Tulipahan korkattua RigidInk:n sininen PLA ja on tässä jotain eroa puolet halvempaan bulkki-PLA:han kun jo sormituntumalla lanka on ihan erilaista. Paljon pehmeämpää ja tuntuu hieman vahamaiselta, tulee mieleen kynttilät tjsp. Ensimmäisten tulostusten perusteella näyttää vaativan 5-10'C alhaisemman lämpötilan, valmiissa kappaleessa ei suurta eroa halpis-langalla tulostettuun. Tarkkaan katsoessa huomaa että jälki on tasaisempaa ja virheetöntä, ilmakuplista tai langan paksuuden vaihtelusta johtuvia kuoppia ei näy lainkaan. Ei kuitenkaan minun mielestä kaksinkertaisen hinnan arvoista,
Varmaan hyvä filamentti jollekin joka haluaa viimeisen päälle hyvää jälkeä, mutta minun tarpeisiin turhan kallista kun tulostan enemmän käyttöesineitä. Plussaa kuitenkin siitä että heti ensimmäiset palikat onnistui ilman mitään säätöä vaikka lämpötilaa olikin ehkä vähän liikaa.
Varmaan hyvä filamentti jollekin joka haluaa viimeisen päälle hyvää jälkeä, mutta minun tarpeisiin turhan kallista kun tulostan enemmän käyttöesineitä. Plussaa kuitenkin siitä että heti ensimmäiset palikat onnistui ilman mitään säätöä vaikka lämpötilaa olikin ehkä vähän liikaa.
Tai sitten ei vaan pitäis tulostella pyykkipäivänä kun pöllyttää lakanoitaMä olen tulostanut sillä valkoisella kohta yhden kilon rullan eikä mun tulosteissa ole mitään epäpuhtauksia. Sulla on liian kovalla ilmastointi siellä pajassa missä tulostelet