Miten tämän voi ymmärtää väärin:
”Sanon aivan suoraan, että jos maahanmuuttajajengi raiskaa Rosa Meriläisen, minä olen tapauksesta yksinomaan iloinen. Olen valmis sanomaan tämän suoraan aivan koska, missä ja kenelle tahansa. Pystyn myös perustelemaan sen: Se on moraalisesti oikein, koska Meriläisen kaltaiset ihmiset ovat syyllisiä siihen, että noita tyyppejä tulee Suomeen.”
En tiedä. Siinähän Halla-aho sanoo, että jos mamujengi raiskaa jonkun, niin raiskatkoon mieluiten sellaisen, joka on heidät halunnut tänne tietoisena kaikesta siitä pahasta, minkä he tulevat aiheuttamaan. Silloin voi myös olla iloinen siitä, ettei mitään pahaa ole oikeastaan tapahtunut.
Analogia: jos musuterroristi yrittää rakentaa pommin räjäyttääkseen sen kauppatorilla mutta se räjähtääkin jo rakennusvaiheessa autotallissa, niin voi olla iloinen siitä, että tyyppi tappoi itsensä ennen kuin jotain pahaa ennätti tapahtua.
Valitsit kuitenkin väärän kirjoituksen provoiltavaksi, sillä Halla-aho on jo todennut tästä nimenomaisesta näytteestä, että on mautonta käyttää esimerkkeinä yksittäisiä ihmisiä ja nimetä heidät. Lisäksi hän on jo kommentoinut vuosia sitten ja yhä uudestaan ja uudestaan, ettei kirjoittaisi näin kärkevästi enää. Asiasisältö on kuitenkin objektiivisesti totta.
Mutta kuten tuossa yllä todettiin, niin sinulle mikään selitys ei kelpaa, koska olet jo päättänyt, etteivät selitykset vain kelpaa. Huono trolli.
Tämä "oikeudenmukaisuus" on vaan aika helvetin huteralla pohjalla.
Mitäs luulet, mikä olisi reaktio jos vaikka tämä SDP:n uutisissa ollut Irakissa syntynyt uusi kansanedustaja sanoisi:
"Iloitsen kun muslimiterroristien kohteeksi valikoituu ne jotka kritisoivat islamia tai piirtävät kuvia Muhammedista".
Onko tuo "kosmista oikeudenmukaisuutta"?
Tajuatko edes, miten säälittävä olkiukko tuo oli? Pilakuvien piirtäjillä ei ole osaa tai arpaa sen kanssa, miksi nämä terroristit päästetään maahan. Ei ole heidän vikansa, että he ovat täällä ja alkavat riehua. Jos irakilainen kansanedustaja sanoisi, että oikeudenmukaista, kun musut tappavat vihreän puolueen edustajia, niin reaktioni olisi, että miten ihmeessä irakilainen mamu voi puhua noin järkevästi. Mutta se olisi positiivinen reaktio.