Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
1.3US $ 98% OFF|Original Air 1 Mid AJ1 Black Yellow Joe Men's Basketball Shoes High top Comfortable Sports Outdoor Non slip Sneakers|Basketball Shoes| - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comwww.aliexpress.com
Sitten nuo myyjät varmaan vähän ajan päästä häviää. Mitä vittua tuo on? Rehellistä kusetusta vai?
vähä semmoinen hinta, et näyttää ainenkin liianhyvältä ollaksee totta
Tuommoiset kaupat on lähes satavarmasti kusetuksia. Uusi kauppa, eikä palautteita. Joskus saattaa olla muutama palautekin jostain espanjasta, ranskasta tms. , vaikka mikään tuote ei olisi sinne asti kerennyt sinä aikana kun kauppa ollut auki. Saattavat "lähettää" jotain, mutta seuranta tuskin näyttää paketin olevan tulossa edes suomeen.
Rahat kuitenkin saa aika helposti takaisin. Jotain pikavippailua lienee.
Itsellä ollu nyt aliexpressin tilaukset jumissa jossakin 3kk
Ihan tutulta myyjältä jolta ennenkin ostanut. Jäänyt vaan jumiin seurannan mukaan CN-Fi Customs välille. Lukee, että olisi saapunut maahan 15.03Oliko jotain legittejä myyjiä vai näitä edellämainittuja euron Air Jordaneita mitkä häviää päivässä koko myyjä?
Ei disputesta nykyään rahoja kuulu vaikka aliexpress niin muka on luvannut / tehnyt päätöksen.Joo, kahden eri tilaajan paketit juurikin samassa paikassa vielä menneillään. Nyt on kuukausi mennyt.
Laittaako suosiolla vain uutena yrityksenä samat artikkelit tilaukseen ja perään disputea vai mitenkäs tässä on järkevin toimia? Ali on sikäli mulle uusi kauppa, että sieltä en ole kuin vuoden verran vasta tilaillut ja KAIKKI tähän asti on kyllä tullut saman reitin kautta uskomattoman nopeaakin. Vai ollaankos tässä vain hätähousua? =)
Ei disputesta nykyään rahoja kuulu vaikka aliexpress niin muka on luvannut / tehnyt päätöksen.
Myös myyjä saattaa laittaa estoon ja ei palauta rahoja tai lähetä uudelleen tuotetta.
Muutama kymppi jo tuonne menetetty ja alkaa riittämään aliexpress tilailut itselle, vielä on muutama paketti matkalla, ollut tosin jo kuukausikaupalla ja luultavasti ikinä ei nuokaan saavu ja rahat menetetään.
Kappas, vappupäivänä oli tämä tilaus saapunutkin maahan. Eli kaipa nuo liikkuu.
Kyllä mulle on disputeista rahat tullut, viimeksi viime viikolla noin 3h sen jälkeen kun Aliexpress tuli väliin kun myyjä ei vastannut mitään tuli rahat tilille.Ei disputesta nykyään rahoja kuulu vaikka aliexpress niin muka on luvannut / tehnyt päätöksen.
Myös myyjä saattaa laittaa estoon ja ei palauta rahoja tai lähetä uudelleen tuotetta.
Muutama kymppi jo tuonne menetetty ja alkaa riittämään aliexpress tilailut itselle, vielä on muutama paketti matkalla, ollut tosin jo kuukausikaupalla ja luultavasti ikinä ei nuokaan saavu ja rahat menetetään.
Nyt on taas niin tuuheeta paskanjauhantaa. Myyjähän sitä ei pysty jättää maksamatta, sillä Aliexpress sen hoitaa. Myyjä kyllä näkee, kun tuote on maksettu, mutta rahathan se saa vasta kun tuote kuitataan vastaanotetuksi.Ei disputesta nykyään rahoja kuulu vaikka aliexpress niin muka on luvannut / tehnyt päätöksen.
Aikalailla puolet on kadonnut matkalle viimeisen vuoden ajalta ja itse lopetin tuon käyttämisen kokonaan tämän vuoden puolella juuri tuon takia, ei jaksa joka toisesta paketista disputea tehdä kun käytännössä melkeinpä kaikki jumitelleet ja kadonneet lähetykset ovat olleet Cainiaon paketteja. Aikaisemmin tuollakin tuli lähestulkoon kaikki kyllä perille.Onkos muille tullut "Cainiao Super Economy" toimitustavalla lähetetyt tilaukset perille? Itselleni ei ~vuoden ajalta yksikään (arviolta n. 5 tilausta) tuolla toimitustavalla lähetetty Ebay tai Aliexpress tilaus ole tullut perille.
Kaikki muut kyllä ovat tulleet.
On tullut perille tilaukset BE-päätteisellä seurannalla. LP00-alkuiset lähetykset tuntuvat olevan kadoksissa, mutta yleensä nuo ovat "Cainiao Super Economy Global".Onkos muille tullut "Cainiao Super Economy" toimitustavalla lähetetyt tilaukset perille? Itselleni ei ~vuoden ajalta yksikään (arviolta n. 5 tilausta) tuolla toimitustavalla lähetetty Ebay tai Aliexpress tilaus ole tullut perille.
Kaikki muut kyllä ovat tulleet.
Mitä tulee noihin "huijauksiin", niin kerran jotai tilasin, mutta Aliexpressiltä tuli viestiä, että myyjän tili suljettu epäilyttävän toiminnan takia ja rahat palautetaan.
Lyö pakettikoodi johonkin PacketNinjan tai 17Trackin seurantaan ja katso mitä se kertoo. Nuo painot tuntuu välillä kyllä näyttävän ihan mitä sattuu, välillä alkumatkasta on joku paketti näytänyt 10kg jollekin alle tupakka-askin kokoiselle paketille tms mutta korjaantuu sitten kun pääsee viimeinkin maahan.Kellään tullut CN.....XX koodia vastaan? Tuli sähköpostia ja mitään ainakaan painon mukaista ei tule mieleen. Pari pakettia tulossa mutta niiden pitäisi olla huomattavasti kevyempiä, mutta noissa näkyy kaksi muutakin koodia.
Yhden kerran tuli ja sitten lupauksista huolimatta ei ole ikinä kuulunut, tosin niitä olisikin tuossa useita tuotteita mistä olisi pitänyt rahat saada, mistäänhän ei voi aliexpressille lähettää viestiä, joku apua kohta löytyy jossa on automaattisia vastauksia jne. mutta ei viestipaikkaa.Kyllä mulle on disputeista rahat tullut, viimeksi viime viikolla noin 3h sen jälkeen kun Aliexpress tuli väliin kun myyjä ei vastannut mitään tuli rahat tilille.
Ei tosiaan toimi, dispute ei tunnu toimivan kun ei rahoja saa.Nyt on taas niin tuuheeta paskanjauhantaa. Myyjähän sitä ei pysty jättää maksamatta, sillä Aliexpress sen hoitaa. Myyjä kyllä näkee, kun tuote on maksettu, mutta rahathan se saa vasta kun tuote kuitataan vastaanotetuksi.
Mitä tulee noihin "huijauksiin", niin kerran jotai tilasin, mutta Aliexpressiltä tuli viestiä, että myyjän tili suljettu epäilyttävän toiminnan takia ja rahat palautetaan.
Jos teillä menee kymppejä tuonne, niin kyllä peilin edestä usein löytyy vikaa. Aliexpressin dispute-systeemi toimii kyllä oikein mainiosti.
Kaikki rahat saatu takaisin. Et selvästi osaa käyttää kyseistä palvelua oikeinEi tosiaan toimi, dispute ei tunnu toimivan kun ei rahoja saa.
Yksi myyjä tosiaan esti kun laittelin sille kuukausia viestejä että missä se tuote viipyy ja rahoja ei ole kuulunut, katsos kun disputea ei edes voi tehdä jos aika menee umpeen.
Tuolta ei kyllä kannata enää kenenkään tilata mitään, tosin postihan tästä tekeekin jo sellaista kohta lisämaksujen ansiosta.
Kerrohan spede sitten miten asia pitäisi hoitaa että tilille tulee rahat takaisin, kerran on tosiaan tullut raha ja ihan just laitoin uuden disputen.Kaikki rahat saatu takaisin. Et selvästi osaa käyttää kyseistä palvelua oikein
Niin onko ne sun disputet hyväksytty vai hylätty? Kyllä tuonne mun kortille on jokaisesta hyväksytystä se raha palautunut pienellä viiveellä. Kaikki mun tekemät on kyllä hyväksytty ja rahat aina tullut kortille myös.Kerrohan spede sitten miten asia pitäisi hoitaa että tilille tulee rahat takaisin, kerran on tosiaan tullut raha ja ihan just laitoin uuden disputen.
Useita kymmeniä tuotteita vuosittain tilanneena on jokunen dispute tullut ja tavaran menetys, paljon on saapunutkin mutta nykyään ongelmia tuntuu olevan reippaasti.
Tapahtumia eri tuotteista on useita.Niin onko ne sun disputet hyväksytty vai hylätty? Kyllä tuonne mun kortille on jokaisesta hyväksytystä se raha palautunut pienellä viiveellä. Kaikki mun tekemät on kyllä hyväksytty ja rahat aina tullut kortille myös.
Veikkaan että liittyy uuteen tullaus juttuun.Ihme touhu tuolla Alissa nyt käynnissä, kun jo kaks myyjää on vetäny kaikki tuotteet pois myynistä tässä parin päivän sisällä.
Molemmalta myyjältä kerkesin ostaa tuotteen ja nyt toisen myyjän lähetys on matkalla (tai ainakin luulisin), mutta toisessa on tilana "Shipment Cancelled".
Molemmat ovat Aliexpress Standard Shipping toimituksella ja Viron postin EE päätteisellä seuranta koodilla.
Joo kyllähän se käyttäjästä on vika, jos ei disputea tehdä ajoissa ja kitistään sen takia. Ne rahat ei hyväksytystä disputesta jää palautumatta, se on ihan 100-varma.
Kuten sanoin, niin peilin edestä se vika löytyy, jos ei homma toimi. Turhaa se on syyttää myyjiä, tai itse aliexpressiä omista mokista, tai omasta tietämättömyydestä.
Ehkä minä osaan perustella ne disputet keskimääräistä paremmin? Ehkä minä osaan ottaa yhteyttä myyjään jo hieman ennen suoja-ajan loppumista? Eli ehkä minä osaan käyttää palvelua hieman keskimääräistä paremmin?Edelleenkää ei koskaan saa mitää korvausta Cainion toimittamasta tuotteesta jos se koodin mukaan lähetetty. Ei Aliexpress omasta pussista mitään luovuta, itse lopetin tilaukset kun huomasin tämön rikollisen toiminnan. Selkeästi et juuri halpoja tilauksia tee. Esim tämä on tehty noin 90-> päivää lähetyksen jälkeen.
Ehkä minä osaan perustella ne disputet keskimääräistä paremmin? Ehkä minä osaan ottaa yhteyttä myyjään jo hieman ennen suoja-ajan loppumista? Eli ehkä minä osaan käyttää palvelua hieman keskimääräistä paremmin?
Tänä vuonna kuusi disputea ja kaikista rahat takaisin. Jos venytetään viime loka-/marraskuulle asti, niin tais olla 10-11 disputea ja kaikista on rahat saatu takaisin.
Tässäkin ketjussa jo aikaisemmin ihmetellyt, että miksi haluavat väkisin noita Cainao ja Yenwen -toimituksia lähetellä, kun menevät niin suurella prosentilla disputeen, koska seilaavat ties missä ikuisuuden.
Heh, juuri kun avasin tämän ketjun ja rupesin lukemaan uusia viestejä, puhelin piippasi ja Osuuspankin appi ilmoitti että 2.96e on palautettu luottokortille, palauttajana Aliexpress. Tänään pitikin yksi dispute päättyä mutta muistelin että se olisi ollut vasta iltapäivällä.
Tosi suuri vaiva... Klikkaa dispute-nappia, kirjoittaa muutaman sanan ja klikkaa submit. Aikaa tuohon ei mene kuin minuutti.Mutta toi säätämisen vaiva 3 euron takia... Ei mitään järkeä siinäkään...
Tosi suuri vaiva... Klikkaa dispute-nappia, kirjoittaa muutaman sanan ja klikkaa submit. Aikaa tuohon ei mene kuin minuutti.
Aika harvoin noita tarvitsee tehdä ja tosiaan kun nyt tuli lopetettua noiden ihan halvimpien toimitustapojen käyttö niin pääsääntöisesti tavarat tulee perillekin. Cainiao:ta en enää käytä ollenkaan enkä paria muutakaan sellaista jotka tiedän epävarmoiksi ja hitaiksi. Alin Standard Shippingillä on tainnut varmaan kaikki paketit tulla määräajassa. Tietty kun ottaisi kaikki DHL:llä tai vastaavalla niin tulisi nopeasti ja luotettavasti mutta ihan pikkunippeleitä ei viitsi noin kalliilla toimituksella ottaa.
Niin, sekä sitten joutuu etsimään sen tavaran muualta ja jos haluaa olla tarkka, seuraamaan että suoritus tulee tilille jne. Ja jos on viety kuitteja kirjanpitoon, sitten hoitaman hyvitykset niihin ja, keräämään ne todisteet disputea varten kuten sanoit. (Itse en ole kyllä jatksanut moista). - On siis aivan järjetön vaiva 3 euron tavaralle. Ei ihme että siitä tulee 30 euron tavara nopeasti.Se on liikaa vaivaa moisen summan takia että pitää sekuntiksikaan viedä edes ajatus moiseen asiaan saati tehdä jotain asian eteen. Tilaus sisään ja kamat postiin, niin se pitää toimia.