Pari päivää nyt tullut tuota halpis-Samppaa tuijoteltua ja hintaisekseen olen tyytyväinen.
Taustavalon tasaisuus on epätasainen, huomaa hyvin harmahtavalla kuvalla, Game Mode on kamala ja väriasetuksia yms. paranee vähän rukkailla.
Punaiset "pompsahtaa" silmille mielestäni ihan liikaa perusasetuksilla, itse olen väännellyt seuraavanlaisiin:
Color-asetus Cool1 ja sitten punainen alas 25:teen
Gamma Mode 3
Brightness 24
Contrast 75
Sharpness 60
Olisi kiva tietää, mikä tuossa terävyydessä on "0"-asetus. Järki sanoisi "0" tai sitten "50", mutta tiedä häntä.
Peleissä joissa joutuu (enemmän tai vähemmän) tiputtamaan resoa, että ollaan tarpeellisissa fps:ssä, näyttää pelit kuitenkin melko mukavilta.
Summa Summarum: Keskiverto tasoa korkeintaan, parhaimpiin verrattuna. Mutta sitten hintaisekseen olen todella tyytyväinen.
Ja tarkennetaan vielä, että DP-liitännällä kytketty. Pleikka 4 Prota testasin myös HDMI:llä ja ihan positiiviset fiilarit jäi siitäkin. Siellähän on sitten HDMI:llä muutama lisäasetus myös mahdollisia (ainakin Response Rate, muistaakseni)... Tosin, kun tämä tulee olemaan kompuutterilla, niin pleikka tulee olemaan kyllä tykillä. Enkä usko, että vetäisen 10 metrin HDMI:tä vahvarilta tähän näyttöön, muun muassa koska kaiuttimet ovat sitten väärissä paikoissa
P.S. Freesyncin rajat näyttäisivät olevan 40-60Hz. Näkyy, kun menet Radeon Settings:ssä Display-osioon ja viet hiiren Freesync-kohdan päälle. Tulee teksti rajoista, jotka monitori on ilmoittanut...