustiedot katosivat. Eli ihan maltillisesti silti juotu vaikka edullisen hinnan ja kotiin asti kuljetuksen pitäisi THL:n logiikan mukaan olla jo päättäneet tämän kansalaisen maallinen vaellus.
 
Liittynyt
16.06.2020
Viestejä
239
Mulle tuli about identtisillä päivillä paketti tuolta. 18pvä tuli maahan tuon seurannan mukaan ja seuraavana päivänä posteljooni toi kotiin (Posti 14 paketti) uudella seurantakoodilla tarroitettuna. Veikkaisin, että mennyt paketti paskaksi tms. ja oluet vuotaa ja siksi ei liiku eteenpäin. Ottaisin oman jaksamisen mukaan yhteyttä joko Itävallan Postiin tai suoraan myyjään kysyäksesi missä paketti menee ja koska se suvaitsee saapua.
No nyt aamulla posti kantoi lähetyksen kotiin. Posti oli tosiaan laittanut oman seurankoodin tähän. Itävallan postin seuranta oli kyllä nyt aamulla vielä Hampurissa....
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 849
Mistä edullisimmalla pienpanino-oluita tai 'erikoisoluita'? Foodistista olen joskus olut joulukalenterin tilannut, eli hakusessa vastaavaa settiä tai sitten yksittäisinä.
 

M-J

Liittynyt
18.09.2019
Viestejä
104
Tää on ollut mun kestosuosikki jo vuosia niitten valikoimasta alkostore24 La Andera Organic Tempranillo-Merlot BiB 3,0l - Punaviinit - Hanapakkausviinit
Tämä taas niitä joka ei ole meinannut mennä alas edes pitkin hampain alkostore24 Gran San Tiago Special Blend BiB 3,0l - Punaviinit - Hanapakkausviinit
Näköjään molempien hinta noussut muutamalla eurolla reilun vuoden takaisista tilauksita.
Näytäisi noissa boxeisa olevan 12-13€ sellainen sweet-spot jossa saa jo ihan laatikkoviiniksi laadukasta tavaraa ja edelleen hinta on selkeästi puolet tai alle Alkon hintatasosta
 
Liittynyt
03.05.2017
Viestejä
13
Tasan viikko sitten laitoin tilaukset samaan aikaan Netprisiin ja Spritboxiin. Tänä aamuna posti toi molemmat tilaukset kotiovelle. Molemmissa toimitustapana DHL.
 
Liittynyt
29.05.2020
Viestejä
14
Itsekin tilasin tuolta alkukuusta ja tilaus jämähti jostain syystä Vantaalle. Ei mitään tietoa mitä tuolla oikein tapahtuu ja miten tuota tilannetta vois edistää.

Koeta huviksesi syöttää DHL:n seurantapalveluun seurantakoodisi, siellä voi olla lisätietoa. Tilasin viime viikon torstaina samasta paikasta, ja oma tilaukseni näkyy Itävallan postin lisäksi DHL:n seurannassa.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 083
Teinpä ekan tilauksen Netprisiltä Budbee-aikana, ja on kyllä hinnat kohdallaan. 3 laatikkoa Tre Kronor Guldia (5,9%) + 3 litran Jelzin-vodkalaatikko kotiin kuljetettuna yhteensä 67 € (48,95 + 17,99).

Budbee on kyllä melkonen gamechanger Netprisin kanssa. Arvostan myös helppoutta kirjoittaa ovikoodit sun muut infot kuskille appissa etukäteen.
 
Liittynyt
29.06.2017
Viestejä
897
Teinpä ekan tilauksen Netprisiltä Budbee-aikana, ja on kyllä hinnat kohdallaan. 3 laatikkoa Tre Kronor Guldia (5,9%) + 3 litran Jelzin-vodkalaatikko kotiin kuljetettuna yhteensä 67 € (48,95 + 17,99).

Budbee on kyllä melkonen gamechanger Netprisin kanssa. Arvostan myös helppoutta kirjoittaa ovikoodit sun muut infot kuskille appissa etukäteen.
Asia riippuu aika paljon siitä, mitä tilaa. Kannattaa vertailla hintoja niin, että laskee mukaan toimituskulut. Budbeen toimivuudesta olen kyllä kanssasi
samaa mieltä.
 
Liittynyt
16.06.2020
Viestejä
239
Koeta huviksesi syöttää DHL:n seurantapalveluun seurantakoodisi, siellä voi olla lisätietoa. Tilasin viime viikon torstaina samasta paikasta, ja oma tilaukseni näkyy Itävallan postin lisäksi DHL:n seurannassa.
Tänään tulleen paketin seurantakoodia kokeilin DHL:n seurantaan ja löytyi se sieltä, mutta seuranta oli samassa jamassa kuin Itävallan postinkin, näkyisi olevan Hampurissa vaikka osa on jo jääkaapissa.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 083
Asia riippuu aika paljon siitä, mitä tilaa. Kannattaa vertailla hintoja niin, että laskee mukaan toimituskulut. Budbeen toimivuudesta olen kyllä kanssasi
samaa mieltä.
Luonnollisesti pitääkin verrata; tarkoitin vain omakohtaisena anekdoottina erityisesti Netprisin kontekstissa.

Anyway toimituskulut on Budbee+Shippiillä melkein puolet vähemmän kuin olen tottunut (toki paino optimoitava eri tavalla) ja iltakuljetuksena vielä mukavampi. Toki onnekasta, että asun toimitusalueella.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.04.2020
Viestejä
50
katotaans miteb As24 lavallinen kulkee...tuleeko viikossa kun pahvitötsät...kaljaa 954.00ekulla ja rahti 379,00...veikkaus et viikonpäästä perjantai Kaukokiito tuo pihaan....
 
Liittynyt
29.06.2017
Viestejä
897
Luonnollisesti pitääkin verrata; tarkoitin vain omakohtaisena anekdoottina erityisesti Netprisin kontekstissa.

Anyway toimituskulut on Budbee+Shippiillä melkein puolet vähemmän kuin olen tottunut (toki paino optimoitava eri tavalla) ja iltakuljetuksena vielä mukavampi. Toki onnekasta, että asun toimitusalueella.
Minä tein viime vuoden lopulla tilauksen, jota ennen vertasin Spritboxin ja Netprisin hintoja toimituskuluineen. Suurin piirtein samanlaisesta tilauksesta Spritboxin oli piirun verran halvempi. Valitsin kuitenkin Netpris + Budbeen toimituksen sujuvuuden takia.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 256
Viestejä
4 195 830
Jäsenet
70 885
Uusin jäsen
Miropetri

Hinta.fi

Ylös Bottom