Kyllä olen siihen edelleen erittäin tyytyväinen ja voin suositella. Okei, jos pilkkua pitää viilata, niin vaalean tasaharmaan ja valkoisen "uniformity" ei ole täydellinen mutta meikäläisen kriteereillä, aika harvassa on sellaiset., eikä tässä sävyt eroa niin suuresti. Tosiaan esim. paljon suositeltu Dell U2720Q ei kelvannut minulle, kahta yksilöä pääsin kokeilemaan, ne meni ihan magentaksi toiselta reunalta ja toiselta vihreäksi (minun kriteereillä siis). Hieman enemmän LG:ssä tosin taustavalo on himmeämpi reunoilla (toisessa vähän enemmän) mutta tosiaan 31.5" ja 27" ei ole reilua verrata suoraan tuossa suhteessa.Mitkä ovat tunnelmat näytön kanssa näin muutaman viikon jälkeen? Odottelen yhä omaani, mutta katsoin yhden Youtube-videon jossa valitettiin kuinka näyttö on jalustallaan tosi huojuva. Itselläni sähköpöytä huojuu jonkin verran kun se on yläasennossa ja voin kuvitella tuon olevan ongelma minulle, jos näyttökin huojuu helposti paljon.
DCI-P3 väreillä toistuu lähes identtisesti MBA M1:een verrattuna, tosin kiiltävä vs matta toki vähän latistaa mutta silti tosi hyvä.
Itselläni Ikea Bekant manuaalisesti säädettävä pöytä ohuella pöytälevyllä eikä tämä mikään supertukeva ole mutta ei kyllä huoju. Tosin minulla on kaksi pehmustenappia takana, että jää rakoa piuhoille seinän väliin ja ne napit on seinää vasten, niin pöytä on tukevampi. Mutta siis kyllä jalustasysteemi on erittäin tukeva, paljon jämäkämpi mitä odotin.
Myös vaikkei muovi paneelin rungossa mitään superhyvää ole, se ei natise oikeastaan lainkaan. Esim. tuo Dell ja aikaisempi myös Ultrasharp (eri malli) joka itselläni oli, natisi aivan helvetisti. Toisaalta liittimet taas Dellissä paljon jämäkämmät, LG:ssä ne on hutaistu samaan tapaan kuin niiden telkkareissa, eli mihin nyt liitin on sattunut emolla tulemaan juotetuksi ja siitä reikä kuoreen liittimet ilman tukia läpi, eli en suosittele niitä vääntelemään jatkuvasti.
Tosiaan isolla riskillä tuntien huonon oman tuurini näyttöjen kanssa tilasin tämän Saksan Amazonista ja mutkien jälkeen n. 640 euroa kotiin tuotuna, ei voi valittaa.
Kestävyydestä paha sanoa, tuskin yhtä pitkä kuin Dellissä.
Mistä tilasit omasi?
Viimeksi muokattu: