Minun on kovin vaikea käsittää, että miten saat minun viestini väännettyä asentoon että minä olisin Rakshitin tai valtion puolella tässä tai kannustaisin veroja maksamaan? Tämä on hämmentävää, sillä kaiken aikaa tarkoitukseni on ollut päinvastainen. Se viesti mihin sinä ensimmäistä kertaa hyökkäsit oli se, että totesin että vaikka olisit viranomaisten mukaan ns. "rehellinen", niin siitä ei ole tässä tilanteessa mitään hyötyä, kun Rakshit ja tulli käyttää verohallintoa keppihevosena vapaan liikkuvuuden estämiseksi ja joutuisit kärsijäksi "epärehellisten" kanssa ihan yhtä lailla, vaikka tekisit kaiken mitä verohallinto ohjeistaa. Raskshit tekee politiikkaa ja jeesustelee veroedulla ja kilpailulla mikä ei hänelle kuulu millään tavalla, se on sivuseikka ja alleviivaa toki viranomaisten vilpillisiä (=lue alkoholipoliittisia motiiveja) tarkoituksia tässä.
Kai olet tietoinen että Sjöberg ei ole tehnyt minkään sortin valitusta verohallinnon perusteista, joka toteuttaa omaa tehtäväänsä.
Ja minä olen sinulta kysynyt, että miltä osin verohallinto ohjeistaa väärin? Edelleenkään Sjöbergin valitus ei miltään osin koske verohallinnon sivuilla olevaa ohjeistusta, vaan valvonnan toteuttamista ja vapaan liikkuvuuden estämistä. Tulli toteuttaa verohallinon tarpeita täysin perverssillä tavalla.
Ja jos et siihen kykene vastaamaan ja "alkoholivero" ottaa kanssasi keskusteltaessa niin monta kierrettä, niin kerro edes että kuka maksaa juomapakkausveron 0,51€ litra, koska se EI OLE alkoholivero ja se PITÄÄ maksaa pantittomista juomista mitä tänne tilataan ja SEN VOI maksaa omaverossa etukäteen.