Mites menee kun tein disputen ja myyjä laittoikin seurantakoodin, jonka mukaan olisi ehkä Suomessa. Pyytää nyt odottamaan ja sulkemaan disputen. Jos nyt suljen sen niin saanko avattua enää uutta? Miten AE ratkaisee tämän jos en sulje disputea? Tilaus on tehty siis 11.4, liikkunut seurannan mukaan vasta 8.5. Muistaakseni tilausvaiheessa oli, että full refund jos ei tule 10.6 mennessä myyjän tarjoamalla rahdilla.
Seurantakoodi on joku
Quality Freight Logistics | Your hands-on freight partner, servicing you on time with over-communication and transparency. Kuriirin, jota en ole koskaan kuullutkaan ennen. Postin järjestelmä ei tunnista koodia.
Package status: In transit
Country: China -> Finland
Destination:
Origin:
2020-06-17 07:22, FI, Departure to distribution network
2020-06-11 06:36, FI, Arrival from abroad
2020-06-03 05:16, Parcel has been delivered to destination country, will be delivered soon
2020-05-29 04:12, Parcel received by EU distribution center.
2020-05-22 07:25, Parcel intransit
2020-05-18 03:52, Shipment processed
2020-05-14 03:19, Parcel arrived at operation center
2020-05-10 08:35, Shipping data announced
2020-05-09 01:03, 深圳, 货物离开操作中心
2020-05-08 19:48, 深圳, 到达收货点
======================================
Powered by
www.17track.net