- Liittynyt
- 29.09.2017
- Viestejä
- 2 387
Sanoisin että Lada 1200L.
Tuo 6-kone on ainoa kestävä motti noissa E8x sarjalaisissa. Kuten tuossa arvostelussakin mainitaan ohjaustuntumasta " Vaikka koeajetussa autossa ei ollutkaan lisävarusteensa saatavaa aktiiviohjausta, ohjaus on silti äärimmäisen tarkka. Mutkaisella tiellä auto ohjautui millintarkasti kuin juna kiskoilla. "Onko ohjaustuntuma näissä vielä hyvä? Entäs nelipyttyiset perusmoottorit, ovatko susia vai kestävätkö?
Kaasuvasteen voi kyllä muokata aika moneen softalla. Itse tehnyt tuota saabin trionicin sekä me7.5 kanssa. se ei ole ongelma. Voi tehdä ihan sellaisen vasteen kuin haluaa. Itse tykkään just hieman alkuperäistä "herkemmästä" kaasusta, mutta ei mistään överistä. Ohjauksen kanssa olet oikeassa, sitä on vaikea muokata. Jarrut taas pystyy tekemään paljonkin paremmaksi, mutta alimittasella jarruehostimella ei kuuhun mennä, eli PAITSI jos ei ole tilaa vaihtaa jarrutehostinta/pääsylinteriä, sillon ei kauhesti siihenkään voi vaikuttaa. Nykyautoissa tilanpuute on ongelma...Rakentamalla ei helposti saa hyvää ohjausta tai herkkää kaasua, ellei sitten puhuta todella vanhoista, analogisista autoista. Ja sittenkin esim. custom-hammastanko saattaa olla hankala saada katsastuksesta läpi. Ajajan autoja saa valmiina, kysymys vain on missä ikäluokassa vasta saatavuus loppuu (siis kuinka uusia malleja vielä oli, joista ajovastetta ei ollut poistettu).