Moro kaikille! Meikäläisen ensimmäinen viesti tälle foorumille Olen vuosia tilannut alkoholia ulkomailta ja aina on kaikki sujunut ongelmitta, mutta vajaa kuukausi sitten tilasin ensimmäistä kertaa Netprisiltä ja tämähän vaikuttaisi menneen heti vihkoon. Kysymys kuuluukin, että onko kukaan muu tilannut viime aikoina Netprisiltä ja onko tilauksissa ollut ongelmia? Olen heille lähettänyt useita viestejä, mutta vastausta en ole saanut. Viimeksi eilen kuljetusyhtiö (OPO) oli koittanut käydä heidän varastolla kyselemässä, että mikä meininkin, mutta oli kuulemma kiinni.
Sama juttu. Joskus aiemminkin tilannut Netprisistä ongelmitta. Samaten muista. Nyt taas tilasin lukematta täältä viime aikojen päivityksiä kauppojen tilanteesta ja tilasin Netprisiltä jostain syystä, lieneekö ollut joku saatavuusasia.
Kolme viikkoa olen odotellut. OPOkin laittoi viestin, että postituslabel oli lähtenyt samantien Netprisille, todisteiden kera (kts. kuva). Netpris väitti, ettei labelia ole tullut ja eivät pääse pakkaamaan. OPO lähetti labelin minulle pdf'nä ja minä sen edelleen Netprisiin viikko sitten, josta kiiteltiin mukamas. Mitään ei ole tapahtunut.
OPO'n viestistä kävi ilmi, että yhteyshenkilönä OPO'n kanssa Netprisissä on Karin Nielsen kni@netpris.dk