Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
196
12.3 Alks + Opo tilaus tuli. Tai no matkahuolto oli rikkonut six päkin karhua jotka jäi vantaalle, ihmettelinkin kun seurannan mukaan ei sieltä hetkeen liikkunut. Tuli sitten ovelle aikamoisessa kotikutoisessa laatikossa. Ei tullut otettua vakuutusta, tosin eipä tappio ollut suuri ja taisi olla ensimmäinen kerta kun näin kävi.
 
Liittynyt
17.10.2023
Viestejä
150
No vitut ole! Tammikuussa juuri tilasin ja mm. Jekkulitra n. 18€. Postithan tuli kaupan päälle kun riittävästi tilasi.

Tai no, köyhille kaikki on suolaista. :lol:
No kyl vittu vaan on. Jos sä et löydä halvemmalla samoja pulloja muualta ni tilaa vaan. Saksasta Zenaton Ripassoja 5€/plo halvemmalla, Zenaton Amarone bottle of italyssa 48,30€, Saksasta 35,50€. Lunaen Vermentino 13+€ ja mä olen ostanu sitä muistaakseni 8€/plo.
Mut on se halpa kauppa joo.
Ota selvää..
 

KUK

Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
506
No kyl vittu vaan on. Jos sä et löydä halvemmalla samoja pulloja muualta ni tilaa vaan. Saksasta Zenaton Ripassoja 5€/plo halvemmalla, Zenaton Amarone bottle of italyssa 48,30€, Saksasta 35,50€. Lunaen Vermentino 13+€ ja mä olen ostanu sitä muistaakseni 8€/plo.
Mut on se halpa kauppa joo.
Ota selvää..
Tässä sinun kirjoituksessa ei selviä onko Saksan myyntipaikassa ilmaiset postit kuten BOI:ssa eli kun tehdään vertailuja, niin kannattaa tuoda julki kaikki kulut ja mainita myös "Saksan" toimituskulujen hinnat.
 
Liittynyt
21.03.2024
Viestejä
3
Norrlogin kautta tilasin, viime torstaina aamuyöstä lähti matkaan, ei ole vielä saapunut Suomeen. Onkohan DHL:llä suurempia ongelmia saada tavaraa tänne
 
Liittynyt
27.09.2023
Viestejä
49
Alksissa 21.3.2024 päiväyksellä olevaa blancia näytti olevan 8€/24plo, niin tuli pari kappaletta näitä tilattua. 45€ kuljetuksineen kotiovelle.
Tämä tilaus on ollut oman tilaushistorian hitain. Eilen kyselin jo OPOlta mikä tämän tilanne on, kun ei ole tullut "Order complete" sähköpostia ja kuulemma paketti on vasta tänään Alksilta noudettavissa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
860
Viinarannasta.eu, millä kuriirilla kannattaa ottaa kuljetus? Kuljettaako OPO tai Fransberg?
 
Liittynyt
27.11.2019
Viestejä
115
Viinarannasta.eu, millä kuriirilla kannattaa ottaa kuljetus? Kuljettaako OPO tai Fransberg?
Opo kuljettaa saksasta ja fransu saksasta ja kroatista, eli ei onnistu noilla. Tuolla viinarannasta.eu sivustolla mainostetaan seuraavia:

Viinarannasta.eu sanoi:
Esimerkiksi seuraavat kuljetusyritykset toimittavat tavaroita EU-maihin:
DHL www.dhl.com
DPD www.dpd.com
FBS Delivery www.kuljetussuomeen.fi www.finbaltdelivery.eu www.swedbaltdelivery.eu
Eurosender www.eurosender.com
OSC www.osc.ee
VENIPAK www.venipak.com
Esim dpd ja osc näytti toimittavan noin 30 eurolla.
 
Liittynyt
28.06.2019
Viestejä
53
Onko tämä kauppapaikka salaisuus?
weinbaule.de tuolta tilailin itse eilen, tilauksen ylittäessä 75e niin ilmainen kuljetus. Eka kerta, hinnat alk. 5e mutta semmonen fiilis että halutaan pitää valikoima laadukkaana vaikka sivusto onkin tyyliä windows95. Joskus tullut tilailtua "euron pulloja" ja sitten viemäriin kaataessa tuuminut että eipä kannata, kun ei sitä bologneseakaan jaksa kokkailla siihen tahtiin että saisi käytettyä. Mitä lie jämäeriä haalittu.
En siis "tiedä" viineistä juurikaan, tykkään vain juoda niitä ja itselle uudet tuttavuudet tuovat lisäjännitystä.
Halusi osallistua keskusteluun koska hyvät kaupat kiinnostavat, joskus sitä kuvittelee löytäneensä sellaisen, mutta usein ostoskärryssä sitten mainitaankin etteivät toimita suomeen.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 947
Noi alksin sivut kyllä bugaa välillä päivästä ja kellonajasta riippuen.
Välillä kun selaa niin ei näy kaikkea, mutta tsekkaappa parin tunnin päästä niin skulaa taas.
Liittyisköhän jotenkin siihen miten tavaran päivitykset on toteutettu kun jengi klikkailee ostoskoriin ja miten se tulee sitten nettisivulle snadilla viiveellä.
Viimeks kun olin sieltä tilaamassa, niin pari kertaa piti pitää tauko että sai koriin ne mitä halus. Vaikka ei todellakaan ollu mitään muuta kun pari laatikkoa lonkkua ja pari perusbisseä muistaakseni.
 
Liittynyt
21.03.2024
Viestejä
5
Tilasin viime perjantaina 15.3. alks+opo. Opolta tuli jo maanantaina seurantakoodit mutta mitään ilmoitusta tavaran noudosta ei ole tullut. Seurannassa näkyy vain "Odotamme lähetystä lähettäjältä. Mikäli seuranta ei päivity pariin päivään, vastaanottajan kannattaa olla yhteydessä paketin lähettäjään. "
Pitäisikö mun tehdä asialle jotain, jos niin mitä?
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 947
Tilasin viime perjantaina 15.3. alks+opo. Opolta tuli jo maanantaina seurantakoodit mutta mitään ilmoitusta tavaran noudosta ei ole tullut. Seurannassa näkyy vain "Odotamme lähetystä lähettäjältä. Mikäli seuranta ei päivity pariin päivään, vastaanottajan kannattaa olla yhteydessä paketin lähettäjään. "
Pitäisikö mun tehdä asialle jotain, jos niin mitä?
Siitä tavaran noudosta tai mistään ei välttämättä tule mitään ilmoitusta. Yhtäkkiä sulle tulee vaan infoa että pakettia ois tulossa. Nää ei mee todellakaan kuten amazonin tilaukset, eli ei ole arvioitua päivää, eikä tarkkaa seurantaa ennen kun suomen maaperällä.
 
Liittynyt
02.01.2018
Viestejä
842
Noi alksin sivut kyllä bugaa välillä päivästä ja kellonajasta riippuen.
Välillä kun selaa niin ei näy kaikkea, mutta tsekkaappa parin tunnin päästä niin skulaa taas.
Liittyisköhän jotenkin siihen miten tavaran päivitykset on toteutettu kun jengi klikkailee ostoskoriin ja miten se tulee sitten nettisivulle snadilla viiveellä.
Viimeks kun olin sieltä tilaamassa, niin pari kertaa piti pitää tauko että sai koriin ne mitä halus. Vaikka ei todellakaan ollu mitään muuta kun pari laatikkoa lonkkua ja pari perusbisseä muistaakseni.
Samaa lafkaa olevan alkostar.eu sivut jopa vielä huonommat. Vaikeaa oli tilata viime kerralla.
 
Liittynyt
21.03.2024
Viestejä
5
Siitä tavaran noudosta tai mistään ei välttämättä tule mitään ilmoitusta. Yhtäkkiä sulle tulee vaan infoa että pakettia ois tulossa. Nää ei mee todellakaan kuten amazonin tilaukset, eli ei ole arvioitua päivää, eikä tarkkaa seurantaa ennen kun suomen maaperällä.
Kiitoksia, tätä vähän arvelin. Joskus tilaillut Norrlogin kautta alkostore24.de:sta ja muistaakseni sinne piti ilmoitella mikä lafka noutaa tilauksen.
 
Liittynyt
25.11.2020
Viestejä
46
Tilasin viime perjantaina 15.3. alks+opo. Opolta tuli jo maanantaina seurantakoodit mutta mitään ilmoitusta tavaran noudosta ei ole tullut. Seurannassa näkyy vain "Odotamme lähetystä lähettäjältä. Mikäli seuranta ei päivity pariin päivään, vastaanottajan kannattaa olla yhteydessä paketin lähettäjään. "
Pitäisikö mun tehdä asialle jotain, jos niin mitä?
Tuossa King Im Jo sinulle asiasta vastasikin eli kannattaa vain odotella rauhassa. Tilasitko muuten Alks:ista Saksan vai Kroatian varastolta?

Ajattelin kirjoittaa tämän viestin ihan vain vertailun vuoksi, koska sinullakin on tuon seurantatekstin perusteella tulossa toimitus Suomen päässä Matkahuollolta.

Eli tilasin lauantaina 16.3. Alks (Saksa) + Fransberg ja sain maanantaina seurantakoodin. Tänään oli tuossa vähän ennen klo 15 päivittynyt Matkahuollon seurantaan "Lähetys on käsittelyssä" (Vantaa). Jos vanhat merkit pitävät paikkansa, niin illalla klo 20 maissa tärähtää sähköposti ja tekstiviesti tarkemman toimitusajan sopimisesta.

Edit: Sieltähän se toimitusaikaviesti napsahti jo ennen klo 19. Nyt on jo kolmesti putkeen tuolla yhdistelmällä tullut alle viikossa tilauksesta kotiovelle (lauantai -> perjantai).
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.06.2018
Viestejä
647
Kuten jo tossa todettiin niin esim. alksista. Löyty myös Amaronea joka toimituksen kanssa jäi n.16€/plo halvemmaksi kuin alkosta haettuna.
Tämä vois olla kokeilemisen arvoinen. Itse just kaipailen parempia viinejä * ja tää matchaisi hintaluokaltaan just sellaiseen. Ilmeisesti hyvän makuinen viini.


* siis en ole kovin hifistelijä vaan mulla on tietyt laatikkoviinit mitä yleensä juon, mutta olisi kiva olla joku pullo jotain vähän parempaa jos tulee vieraita tms. Olen yrittänyt ostosten sivussa ostaa aina satunnaisia pulloja melko sokkona testiin mutta tuo Amarone vaikuttaisi hyvältä arvostelujenkin perusteella
 
Liittynyt
11.03.2021
Viestejä
22
Osaatteko sanoa alksin ja miksei muidenkin firmojen "päiväyskaljoista" ? Tänään on viimeinen myyntipäivä Kronenbourg Blancille. Onko ne huomenna vielä halvempia kun päiväys on ummessa, vai eivätkö myy jos päiväys on mennyt?
7,99€ ei nyt ihan mikään superhalpa hinta vielä ole.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 016
Postilla on ilmeisesti jakeluautoista bensat loppu. Perjantaista asti ollut "kuljetuksessa" välillä Vantaa-Hki (eikä edes "noutopaikka vaihtuu" juttuja). Omanlainen ennätys tämäkin. "Saattaa viivästyä päivällä" on viimeinen päivitys ja sekin maanantailta :facepalm:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
23
Onko kenelläkään tullut vastaan jossain kaupassa Modelo especial olutta?
Espanjan kaupasta löytyy mutta aika suolasella hinnalla.
 
Liittynyt
25.11.2020
Viestejä
46
Onko spendrups 5.9 juotavaa:hmm:
Tälläkin hetkellä tuota maistelen ja kyllähän tämä ihan hyvin soljuu kurkusta alas. Mielestäni pykälän verran parempaa kuin esim. Slots Guld tai muut hieman halvemmat ja samanvahvuiset (tanskalaiset) oluet, mutta makuasioitahan nämä toki ovat. Ei ihan sellaista samanlaista "makeutta" tässä.

Sivuhuomautuksena mainittakoon, että saman kategorian oluista uudeksi suosikikseni on noussut Åbro Bryggmästarens Premium Gold (5,9 %).
 
Liittynyt
08.03.2017
Viestejä
88
opolta tuli tänää s-posti että kuljetuksissa ois pieni alennus noh alksista tilausta sisään ja opon sivuille hoitaa kuljetus mutta opolla taas sivustot alhaalla:mad:
 

M-J

Liittynyt
18.09.2019
Viestejä
104
Amarobea
Tämä vois olla kokeilemisen arvoinen. Itse just kaipailen parempia viinejä * ja tää matchaisi hintaluokaltaan just sellaiseen. Ilmeisesti hyvän makuinen viini.


* siis en ole kovin hifistelijä vaan mulla on tietyt laatikkoviinit mitä yleensä juon, mutta olisi kiva olla joku pullo jotain vähän parempaa jos tulee vieraita tms. Olen yrittänyt ostosten sivussa ostaa aina satunnaisia pulloja melko sokkona testiin mutta tuo Amarone vaikuttaisi hyvältä arvostelujenkin perusteella
Amaronea parempi hintalaatu on monesti esim Primitivolla. Makuprofiili toki erilainen, mutta muuten täyttää suomalaisen kriteerin eli hedelmää, makeutta, ei hirveesti happoja eikä tannniineja. BOI valikoimista esim Menhir Calamuri tai jos haluaa panostaa enemmän niin vaikkapa Barsento Casaboli. Vastaavasti jos hakee rakenteikkaampaa viiniä niin esim ColleMassari Rosso Riserva on laatuunsa nähden ihan OK hintainen

BOI valikoimista kannattaa bongailla niitä kampanjapuloja ja etiketti viallisia. Esim itse poistin sieltä lootallisen Ormannin Chianti Riservaa alle 13€/puteli. Toi on jo oikeesti hyvä viini ihan millä vaan asteikolla
 

M-J

Liittynyt
18.09.2019
Viestejä
104
No kyl vittu vaan on. Jos sä et löydä halvemmalla samoja pulloja muualta ni tilaa vaan. Saksasta Zenaton Ripassoja 5€/plo halvemmalla, Zenaton Amarone bottle of italyssa 48,30€, Saksasta 35,50€. Lunaen Vermentino 13+€ ja mä olen ostanu sitä muistaakseni 8€/plo.
Mut on se halpa kauppa joo.
Ota selvää..
Sitten tarvisi vielä tykätä ko pullotteista että jaksaa alkaa sitä römpsykkää halajamaan. Voidaan valkata jotain muita puteleita niin saadaan ero kääntymään toisin päin. Mutta idea tässä nyt on se, että viineissä et yleensä löydä yhtä laadukkaita viinejä myyvää paikkaa jossa hinnat olisi läpi linjan halpoja.
Esim vaikka täällä mainitussa Weinbaulessa ei ole esim jotkut Italialaiset tai Ranskalaiset viinit kovinkaan kilpailukykyisiä mutta sitten taas esim jotain australiaa tai etelä amerikkaa saattaa irrota todella kilpailukykyisesti. Eli aina kannattaa katsoa mitä tilailee ja mihin hintaan.
 

KUK

Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
506
Näemmä BOI oli laittanut alennuskoodilapun tilauksen mukaan eli seuraavalla kerralla hinnasta pois -10%.
 
Liittynyt
24.03.2023
Viestejä
3
Savoonkin saapui opon kotiinkuljetuksella nyt kaksi laatikkoa superalkosta harvinaisen pitkän odottelun jälkeen. 1.3. Tilattu ja Vantaalla oli matkahuollon hoivissa viikon.

Arvelin että jotain hässäkkää siellä on ollut ja olikin. Ei tullin teippejä vaan toinen paketti pakattu uudelleen. Paketissa saate että yksi tölkki vahingoittunut. Onneksi vaan tölkki kun toisessa laatikossa oli lasipulloja missä brandyä.

Yleensä nykyään lähetän mieluummin tuotteita matkahuollolla kuin postilla, mutta ei tämä nyt vakuuta kun oli jollain muullakin ollut aiemmissa viesteissä samankaltainen episodi.
 

Liitteet

Liittynyt
21.03.2024
Viestejä
5
Tuossa King Im Jo sinulle asiasta vastasikin eli kannattaa vain odotella rauhassa. Tilasitko muuten Alks:ista Saksan vai Kroatian varastolta?

Ajattelin kirjoittaa tämän viestin ihan vain vertailun vuoksi, koska sinullakin on tuon seurantatekstin perusteella tulossa toimitus Suomen päässä Matkahuollolta.

Eli tilasin lauantaina 16.3. Alks (Saksa) + Fransberg ja sain maanantaina seurantakoodin. Tänään oli tuossa vähän ennen klo 15 päivittynyt Matkahuollon seurantaan "Lähetys on käsittelyssä" (Vantaa). Jos vanhat merkit pitävät paikkansa, niin illalla klo 20 maissa tärähtää sähköposti ja tekstiviesti tarkemman toimitusajan sopimisesta.

Edit: Sieltähän se toimitusaikaviesti napsahti jo ennen klo 19. Nyt on jo kolmesti putkeen tuolla yhdistelmällä tullut alle viikossa tilauksesta kotiovelle (lauantai -> perjantai).
Tilasin Saksan varastolta. Eilen illalla muuten Opolta tuli viesti "Your OPO.delivery order is now complete". Viestissä teksti "We have finished processing your order". Mitä helkkaria tuo nyt tarkoittaa??
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 899
Osaatteko sanoa alksin ja miksei muidenkin firmojen "päiväyskaljoista" ? Tänään on viimeinen myyntipäivä Kronenbourg Blancille. Onko ne huomenna vielä halvempia kun päiväys on ummessa, vai eivätkö myy jos päiväys on mennyt?
7,99€ ei nyt ihan mikään superhalpa hinta vielä ole.
Ei välttämättä hinta laske lisää vaikka päiväys menee umpeen,välillä myyvät yli kuukauden vanhaa varastoa Alksilla,luulen että riippuu varaston koosta ja menekistä missä vaiheessa laskevat hintaa.Monta kertaa on käynyt myös niin että ovat loppuneet kun on liian kauan odottanut parempaa hintaa.Eikä noita päiväysvanhoja kannata pelätä,itse olen juonut usein useamman kuukauden vanhoja eikä kertaakaan ole tarvinnut pilaantumisen takia pois heittää.Minulla on oluet pimeässä maakellarissa missä on aina viileää,luultavasti laatu kärsii nopeammin jos säilytetään valossa ja lämpimässä.
 
Liittynyt
21.03.2024
Viestejä
5
Sitä että tilaus on käsitelty.
Se ei valitettavasti kerro asiakkaalle mitään. Luulisi että tilaus oli käsitelty jo maanantaina kun sain seurantakoodit.
Kysymys lähinnä siksi että monella kokemusta oposta ja erityisesti mitä tuo ihan käytännössä tarkoittaa.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
334
Se ei valitettavasti kerro asiakkaalle mitään. Luulisi että tilaus oli käsitelty jo maanantaina kun sain seurantakoodit.
Kysymys lähinnä siksi että monella kokemusta oposta ja erityisesti mitä tuo ihan käytännössä tarkoittaa.
Sun tilaus saatu, katottu milloin Pena ehtii hakemaan sun tilauksen Opon jatkokuljetukseen Suomeen. Sit on ilmoitettu sinulle, että aivotyö on saatu päätökseen kaikkine seurantakoodeineen yms. Seuraavaksi Pena hakee työlistan mukaan sinun tilauksen ja juominkien matka Suomeen voi alkaa.
 

Kamikaze

Incoming
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
427
Superalko + OPO tilaajat, onko ollut ongelmia kun Superalkon sivujen mukaan laatikko on 45x40x35 ja OPO:n L-kokoinen loota pitäisi olla vain 27x36x40.5?
 
Liittynyt
13.12.2017
Viestejä
45
weinbaule.de tuolta tilailin itse eilen, tilauksen ylittäessä 75e niin ilmainen kuljetus. Eka kerta, hinnat alk. 5e mutta semmonen fiilis että halutaan pitää valikoima laadukkaana vaikka sivusto onkin tyyliä windows95. Joskus tullut tilailtua "euron pulloja" ja sitten viemäriin kaataessa tuuminut että eipä kannata, kun ei sitä bologneseakaan jaksa kokkailla siihen tahtiin että saisi käytettyä. Mitä lie jämäeriä haalittu.
En siis "tiedä" viineistä juurikaan, tykkään vain juoda niitä ja itselle uudet tuttavuudet tuovat lisäjännitystä.
Halusi osallistua keskusteluun koska hyvät kaupat kiinnostavat, joskus sitä kuvittelee löytäneensä sellaisen, mutta usein ostoskärryssä sitten mainitaankin etteivät toimita suomeen.
Ilmainen toimitus on Saksaan yli 75€ tilauksissa, Suomeen tilaus maksaa 19,90€. Vielä pari vuotta sitten oli Suomeen ilmaiset toimitukset
 
Liittynyt
13.12.2017
Viestejä
45
Tilasin pitkästä aikaan, kun tuota varastoa on kertynyt pahanpäivän varalle. Posti muutti tilauksen kotiin kuljetukseksi, vaikka olin tehnyt tilauksen postin pakettiautomaattiin. Nopeasti tuli viime perjantain ALKS:n tilaus tänne Ouluun, oli täällä jo keskiviikkona, mutta otan sen vastaan tänään, kun olen kotosalla ;)
 
Liittynyt
13.11.2020
Viestejä
118
Se ei valitettavasti kerro asiakkaalle mitään. Luulisi että tilaus oli käsitelty jo maanantaina kun sain seurantakoodit.
Kysymys lähinnä siksi että monella kokemusta oposta ja erityisesti mitä tuo ihan käytännössä tarkoittaa.
Oman kokemuksen mukaan tuosta completed viestistä menee 2-4 arkipäivää, että pääsee Suomeen ja täällä sitten riippuu lopullisesta toimittajasta kauanko kestää. Nimimerkillä MH hautoi koko viikon pakettia ilman järkevää syytä...
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 016
Postilla on ilmeisesti jakeluautoista bensat loppu. Perjantaista asti ollut "kuljetuksessa" välillä Vantaa-Hki (eikä edes "noutopaikka vaihtuu" juttuja). Omanlainen ennätys tämäkin. "Saattaa viivästyä päivällä" on viimeinen päivitys ja sekin maanantailta :facepalm:
Tilasin pitkästä aikaan, kun tuota varastoa on kertynyt pahanpäivän varalle. Posti muutti tilauksen kotiin kuljetukseksi, vaikka olin tehnyt tilauksen postin pakettiautomaattiin. Nopeasti tuli viime perjantain ALKS:n tilaus tänne Ouluun, oli täällä jo keskiviikkona, mutta otan sen vastaan tänään, kun olen kotosalla ;)
Opo:n kauttako? Itsellenikin tuli vaihteeksi kotiinkuljetuksella tänään tämä kuljetuksessa jumittanut paketti. Opo siis hoiteli postille asti. Opolta noin kymmenisen "noutopaikkaan" tilausta tehneenä, on tullut huomattua että valtaosa paketeista kuljetetaan kotiovelle kaikesta huolimatta.
 
Liittynyt
28.10.2021
Viestejä
214
Nopeata toimintaa! Lonkerotilaus Alks + Fransu kombolla tehty viime sunnuntaina ja juuri äsken kannetttiin lähetys kotiin. Ei merkkejä tullin kopeloinnista.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 984
n. 20 lootaa tulee haettua kerran vuodes pakul ( puolet lonkeroit ja puolet "rapakalja" bissee ) Sit nää 3 lootan tilauksia missä erikoisempia ja halpoja bileiden, juhlien, jne tarpeisiin..ehkä 4-5 kertaa.
Erikoisbisset: muutamia /kk alkosta ja hyvien valikoimien cittareista, tms. 3L vinkkupönttöi sit erilaisiin juhliin ja tuliais viemisiks ehkä 10-15 boxii/vuos. Kirkkaat ja jalot juomat sekä scumbat Courmet en casasta tai alkosta / sinkkuwhiskyt aina laivoilta.
Penssiini alkaa olemaan siinä hinnoissa että kovin kaukaa pääkaupunkiseudusta ei kannata lähtee hakemaan, varsinkin kun posti pate kiikuttaa sen tohon 500m päähän halvemmalla.
 
Liittynyt
13.07.2020
Viestejä
5
Onpas syöpästä koittaa tilata viinarannasta.ee lonkeroa. Eivät pakkaa, joten pitää löytää kuljetus firma mikä tekee sen. Firmoja listattu niiden sivulla ja näissä saa enemmän tai vähemmän pyöriä että mitään selviää:

-Jet Express - ilmeisesti ei pakkaa. Ainakin ehdoissa oli nihkeyttä havaittavissa pakkaamattomiin ja kuljetettaviin jotka voivat vahingoittaa muita tavaroita esim vuotamalla.
-Venipak - ei toimita suomeen
-DBD - ilmeisesti ei pakkaa
-OSC - hintoja näkyy, mutta ei tietoa pakkaamisesta tai ylipäätään kuljetuksen tilaamisesta muutenkuin soittamalla/sähköpostitse. Tai sitten pitää liittyä niitten OSC Order Processing Centre systeemiin ottamalla yhteyttä niihin.
-FBS - ei pakkaa
-Sky-Cargo - lopultakin joku jossa pakkaaminen ja suoraan tilailu. Ainoa miinus 26kg painorajasta kun muissa ~31kg halvimmalla tavalla.

edit:
ja sitten kruunuksi tähän, näkyy olevan viinarannasta.ee jossa olen seikkaillut, sitten viinarannasta.eu - joka pakkaa kamat, mutta valikoimassa ei kaikkia samoja tuoteita kuin .ee versiossa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.12.2017
Viestejä
28
OPO:lla tarjous 21.3 - 25.3
Kotiinkuljetukset:
2 pkt 38,55€
3 pkt 58,55€
4 pkt 78,55€
5 pkt 98,55€

Tarjoukset tulevat näkyviin vasta kassalla.

Edit. väärä kuukausi :whistling:
Etenin ihan pankin maksuun asti ja normaalihintaa tuo pyyteli.

Edit: Olen idiootti. Valitsin pick-up pointin enkä kotiinkuljetusta. Uusi yritys ->
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 435
Viestejä
4 214 535
Jäsenet
71 055
Uusin jäsen
Zodiac1984

Hinta.fi

Ylös Bottom