Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitkä aika taas viime tilauksesta, mutta Alks ja Fransberg toiminee edelleen vanhaan malliin?
Mahtuu ne vaikka se näyttää sellaista. Mulla on tulossa laatikko missä on just tuo 2 x 24 x 0.5L olutta. Kun tilaat, valitse noudan itse ja tee kuljetustilaus OPOlta. Säästää pakkauskuluja.Superalko.de ei näköjään mahdu 1 laatikkoon 2x 24x0.5L olutta.Olisi tuo eichbaum helles ja laakeri kiinnostanut.Tuleeko muuten sivujen kauttakuljetus firmat.
Onko näin että noudan itse voi valita, vaikka tarvitsee myös pakkauslaatikon sekä tuotteiden pakkauksen? Erikoista että tämän palvelun saa ilmaiseksi vaikkei siitä maksa.Mahtuu ne vaikka se näyttää sellaista. Mulla on tulossa laatikko missä on just tuo 2 x 24 x 0.5L olutta. Kun tilaat, valitse noudan itse ja tee kuljetustilaus OPOlta. Säästää pakkauskuluja.
Jahas, odottelin tälle viikolle alkostorelta pahvilaatikkoa (8.2 viimeviikolla lähti Suomeen), mutta tässähän on nyt keskiviikosta perjantaihin taas lakkoilemassa näemmä vähän kaikki, taitanee vaikuttaa noiden pakettienkin liikkeisiin? Mahtaapi ainakin ensiviikkoon siirtyä (tai näin mutuilen, mut saa nähdä).
(Edit: jaa no en tiedä, puoliltapäivin tullut vantaalle ja lajiteltu, kuljetuksessa 15:sta aikoihin, luulis selviävän lakoista huolimatta perjantaiksi Tampereelle tuolta.. posti ei lakossa nyt ole tietääkseni)?
Ei kun vaan testaamaan. On tässä ketjussa muutkin näin sanonut, kun vilkaiset vähän taaksepäin.Onko näin että noudan itse voi valita, vaikka tarvitsee myös pakkauslaatikon sekä tuotteiden pakkauksen? Erikoista että tämän palvelun saa ilmaiseksi vaikkei siitä maksa.
Selitä ihmeessäEi noista painoista kannata välittää, mutta tuosta sun viestistä saat varmaan kohta kuulla missä mokasit
Voisko olla, että lähettävät lavan kerrallaan?Tilailin tuossa ensimmäistä kertaa ikinä alks + fransberg kombolla. Heittivät jo matkahuollon seurantakoodin ja siellä näyttäisi olevan painoksi merkattu noin yhden lavan paino vaikka tilasin kaksi. Onko ihan normaalia toimintaa vai mokasinkohan tilatessa jotain? Juomat eivät vielä ole matkahuollolle asti selvinnyt niin voi olla joku placeholder paino tai jotain. Lievästi kuumotus kuitenkin.
Tilailin tuossa ensimmäistä kertaa ikinä alks + fransberg kombolla. Heittivät jo matkahuollon seurantakoodin ja siellä näyttäisi olevan painoksi merkattu noin yhden lavan paino vaikka tilasin kaksi. Onko ihan normaalia toimintaa vai mokasinkohan tilatessa jotain? Juomat eivät vielä ole matkahuollolle asti selvinnyt niin voi olla joku placeholder paino tai jotain. Lievästi kuumotus kuitenkin.
2x 24 pack "lavaa"Aika ison tilauksen pistit kerralla. Isot juhlat tulossa?
Ja ihan syystäkin koska jengi tilaa oikeita lavoja eikä sitä voi tietää mistä puhutaan jos termit on päin helvettiä.Aah, ketjun legendaarinen lava ja 24 packin väärinymmärrys. Siitä onkin aikaa, kun tätä viimeksi puitiin.
Kieltämättä aika edullinen, toiminee suurimmassa osassa kaupoissa? onko OPO joku nimensä vaihtanut vai "uusi" tekijä?Kyllähän tuo OPO:n kotiinkuljetus (kaksi laatikkoa 43e) aika lyömätön hinta tällä hetkellä.
Ja ihan syystäkin koska jengi tilaa oikeita lavoja eikä sitä voi tietää mistä puhutaan jos termit on päin helvettiä.
Ei vanha vittuile, se vaan opettaa.Syvimmät pahoittelut väärän termin käytöstä.
Opolla tänään - 21.2. -14% tarjous.Pitkä aika taas viime tilauksesta, mutta Alks ja Fransberg toiminee edelleen vanhaan malliin?
Taisit huomata.Selitä ihmeessä
Ei taida opo kuljettaa 999.. Postinumero alueelle?Mahtuu ne vaikka se näyttää sellaista. Mulla on tulossa laatikko missä on just tuo 2 x 24 x 0.5L olutta. Kun tilaat, valitse noudan itse ja tee kuljetustilaus OPOlta. Säästää pakkauskuluja.
Kuulostaa hyvälle, en ole vielä tilannut opolta, mutta alksin lonkkua tekisi mieli.Opolla tänään - 21.2. -14% tarjous.
Opo ei sitten järjestä kuljetusta Kroatiasta, jos en nyt ihan väärin muista, joten lonkun tilaaminen Opin kautta ei taida onnistua. Muuten Opon käyttö on helppoa, L-koon laatikko vastaa Alksin, ja muutenkin yleisesti käytettyä, pakkauslaatikkoa.Kuulostaa hyvälle, en ole vielä tilannut opolta, mutta alksin lonkkua tekisi mieli.
Fransulla olen tilannut monesti, miten eroaa tilaaminen siitä? Niin ja vissiin pitää tietää koko 3 kopalle.
Kiitos tiedosta, laittelen fransulle kuljetustilauksen.Opo ei sitten järjestä kuljetusta Kroatiasta, jos en nyt ihan väärin muista, joten lonkun tilaaminen Opin kautta ei taida onnistua. Muuten Opon käyttö on helppoa, L-koon laatikko vastaa Alksin, ja muutenkin yleisesti käytettyä, pakkauslaatikkoa.
Eikai mikään kuljetusliike vasiten vie tulliin noita? Sehän tekis hallaa bisnekselle. EIköhän ne ole pistokokeilla eri kuljetusfirmoilla.No nyt kun päästiin vauhtiin ja yli vuoden jälkeen viinakaapin takaseinä alkaa näkymään, niin onko Netpris vielä hyvä tilauspaikka, vai onko sen asiakkaat menneet jonnekin muualle?
Ja mikä kuljetusliike ei vie juomia suoraan tullin kautta asiakkaalle? Tai vie vähiten
Kiinnostais myös tilata lavallinen. Mieluiten liituraitaa tai harmaata. Ei vaan taida lava tarjouksia tänä päivänä olla? Ja tietysti epäilyttää läpi pääseminenkin. Vitutus suuri jos ois teipitetty.
Validity> 14 - 21 February 2024Olikos muuten toi eilinen Ystävänpäivä tarjous -14% OPOlta vielä voimassa vai oliko vaan eilisen?
Joo, maistelin juuri molempia, ja menee ihan hyvin kurkusta alas. Samoin Norrlands Djup 6'8%.Minusta tuo 7,2% Åbron tietty mauttomuus on vain hyvä asia, kun kyseessä on noinkin vahva olut. Menee tuo 7,7% Bear Beerikin, mutta kyllä siinä maistuu alkoholi himpun liikaa.
Hyviä juomia molemmat, kun haluaa seitinohuet muutamalla tölkillä, tai illan startteriksi väkeviä vältellen
No tätä ihan samaa asiaa olin tulossa tänne kysymään, mutta ehtisit ensinAutotalli varasto tyhjenee uhkaavasti.... Eli tarkoitus olisi tilata kokonainen lavallinen (siis ihan trukkilavallinen) olutta. Onko näistä viimeaikoina kenelläkään kokemusta? Viimeksi otin alkostore24 ja norrlogilla kuljetus ja toimi kuin junan vessa. Ja laatikolliselle olutta tuli hintaa hieman alle 12€.
Kiitos!
Ei. Alusta alkaen sanottiin sen jatkuvan _ainakin_ vuoden 2023 loppuun. Kertaakaan ei ole sanottu, että se ei jatku vuodelle 2024. Alkamisesta uutisoitiin näyttävästi, loppumisesta en ole kuullut uutisoitavan, edes tällä foorumilla.Eikös tuo tullin "tehovalvonta" ollut kohdistettu rahoituksineenkin vain vuodelle 2023.
Täällä samoja kokemuksia. Isäukko oli tilannut ja nyt ilmeisesti opo palauttanut rahat kuljetuksesta ja netpris ei... mistähän rupeis kyselemään, maksettu vielä pankkikortilla. En suosittele netprissiä kenellekkään. Superalko.de ja opo 7päivää perille.Ei menny putkeen nyt Netprisillä. Joka päivä lähettelivät geneerisiä muistutussähköposteja kuljetuksen järjestämisestä. Kuljetus varattu OPO:lta heti tilauksen tekemisen jälkeen. Netpris ei vastaa sähköposteihin viikonkaan jälkeen (ensimmäinen sähköposti laitettu heille viime tiistaina). OPO vastaa nopeasti ja ihmettelevät, kun Netpris ei vastaa heillekään, vaikka laittaneet heti seuraavana päivänä tilauksen teon jälkeen sähköpostia Netprisille.
Maksoin tilauksen Netprisille PayPalillä, kannattaako tätä välttää? Millähän aikajänteellä rahat tulevat takaisin vai täytyykö laittaa disputea PayPalille? Päästäänkö lopputulokseen, että ei kannata tilata Netprisiltä? Onko muille käynyt samaa Netpris+OPO -kombolla?
Näin tein 3x24x33cl Päiväys vanhaa olutta ja 2x24x0.5L olutta.Opolta tilaus》itse noutaa》L koko kotiin kuljetus 2 pkt 45€Mahtuu ne vaikka se näyttää sellaista. Mulla on tulossa laatikko missä on just tuo 2 x 24 x 0.5L olutta. Kun tilaat, valitse noudan itse ja tee kuljetustilaus OPOlta. Säästää pakkauskuluja.
bottle of italyMilä on BOI?
Itse kyselin samaa aikaisemmin ja kyllä sinne alksin laatikkoon vaan mahtui enempiKun tilaatte Alksilta, niin uskaltaako laittaa tuon ostoskorin laskurin mukaan laatikon niin täyteen kuin vain saa. Esim. Näyttää, että yhteen pakkauslaatikkoon mahtuu 8x3l hanaviini ja vielä yksi 0,5l lituska.
Alkostore24:lla mahtuu muistaakseni yhteen pakkauslaatikkoon vain 6x3l hanaviini.