Mitä tarkoitat tällä "pakkaamisella"? Kyllähän ne kaupat nyt tilauksen pakkaa, sitten kuljetusfirma hakee laatikon. Itse oon aina vaan tilannut ensin tuotteet sitten jostain kuljetuksen.Onpas syöpästä koittaa tilata viinarannasta.ee lonkeroa. Eivät pakkaa, joten pitää löytää kuljetus firma mikä tekee sen. Firmoja listattu niiden sivulla ja näissä saa enemmän tai vähemmän pyöriä että mitään selviää:
-Jet Express - ilmeisesti ei pakkaa. Ainakin ehdoissa oli nihkeyttä havaittavissa pakkaamattomiin ja kuljetettaviin jotka voivat vahingoittaa muita tavaroita esim vuotamalla.
-Venipak - ei toimita suomeen
-DBD - ilmeisesti ei pakkaa
-OSC - hintoja näkyy, mutta ei tietoa pakkaamisesta tai ylipäätään kuljetuksen tilaamisesta muutenkuin soittamalla/sähköpostitse. Tai sitten pitää liittyä niitten OSC Order Processing Centre systeemiin ottamalla yhteyttä niihin.
-FBS - ei pakkaa
-Sky-Cargo - lopultakin joku jossa pakkaaminen ja suoraan tilailu. Ainoa miinus 26kg painorajasta kun muissa ~31kg halvimmalla tavalla.
edit:
ja sitten kruunuksi tähän, näkyy olevan viinarannasta.ee jossa olen seikkaillut, sitten viinarannasta.eu - joka pakkaa kamat, mutta valikoimassa ei kaikkia samoja tuoteita kuin .ee versiossa.