Moro
Nyt kun vehkeet taas tuntuu toimivan ja RBR peliä jonkinverran jo tullut harjoiteltua ja kun kiinnostus kasvaa eikä rallipelin tarmac oikein samaa vastaa kun oikea rata niin ostin ACC:n ja vähän sitä kokeilin kunhan sain ne pakolliset säädöt tehtyä,hyvältä tuntuu vaikka ne muut menivät aiankin toistaseksi ihan heittämällä ohi ja kun koitti perässä pysyä niin hiekkahan silellä sitten pölisi.
Opeteltavaa on vielä paljon ,eri pelit sun muut ja säätöhommathan on sitten loputon suo,kaveri ajaa sprinttiä Skodalla (menestyksellä) ja alustan säätöjä hän ei juurikaan pitele kun vaatisi tajuttomasti testiä.
Nyt kun vehkeet taas tuntuu toimivan ja RBR peliä jonkinverran jo tullut harjoiteltua ja kun kiinnostus kasvaa eikä rallipelin tarmac oikein samaa vastaa kun oikea rata niin ostin ACC:n ja vähän sitä kokeilin kunhan sain ne pakolliset säädöt tehtyä,hyvältä tuntuu vaikka ne muut menivät aiankin toistaseksi ihan heittämällä ohi ja kun koitti perässä pysyä niin hiekkahan silellä sitten pölisi.
Opeteltavaa on vielä paljon ,eri pelit sun muut ja säätöhommathan on sitten loputon suo,kaveri ajaa sprinttiä Skodalla (menestyksellä) ja alustan säätöjä hän ei juurikaan pitele kun vaatisi tajuttomasti testiä.
Toki FFB tossa on hyvä joten pidonrajan lähellä on ihan kiva mennä ja autoa saa kääntymään kyllä. Ainoa ongelma tällä hetkellä liittyy lift-off-oversteerin josta annoin palautettakin tekijöille eli kummallisesti kun nostat kaasun kokonaan auto alkaa aliohjaamaan, mutta jos nostat melkein kokonaan niin yliohjaa kuten kuuluukin, veto siis katkeaa kun kaasu täysin ylhäällä tai vaihtoehtosesti täytyy tehdä useita nostoja pidemmän yliohjaamisen saamiseksi, sen sijaan että nostaisi kaasun vaan pidemmäksi aikaa mutkaan tullessa kuten kaikissa muissa simuissa ja tosielämässäkin. Pelintekijät arveli tasauspyörästön mallinnukseen tuon liittyvän, mutta enempää ei ole siitä sitten keskusteltu.


