90 luku

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 078
Televisiosta tuli Iltalypsy ja Hyvät Herrat. Nykyajan poliitikot tuskin uskaltaisi enää Hyvien Herrojen kaltaiseen ohjelmaan edes mennä.
Ajat ovat toki muuttuneet myös siinä että nykyajan politikko ei tarvitse näkyvyyttä Hyvien Herrojen kaltaisilta ohjelmilta. Siihen aikaan se saattoi olla hyvinkin kannattava "riski" ja oikeastaan yksi harvoista tavoista saada naama näkyviin hauskassa yhteydessä- ja onhan meillä edelleen politikkoja jotka tuolla ovat aikanaan vierailleet.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 480
Hyvät Herrat ei todellakaan menisi nykypäivänä läpi mielensäpahoittajien takia tai edes lakiteknisesti, vaan raastupaan TV-yhtiö varmaan joutuisi.

Sama kyllä pätee moniin muihinkin 90-luvun tuotantoihin.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 078
Hyvät Herrat ei todellakaan menisi nykypäivänä läpi mielensäpahoittajien takia tai edes lakiteknisesti, vaan raastupaan TV-yhtiö varmaan joutuisi.

Sama kyllä pätee moniin muihinkin 90-luvun tuotantoihin.
No mitkä asiat siinä ei menisi läpi? Sellaisista jutuista jota televisioon kaipaat? Politikkojahan kohdeltiin loppupeleissä aika sivistyneesti. Ja ne sai tosiaan siinä omaa mainostilaa samalla.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 480
No mitkä asiat siinä ei menisi läpi? Sellaisista jutuista jota televisioon kaipaat? Politikkojahan kohdeltiin loppupeleissä aika sivistyneesti. Ja ne sai tosiaan siinä omaa mainostilaa samalla.
Noh, esimerkiksi tummaihoisesta palvelijasta puhuttiin siihen sävyyn, että nykypäivänä siitä saisi 10 vuotta kuritushuonetta.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 480
Ja sellaista a) kaipaat televisioon ja b) siitä saisi 10v kuritushuonetta? Missä todellisuudessa?
En mä kaipaamisesta mitään puhunut.

Pointti oli, että tuollainen sarja tuollaisenaan ei menisi läpi nykypäivänä, vaan paljon enemmän joutuisivat varomaan sanojaan, mikä nyt ei ole mikään ihan hirveän suuri uutinen ja salaisuus.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 078
En mä kaipaamisesta mitään puhunut.
Jep. Kuten ei menisi nekään missä tv-sarjassa/bond leffassa kiskaistaan hankalaa mimmiä avarilla ja sitten pussataan tiukasti. Niin no, ajat muuttuu ja kaikki ei mene läpi. Ja se ei mua huoleta, vaan ne jotka sellaista kaipaa.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 480
Jep. Kuten ei menisi nekään missä tv-sarjassa/bond leffassa kiskaistaan hankalaa mimmiä avarilla ja sitten pussataan tiukasti. Niin no, ajat muuttuu ja kaikki ei mene läpi. Ja se ei mua huoleta, vaan ne jotka sellaista kaipaa.
Elokuvat ja sarjat on taidetta, ja taiteessa on kaikki sallittua, as far as I'm concerned.

Kyllä mä sitä kaipaan, että kaikki on sallittua.

Nykyään on ilmapiiri sellainen, että jokaista sanaa ja lausetta pitää oikein erikseen miettiä, ettei vaan nyt rikota mitään kirjoitettuja tai kirjoittamattomia sääntöjä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 078
Elokuvat ja sarjat on taidetta, ja taiteessa on kaikki sallittua, as far as I'm concerned.
Kyllä mä sitä kaipaan, että kaikki on sallittua.
Tottakai on se myös että sitä kritisoidaan. Ennenhän ei taidetta kritisoitu tai sitä sensuroitu vai miten se nyt meni. Harro Koskinen sikamessias. Oisko se nyt hyväksytävämpää kun aikanaan vaan entistä tuomitumpaa. Noin perspektiiviä saadaksesi.
Et "nykyisin ei saa sanoa mitään" niin mieti hetki noita.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 270
Viestejä
4 280 713
Jäsenet
71 637
Uusin jäsen
merwi

Hinta.fi

Ylös Bottom