Tein minäkin testimielessä tilauksen ja sujahti sukkana sisään. Asun viel täällä perämettissä eli pohjanmaalla.Piti ihan testimielessä tehdä tilaus ja hienosti meni tilaus läpi. Kauppana siis vinosonline.es.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tein minäkin testimielessä tilauksen ja sujahti sukkana sisään. Asun viel täällä perämettissä eli pohjanmaalla.Piti ihan testimielessä tehdä tilaus ja hienosti meni tilaus läpi. Kauppana siis vinosonline.es.
Katotaan miten käy kun arki koittaa eli peruvatko tilauksen jne. Itse asustelen Oulun suunnalla.Tein minäkin testimielessä tilauksen ja sujahti sukkana sisään. Asun viel täällä perämettissä eli pohjanmaalla.
Juu, mielenkiinnolla katson. Olis siel halpaa, mutta ei se maata kaada, jos peruisivat tilauksen.Katotaan miten käy kun arki koittaa eli peruvatko tilauksen jne. Itse asustelen Oulun suunnalla.
Keväällä muuttivat tuota sivustoaan ja sen myötä asiakastiedoista katosi kaikki tilaushistoriat ym. Väittivät että ne sinne palautuu. Nimittäin juuri ennen muutosta tein tilauksen ja parin päivän päästä menin tutkimaan että missä tilassa tilaukseni on, niin ensiksi ei päässyt sivuille kirjautumaan ja kun isnne pääsi, niin tilaushistoria oli tyhjä. No onneksi asiakaspalvelu toimii.
Ainakin googlettamalla selviää firman muuttaneen johonkin. Aikaisemminkin sivut ovat olleet alhaalla. Myöskin kuullut noista puuttuvista tuotteista. Ei hätäillä vielä meinaan allekirjoittaneella myöskin tilaus sisällä.
No mulle tulee juuri TNT:eellä 4.7 kuljetus...pitäs tulla kotiovelle mutta kattotaas.Piti vielä kysyä onko kukaan muu käyttänyt tuota tnt:n kuljetusta? Kuka hoitaa kuljetuksen Suomen päässä vai tuovatko ihan itse perille?
No mulle tulee juuri TNT:eellä 4.7 kuljetus...pitäs tulla kotiovelle mutta kattotaas.
Tänään viinikaupan tilaus lähtenyt eteenpäin helsingistä, eli huomenna pitäis kolahtaa tohon jakelupisteeseen. Jakelupisteessä omistaja on yleensä hoitanut itse jakopaketit. Mutta jakaa aina aamuisin paketit, eli keskiviikkona pitäis löytyä oven takaa, vaikka huomenna oliskin jakopisteellä.
Täähän on sellanen tapaus ollu, että kerran erehtyi käveleen ovesta koputtamatta sisälle ja riekuin puolalasti, niinku yleensäkin kotona ollessa.
On sit jatkossa jättäny mun lähetykset ulkooven taakse ja kaasuttanu kiireellä pois paikalta.
Mut joo, teen sit viel jonku yhteenvedon, kun paketti hyppysissä.
Vinosonlinen tilauskin meni tänään tilaan shipped, klo 18.45. Harmi kun ei ole mitään tracking codea, että vois seurata, mutta kaipa se lähetys sielt jossainkohtaa tulee.
Pyytämällä saa seurantakoodin. Kummasti sitä ei automaattisesti tule ja tilaustiedoissakaan sitä ei ole, tyhjänä on "tracking number"-kohta.Vinosonlinen tilauskin meni tänään tilaan shipped, klo 18.45. Harmi kun ei ole mitään tracking codea, että vois seurata, mutta kaipa se lähetys sielt jossainkohtaa tulee.
Itse olen aina pyytänyt vinosonlinelta sähköpostilla seurantakoodin osatakseni varautua paketin saapumiseen. Aina ovat nopeasti vastanneet ja linkki UPSn seurantaan on ollut mukana.
EDIT: Asiakaspalveluun siis sähköpostia, jossa tilausnumero, ja pyyntö seurantakoodista.
Pyysin tuon seurantanumeron sähköpostitse ja näyttäisi että tulisi maanantaina lähetys. Tän päivän aikana ehtinyt espanjasta saksaan. Nopeaa toimintaa kyllä.Pyytämällä saa seurantakoodin. Kummasti sitä ei automaattisesti tule ja tilaustiedoissakaan sitä ei ole, tyhjänä on "tracking number"-kohta.
Omakin paketti oli eilen lähtenyt tulemaan eli ups:n seurannan mukaan olisi ens maanantaina täällä.
Tuli TNT kuljetus ovelle. Kuski soitti ja varmasti, että onkos kukaan kotona.No mulle tulee juuri TNT:eellä 4.7 kuljetus...pitäs tulla kotiovelle mutta kattotaas.
Taitaa monesti olla että tulee nopeasti Suomeen mutta sen jälkeen voi olla vähän rauhallisempaa (jos Posti Suomen siirtäjä). Ja tämä ei siis mitenkään suoraan liity alkoholin tilaamiseen vaan vähän kuten kaikessa ulkomailta tilaamisessa jos Posti on Suomessa se liikuttelija.Pyysin tuon seurantanumeron sähköpostitse ja näyttäisi että tulisi maanantaina lähetys. Tän päivän aikana ehtinyt espanjasta saksaan. Nopeaa toimintaa kyllä.
Nämä tulee onneksi perille asti UPS:lla eli Posti ei pääse asiaa hidastamaan.Taitaa monesti olla että tulee nopeasti Suomeen mutta sen jälkeen voi olla vähän rauhallisempaa (jos Posti Suomen siirtäjä). Ja tämä ei siis mitenkään suoraan liity alkoholin tilaamiseen vaan vähän kuten kaikessa ulkomailta tilaamisessa jos Posti on Suomessa se liikuttelija.
Juu, tuo on totta kyllä. Paketit liikkuu yleensä aika ripeesti tuolla ulkomailla, verrattuna suomen päähän.Taitaa monesti olla että tulee nopeasti Suomeen mutta sen jälkeen voi olla vähän rauhallisempaa (jos Posti Suomen siirtäjä). Ja tämä ei siis mitenkään suoraan liity alkoholin tilaamiseen vaan vähän kuten kaikessa ulkomailta tilaamisessa jos Posti on Suomessa se liikuttelija.
Jiihaa tuli kyllä perille tänään 5.7. Soitto tuli n.1/2h ennen toimitusta. Loistavasti pakattu kuten edellisellä kerralla. Tosin kaikki tuotteet oli vaihtunut johonkin toiseen...tää meni nyt vähäx aikaa mulle poistoon.Tuli TNT kuljetus ovelle. Kuski soitti ja varmasti, että onkos kukaan kotona.
Loistavaa toimintaa
Lebensmittel-versandilta tuli tänään taas 33kpl olutpulloja. Tai oikeastaan 32kpl + lasinsiruja, eli yksi oli kuljetuksessa rikottu. Laatikon kulma oli aikalailla lytyssä, vaikka fragile-tarrat oli hyvin näkyvissä. Erittäin hyvän pakkauksen ansiosta lisävahingoilta on varmasti säästytty. En kyllä jaksa yhden pullon takia reklamoida.
Vuodenvaihteessa lopetti toimitukset Suomeen.Onko kukaan tilannut viimeaikoina vinosencasasta?
Huh huh, kuinka kalliit postit tuolla.Onko kokemuksia tästä kaupasta?
Comprar Whisky Ron Ginebra Vino | Gourmet en casa - TCM | Tu Licorería online - GOURMET EN CASA TCM
Ei aukea.Aukeaako muilla vinosonlinen sivut? Itse en ole kahteen päivään päässyt sivulle.
Eipä aukea, erroria pukkaa. Maanantaina tulee postin kautta lähetys heiltä kummiskin.Aukeaako muilla vinosonlinen sivut? Itse en ole kahteen päivään päässyt sivulle.
Juuri näin. Pienenä poikkeuksena maksat juomat ensin ja sen jälkeen erikseen kuljetuksen mutta muuten vaiheet ovat samat kuin tekstissäsi.En ole ennen tilaillut juomia ulkomailta, joten kyselisin hiukan, onko Discandoosta tilaaminen näin yksinkertaista.
1) Teen tilauksen ja valitsen toimituksen, esim. DHL juuri nyt.
2) Juomat eivät jää tulliin eikä tule tulli/veromaksuja
3) Toimitus tulee joko kotiovelle tai lähimpään postiin
Maanantaina pitäis tosiaan tulla lähetys, katotaan mitä sieltä tuleeEipä aukea, erroria pukkaa. Maanantaina tulee postin kautta lähetys heiltä kummiskin.
Toicottavasti sulla suurinosa lähetyksestä ehjänä. Helsingissä näemmä kämmätty jotain...Maanantaina pitäis tosiaan tulla lähetys, katotaan mitä sieltä tulee
Joo. Näemmä kuitenkin selkärankaa merkata järjestelmään heti tuo tieto. Eräässä UPS:n lähetyksessä yksi paketti katosi Tanskassa ja kun sain lähettäjän tekemään selvityspyynnön (tilaaja sitä ei voi tehdä), niin selvisi että lähetys vaurioitinut ja vasta selvityspyynnön jälkeen tuli järjestelmään tieto ja lähti loput ehyet tuotteen kohti Suomea.Toicottavasti sulla suurinosa lähetyksestä ehjänä. Helsingissä näemmä kämmätty jotain...
Kokemuksia Netprisistä:
Maanantai-iltana 2.6 laitettu tilaus sisään, tiistaina 3.6 tuli seurantakoodit seitsemälle paketille. Neljä laatikkoa oli perjantai-iltapäivällä 6.7 noudettavissa Postin toimipisteestä, ja kolme laatikkoa näkyy seurannassa yhä statuksella "No shipment has been received yet, only notification of the shipment.".
Yllättävän nopeaa toimintaa noille ensimmäisille laatikoille, jospa ne loputkin sieltä saapuisivat.
Tilattu 18.6, 5 pakettia. 4 ensimmäistä pakettia 27. ja 28. päivä määränpäässä noudettavissa. 1 paketti edelleen kateissa, selvityksessä että minne jäänyt. Bringin seuranta sanoo seuraavaa tuosta viimeisestä paketista:
The shipment has been handed in at terminal and forwarded.
2018-06-21 21:20, 01740 VANTAA, Finland
Ei näy postin seurannassa muuta kuin:
Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan
19.06.2018 klo 11:39
TURKU
Veikkaan että postilla sössitty tuo... tai huonolla tuurilla osoitetarra irronnut tms.
ps. muut paketit tietenkin noudettu ja tarkistettu mitä puuttuu...
Ei kai sillä mitään merkitystä ole missä tuote on tehty? Jos ostat verkkokaupasta niin sähän maksat verkkokauppaan etkä Kuubaan?Onko ihmisillä kokemuksia kuubalaisten tuotteiden maksusta Paypalilla? Onko vielä kiellettyä?
Ei kai sillä mitään merkitystä ole missä tuote on tehty? Jos ostat verkkokaupasta niin sähän maksat verkkokauppaan etkä Kuubaan?
Heeiii, mistä kannattaa perus 5.5% lonkut sun muut vesijuomat tilata? Hoksasin, että festivaalikausihan on kuumimmillaan ja tätä saattaa poikkeuksellisesti jopa kulua sen verran, että hyvällä tuurilla tilaamalla jopa säästää hiukan.
On hyvät kokemukset, mutta eikös ne nyt ihan oikeesti lopettaneet sen Suomeen kuskaamisen?Onko beowein.de nimisestä kaupasta hyvät kokemukset?
En oikein tiedä muita kauppoja joissa olisi järkevät postikulut parin rommipullon tilaukseen kun
urban-drinks ei enää toimita suomeen.
Noh, kokeilen licoreata kun ilmeisesti ihmiset sieltä vielä tilailee.On hyvät kokemukset, mutta eikös ne nyt ihan oikeesti lopettaneet sen Suomeen kuskaamisen?