Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

WildFinn

Tukijäsen
Liittynyt
18.12.2018
Viestejä
43
Alko24plus + Fransberg yhdistelmällä kolme laatikkoa alennus oluita tasan kolmessa viikossa kotiovelle. Seuraavat oluet tuon Haaparannalta heinäkuun lopulla, kun sielläpäin lomat viettelen.
 
Liittynyt
19.09.2017
Viestejä
94
Moro kaikille! Meikäläisen ensimmäinen viesti tälle foorumille :) Olen vuosia tilannut alkoholia ulkomailta ja aina on kaikki sujunut ongelmitta, mutta vajaa kuukausi sitten tilasin ensimmäistä kertaa Netprisiltä ja tämähän vaikuttaisi menneen heti vihkoon. Kysymys kuuluukin, että onko kukaan muu tilannut viime aikoina Netprisiltä ja onko tilauksissa ollut ongelmia? Olen heille lähettänyt useita viestejä, mutta vastausta en ole saanut. Viimeksi eilen kuljetusyhtiö (OPO) oli koittanut käydä heidän varastolla kyselemässä, että mikä meininkin, mutta oli kuulemma kiinni.
Sama juttu. Joskus aiemminkin tilannut Netprisistä ongelmitta. Samaten muista. Nyt taas tilasin lukematta täältä viime aikojen päivityksiä kauppojen tilanteesta ja tilasin Netprisiltä jostain syystä, lieneekö ollut joku saatavuusasia.

Kolme viikkoa olen odotellut. OPOkin laittoi viestin, että postituslabel oli lähtenyt samantien Netprisille, todisteiden kera (kts. kuva). Netpris väitti, ettei labelia ole tullut ja eivät pääse pakkaamaan. OPO lähetti labelin minulle pdf'nä ja minä sen edelleen Netprisiin viikko sitten, josta kiiteltiin mukamas. Mitään ei ole tapahtunut.

OPO'n viestistä kävi ilmi, että yhteyshenkilönä OPO'n kanssa Netprisissä on Karin Nielsen kni@netpris.dk

SmartSelect_20240606_134310_Gmail.jpg
 
Liittynyt
10.11.2021
Viestejä
281
Niinhän se menee että valtio yrittää kerätä maksimimäärää rahoja ja ihmisten on kannattavaa tehdä verosuunnittelua, ikuinen looppi.
Niin, sosialismissa, ja ehkä fasismissa. Mutta sitten on toisenlainenkin ajatus valtiosta, jossa _kansalaiset_muodostavat_valtion_, jolloin tietenkään ei ole luontevaa, että valtio (eli kansalaiset itse) kerää kansalaisilta (eli itseltään) mahdollisimman paljon rahaa, vaan ainoastaan sen verran mitä välttämättömiin ja tarpeellisiin yhteisiin menoihin tarvitaan. Niinpä, kuulostaa ihan hullulta. Noin ajattelevia kutsutaan nykyään äärioikeistoksi, tai uudella hassulla termillä, jonka kait pitäisi merkitykseltään jotenkin erota edellisestä, "laitaoikeisto".

Liittyy olennaisesti alkoholin tilaamiseen ulkomailta ("kotimarkkina-alueelta") maailmanennätysverotuksen Suomeen.
 
Liittynyt
19.09.2017
Viestejä
94
Tänään tuli viesti OPO Deliveryltä että olivat käyneet Netprisin varastolla. Sieltä ei luovutettu tilaustani. Ehdottivat, että palauttavat minulle maksamani kuljetuskustannuksen takaisin.

Elikkäs, näyttää siltä, että netpris.net 'n tarina on taputeltu.

ÄLKÄÄ ENÄÄ TILATKO NETPRIS.NET 'LTÄ.
 
Liittynyt
06.06.2024
Viestejä
3
1.6 tilaus sisään viinaarannasta ee + sky gargo. Tänään 6.6 paketti kotiovella.
Kuriiri oli koittanut soitella ennakkoon, mutta satuin vetelemään sikeitä vielä. Noh mukava oli herätä, kun tekstari kuvan kanssa oli tullut ja heti kurkistamaan ovelle ja siellähän se paketti oli kuistilla odottamassa.
Paketin sisällä keltaista ja oranssia kesäjuomaa kohtuu hintaan :cool:
 
Liittynyt
09.08.2019
Viestejä
38
Tänään tuli viesti OPO Deliveryltä että olivat käyneet Netprisin varastolla. Sieltä ei luovutettu tilaustani. Ehdottivat, että palauttavat minulle maksamani kuljetuskustannuksen takaisin.

Elikkäs, näyttää siltä, että netpris.net 'n tarina on taputeltu.

ÄLKÄÄ ENÄÄ TILATKO NETPRIS.NET 'LTÄ.
2.5 Netprisiltä tilattu ja shippiin kuljettama kuormalavallinen saapui tänään. Olin jo aiemmin pyytänyt rahoja takaisin ja tilauksen peruutusta asiakaspalvelusta, mutta siihen viestiin ei vastattu. Lavan sisältöön oli tullut muutoksia. Kolme laatikkoa olutta oli vaihtunut lonkeroksi, pari viinilaatikkoa puuttui kokonaan, muutama olut oli vaihtunut toiseksi ja yksi siiderilaatikko eri merkkiseksi. Muutokset oli saman hintaisiin tai hiukan kalliimpiin tuotteisiin. Täytyy nyt miettiä vaivaudunko reklamoimaan vai antaako olla. Seuraava tilaus sitten jostain muualta.
 
Liittynyt
18.04.2022
Viestejä
53
2.5 Netprisiltä tilattu ja shippiin kuljettama kuormalavallinen saapui tänään. Olin jo aiemmin pyytänyt rahoja takaisin ja tilauksen peruutusta asiakaspalvelusta, mutta siihen viestiin ei vastattu. Lavan sisältöön oli tullut muutoksia. Kolme laatikkoa olutta oli vaihtunut lonkeroksi, pari viinilaatikkoa puuttui kokonaan, muutama olut oli vaihtunut toiseksi ja yksi siiderilaatikko eri merkkiseksi. Muutokset oli saman hintaisiin tai hiukan kalliimpiin tuotteisiin. Täytyy nyt miettiä vaivaudunko reklamoimaan vai antaako olla. Seuraava tilaus sitten jostain muualta.
Kyllä minä sinuna taistelisin periaatteen vuoksi rahat takaisin tuotteista mitä et saanut. Kyllä ne palauttaa kun jaksat taistella. Tsemppiä!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 487
Luottokortilta saa paljon helpommin, mutta jos maksoit muulla tavoin, niin voi tulla hankalampi tapaus.

Tuota kautta asiaa eteenpäin, jos olet tilannut ilman luottokorttia:

Jos luottokortilla tilasit, niin luottokorttiyhtiölle vaan reklamaatio.

--

PS. Vironmatka on jo varattu, en itse tilaa itse alkoholia kesällä, juuri sen takia, että en jaksa säätää tämmöisten tapausten kanssa ja en halua olla kotona tavoitettavissa koko kesää.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 353
Meinaako FBS:ltä kuljetusta tilatessa " Luovutusaika (päivämäärä)," nyt tilauspäivämäärää vai sitä että millon menevät hakemaan viinarannasta puljusta tilausta? Vai jättääkö tuon tyhjäksi ja kunhan kattoo että tilausnumero ja luovutuspaikka on oikein?
Pistin nyt ilman tuota "Luovutusaikaa" kun ei oikein tiennyt minkä päivämäärän siihen olisin laittanut. Meniköhän tää nyt kuinka reisille, viinarannasta jo näköjään kyselivät että olenko hommannut kuljetuksen mihin vastasin FBS Delivery jne.

Saa nähdä miten tässä vielä käy :smoke:
 
Liittynyt
08.04.2018
Viestejä
1 278
... en itse tilaa itse alkoholia kesällä, juuri sen takia, että en jaksa säätää tämmöisten tapausten kanssa ja en halua olla kotona tavoitettavissa koko kesää.
Minä en halua koskaan säätää minkään kotiinkuljetusten kanssa, vaan tilaan aina kaikki tavarat suoraan noutopisteeseen. Matkaa kilometri tai kaksi paikasta riippuen ja tilava auto, joten kaikista helpoin on hakea itse postista. Toki koskee vain pieniä tilauksia, eurolavallinen tai edes 150 kg olisi jo eri juttu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
252
1.6 tilaus sisään viinaarannasta ee + sky gargo. Tänään 6.6 paketti kotiovella.
Kuriiri oli koittanut soitella ennakkoon, mutta satuin vetelemään sikeitä vielä. Noh mukava oli herätä, kun tekstari kuvan kanssa oli tullut ja heti kurkistamaan ovelle ja siellähän se paketti oli kuistilla odottamassa.
Paketin sisällä keltaista ja oranssia kesäjuomaa kohtuu hintaan :cool:
Tilasin eilen samalla yhdistelmällä. Heti tilauksen jälkeen pankki pisti kortista Visa puolen lukituksi.
Soittelen aamulla pankkiin. Kyselivät tunnistanko Sky gargolle ja aikaisemmin tehdylle fransberg.eu velotuksille kortilta.
Koska tunnistin, avasivat Visa puolen kortista heti puhelun jälkeen.
 
Liittynyt
17.06.2022
Viestejä
402
Sjöbergin twiitti

Tanskalainen viinisivusto Vivino aloitti etämyynnin Suomeen eilen. Yllä olevassa linkissä lisätietoa.

Vähintään 150 euron tilaukset 0e kuljetusmaksulla. 6 tai 12 euroa sitä halvemmat tilaukset pullomäärästä riippuen.

Alks ja Superalko 0,75l viinipullojen kuljetuskustannus on noin 2e/pullo, eli Vivinon 6e pullo vastaa noiden 4e pulloa. Vivinossa tietenkin painopisteenä laatu eikä halpuus. Varmaan viinin ystävillä menee aika kärkipäähän jatkossa tuo Vivino, koska valikoimaa riittää ja hinnatkin kilpailukykyisiä etenkin jos tilaa vähintään 150 egellä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 487
Minä en halua koskaan säätää minkään kotiinkuljetusten kanssa, vaan tilaan aina kaikki tavarat suoraan noutopisteeseen. Matkaa kilometri tai kaksi paikasta riippuen ja tilava auto, joten kaikista helpoin on hakea itse postista. Toki koskee vain pieniä tilauksia, eurolavallinen tai edes 150 kg olisi jo eri juttu.
Kaverille (taas oikeasti kaveri, en minä) Fransberg toi kotiin, vaikka tilasi pakettiautomaattiin.
Täällä on ollut keskustelua, että pakettiautomaatissa olisi 25kg raja se voi paukkua esim. 3x 24-packilla (0.33L tölkki). Ja tämän saa tilaukseen naputeltua helposti :)
 
Liittynyt
01.04.2017
Viestejä
60
Mitä,kuljetusta olette käyttäneet tuolta viinarannasta.eu superalkon sivulta?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.06.2024
Viestejä
3
Tilasin eilen samalla yhdistelmällä. Heti tilauksen jälkeen pankki pisti kortista Visa puolen lukituksi.
Soittelen aamulla pankkiin. Kyselivät tunnistanko Sky gargolle ja aikaisemmin tehdylle fransberg.eu velotuksille kortilta.
Koska tunnistin, avasivat Visa puolen kortista heti puhelun jälkeen.
Itsellä meni myös kaikki maksut visalta ja kaikki ok.
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 924
Kaverille (taas oikeasti kaveri, en minä) Fransberg toi kotiin, vaikka tilasi pakettiautomaattiin.
Täällä on ollut keskustelua, että pakettiautomaatissa olisi 25kg raja se voi paukkua esim. 3x 24-packilla (0.33L tölkki). Ja tämän saa tilaukseen naputeltua helposti :)
Neljä laatikkoa tuli postilta kotiin kannettuna, vaikka tilasin automaattiin. Itsekkin suosin automaattia joustavuuden takia, mutta näissä tosiaan painorajat paukkui ja toimitus viivästyi kahdella päivällä, että saatiin sumplittua iltatoimitus.
 
Liittynyt
12.05.2024
Viestejä
5
Vähän eritahtisesti tuppaavat nähtävästi liikkumaan. Otin testiin nyt alks + fransberg -kombon

31.5. tilaukset sisään
5.6. seurantakoodin toimitus sähköpostiin, "Odotamme lähetystä lähettäjältä."
Alksin puolella tilaus oli nyt kirjattu valmiiksi kun tsekkasin, mutta seurannassa ei päivityksiä

Kunhan juhanukseksi ehtisi :)
 
Liittynyt
13.07.2023
Viestejä
32
Tänään kotiutui kaksi pakettia. Alkostore24 + Fransberg tilattu 28.5 ja tuli vielä jatkettua viskivarastojen täyttämistä Captain scotch 2.6 tehdyllä tilauksella, täytyy antaa täydet pisteet viskitilauksen nopeudelle. Saksalainen koneisto on osoittanut toimivansa tutun tehokkaasti, kun se saa itse hoitaa kuljetuksen paketille.
 
Liittynyt
07.05.2024
Viestejä
5
Vähän eritahtisesti tuppaavat nähtävästi liikkumaan. Otin testiin nyt alks + fransberg -kombon

31.5. tilaukset sisään
5.6. seurantakoodin toimitus sähköpostiin, "Odotamme lähetystä lähettäjältä."
Alksin puolella tilaus oli nyt kirjattu valmiiksi kun tsekkasin, mutta seurannassa ei päivityksiä

Kunhan juhanukseksi ehtisi :)
Ite myös tilannut 31.5 alksilta ja 4.6 saanut seurantakoodin fransbergiltä, mutta ei ole seurannassa mitään päivityksiä vielä.
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 604
Vähän eritahtisesti tuppaavat nähtävästi liikkumaan. Otin testiin nyt alks + fransberg -kombon

31.5. tilaukset sisään
5.6. seurantakoodin toimitus sähköpostiin, "Odotamme lähetystä lähettäjältä."
Alksin puolella tilaus oli nyt kirjattu valmiiksi kun tsekkasin, mutta seurannassa ei päivityksiä

Kunhan juhanukseksi ehtisi :)
Alks + Fransberg 2.6. tilaus sisään, tänään 7.6. seurantakoodi ja Alksin puolella myös tilaus kirjattu valmiiksi.

Eiköhän nuo ala ensi viikolla liikahtelemaan.
 
Liittynyt
24.11.2020
Viestejä
50
Matkahuolto toimittaa... NOT.

Eli sovittuna kotiinkuljetus viime maanantaille klo 12-16. Tein muutoksia jotta pystyin olla kotona vastaanottamassa pakettia. Joskus 14.58 tulee appiin ilmotus että ei voitu toimittaa koska ketään ei ollu vastaanottamassa! Vaikka olin siis kotona puhelimen vieressä kaikenlisäksi. Soitin sit sinne ja sanoivat että soittavat kuskille ja kuski soittaa mulle. 1,5h myöhemmin ei ole tapahtunut mitään niin soitan uusiksi. Kuulemma kuski ei ole vastannu heidän viestiinsä ja paketti viedään toimituspisteeseen. Kysyin että mihin ja kertoo paikan joka 10km päässä. Kuulemma pitää viedä matkahuollon omaan paikkaan, ei esim ärrälle kun vaatii henkilöllisyyden todistamisen luovutuksessa.

Seuraavana päivänä saan vastauksen että kuski oli kuulemma käyny ovella ja soittanu ovisummeria eikä kukaan ollu vastannu ja hän oli kuulemma vielä soittanut mun puhelimeenkin ja oli menny muka suoraan vastaajaan :D Toi on siis ihan täysi valhe. Soitin taas sinne ja joku nuori kundi sano et enää ei voi mitään, et tää pitää viedä toimipaikkaan eikä voi enää uudestaan kuljettaa kotiin tai se tarvitsisi lähettäjältä jonkun vahvistuksen tjsp.

Sain lopulta sit ilmotuksen ja paketti oli viety hevonperseeseen 7km päähän Candytowniin. Eli sen ois voinu viedä r-kioskillekkin joita ois tässä välissä varmaan 5.

Nyt tuli ton perseilyn takia joku 25e lisää kuluja joka siis nosti kuljetuksen hinnan 50euroon plus hirveä säätö. Tämä ei ole eka kerta enkä enää voi luottaa matkahuoltoon.
 
  • Tykkää
Reactions: jll
Liittynyt
26.11.2020
Viestejä
452
29.5 Longerosta tilatut lonkerot kannettiin postin toimesta juuri äsken sisään. Toimitusliikkeenä Longeron linkkaama kantajat.eu. Vähemmän yllättäen paketin lähettäjäksi oli merkattu Piirinurga OÜ, joka Fransbergin takan. Outoa nimienpyöritystä.

Näyttääpi olevan nyt Longerostakin lonkerot loppu, no onneksi itse sain juhannuslonkut.
 
Liittynyt
08.04.2018
Viestejä
1 278
Kaverille (taas oikeasti kaveri, en minä) Fransberg toi kotiin, vaikka tilasi pakettiautomaattiin.
Täällä on ollut keskustelua, että pakettiautomaatissa olisi 25kg raja se voi paukkua esim. 3x 24-packilla (0.33L tölkki). Ja tämän saa tilaukseen naputeltua helposti :)
On minullekin tarjottu kotiinkuljetusta vastaavassa tapauksessa, mutta olen sanonut että viekäävaan sinne postiin, kaljon helpompi hakea sieltä kuin päivystää kotona.
 
Liittynyt
23.02.2020
Viestejä
292
48 x 0,44l 10,3% Triple IPA:a saapui panimolta ilman tullin näpelöintiä etämyynnillä ja Postnordin kuljettamana. Lauantaina tilaus sisään ja eilen saapui. Namskista.

Säästö Alkon hintoihin 234€.

IMG_5740.jpeg
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
148
Lonkerotilaus viinarannasta.eu + sky-cargo toimitus laitettu testiin. Huvittavaa (ja v*tuttavaa), että myös itse kuljetusfirma piilottelee "pakkauskuluja" viimeiseen asti. Etusivulle esitetyt hinnat ovat siis täysin harhaanjohtavia ja vasta juuri ennen maksua lätkäistään 7€ pakkauskulut vielä päälle.

Noh, jos lonkerot kotiin asti saapuvat ongelmitta, niin jäävät silti puolet halvemmaksi kuin Suomesta ostettuna. Silti ihan periaatteesta ottaa kovasti päähän tällainen kepulointi, kun itse hoidan aina asiat suoraan ja rehellisesti niin töissä kuin siviilissäkin.
 

Kamikaze

Incoming
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
441
Lonkerotilaus viinarannasta.eu + sky-cargo toimitus laitettu testiin. Huvittavaa (ja v*tuttavaa), että myös itse kuljetusfirma piilottelee "pakkauskuluja" viimeiseen asti. Etusivulle esitetyt hinnat ovat siis täysin harhaanjohtavia ja vasta juuri ennen maksua lätkäistään 7€ pakkauskulut vielä päälle.

Noh, jos lonkerot kotiin asti saapuvat ongelmitta, niin jäävät silti puolet halvemmaksi kuin Suomesta ostettuna. Silti ihan periaatteesta ottaa kovasti päähän tällainen kepulointi, kun itse hoidan aina asiat suoraan ja rehellisesti niin töissä kuin siviilissäkin.
FBS toi kolmessa arkipäivässä kamat kotiin, eikä perinyt mitään ylimääräistä.
 
Liittynyt
18.06.2017
Viestejä
658
Vähän eritahtisesti tuppaavat nähtävästi liikkumaan. Otin testiin nyt alks + fransberg -kombon

31.5. tilaukset sisään
5.6. seurantakoodin toimitus sähköpostiin, "Odotamme lähetystä lähettäjältä."
Alksin puolella tilaus oli nyt kirjattu valmiiksi kun tsekkasin, mutta seurannassa ei päivityksiä

Kunhan juhanukseksi ehtisi :)
Sama kombo, 1.6 tilattu, ja eilen näemmä jatkanut matkaa Vantaan käsittelystä. Todennäköisesti tiistaina ovella. Joten kyllä ehtivät perille ennen juhannusta :cool:

Sinullakin lienee jo Vantaalle saapunut, ja sieltä eteenpäin jatkanut?
 
Liittynyt
10.12.2020
Viestejä
62
Niin miksi ei ole tulliteippi riskiä, maksavat verot? Äkkiä katottuna en löytänny sivuilta mainintaa
Eilen oli mainos jossakin somessa ja siinä luki että ilmainen toimitus kun tilaa vähintään 102kg edestä. Eikö myyjä silloin sitoudu toimitukseen?
 
Liittynyt
28.06.2019
Viestejä
54
alko24plus + norrlog ja tarjous budit tuli vajaassa kolmessa viikossa. Omilla sivuilla muuttui tilauksen status "lähetetyksi" päivää ennen kuin tuli noutopyyntö matkahuollosta, eikä norrlogiltakaan tullut mitään viestiä missään vaiheessa vaikka niin lupaavat. Hävettää nyt kaikki hätähousuilu sähköpostikyselyt "missä mun kaljat viipyy" joihin ei koskaan vastattu, kun kuitenkin jonkun verran tullut tilattua eri paikoista ja itelle on aina kaikki tullut perille, ennemmin tai myöhemmin. Vinkki: jos näyttää siltä että "juhannuslonkerot ei ehdi tulla" niin ei se tarkoita että pitäisi Juhannusta ilman lonkeroa viettää, kyllä sitä suomen kaupoissa riittää;)

No joo, aika tyhjiltähän nuo lonkerovarastot maailmalla näyttää, mutta gini ja ananasmehu+ananaslimska tai sama greippinä/appelsiinina saattaa yllättää positiivisesti.
 
Liittynyt
18.06.2017
Viestejä
658
Eilen oli mainos jossakin somessa ja siinä luki että ilmainen toimitus kun tilaa vähintään 102kg edestä. Eikö myyjä silloin sitoudu toimitukseen?
Kokeilin laittaa 102kg edestä lonkeroita ostoskoriin, niin ilmoittaa toimituskuluiksi 100e ihan päätyyn asti. Jos laittaa enemmän kuin 102kg, niin toimituskulutkin nousee. Liekö tuo ilmaistarjous sitten päättynyt.
 

Liitteet

Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
987
Hinnat on kalliimmat mutta tulliteippi riskiä ei ole. minimi 102kg tilaus ja ilmaiset toimituskulut. Jos Virosta lähtee hakemaan niin eipä juuri säästä. Oluet edullisesti ja turvallisesti netistä
Tuo sivustohan on kusetus tai kopio drinksut comista. Tilausohjeet sivulla copy-pastea drinksuista:

3. Tee kuljetussopimus
Kun olet tehnyt Drinksut.com sivustolla juomatilauksen loppuun, tulee sinun tehdä kuljetussopimus valitsemasi kuljetusyhtiön kanssa tai ilmoittaa meille, milloin aiot noutaa tilauksen meidän Latvian noutovarastolta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
252
Lonkerotilaus viinarannasta.eu + sky-cargo toimitus laitettu testiin. Huvittavaa (ja v*tuttavaa), että myös itse kuljetusfirma piilottelee "pakkauskuluja" viimeiseen asti. Etusivulle esitetyt hinnat ovat siis täysin harhaanjohtavia ja vasta juuri ennen maksua lätkäistään 7€ pakkauskulut vielä päälle.

Noh, jos lonkerot kotiin asti saapuvat ongelmitta, niin jäävät silti puolet halvemmaksi kuin Suomesta ostettuna. Silti ihan periaatteesta ottaa kovasti päähän tällainen kepulointi, kun itse hoidan aina asiat suoraan ja rehellisesti niin töissä kuin siviilissäkin.
Mulle tuli pakkauskuluja 10,5 euroa. Huomasin tuon vasta itsekin kun oli jo maksanut kuljetuksen.
 
Liittynyt
01.06.2018
Viestejä
54
Onko teillä Pivanasta enempää positiivisia kokemuksia? Palstalta löysin vain pari viestiä onnistuneesta tilauksesta ja kun sivuston edeltäjä ilmeisesti jätti useasti juomat toimittamatta niin en tiedä uskallanko tilata.

Alks + Fransberg toiminut itsellä todella hyvin.
 
Liittynyt
12.05.2024
Viestejä
5
Sama kombo, 1.6 tilattu, ja eilen näemmä jatkanut matkaa Vantaan käsittelystä. Todennäköisesti tiistaina ovella. Joten kyllä ehtivät perille ennen juhannusta :cool:

Sinullakin lienee jo Vantaalle saapunut, ja sieltä eteenpäin jatkanut?
Eilen 8.6. tuli iltapäivällä Matkahuollon seurantaan kuittaus "Lähetys on käsittelyssä" Vantaalla, mutta sen jälkeen ei ole kuulunut taas mitään. Aiemmin seuranta lähti päivittymään nopeampaan tahtiin. Kuitenkin arvioituna saapumisaikana ilmoitettu sovelluksessa edelleen maanantai 10.6., mutta epäilyttää...

Kyllä tässä pientä jännitysmomenttia selvästi aina on, että eksyykö Tulliin ja miten kuljetuspalvelu/kuriiri saa perille.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
244 980
Viestejä
4 273 510
Jäsenet
71 585
Uusin jäsen
villejok

Hinta.fi

Ylös Bottom