Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Panssariprikaati, Parola, joskus 1990-91. Ei muistaakseni ollut jokaisen komppanian käytäntö, mutta osassa toimi.Missä muka näin? -91 Jääkäriprikaatissa ei sisätiloissa saanut polttaa. Paitsi soden tupakkikopissa. Muistaakseni. Itse kun en polta/polttanut.
Mutta komppanian tiloissa ei todellakaan röyhytelty, kuuntelin riittävästi sitä kitinää kun aamusavuille piti smurffipuvussa joidenkin hiippailla talvipakkasilla.
Pahkasika oli toki paras huumorilehti, ja varmaan omalaatuisen suomalaisen huumorin kulminaatiopiste.
Kummeli oli sitten se viimeinen huumorin pesäke, sen jälkeen genre on kuollut aivan paskaksi. Naama ollut tonnin seteli varmaan kaikelle mitä 2000-luvulla on suomalaisena komediana markkinoitu.
Hullu hullu maailma. Ihan sairas lehtiMikäs se 1 lehti jossa oli ihan järettömiä juttuja? Oisko ollu joku hullu maailma... sitä tuli ysärillä luettua
Olikos se runkkauksen suomenmestaruus myös ysäriä. Sanoisin, että oli, saattoi olla kasariakin.
http://uberuutiset.fi/2016/02/22/radio-suomipop-soittaa-runkkauksen-sm-pronssimitalistille-2/
Jaa no olikin 80.
Itselleni nuo Kummelit ja Peteliukset eivät oikein lähde edes nostalgiana. Pokkana vedetty komedia toimii lähes aina paremmin kuin sössötys, naamanvääntelyt ja hassut peruukit.
Isot kiinalaiset paaleissa ja tykärit.
Rampe ja Naukkis. 'Nuff said.Mitä minä muistan leipäkoneesta niin hyvää settiä oli. Tosin en syönyt kuin muutaman kerran serkuilla.
Mutta tuohon Pulttiboisiin. Itsellä on koko tuotanto DVD-boksissa. Huonointa tuossa on juuri nuo James Potkukelkka/Pärnäisen korjaamolla. Vähän väkisin väkisin väännetyt jutut. Mutta parhainta antia täysin toiset. Mm. Frakkeihin pukeutuneet miehet baarissa. Ja ennen kaikkea muut irtovitsit. Sanoisin olevani asiantuntija tässä asiassa. Mutta tämä tästä nyt.
Mulla on noitaisot kinuthan oli viimeisinä vuosinaan ihamän järkyttävän halpoja. Varmaan halvempaa kuin pakkaus printtipaperia tai maito. Tyyliin 10mk/400 kinun valtava kartonki. Voi hyvinkin olla noita jossain lapsuudenkodin kaapissa vielä jäljellä...
Mihin tää huhu muuten perustu? Muistan itekkin kuulleeni tämän ala-asteella.
Olikohan niitä "sormensa menettäneitä" oikeasti koskaan olemassakaan? Siis niitä, jotka legendojen mukaan räjäyttivät tykkäreillä sormiansa paskaksi pitämällä sen tykkärin nyrkissään kun se pamahti. Kyllähän siitä vammoja varmasti olisi tullut, mutta jotenkin jäi noista 80/90-lukujen pommien kauhujutuista vähän sellainen keksitty maku.Mulla on noita
Ja vielä taitaa olla yks originaali Thunder King vuodelta -92 Ja yks iso tykärikin löytyy.
Olikohan niitä "sormensa menettäneitä" oikeasti koskaan olemassakaan? Siis niitä, jotka legendojen mukaan räjäyttivät tykkäreillä sormiansa paskaksi pitämällä sen tykkärin nyrkissään kun se pamahti. Kyllähän siitä vammoja varmasti olisi tullut, mutta jotenkin jäi noista 80/90-lukujen pommien kauhujutuista vähän sellainen keksitty maku.
Olikohan niitä "sormensa menettäneitä" oikeasti koskaan olemassakaan? Siis niitä, jotka legendojen mukaan räjäyttivät tykkäreillä sormiansa paskaksi pitämällä sen tykkärin nyrkissään kun se pamahti. Kyllähän siitä vammoja varmasti olisi tullut, mutta jotenkin jäi noista 80/90-lukujen pommien kauhujutuista vähän sellainen keksitty maku.
Eikös ne saa tiettävästi säpäleiksi ihan nykypäivän "tykkäreilläkin", ainakin sopivalla pakkasella?Kyllä noilla ainakin postilaatikot menivät säpäleiksi (en toki itse tätä harrastanut, näin kuulin...).
Aah, Ysäri!
-Ainakin tikkurilassa oli pari kioskia josta sai ostaa irtoröökejä, hinta oli muistaakseni 2mk/kpl.
Mikäs se 1 lehti jossa oli ihan järettömiä juttuja? Oisko ollu joku hullu maailma... sitä tuli ysärillä luettua
Siihen taisi tulla jokin kielto 1995, koskien työntekijöiden suojaamista savulta. Julkisissa tiloissa tupakointi oli kiellettyä jo 70-luvulta asti.Tuosta tupakinpoltosta vielä, niin 90-luvun alussa 1990, 91, 92. ainakin pankissa todellakin sai polttaa tupakkaa. Olen ollut läsnä tilanteessa kun asiakas otti ison lainan niin pankinjohtaja tarjoili Marlboroa takaajille ym. joutilaille, ja kemmit röyhysi miehekkäästi!
Ainakin Säästöpankin, Osuuspankin ja Postipankin konttoreissa sai polttaa 1990- luvun alkupuolella.
Rio Cola jädeä on vieläki.Rio cola mehujää, se oli tosiaan sellasessa "tuubissa", sit unohtamatta black ice ja pommac mehujäitä, jälkimäistä ainakin vielä osunut silmään, mut black ice tms. on kadonnut. Nallipyssyt unohtunut ihan tyysti, et sellasia edes ollut olemassa
Sitten lasipullojen aikaan muistan kun jaffaa myytiin sellasessa hassunkokosessa muovipulossa, sit kaikki tarrapurkat tietty, kuivahtanutta ja kovettunutta purkka kääreissä, ja sit joku turtles tarra siel.
Mulla on kaikki Miksi Siksi lehdet tallessa.Sitten oli vielä vähän matalamman profiilin Miksi - Siksi.