Aikanaan Matkahuolto toimitti aina ja nykyään taitaa vain hoitaa kotiinkuljetuksen

.
Itse olen käyttänyt aina noutopistettä ja kokemukset viimeisestä 2 vuoden ajalta neljästä tilauksesta seuraavat (Alks+Fransu):
Pakkausmaksun tullessa, pakkaaminen kuitenkin huononi ja 3 neljästä tilauksessa oli lasipullo(t) rikki. Sain toki korvauksen rikkinäisitä pulloista, mutta muiden tahmaisten tuotteiden pesusta tai mitään ylimääräistä ei maksettu. Maksoin eräässä tilauksessa vahingossa 6 euron vakuutuksen (jäi

täppä poistamatta kiireessä) ja korvaus oli samaa tasoa. Ei ollut edes korvauksen nopeudessa mielestäni eroa

).
Vastausta pakkausmaksun perusteesta huonosti pakattujen tuotteiden rikkoontumisesta, en saanut koskaan selkeää vastausta.
Eräässä tilauksessa oli Harmaata lonkeroa ja ensimmäisen tölkin avattuani, mitä helvettiä.....
Juoma oli jotain lisenssipaskaa ja tölkin kyljessä luki: Imported to the UK by supermalt uk ltd. (Karmeaa paskaa

ja juotin ne "juopoille" ystäville....).
Viimeisin tilaus oli pakattu taas vihdoin hyvin lasipullojen kohdalla ja mikään neljästä tilauksesta ei joutunut "käsittelyyn".
Posti on perseestä, mutta täytyy kuitenkin antaa positiivinen tunnustus, että pakkasivat kuitenkin uudestaan ne kolme rikkinäistä lähetystä ja toimittivat noutopisteeseen.
Yhteenveto:
En ole mielestäni saanut sitä palvelua, josta olen maksanut. Kuitenkin Fransun korkeasta hinnasta huolimatta käyttämään samaa yhdistelmää seuraavaan tilaukseen, kun sen aika koittaa.