En huomannutkaan, kiitos vinkistäEhkä jo tiesit, mutta siinä on USB-A ja USB-C näytön alalaidassa myös:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En huomannutkaan, kiitos vinkistäEhkä jo tiesit, mutta siinä on USB-A ja USB-C näytön alalaidassa myös:
Sama homma täällä, minulla oli vuosikausia curved näyttö käytössä ja nyt tuntuu siltä että tuo näyttö kaartuisi toiseen suuntaan. Hetki menee totutellessa.Huonoja puolia:
Aiempi näyttö oli kaareva, nyt tuntuu kuin katsoisi ruutua kalansilmälinssin läpi
Mulle tuli kaarevan näytön jälkeen illuusio että tasainen näyttö on kaareva toiseen suuntaanTäällä ollut AORUS FO32U2P käytössä 2 päivää ja voi hyvänen aika mikä ero aiempaan reunavalaistuun 2K näyttöön - musta on oikeasti mustaa, eikä eroa voi tajuta ennen kuin sen näkee livenä
Hyviä puolia:
Uusi kolmannen generaation QD-OLED paneeli -> kuva on tarkkaa, tekstissä ei ole fringeä (värien vuotoa fonttien ylä-/alapuolelle). Tässä on sisäänrakennettu KVM kytkin, joka helpottaa kannettavan ja pöytäkoneen välillä vaihtamista. Läppäri latautuu samalla, kun on USB-C:llä kiinni monitorissa. Lisäksi nappia painamalla vaihtaa tilaksi natiivin 1080p reson (piirtää kuvan pienemmälle alalle eli jättää surureunat), jotta minun GTX 1080 TI jaksaa pyöritellä pelejä nätin näköisesti.
Huonoja puolia:
Aiempi näyttö oli kaareva, nyt tuntuu kuin katsoisi ruutua kalansilmälinssin läpi
Onko kenelläkään mitään havaintoa pitääkö tuo OLED-CARE itse aina pyöräyttää välillä vai vaatiiko näyttö sitä itse? Ei ole minulta kysellyt mitään ja pariin kertaan itse olen tehnyt tuon, kestää sen 5min.
Toiseen ketjuun juuri satuin kirjoittelemaan tästä aiheesta -->Onko kenelläkään mitään havaintoa pitääkö tuo OLED-CARE itse aina pyöräyttää välillä vai vaatiiko näyttö sitä itse? Ei ole minulta kysellyt mitään ja pariin kertaan itse olen tehnyt tuon, kestää sen 5min.
Kirkkaushan menee ihan oman maun ja käyttöpaikan mukaan. Mulla taitaa olla sRGB-moodissa kirkkaus 25.Hei, millaisilla asetuksilla te AORUS FO32U2P käyttäjät olette käyttäneet näyttöjänne? Itse heitin aluksi pelkästään sRGB tilan päälle enkä koskenut kirkkauteen, mutta katsoin jonkun videon missä neuvottiin ajamaan sRGB tilaa 45 kirkkaudella (alkuperäinen 32) niin tällä ollaan menty.
Hei, millaisilla asetuksilla te AORUS FO32U2P käyttäjät olette käyttäneet näyttöjänne? Itse heitin aluksi pelkästään sRGB tilan päälle enkä koskenut kirkkauteen, mutta katsoin jonkun videon missä neuvottiin ajamaan sRGB tilaa 45 kirkkaudella (alkuperäinen 32) niin tällä ollaan menty.
PG32UCDM? Yksi osa on VESA kiinnike, yksi on jalan alle tuleva "kuppi" johon saa niitä kirkkaita linssejä joiden läpi voi heijastaa valon pöytään.Tänään sitten saapui tuo Asuksen ROG OLED
ja siitä jäi yllättävän paljon käyttämättömiä osia pöydälle noston yhteydessä. Osaako joku, jolla näyttö on sanoa, että mitä on mukana tulleet mustat pyöreät kappaleet (toinen hyvin varmasti VESA-kiinnike, mutta pienempi on mysteeri). Sen lisäksi tuli kolme läpinäkyvää pyöreää muovin palaa. Ohjeet itsessään ei niihin ota mitään kantaa.
Eikös sellaiseen läpinäkyvään voinut laittaa vaikka jonkun oman logon joka sitten heijastuu pöydälle monitorin alle?PG32UCDM? Yksi osa on VESA kiinnike, yksi on jalan alle tuleva "kuppi" johon saa niitä kirkkaita linssejä joiden läpi voi heijastaa valon pöytään.
KylläEikös sellaiseen läpinäkyvään voinut laittaa vaikka jonkun oman logon joka sitten heijastuu pöydälle monitorin alle?
Niin olen itsekkin, mutta en ole vielä saanut edes tilapäistä kiinnipalamista aikaan, testikuvat tiuhaan käytössä eikä näy mitään vaikka posottaa kirkkaus 100% selaimen välilehti tabit auki ja 8h staattisena. Kirkkaus sitten miniledeissä yleensä parempaa, mutta ei se huonoa ole OLED:ssakaan.Mutta olen laiska kiinnipalamisen eston kanssa säätämisessä, näyttö on kirkkaamassa huoneessa ja sitten Asuksen Miniledissä on nykypäivälle hitaat pikselivasteajat mikä mössöönnyttää liikeselkeyttä.