Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Millä tapaa noita sensorin lukuja luet/käsittelet? Initialstate.io tms?
Mitä tököttiä käytätte lineaarilaakerien voiteluun? Itse olen suihkinut prf 7-78, ei nyt ehkä paras tähän hommaan, mutta ajaa varmaan asiansa.
Mitä tököttiä käytätte lineaarilaakerien voiteluun? Itse olen suihkinut prf 7-78, ei nyt ehkä paras tähän hommaan, mutta ajaa varmaan asiansa.
Minun käsittääkseni näissä käytetää valkoista litiumrasvaa. Finderissä sitä oli ja suosittelivat redditissäkin muihinki printtereihin.Mitä tököttiä käytätte lineaarilaakerien voiteluun? Itse olen suihkinut prf 7-78, ei nyt ehkä paras tähän hommaan, mutta ajaa varmaan asiansa.
Kokemuksia Devil Designin PLA filamentista? Pääsi loppumaan 3Djaken ecopla kesken niin oli ostettava tuota Devil Designin tuotetta, heti filamentin vaihdon jälkeen alkoi ongelmat, skippaa layereita sekä tulostusjälki selkeästi huonompaa. 3Djakella lämmöt oli 215/50, tuolla kokeillut 210-220 tulostuslämpötilaa mutta aina sama lopputulos, randomilla skippaa layeria sieltä täältä.
Been there jne Itse kun tykkään vielä jännityksestä ja työkalujen seassa jotai pas*** kiinalaisia kuusiokolo avaimia mitkä ei ihan ole toleransseissa ja aina pyörähtää noi pienimmät pilalle.Oli kyllä aivan hanurista vaihtaa metallinen extruder Enderiin. Yksi mini-ruuveista mikä lukitsee moottorissa kiinni olevan rattaan paikalleen oli niin perkeleen tiukalla että ruuvin kanta sitten meni sileäksi eikä ruuvi löystynyt pätkääkään...
Hieman rautasahaa kun näytti ruuville niin kyllähän se siitä lopulta lähti irti.
Kävin tätä hakemassa, taitaa jopa oikeasti mennä sinne laakerin sisälleMinun käsittääkseni näissä käytetää valkoista litiumrasvaa. Finderissä sitä oli ja suosittelivat redditissäkin muihinki printtereihin.
CRC White Grease PRO Voitelurasva 500 ml | Motonet Oy
NLGI2 -luokan voitelurasva spraypullossa. Ominaisuudet: • valkoinen laakeri- ja yleisrasva PTFE lisäaineistuksella • vesipesunkestävä • litiumpohjainen •...www.motonet.fi
Kokemuksia Devil Designin PLA filamentista? Pääsi loppumaan 3Djaken ecopla kesken niin oli ostettava tuota Devil Designin tuotetta, heti filamentin vaihdon jälkeen alkoi ongelmat, skippaa layereita sekä tulostusjälki selkeästi huonompaa. 3Djakella lämmöt oli 215/50, tuolla kokeillut 210-220 tulostuslämpötilaa mutta aina sama lopputulos, randomilla skippaa layeria sieltä täältä.
Mistäs ihmeestä sellasia kuponkeja saisi tuohon hintaan ei kyllä jaksa todellakaan ootella mitään bf:iäTuolta sain nyt joillakin kupongeilla tilattua perus Ender 3:n 132,42€ hintaan Saksan varastosta. En jaksanut odotella Singles daytä saati Black Fridayta, vaikka jossitellut jo pari-kolme vuotta tätä hankintaa, ei nyt ainakaan korkealta putoa.
Sorry, tuli väärä lainaus, kyse oli Aliexpressin myyjä, jolla oli tarjolla 30 euron piletti pari viikkoa sitten.Mistäs ihmeestä sellasia kuponkeja saisi tuohon hintaan ei kyllä jaksa todellakaan ootella mitään bf:iä
Ender 3:a (Pro tai V2) on helppo suositella. Tekee vakionakin hyvää jälkeä, kasaaminen oli helppoa ja jos haluaa parannella, netistä löytyy runsaasti malleja osille.Mikä olisi nyt hyvä tulostin ilman suurempaa ylimääräistä säätämistä? Voisi katsella BF tarjouksista jotain sopivaa
Ostin pari vuotta sitten Tevo Tornadon ja kyseinen yksilö on totaalinen maanantai malli. Lähes tulkoon kaikki on pitänyt vaihtaa/korjata ja tulostusmäärät ovat tyyliin alle yhden rullan pla. Jos jollain on kyseiseen yksilöön kiinnostusta, niin yv voi heittää hinnan kanssa.
Mikä olisi nyt hyvä tulostin ilman suurempaa ylimääräistä säätämistä? Voisi katsella BF tarjouksista jotain sopivaa
Ostin pari vuotta sitten Tevo Tornadon ja kyseinen yksilö on totaalinen maanantai malli. Lähes tulkoon kaikki on pitänyt vaihtaa/korjata ja tulostusmäärät ovat tyyliin alle yhden rullan pla. Jos jollain on kyseiseen yksilöön kiinnostusta, niin yv voi heittää hinnan kanssa.
Kiinalainen valmistaja joka lätkäisee tuotteilleen korkeamman hinnan jotta tuote vaikuttaisi laadukkaammalta. Erityisesti niiden se 3in1 kone on välttämisen arvoinen, se ei osaa tehdä hyvin 3D tulostusta, cnc sorvausta eikä laserkaiverrusta.Onko kenelläkään kokemusta Snapmaker- tulostimista ?
Hitto, ei näköjään pitäis jäädä vatuloimaan noiden tarjouksien kanssa. Pari päivää sitten oli Banggoodissa "panttialennuksessa" Ender 3 v2, eli maksat pienen pantin ja myöhemmin koko summan, kokonaishinnaksi olis jääny n. 170€. Epäilytti vaan tuo ennakkomaksusysteemi kun ei oo tuollaisista kokemuksia. Noh, katellaan nyt nää tulevat tarjouspäivät läpi että mitä tarjouksia löytyy.
Tämä oli hyvä lähti kaiken vatuloinnin jälkeen tilaukseen, kiitokset.Tuohon laittaa semmosen koodin kassalla ku TTCVEP
159.99€
Creality Ender-3 V2 3D Printer DIY Kit | Tomtop.com
Creality Ender-3 V2 3D Printer has been upgraded on the basis of Ender-3, adding a silent mainboard, storage toolbox, new UI display, brass nozzle, and other excellent functions, Ender-3 V2 will bring more fun to your life!www.tomtop.com
Mitä muuta tuollaisen kanssa kannattaisi tilata, että pääsee alkuun printtailussa?Tuohon laittaa semmosen koodin kassalla ku TTCVEP
159.99€
Creality Ender-3 V2 3D Printer DIY Kit | Tomtop.com
Creality Ender-3 V2 3D Printer has been upgraded on the basis of Ender-3, adding a silent mainboard, storage toolbox, new UI display, brass nozzle, and other excellent functions, Ender-3 V2 will bring more fun to your life!www.tomtop.com
No ainaki muovia. Näytti olevan saksan varatossa tarjouksessaMitä muuta tuollaisen kanssa kannattaisi tilata, että pääsee alkuun printtailussa?
DD extrudereita hyvissä singles day aleissa?
BiQU H2 on ilmeisesti aika kova extruderi?
Tunnin päästä pitäisi saada hintaan 69usd (kuvan mukaan), mutta aliexpress sanoo että hinta on 93usd alessa. Täytyy seurata lähteekö nyt sitten mihin hintaan, tuo erotus ei oikein mene edes ALV-mukaan lukien?
Onkos Crealityn oma emolevy? Ainakin 4.2.2 mallissa on ollut jonnin verran ongelmia BL Touchin kanssa jos käyttää suoraan sitä ABL-liitintä emolla. Sen sijaan jos ne signaalipinnit kytkee Z rajakytkimen liittimeen ja loput siihen ABL porttiin (ja firmis sen mukaan) on vissiin enimmäkseen kaikilla toiminut.Mulla kanssa alkoi ärsyttämään pedin säätö ja tilasin BL touchin. En kyllä suosittele muille, koska en ole keksinyt mikä hommassa mättää.
Kun laitan mallin alkuun G-koodina bl touchin niin 2/3 kerrasta tämä mittaus feilaa. Nykyään sentään octopi:tä korjattu sen verran että se osaa kertoa että tason kalibrointi ei onnistu.
On orkkis emo ja suoraan ABL liittimessä. Täytyypä kokeilla tuollaista patenttia. En ole löytänyt korjausta netistä, kun termit vähän hukassa.Onkos Crealityn oma emolevy? Ainakin 4.2.2 mallissa on ollut jonnin verran ongelmia BL Touchin kanssa jos käyttää suoraan sitä ABL-liitintä emolla. Sen sijaan jos ne signaalipinnit kytkee Z rajakytkimen liittimeen ja loput siihen ABL porttiin (ja firmis sen mukaan) on vissiin enimmäkseen kaikilla toiminut.
Toki ymmärrän pointin ajaa toi G-koodi joka printin alussa, mutta itse en kyllä sitä tee. Mulla on Octoprintissä Bed Visualizer -plugari minkä bed meshin päivitän joskus ja jouluna. Octoprinttiin siirtyessä otin kuvankaappauksen ennen bed meshin päivitystä ja vertasin sitä uuteen (välissä pari printtiä ja pari päivää), eikä peti ollut elänyt sen vertaa, että kuvankaappausten perusteella eroa olisi huomannut. Ja tuo on Maxissa kiinni, millä yleensä tehdään miltei koko 300x300 tulostusalan kokoisia printtejä
Nyt mennään vahvasti "oiskos ollut näin" muistikuvan mukaan, sillä mun firmiksen teko perustui aika pitkälti youtube-videoihin ja Marlinin omaan FAQiin. Oleellinen juttu tuossa on configuration.h -tiedoston Z_MIN_PROBE_PIN -asetus, mikä muistaakseni ABL-liitintä käytettäessä asetetaan johonkin tiettyihin pinneihin ja sitä normaalia Z limitti-liitintä käyttäessä jätetään kommentoimalla kokonaan pois.On orkkis emo ja suoraan ABL liittimessä. Täytyypä kokeilla tuollaista patenttia. En ole löytänyt korjausta netistä, kun termit vähän hukassa.
Onko jossain ohjetta mitä firmiksessä tulee muuttaa että toimii?
Octoprintin bed visualizer plugini myöskin tuntematon, täytyy sekin tutkia.
Mitä tarkoitat "puolikuntoisella z-stopperilla"? Onko se mennyt rikki jotenkin?On kyllä veemäinen tuo Enderin puolikuntoinen Z-stopperi. Pitää aina printin primin/skirtin aikana pistää negatiivinen 0.10-0.25 Z-offset, muuten lopputulos on yhtä syheröä.
Tyyppivika, eli Z-stopperi ei aina aktivoidu samalla korkeudella vaan jättää "naksahduksen" välistä.Mitä tarkoitat "puolikuntoisella z-stopperilla"? Onko se mennyt rikki jotenkin?
Tuo ei ole tyyppivika, vaan rikkinäinen mikrokytkin!Tyyppivika, eli Z-stopperi ei aina aktivoidu samalla korkeudella vaan jättää "naksahduksen" välistä.
Ei, se on tyyppivika. Enderin homing nopeus on liian kova jonka takia se sitten voi taklata tuon kytkimen rikki. Etenkin nuo X ja Y akselin homing nopeudet ovat aika jäätävät.Tuo ei ole tyyppivika, vaan rikkinäinen mikrokytkin!
"Tyyppivika" tarkoittaa sitä että kyseessä olisi laajamittainen ongelma, olet ensimmäinen josta olen kuullut ja noita koneita on myyty (oletettavasti) miljoonia.Ei, se on tyyppivika. Enderin homing nopeus on liian kova jonka takia se sitten voi taklata tuon kytkimen rikki. Etenkin nuo X ja Y akselin homing nopeudet ovat aika jäätävät.
Vaihdoin tuon kytkimen jo kerran X-akselin ja Z-akselin välillä, eli se on mennyt jo kahdesti rikki.