Mulle tuli tänään uudestaan toi tarjous. Tilasin maanantaina laatikollisen Alksista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulle tuli tänään uudestaan toi tarjous. Tilasin maanantaina laatikollisen Alksista.
Mahtaako tuommoinen filtteröimätön US Wheat Ale olla vielä juotavaa? En oo ehtinyt jäähdyttämään ja testaamaan vielä.
Koffin twist oli ainakin etovaaOispa alksilla Koff Lime & Vodka lonaa...tuo Mango ei oo nii hyvä... Mitähän sitä laittais laatikkoon?
Eikö tossa kohtaa jo kannata vaan lähteä hakemaan ne juomat virosta tai vaikka siitä lähikaupasta ilman mitään henkilökohtaista niin kyllä muilla tuntuu tilaukset tulevan hyvin perille asti, vaikka toki välillä vähän kestääkin... Ettei nyt vaan sattuis olemaan vaikka väärää osoitetta siellä tilaustiedoissa?Jos ei tiistaina kuulu alks+oposta stadiin, seonnsit näiden akuankkapalveluiden finito omalt osalta :// (mentäs lähelle tonnia 2021 alkaen kadonneis juomis) Eli käytännös ollaan jo sillä rajalla et taloudellisesti homma olis selkeesti persnettoa.. Ja pelkästään maaliskuun osalta takkiin yli 400
Olen itse tilannut yli 10 vuoden ajan ja puhutaan yhteensä isosta määrästä. Tilaukset ovat 1-3 laatikkoa kooltaan ja arvoltaan vajaasta satkusta reiluun kahteen sataan per laatikko.Jos ei tiistaina kuulu alks+oposta stadiin, seonnsit näiden akuankkapalveluiden finito omalt osalta :// (mentäs lähelle tonnia 2021 alkaen kadonneis juomis) Eli käytännös ollaan jo sillä rajalla et taloudellisesti homma olis selkeesti persnettoa.. Ja pelkästään maaliskuun osalta takkiin yli 400
Mitä seurantaa sä käytit? Mä kokeilin omaa (alks+opo) Matkahuollon ja omnivan seurantaa, mutta kumpikaan ei näyttänyt painoaEn oo 5 vuoteen tilaillut, mut
Kokeiluna tilasin paketin 23.3 alks.
Vantaalle saapui seurannan mukaan 28.3 ja ollut matkalla sitä lähtien sieltä
Säikähdin eka painoa kun oli joku 17 kg, mut onneks muuttui Vantaan kohalla normiksi (3salkkua)
Toivottavasti onnistuu perille ensiviikon aikana
Mitä seurantaa sä käytit? Mä kokeilin omaa (alks+opo) Matkahuollon ja omnivan seurantaa, mutta kumpikaan ei näyttänyt painoa
Pari suosikkiolutta, jotka tod näk vain kotimaasta saatavia, mutta kysympä kuitenkin, jos jostain ulkomailta saisi edukkaaamin....
Spitfire (Shepherd Neame) ja Mufloni CCCC.
Tuolla combolla itselle kävi parisen vuotta sitten niin että DHL luovutti juomani jollekin Saksassa Myyjä lähetti uuden setin joka sitten kulkeutui oikeaan osoitteeseen. Olihan se jännää seurata kuinka juomat tuonne Saksaan eksyi.alko24plus + norrlog tilattu 15.3. ei kuulu eikä näy. rekisteröitynyt dhl:n seurantaan 18.3. mutta siihen tyssäs. aiemmin tullut kyllä kuin manulle illallinen.
nooh ootellaan.
Sama kioski kun myisi edullisesti Laitilan limsoja lasipullossa. Muutaman kerran laivalta saanut sitä vadelma versiota lasipullossa 10e laatikko, jo vuosia sitten.Mahtaako mikään kauppa myydä etänä kukkoa? Olen kovasti tykästynyt vahvempaan (5.5%) keltaiseen kukkoon. Lähikaupoissa ei myydä. On myös gluteenitonta valikoimaa ja ilmeisesti myy ulkomaille jonkin verran.
Makuasioita.Mitä ovat parhaat oluet joita alksista olette tilanneet?
Mitä ovat parhaat oluet joita alksista olette tilanneet?
Mariestads ja Tre Kronor.Mitä ovat parhaat oluet joita alksista olette tilanneet?
Jos nyt tilaisin itselle, arpoisin näiden välillä:Mitä ovat parhaat oluet joita alksista olette tilanneet?
Huono valikoima. Staropramen tietysti hyvä. Halvemmissa Åbron oluet myös jees. Tre kronor ja slots guld menettelee. Köstrizer tummista oluista ok.Mitä ovat parhaat oluet joita alksista olette tilanneet?
Albani Mosaic IPAMitä ovat parhaat oluet joita alksista olette tilanneet?
Itse tykkään Harboen 7,7% Bear Beeristä. Siinä on hinta-/alkoholi-/makusuhde kohdallaan.Mitä ovat parhaat oluet joita alksista olette tilanneet?
Tämä ja Mariestads lagereistaSan Miguel
Niiltä tulee tilauksen jälkeen sähköposti, missä on linkki UPS:n sivuille ja maininta, että suosittelemme valitsemaan UPS:n kuljetuksen. Liitteenä on PDF, missä hyvinkin tarkat ohjeet kuljetuksen tilaamiselle UPS:n sivuilta.
Eipä ollut kummoisia tarjouksia. Eikä koskenut edes Kroatian tilauksia..Taas tuli OPOlta tarjousta useamman paketin kotiinkuljetuksista. En kylläkään päässyt tai uskaltanut mennä katsomaan, mitä sivuilta löytyy - jostain syystä sivu on päässyt F-Securen "haitallisten sivujen listalle"
Taas tuli OPOlta tarjousta useamman paketin kotiinkuljetuksista. En kylläkään päässyt tai uskaltanut mennä katsomaan, mitä sivuilta löytyy - jostain syystä sivu on päässyt F-Securen "haitallisten sivujen listalle"
2 paketti | 3 paketti | 4 paketti | 5 paketti |
---|---|---|---|
€ 39.55 | € 59.55 | € 82.55 | € 99.55 |
Pilsner UrguelMitä ovat parhaat oluet joita alksista olette tilanneet?
Thanks for shopping with us
Hi tatu,
We have finished processing your order.
Tällainen viesti Opolta tuli juuri. Harmillisesti mitään pakettia ei ole kyllä kotiin tullut...
Hitusen harhaanjohtavaa, mutta ehkäpä tästäkin selvitään.
Tuon viestin jälkeen pitäisi tulla muutamassa arkipäivässä perille. Itselle tuli juuri sama viesti.
Saa nähdä saapuuko huomiseksi vai meneekö maanantaille.
Tilasitko postin automaattiin? Mulle soitettiin eilen postista, että paketti on liian painava automaattiin ja tuovat sen kotiin.To 28.3 tilattu Alks + Fransberg, tänään 4.4 sai noutaa automaatista.
Jos saan tiedustella, niin mitä kuljetuspalvelua käytit? Kiitos