Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Osa meistä haluaa pitää kaikki pelit, tai mielellään suurimman osan niistä samassa paikassa. Tähän mennessä mulla on Steamissa miltei kaikki Remedyn pelit, joten miksi lähtisin pirstaloimaan pelivalikoimaani erillisiin palveluihin. Kyse on siis helppoidesta myös vuosiksi eteen päin, kuin että pitää muistella missä palvelussa mikäkin ostettu peli on. Jokainen kuitenkin tehkööt miten parhaaksi näkee.On kyllä surkuhupaisaa kun porukka jättää ostamatta jonkun itseä kiinnostavan pelin kun ei tule sinne omaan lempparikauppapaikkaanEnnen oli vain konsolifanitusta mutta PC puolella nykyään sitten myös kauppapaikkafanitus.
Mulle kyllä sinänsä yks lysti et mitä sinä tai kukaan muukaan oot asiasta mieltä. Kysymys ei niinkään fanituksesta oo, vaan siitä et kuluttajana mun ei oikeastaan tartte niellä mitä tahansa paskaa mitä yritetään tuputtaa väkisin. En ymmärrä miks tää yksinoikeusalusta pelleily piti PC:n puolelle myös tuoda ja sen sijasta et pirstaloitan mun pelit kuudelletoista eri launcherille niin mä sit äänestän lompakolla ja en todennäkösesti sit osta sitä. Vaikutusta tällä tuskin on, mut ei sekään ihan kauheasti mua kiinnosta. Mä en kuluttajana hyödy tästä mitään et pelit on lukotettuna yhdelle kauppapaikalle sen sijasta et saisin valita mistä sen haluan ostaa.
Toivottavasti PC versioon on laitettu paukkuja että oisi julkaisussa pelattava ilman stutteria yms, vaikuttaa PS5 olevan se pääalusta (playstation showcase traileri...) . Control kyykyttää RT päällä vieläkin jopa 4090, niin tää tulee olemaan varmaan myös vaativa ja hienon näköinen.
Toivotaan, mutta aika monessa pelissä PC käännös on nyt julkaistu keskeneräisenä. Toki remedyllä ei varmaan oo samat ongelmat mitä monella tuntuu olevan just UE4 kanssa...Pleikkarilla on markkinointidiili. Jos Epic on koko paskan rahoittanut, että saa omalle alustalleen käyttäjiä vetäviä pelejä, niin tuskin pääalusta mikään konsoli.
Ja mistä päättelet että tämä olisi pleikkariversiosta tehty käännös pc:lle?Toivotaan, mutta aika monessa pelissä PC käännös on nyt julkaistu keskeneräisenä. Toki remedyllä ei varmaan oo samat ongelmat mitä monella tuntuu olevan just UE4 kanssa...
Ei ole mitää tekemistä UE4 kanssa kun käyttävät omaa Northlight engineäToivotaan, mutta aika monessa pelissä PC käännös on nyt julkaistu keskeneräisenä. Toki remedyllä ei varmaan oo samat ongelmat mitä monella tuntuu olevan just UE4 kanssa...
Juu, sitä yritin viestiä, että ei ole ue4 käytössä.Ei ole mitää tekemistä UE4 kanssa kun käyttävät omaa Northlight engineä
No käännös ehkä huono sana, tosin en tiedä onko se hyvä edes jos puhutaan mistään multiplatform pelistä. Eli muotoillaan nyt vaikka siten että toivottavasti on keskitytty PC version optiomointiin yhtä paljon kun PS5/Xbox.Ja mistä päättelet että tämä olisi pleikkariversiosta tehty käännös pc:lle?
Veikkaisin ettei tässä nyt ole varmaan kauheasti pelottelua ja huumoriakin löytyyVaikka en itsekään liiemmin pidä Epicin käyttöliittymästä ja en sieltä pelejä osta, niin Remedyn tapauksessa voisin tehdä poikkeuksen. Jos se nyt tarkoittaa pientä omista normeista poikkeamista, että voi tukea yhtä Suomen pitkäikäisimmistä pelistudioista niin olkoot. Niin hyvää laatua (suorituskykyongelmia lukuun ottamatta) studio tuottaa vuosi vuodelta.
Ainoa este tämän pelin läpäisemissä voi olla genrePuntit tutisee jo pienestäkin kauhuelementistä ja nytkö pitäisi pelata läpi kokonainen selviytymiskauhupeli. Pitäisikö vain ostaa peli ja sitten istahtaa viltin alle ja katsoa Youtubesta walkthrough....
Kuinkahan monta remedyläistäkin tätä lankaa lukee hammasta purren kun NDA allekirjoitettu.
Olisi hienoa, jos täkäläisille suotaisiin mahdollisuus osallistua vaikkapa joihinkin ”developer AMA”-tyyppisiin tilaisuuksiin ehkä hiukan etukenossa verrattuna kansainväliseen porukkaan tms. Tai vaikkapa 300 ensimmäiselle mahdollisuus tulla omakustannehintaan käymään konttorillanne AMA-tilaisuuteen (tms) paikan päällä. Mitä vain. Osallistakaa meitä![]()
Airamilta Oh Deer Diner termospullo.
TästäKohta uutta pelikuvaa Summer Game Fest Livestream 2023
Tässä vähän pidempää pelikuvaa hyvällä laadulla.
11 kutia rintaan ja vielä käveli Cultist kirveen kanssa. Joopa joo...Nyt jo ärsyttää kun näyttää että pitäisi melkeen lippaallisen ampua vain yhtä vihollista pistoolilla
Veikkaan että tuossa joku vähän enemmän iskuja kestävä ukkeli, tuskin kaikkia tarvitse noin paljon ampua. Hyvä peli sieltä on varmasti tulossaNyt jo ärsyttää kun näyttää että pitäisi melkeen lippaallisen ampua vain yhtä vihollista pistoolilla
Hieno juttu näin Nvidian kortin omistajana. Joutuu varmaan ostamaan pelin kotimaisen työn tukimielessä heti kun on peli on todettu teknisesti toimivaksi, voi olla jopa day 1, mutta odottelen Digital foundryn analyysit ennen ostoa.Alan Wake 2 tulee tukemaan syksyllä ilmestyvää NVIDIA DLSS 3.5 teknologiaa.
Komean näköistä menoa Nykissä:
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.