Mä epäilen että se ei vaan riitä. On ollut Suomen tullilla/valtiolla ennenkin näissä asioissa (mm.autovero joskus muinoin) vetää jokin tietty linja vaikka siihen ei olisi oikeutta. Nyt haiskahtaa hieman samalta eli vedetään jokin linja ja "sakotetaan" kaikkia järjestelmällisesti olipa aihetta tai ei. Yritetään saada toiminta näin loppumaan ja sit siellä on kyllä byrokratiaa ja lakimiehiä että tätä asiaa voidaan selvitellä vaikka seuraavat 5vuotta.
Edelleen tässä itse mietin että teenkö vielä jonkun tilauksen vai annanko olla, mulla on jotain tuotteita joista pidän enkä saa näitä Alkosta (ja tokihan hintakin huomattavan houkutteleva) ja kaupat josta olen ostanut monia kertoja (Netpris, Alkostar) on selkeästi tehneet etämyyntiä pitkään. Tuntuu edelleen hassulta että mun pitää seurailla onko jokin kaupan suositus tai linkki sivustolla muuttunut tai poistunut ja mun pitää siitä päätellä olenko minä verovelvollinen. Alkostar ainakin pomminvarmasti vielä muutama viikko sitten oli etämyyntiä kun selkeät ohjeet heidän
toimituskumppanille, Fransbergille..onko nyt toimituskumppanuus lopetettu?? Vai onko pelkästään sivustolla ollut ohje päivitetty? Voinko todistaa että he ovat "kumppaneita" ja heillä on sopimuksia? En pysty