Joo no, voihan sen noinkin ajatella, ääni ja kasvot täsmää, väärä nimi vaan. Todennäkösesti samalla äänitelleet niitä Max Paynen remakejen ääninäyttelyitä niin tää mennyt siinä samalla, tai toistepäin. Jokatapauksessa on ainakin tiedossa miltä Paynen modeli näyttää sit remakessa. Tai sit tää meneekin näin ja pitäis olla joku suurikin twisti sit AW2.Peitetehtävä, soluttautunut Ef Bii Aihin väärällä nimellä
Joo totta toki tämäkin, ei se silti sitä realiteettia muuta et tällä erää on tehty erittäin vittumaiseks pelin hankinta sen suhteen et sitä ei saa sille alustalle tai siinä muodossa missä ite haluaisin. Konsolille en juurikaan digipelejä ostele ja PC:llä en halua pirstaloittaa omaa kirjastoa Steamin ulkopuolelle. Muutenkin pumpum-pelit padilla hiiren sijasta on vähän vastenmielisiä, nii mieluusti tän jokatapauksessa PC:llä pelais, mut Epic kun on tätä rahoittanut niin nään sen Steamjulkasun tosi epätodennäkösenä.Itsekään en epic storesta hirveämmin välitä, mutta itselle tämä yksinoikeuspeli on ihan ok, kun alan wake 2 ei muuten olisi edes tulossa ilman epic gamesiä. Ilmeisesti alan wake 2 ei mahdollisia julkaisijoita pahemmin kiinnostanut, pois lukien tämä epic games.
Tuskin tästä jatko-osasta mitään supermenestystä odotetaan. Ei se alan wake 1 tykkäyksistä huolimatta myynyt ihan mielettömiä määriä.
Eipä sillä... itsekin kyllä mieluummin odottelisin steam versiota, mutta siinä voi mennä useampi vuosi, jos edes silloinkaan.
Toki mitä nyt nopeasti eri kanavia kattelee niin aika kovaa palautetta tulee Remedylle tosta pelkästä digitaalisuudesta, niin tiedä vaikka muuttuiskin tilanne ennen julkasua. Mulle sinänsä se ja sama tulisko se fyysinen versio vaikka kuukauden myöhemmin jos on sellanen tilanne et pitäis painattaa levy ennenku peli on valmis, kunhan sellanen nyt tulis.
Ja joo, Casey se on, PS Blogissa varmistettu
Alan Wake 2 launches on PS5 October 17
Introducing Saga Anderson and a first look at gameplay details featuring two playable protagonists.
blog.playstation.com
Mulle kyllä sinänsä yks lysti et mitä sinä tai kukaan muukaan oot asiasta mieltä. Kysymys ei niinkään fanituksesta oo, vaan siitä et kuluttajana mun ei oikeastaan tartte niellä mitä tahansa paskaa mitä yritetään tuputtaa väkisin. En ymmärrä miks tää yksinoikeusalusta pelleily piti PC:n puolelle myös tuoda ja sen sijasta et pirstaloitan mun pelit kuudelletoista eri launcherille niin mä sit äänestän lompakolla ja en todennäkösesti sit osta sitä. Vaikutusta tällä tuskin on, mut ei sekään ihan kauheasti mua kiinnosta. Mä en kuluttajana hyödy tästä mitään et pelit on lukotettuna yhdelle kauppapaikalle sen sijasta et saisin valita mistä sen haluan ostaa.On kyllä surkuhupaisaa kun porukka jättää ostamatta jonkun itseä kiinnostavan pelin kun ei tule sinne omaan lempparikauppapaikkaan Ennen oli vain konsolifanitusta mutta PC puolella nykyään sitten myös kauppapaikkafanitus.