- Liittynyt
- 16.08.2017
- Viestejä
- 6 210
Tuo kiinalaisten odotuttaminen ja asioiden pitkitys on kyllä todella ärsyttävää. Sen mitä olen noista oppinut, niin suoraan vaan dispute. Muuten ei kannata keskustella suoraan ollenkaan, kun disputessa joutuu käymään samat keskustelut robotin kanssa (joka tietysti aina odottaa vastauksessaan viimeiseen reagointipäivään).Näinhän se. Oli nytkin myyjä lähettänyt täysin erin tuotteen joka puolet halvempi ja painoakin sen puolet vähemmän. Selittelee että voi antaa uudellee tilauksessa hyvityksen kun ostaa mutta ei maksa heti. Tuote loppuunmyyty. Selitellen että vain tänään. Totesin ettei näytä onnistuva tämä ratkaiu. Olin ehdottanut ratkaisuksi osittaista palautusta sen mukaan minkä näin kohtuulliseksi. Ja siihen se päättyikin lopulta.
Itsekin päädyin pyytämään 6euron nopeusmittarista 5e hyvitystä disputella, koska siitä puuttui tarvitsemani taustavalo ja lämpösensori (molemmat oli myyntikuvissa ja juuri niiden takia sen tilasin). Olisihan tuo ehkä full refundinakin läpi, mutta pahimmillaan myyjä olisi vaatinut tuotteen palautettavan Kiinaan-> Näillä postihinnoilla ei tule tapahtumaan, eikä siten olisi tullut minkäänlaista hyvitystä. Nyt sain sentään 5e takaisin, vaikka mittarilla ei tee yhtään mitään teekään...