Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulle on tullut kaksi BB:n toimitusta tänä tehovalvonnan aikakautena, jälkimmäinen tällä viikolla. Alle viikossa tilauksesta tulivat molemmat perille.Tervehdys. Onko täällä muut saaneet Berlinbottlen tilaukset tulemaan vielä tullin ohi? Varastoja pitäisi taasen täydentää.
Tätä minäkin mietin. Olen yrittänyt seurata ketjua, mutta en ole huomannut että kukaan olisi laittanut siitä viestiä. Mulle ei ainakaan vielä ole tullut verotuspäätöksiä. Paketti oli tullissa takavarikoituna kuukauden verran ja saapui sitten lopulta 16.12.Tätä piti itsekin kysyä. Paketteja tulli on availlut loppuvuonna keskivertoa enemmän, mutta päästäneet eteenpäin. Mutta onko jälkeenpäin joku saanut noita verotuspäätöksiä?
Tervehdys. Onko täällä muut saaneet Berlinbottlen tilaukset tulemaan vielä tullin ohi? Varastoja pitäisi taasen täydentää.
Mulle tuli tänään 27.10.2022 lähetetty paketti tullin tarroilla koristeltuna. Vaikka Shippiin nigerialaiskirjeeseen en reagoinut mitenkään.Meillä on lokakuun puolella lähtenyt pakettti edelleen jossain tullissa. Shippiiltä tuli se täälläkin näkynyt viesti, että joutunut avaamaan paketit ja tarttee vähän lisärahaa.
Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään...mailia shippiille laitettu taas pari päivää sitten.
Onko se sitten kohta luottokorttirekkulan aika....
Näytät alaikäiseltä... ei varmaan ole ongelma todistaa ikää jos olet 18 vuotias tai yli.Olen ensikertalainen alkoholin tilauksessa verkosta. Onko teillä jotain suosituksia mistä tilata etäostona. Paras olisi jos paketin saisi pakettiautomaattiin, mutta tämä todennäköisesti ei ole mahdollista. Entä jos paketti menee noutopisteeseen, niin pitääkö minun todistaa ikäni, sillä näytän selkeästi alaikäiselle.
No entä jos olen alaikäinen. Pitääkö minun todistaa ikäni?Näytät alaikäiseltä... ei varmaan ole ongelma todistaa ikää jos olet 18 vuotias tai yli.
Kysyvät henkilöllisyystodistusta haettaessa.No entä jos olen alaikäinen. Pitääkö minun todistaa ikäni?
Okei kiitos. Onko sinulla tietoa siitä, että tietävätkö he, että paketissa on alkoholia, jonka takia tarkistavat ikäni. Vai varmistavatko he vain, että antavat paketin oikealle henkilölle?Kysyvät henkilöllisyystodistusta haettaessa.
Parempi kun juot sitten täysikäisenä, kerkiää sitä sittenkin tehdä sydämmensä kyllyydestä. Nämä alaikäisten tilaukset vain tekee hallaa koko ulkomaantilaus harrastukselle.Okei kiitos. Onko sinulla tietoa siitä, että tietävätkö he, että paketissa on alkoholia, jonka takia tarkistavat ikäni. Vai varmistavatko he vain, että antavat paketin oikealle henkilölle?
Varmistavat oikean henkilön, ei liity sisältöön.Okei kiitos. Onko sinulla tietoa siitä, että tietävätkö he, että paketissa on alkoholia, jonka takia tarkistavat ikäni. Vai varmistavatko he vain, että antavat paketin oikealle henkilölle?
Aika monesta paketista näkee ja tuntee sokeakin, että viinaa siellä on. Mutta tilaa toki pakettisi, niin saadaan siitäkin ennakkotapaus mitä Tulli tekee, kun alaikäinen tilaa viinaa etäostona ja veroja maksamatta.Okei kiitos. Onko sinulla tietoa siitä, että tietävätkö he, että paketissa on alkoholia, jonka takia tarkistavat ikäni. Vai varmistavatko he vain, että antavat paketin oikealle henkilölle?
Varmistavat että olet 18v ja jos et ole se on petos ja saat bannit sinne prismaan.Varmistavat oikean henkilön, ei liity sisältöön.
En usko tietävän sisältöä, mutta saattavat toki arvata senkin?
Alkoi jo kylmäämään, mutta tänään ilmoitus:UPS:lläkin tullut arvioituun toimituspäivään viivästys
Rahtikirja luotu Nykyinen tapahtuma
Matkalla
ViivästysTuleva tapahtuma Saapuminen UPS-tukipisteen sijaintiin Tuleva tapahtuma Asiakkaan tekemä nouto
| |
|
Ainakin mun ilmoituksissa pitää todistaa olevansa 20v. täyttänyt mahdollisten eri alkoholivahvuuksien takia. Terv.60vee.Varmistavat että olet 18v ja jos et ole se on petos ja saat bannit sinne prismaan.
Eilen tuli uusi paketti tilalle ja tänään kadonnut tilaus DHL:n uudelleen pakkaamana.Laitoin viestiä Norrlogille Joulun jälkeen ja vastasi sieltä, että on matkalla.
Selvittelee kuitenkin vielä asiaa ja myöhemmin ilmoittivat, että paketti on kadonnut.
Tosin poistin botoxit naamaltani, jotta likinäköinen toimittaja ovella uskoi minun olevan +20veeAinakin mun ilmoituksissa pitää todistaa olevansa 20v. täyttänyt mahdollisten eri alkoholivahvuuksien takia. Terv.60vee.
Täällä ollaan "avoimena kirjana" tullin agenteille, jotka saavat kiksejä ja oivalluksia hankaloittaakseen tulevia toimituksia.Tosin poistin botoxit naamaltani, jotta likinäköinen toimittaja ovella uskoi minun olevan +20vee![]()
Nyt kun on alkaneet tipattomat tammi & helmikuu, alkoholin kulutus muutoinkin laskusuunnassa.Täällä ollaan "avoimena kirjana" tullin agenteille, jotka saavat kiksejä ja oivalluksia hankaloittaakseen tulevia toimituksia.
Katselen Fransbergin kuljetushintoja. Alksilta lähtis kaksi laatikkollista. Kahden laatikon hinnaksi tulisi 76EUR eli lähestulkoon saman verran kuin koko tilaus (85EUR). Saako sieltä jollain muulla kuriirilla halvemmalla?
Ok, kiitos laskelmista. Mistähän putiikista saa hetkellä parhaimman diilin olut-/sidukeisseistä ja niiden kuljetuksesta?
Näemmä monet saaneet "tullitarralliset" kollinsa, sinänsä yes, vaikka kestänytkin ..
Itse venaan mielenkiinnolla josko omiakin bissejä "tarjottais vastaanottaviks", joita en tietenkään kuittaa.. vaan sit katotaan keissi oikeusasteessa, jos verottaja sanktioi maksun perintään asti)
Joko posti toi lavan ja oliko lavassa kaikki mitä tilasit?Ihmeiden aika ei olekkaan ohi. Lava ilmestyi postin seurantaan Vantaalle. Nyt vaan odotellaan koska nytkähtää vikat kilsat eteenpäin. Ihan hyvin vedetty, tilaus lähtenyt kuitenkin myyjältä 3.11.22.
Tiistaina toimittavat. Posti teki etupeltoon tarkistussoiton että sopiiko. Ihmeiden aika ei todellakaan ole ohi. Heitän sit raportin tänne, oliko teippejä/verolappuja mukana.Joko posti toi lavan ja oliko lavassa kaikki mitä tilasit?
shippii on vihdoinkin päivittänyt sivuilleen bigbucks hinnaston. on kyllä hinnat taas noussut. ja haja-asutus alueille edelleen omat lisämaksut.
Mitenhän taas tän pitäis toimii? Normihintaan kaikki ainakin itelle on.![]()
Jack`s Juomavarasto
Jack, the old pirate, knows exactly what's good for him. And he doesn't want to keep that from you. Jack has seen and experienced a lot on his numerous voyages on the wide seas and has found/‘learnt’ a new drink here and there. He now shares his special treasures with you. Have fun browsing!www.alko24plus.com
Beer Days -40 %.
Eikö siinä ole alekoodina BEERDAYS?Mitenhän taas tän pitäis toimii? Normihintaan kaikki ainakin itelle on.
E: sehän on kassalla koodilla BEERDAYS![]()
Norrlog ainkin nosteli yhteen väliin aika hujakalla hintoja mutta sitten ne tuli yhtä nopeesti alas.Tämän takia meni oma tilaaminen jäihin toistaiseksi, kun lähinnä oluita on yleensä tullut ostettua, tuossa alkaa yhdelle keissille tulemaan aika kova hinta. Oluessahan on tietysti aina ollut se huonoin hinta/paino suhde, mutta nyt jos asuu automatkan päässä satamasta niin voi saman tien pyörähtää merellä ostoksilla. Bonuksena aito lonkero, jota saa selvästi halvemmalla kuin (edes aiemmin) netistä.
Eipä taida yleensäkään noihin kuljetushintoihin tulla enää koskaan muutosta alaspäin? Ehkäpä täytyy tyytyä tähän ja tilata netistä vaan jotain erikoisempia tuotteita silloin tällöin.
Onko oikein vaihtoehtoja Drinkologylle mistä tilata ainakin giniä ja rommia hyvällä valikoimalla? Gourmetencasa ainoa mikä tuli äkkiseltään mieleen, sielläkin postit on tuplat tuohon verrattuna, mutta ainakin valikoimaa löytyy.