Hienoa kuulla, että löytyi hyvä monitori. Itse olen kuvallisesti todella tyytyväinen tähän Asuksen pg32ucdp:n, vaikka maksoikin ihan pirusti. Muutamaa muutakin tuli testattua.
MUTTA toisaalta tämä olisi kannattanut hankkia vasta Nvidian 5000 sarjan yhteyteen. Vaikka nyt 4090 löytyykin niin pelien asetuksista joutuu karsimaan ihan liikaa, että päästään 120fps paremmalle puolelle. Enempi sai silmälle karkkia, kun pelaili 1440p UW näytöllä pelien karkkimarkit tapissa. No onneksi kohtahan nuo uudet näyttikset taas julkaistaan, niin ehkä sitten edes jonkun aikaa jaksaa rauta uusiakin pelejä pyörittää 4K tarkkuudessa karkit lähes tapissa.
Kyllähän nämä samaa 3. generaation paneelia käyttävät monitorit pitäisi kaikki asiallisia olla ymmärtääkseni. Oli sen verran houkutteleva hinta enkä tarvitse mitään minulle turhia lisäominaisuuksia. Mitä muita testailit ja mikä oli vikana? Ainakin Hell Let Loose oli täysin pelattava 80-100 FPS:llä. Tosin ei se olekaan mikään nopeatempoinen peli. Kyllä varmaan RTX-5080 vähintään tulee ostettua kunhan saapuvat. Toivottavasti ei kaduta etten ostanut Gigabyten mallia DP 2.1 liitännällä. Tällä hetkellä RTX-3080.