Call of Duty: Modern Warfare (2019)

Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
333
hyvä että oli loppu, muuten olis harmittanut vietävästi kun eilen ostin oman huimaan 2,5€ hintaan :D
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
4 997
Tulihan se taas todettua ettei tämä ahtaiden pikkumappien hikinen ADHD perus-cod ole minun juttuni. Jospa ne 64 pelaajan mapit tarjoaisivat sitten jotain monipuolisempaa kokemusta.
 
Liittynyt
28.02.2017
Viestejä
119
2 tuntia pelattu ja vielä jaksaa. Kavereiden kanssa varmasti ihan timanttia, lähinnä 2v2 ja 4v4 pelimuodot siis. Toi pakotettu cross play on kyllä huono juttu. Tietokonepelaajana on muuten etulyöntiasemassa, mutta aim assistin takia kuolee liian usein kun tähtäys lukittuu suhun olit sitten missä kulmassa tahansa.

EDIT: Saihan sen cross playn näköjään pois. Hyvä niin.
Ite tuli huomattua heti ekassa matsissa että tuo crossplay ei kyllä noin toteutettuna ole mistään kotosin, vihun tähtäin ei ollu lähelläkään mua mut sit veti ads päälle ja samantien tähätin oli liimattu muhun. Tai portaissa tulee vastaan ja se lonkkatähtäin snäppää muhun kiinni kun ite joutuu hiirtä liikuttaa. Onkohan tää vaan betan juttu vai oonko ymmärtäny jotain väärin kun olin siinä käsityksessä että kapulapelaajat pelaa keskenään ja hiiri näppis pelaajat pelaa keskenään jos tuo crossplay on päällä. Koska vaikka hiiri onkin se tarkin ja paras peliväline fps peleihin niin kyllä nuo kaikenmaailman aim assistit snäppäilyineen pistää hiiripelaajaakin vituttamaan kun toisella tuntuu olevan aim bot päällä.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 491
hyvä että oli loppu, muuten olis harmittanut vietävästi kun eilen ostin oman huimaan 2,5€ hintaan :D
Mistäs PC-betan avaimen saa tuolla hinnalla? Kyllä siitä nyt tuon verran voi maksaa, että pääsee testaamaan jo tänään, kun viikonloppuna ei muuten välttämättä ehdi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
158
Mistäs PC-betan avaimen saa tuolla hinnalla? Kyllä siitä nyt tuon verran voi maksaa, että pääsee testaamaan jo tänään, kun viikonloppuna ei muuten välttämättä ehdi.
Betaan pääsee myös kun katsoo jonkun twitch striimiä kellä on dropit päällä.
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
333
Mistäs PC-betan avaimen saa tuolla hinnalla? Kyllä siitä nyt tuon verran voi maksaa, että pääsee testaamaan jo tänään, kun viikonloppuna ei muuten välttämättä ehdi.
kinguin.net, en enään muista myyjän nimeä, mutta kahta tarjosi samassa hintaluokassa.
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
333
Ite tuli huomattua heti ekassa matsissa että tuo crossplay ei kyllä noin toteutettuna ole mistään kotosin, vihun tähtäin ei ollu lähelläkään mua mut sit veti ads päälle ja samantien tähätin oli liimattu muhun. Tai portaissa tulee vastaan ja se lonkkatähtäin snäppää muhun kiinni kun ite joutuu hiirtä liikuttaa. Onkohan tää vaan betan juttu vai oonko ymmärtäny jotain väärin kun olin siinä käsityksessä että kapulapelaajat pelaa keskenään ja hiiri näppis pelaajat pelaa keskenään jos tuo crossplay on päällä. Koska vaikka hiiri onkin se tarkin ja paras peliväline fps peleihin niin kyllä nuo kaikenmaailman aim assistit snäppäilyineen pistää hiiripelaajaakin vituttamaan kun toisella tuntuu olevan aim bot päällä.
Sehän on vaan betassa näin, sitten launchin jälkeen matchaa ohjaimella pelaavat ja hiirellä pelaavat omiin lobbyihin

tässä sentään menee noin, kun apexissa pelaa koneella ohjaimella ja hiirellä pelaavat keskenään, ja ohjaimella taitaa olla koneellakin käytössä aim assist
 
Viimeksi muokattu:

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 340
Tässä nyt kattonu DrDisrespect pelaamista ja siinä ainakin tullu pienen ajan sisällä ohjusta niskaan useamman kerran
Jos sinua ohjukset mietityttää nii varmaan parempi ettet koske vanhempiin CoDeihin. Siellä on neliraajasta robottia (Black Ops 4, Mantis) jossa on joku singon tyylinen ase ja se on raskaasti armoroitu... Tiedätkö, kuolin tuommoselle robotille Nuketownis about 5 kertaa putkeen ilman mahdollisuutta edes yrittää tuhota sitä. Sitten löytyy BO2 killstreak nimeltään Swarm, muistaakseni se on joku lennokkien invaasion näköinen killstreak ja jos olet lähimpänä, ja sellanen lennokki näkee sut niin sulla ei ole edes mahdollisuutta juosta karkuun, tappaa helvetin nopeeta.. Että jos tässä uudessa CoDissa nyt on vähän ohjusta ja vaikka kopteria ja rc-xd autoa niin olen suhteellisen tyytyväinen.

Kävin pelaamassa mutta ryzenil ja 2080 ti pyöri jostain syystä nii paskasti että loppu into. Sekä mappi oli ihan hirveä, pyöreä, käytäviä joka paikasta joka suuntaan.
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 063
Mulla olisi ylimääräinen PC BETA-avain (kun oma uusi näyttis on yhä matkalla huollosta) jota voisin vaihtaa vaikka 5€ Steam Wallettiin. Laittakaa yv:tä jos jotakuta kiinnostaa. Avain menee "nopeat syö hitaat"-periaatteella.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 399
Tulihan se taas todettua ettei tämä ahtaiden pikkumappien hikinen ADHD perus-cod ole minun juttuni. Jospa ne 64 pelaajan mapit tarjoaisivat sitten jotain monipuolisempaa kokemusta.
Sama vika täällä. Tuon mapin koon sijasta enemmän adhd meininkiä saa aikaan se, että kaikki spawnaa ihan mihin sattuu.
Vihu valtaa lippua, spawnit kulman taakse. Toisinaan joku tappaa sut ja spawnit sen selän taakse.
Kun vastustajalla on kaikki liput, aletaan spawnaanaan tiettyyn kulmaan mapissa. Tällöin vihu odottaa siellä spawnin luona ja pistää kaiken pommituksen sinne, jolloin pahimmillaan olen kuollut viisi kertaa putkeen, liikkumatta metriäkään.

Vasta tämän jälkeen ongelma on tuo, että jokaiseen metrin neliöön on linja ainakin 15:ta suunnasta ja vähintään kahdelta korkeudelta, jolloin spawni systeemin vuoksi sut ammutaan jatkuvasti joka suunnasta.

Mieluusti silti ottaisin tän kokoisiin pelimuotoihin esim 2 kertaisen mapin.

Vähän pahoin pelkään, että 32vs32 tulee olemaan suhteessa ihan saman kokoinen mappi, ihan yhtälailla päätöntä juoksua ja mikään ei muutu.

Ylipäätään en itse ymmärrä mitä joku saa siitä, että sprintti pohjassa juostaan kokoajan, jonka jälkeen vihun tullessa kohdalle pompitaan kuin aropupu. Kaukana mistään sodasta. Ja jos joku sanoo, että actioniä, niin sanon että keinotekoista sellaista..
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 491
Sama vika täällä. Tuon mapin koon sijasta enemmän adhd meininkiä saa aikaan se, että kaikki spawnaa ihan mihin sattuu.
Vihu valtaa lippua, spawnit kulman taakse. Toisinaan joku tappaa sut ja spawnit sen selän taakse.
Kun vastustajalla on kaikki liput, aletaan spawnaanaan tiettyyn kulmaan mapissa. Tällöin vihu odottaa siellä spawnin luona ja pistää kaiken pommituksen sinne, jolloin pahimmillaan olen kuollut viisi kertaa putkeen, liikkumatta metriäkään.

Vasta tämän jälkeen ongelma on tuo, että jokaiseen metrin neliöön on linja ainakin 15:ta suunnasta ja vähintään kahdelta korkeudelta, jolloin spawni systeemin vuoksi sut ammutaan jatkuvasti joka suunnasta.

Mieluusti silti ottaisin tän kokoisiin pelimuotoihin esim 2 kertaisen mapin.

Vähän pahoin pelkään, että 32vs32 tulee olemaan suhteessa ihan saman kokoinen mappi, ihan yhtälailla päätöntä juoksua ja mikään ei muutu.

Ylipäätään en itse ymmärrä mitä joku saa siitä, että sprintti pohjassa juostaan kokoajan, jonka jälkeen vihun tullessa kohdalle pompitaan kuin aropupu. Kaukana mistään sodasta. Ja jos joku sanoo, että actioniä, niin sanon että keinotekoista sellaista..
Paskaahan tuo on, mutta codit on jo monta vuotta pitänyt ottaa pikemminkin hippana, kuin sotapelinä.

Vähän luulen, että nykypäivän pelifirmat ovat ihan vilpittömästi siinä uskossa, että tällaisista peleistä kansa juuri pitää. Eikä siinä, hyvinhän nämä myyvät vuosi toisensa jälkeen minimipanostuksella, joten kyllähän sen siinä mielessä ymmärtää.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 399
Paskaahan tuo on, mutta codit on jo monta vuotta pitänyt ottaa pikemminkin hippana, kuin sotapelinä.

Vähän luulen, että nykypäivän pelifirmat ovat ihan vilpittömästi siinä uskossa, että tällaisista peleistä kansa juuri pitää. Eikä siinä, hyvinhän nämä myyvät vuosi toisensa jälkeen minimipanostuksella, joten kyllähän sen siinä mielessä ymmärtää.
Näinhän se on, enkä minä sitä sano etteikö tämä hyvä voisi olla. Ei vain iske minun pelihermoon. Jos vakavammasta sodankäynnistä haluaa siirtyä kevyempään, niin ennemmin sit Battlefield, vaikka siinäkin ongelmia on paljon.

Harmittaa vain siksi, että kun tulisi edes yksi kunnon pelimuoto, kunnon spawni systeemillä ja suhteutettuna mappien kokoon sopiva määrä pelaajia, niin tuo itse gameplay maistuu itselle tosi hyvin. Tykkään ampumisesta jne tässä kyllä.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 491
Näinhän se on, enkä minä sitä sano etteikö tämä hyvä voisi olla. Ei vain iske minun pelihermoon. Jos vakavammasta sodankäynnistä haluaa siirtyä kevyempään, niin ennemmin sit Battlefield, vaikka siinäkin ongelmia on paljon.

Harmittaa vain siksi, että kun tulisi edes yksi kunnon pelimuoto, kunnon spawni systeemillä ja suhteutettuna mappien kokoon sopiva määrä pelaajia, niin tuo itse gameplay maistuu itselle tosi hyvin. Tykkään ampumisesta jne tässä kyllä.
Minulle kelpaisi, jos olisi tarjolla edes kasa aiemmissa codeissa hyviksi havaittuja mappeja, mutta kun ei. Toki niissäkin pitäisi huomioida, ettei porukka spawnaa ihan mihin sattuu.
 
Liittynyt
10.11.2018
Viestejä
189
Huoh..pienet kentät,mappi suunnittelu perseestä,spawnit,adhd,vihuja ei nää taustasta,hyppelyt jne! Jotenkin tuntuu et viime viikonloppuna oli rauhallisempaa menoa..no peruscodi,jää kyllä ostamatta!
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
508
Ei täällä sitten kukaan ole innostunut tuosta Gunfight 2v2 moodista? Itse taidan hankkia pelin jo pelkästään tuon pelimuodon vuoksi. Okei, siinäkin on pienet mapit mutta tuntuu, että jokainen kierros on oma uniikki skenaarionsa jossa taidon ja refleksien puutetta voi hoitaa hieman älyllä ja taktiikalla vastoin kuin normaaleissa pelimuodoissa, joissa ADHD-hipataan ja spawnataan selkään turhan helposti ja usein.

Äänistä iso plussa. Tällä vuosikymmenellä CoD jäi täysin muiden pelisarjojen (Battlefieldin) jalkoihin äänien osalta, mutta tässä vuosipainoksessa on vihdoin on hiukan mehukkaammat (ase)äänet.
 
Liittynyt
05.08.2018
Viestejä
410
Mä haluaisin tietää, että mihin codiin jengi tätä vertaa, jos kuvaavat tätä peliä adhd:nä, hyppelyinä? yms raketit? :confused: Meinaan killstreakit tässä nopealla havainnolla näyttää olevan alkuperäsen MW:n kanssa suht samoja.

Omasta mielestä taas hyvä codi vähään aikaan eikä yhtään liian nopea meno.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
4 997
Mä haluaisin tietää, että mihin codiin jengi tätä vertaa, jos kuvaavat tätä peliä adhd:nä
Itse kuvailin ahtaaksi ADHD hikoiluksi ja vertauskohtanani on mm. Blackout ja Battlefieldit.

Edellisessäkin Codissa tuli todettua, että nämä pienet mapit on ihan väärä laji itelle. Blackoutissa sen sijaan mukavasti tilaa liikkua ja rytmiä pelissä, kun on välillä taukojakin taisteluiden välillä.

Harmi tosiaan, ettei tässä ole battle royalea. Luultavasti jää peli ostamatta tämän takia, ellei 64 pelaajan mapit yllättä isosti.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 491
Open beta alkaa siis kello 4 aamuyöstä lauantaina?
Siitä on kahta eri tietoa. Peli itse sanoo näin:

Jaahans, kun pelin lataa ja yrittää käynnistää, niin siinä yhteydessä tulee ilmoitus, että se aukeaakin 21.9.2019 10AM PTD, eli vasta klo 20:00 lauantai-iltana meidän aikaa. Ota tästä nyt sitten selvää, kun joka paikassa on eri tietoa.

 
Liittynyt
27.10.2018
Viestejä
58
Hankalalta tuntuu peli battlefield miehelle jonka edellinen codi oli mw2. Kovaa juoksemista ja aseet todella tarkkoja ja tappavia jopa hyppiessä,liukuessa jne
Edit. Tyyppejä melkeen mahdoton nähdä jos kyttäävät tietyillä ikkunoilla
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.08.2018
Viestejä
410
Itse kuvailin ahtaaksi ADHD hikoiluksi ja vertauskohtanani on mm. Blackout ja Battlefieldit.

Edellisessäkin Codissa tuli todettua, että nämä pienet mapit on ihan väärä laji itelle. Blackoutissa sen sijaan mukavasti tilaa liikkua ja rytmiä pelissä, kun on välillä taukojakin taisteluiden välillä.

Harmi tosiaan, ettei tässä ole battle royalea. Luultavasti jää peli ostamatta tämän takia, ellei 64 pelaajan mapit yllättä isosti.
Joo ymmärrän kyllä kun puhutaan BF:stä tai battle royalesta, kun niissäkin mapit oletuksena suuria.

Lähinnä juuri mietityttää muihin codeihin vertaus, koska hitaampaahan tämä on verrattuna esim ww2:een. Tässähän kuolee nopeammin, kuin aikaisemmissa omasta mielestä, mikä tuntuu rauhoittavan ainakin omaa peliä.

Jos killstreakit ärsyttää, niin sitten ei taida muuta olla kuin palata cod 2:een.
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
191
Uteliaisuus voitti ja haalin beta-avaimen pitämällä jotain random striimiä mutella välilehdellä. Grafiikat näyttävät omaan silmään jotenkin hitusen "pehmoisilta/suttuisilta". Lisäksi vihua on todella vaikea erottaa vähänkään tummemmasta kohdasta. En tosin tiedä onko omissa asetuksissani ja silmissäni jotain häikkää, täytynee paneutua kumpaankin tarkemmin illan mittaan. Gunplay tuntui äkkiseltään ihan mielekkäältä.
 

bLindy

Team God Emperor
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
145
Ei täällä sitten kukaan ole innostunut tuosta Gunfight 2v2 moodista? Itse taidan hankkia pelin jo pelkästään tuon pelimuodon vuoksi. Okei, siinäkin on pienet mapit mutta tuntuu, että jokainen kierros on oma uniikki skenaarionsa jossa taidon ja refleksien puutetta voi hoitaa hieman älyllä ja taktiikalla vastoin kuin normaaleissa pelimuodoissa, joissa ADHD-hipataan ja spawnataan selkään turhan helposti ja usein.

Äänistä iso plussa. Tällä vuosikymmenellä CoD jäi täysin muiden pelisarjojen (Battlefieldin) jalkoihin äänien osalta, mutta tässä vuosipainoksessa on vihdoin on hiukan mehukkaammat (ase)äänet.
Gunfight oli kyllä helvetin hauska pelimuoto, tuli pelattua paljon enemmän sitä ku muita. Harmi että ottivat pois sen, mut kai sitä sit julkasun jälkeen taas pääsee pelaamaan.

Paljon hitaampi tempohan tässä on kuin esim black ops 4:ssä ja aseet on paljon munakkaampia muutenkin, ei kyllä kaduta että tuli ennakkoon maksettua koko peli.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 146
PS4 Pro:lla tullut nyt tahkottua tämä päivä, ja ihan mukavaa viihdettähän tämä on. Kontrolleihin kun pääsi sisään, niin alkoi tappojakin tulemaan mukavasti. Mappi design ihan ok tasoa myös. Pyörii todella sulavasti, vaikka hieman "suttuisen" näköinen noin muuten on yleisilmeeltään. Saattaa tämä mennä jopa ostoon :tup:
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 491
...vaikka hieman "suttuisen" näköinen noin muuten on yleisilmeeltään.
Tätä minäkin olen kovasti ihmetellyt. Ihan kuin olisi joku harso kuvan päällä koko ajan.

Muuten kyllä 100% samaa copy-paste -codia mitä aina ennenkin. Välillä hauskaa ja välillä ahdistavan turhauttavaa, pääosin jälkimmäistä. Osa äänistäkin on selvästi edelleen samoja kuin aiemmin.

Skill-based matchmaking loistaa tuttuun tapaan poissaolollaan, enkä usko että sitä nähdään lopullisessakaan pelissä, kun eivät ole viimeisen 15v aikana sen tarvetta ymmärtäneet tai halunneet muuten vain toteuttaa. Max. 30 eurolla voisin ostaa satunnaiseksi aivot-narikkaan mätöksi.
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
333
Aika surkeassa jamassa serverit nyt kun alko open beta kaikilla alustoilla, heti alussa herjaa etsivänsä peliä 5000ms pingillä :jd:
 
Liittynyt
23.06.2019
Viestejä
261
Tätä minäkin olen kovasti ihmetellyt. Ihan kuin olisi joku harso kuvan päällä koko ajan.

Muuten kyllä 100% samaa copy-paste -codia mitä aina ennenkin. Välillä hauskaa ja välillä ahdistavan turhauttavaa, pääosin jälkimmäistä. Osa äänistäkin on selvästi edelleen samoja kuin aiemmin.

Skill-based matchmaking loistaa tuttuun tapaan poissaolollaan, enkä usko että sitä nähdään lopullisessakaan pelissä, kun eivät ole viimeisen 15v aikana sen tarvetta ymmärtäneet tai halunneet muuten vain toteuttaa. Max. 30 eurolla voisin ostaa satunnaiseksi aivot-narikkaan mätöksi.
Pelaatko PC:llä? Itsellä ainakin todella hyvän näkönen toi peli kun otin film grainin asetuksista pois kokonaan ja sama motion blurrin kohdalla.
 

j98

Liittynyt
01.09.2017
Viestejä
91
Muuten kyllä 100% samaa copy-paste -codia mitä aina ennenkin. Välillä hauskaa ja välillä ahdistavan turhauttavaa, pääosin jälkimmäistä. Osa äänistäkin on selvästi edelleen samoja kuin aiemmin.
Onhan tämä nyt paljon hidastempoisempi kuin Blacks Ops 4 ja myös liikkuminen on paljon sulavampaa. Yleinen värimaailma on myös huomattavasti tummempi, eikä viholliset pomppaa silmään samalla tavalla kuin BO nelosessa. Nämä havainnot pleikkarin puolelta.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
4 997
Nopeella kokeilulla paljon parempi tämä Ground War kuin nuo pikkumapit. Vähän dorkaa tosin, että käytännössä kokoajan on UAV ilmassa ja vihut näkyy minimapissa. Ei oikein mitään mahiksia yllättää kämppääviä vihuja.
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
565
Joo on tää ground war omastakin mielestä parempi kun tuo normaali. Mukavan erilaista cod peli sarjassa.
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
565
Ai toivat nyt ground warin mukaan. Ites ajoneovot? Onko hyvin toteutettu?
Joo. Ilmeisesto yön aikana lisänneet sen tähän. Ajoneuvoja löyty panssarivaunuja, mönkijöitä ja ainakin helikopteri. Mönkijällä tein muutamia siirtymiä. Muita en vielä kokeillut.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
4 997
Ai toivat nyt ground warin mukaan. Ites ajoneovot? Onko hyvin toteutettu?
Täysin arcademainen tuntuma vehicleissä ja tankissa ilmeisesti pelkkä 3rd person view. Arcade tuntuma tosin omaan makuun parempi kuin yltiorealistinen, esim Battlefieldissä menty väärään suuntaan kevyiden vehiclejen kohdalla ja tehty niistä älyttömän kömpelöitä - tappaa niiden pelattavuuden ja ennen kaikkea hauskan.

Tankit näkyy kokoajan kartalla ja tosiaan samoin lähes kokoajan näkyy kaikki vihutkin, koska 16 pelaajan joukkoon mahtuu helposti sellainen jolla riittävä killstreak UAV:hen (3 tappoa kai?). Peli olisi omaan makuun paljon parempi ilman näitä killstreak paskeita.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 399
Tankit näkyy kokoajan kartalla ja tosiaan samoin lähes kokoajan näkyy kaikki vihutkin, koska 16 pelaajan joukkoon mahtuu helposti sellainen jolla riittävä killstreak UAV:hen (3 tappoa kai?). Peli olisi omaan makuun paljon parempi ilman näitä killstreak paskeita.
Tuo on tosiaan aivan älytön systeemi, tosin ihmettelin sitä, että kartalla ei näy vihuja, sit omasta hahmosta lähtee kartalla sellanen ”ääniaalto” ja vihut ilmestyy. Eli ihan kuin paljastuisi mun hahmon vuoksi, vaikka ei UAV:ta olisikaan.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
4 997
Tuo on tosiaan aivan älytön systeemi, tosin ihmettelin sitä, että kartalla ei näy vihuja, sit omasta hahmosta lähtee kartalla sellanen ”ääniaalto” ja vihut ilmestyy. Eli ihan kuin paljastuisi mun hahmon vuoksi, vaikka ei UAV:ta olisikaan.
Huomasin saman, mutta luulin että liittyy UAV:hen. Liittyisiköhän sittenkin tuohon spotter perkkiin. Tuolla muuten PERK 2 slotissa vaihtoehtona Ghost, josta sanotaan "undetectable by UAV, radar drone" etc.
 

Konttu

Tukijäsen
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
1 105
Eipä toimi itellä ei.. kaatuilee minuutin jälkeen kun pääsee peliin. Kone menee aivan tilttiin ei saa edes peliä sammutettua.
 
Liittynyt
30.05.2019
Viestejä
112
Ground war ja cyber attack tosi lepposia, ja muutenkin iskee hyvin kokonaisuudessaan. MW1 ja 2 jälkeen ei yhtään hyvää codia oo tullut ja niiden jälkeen BO4 ainut minkä ostanut ja sekin lähinnä Blackoutin takia.
 

DädiFinn

Слава Україно!
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 202
Pelaatko PC:llä? Itsellä ainakin todella hyvän näkönen toi peli kun otin film grainin asetuksista pois kokonaan ja sama motion blurrin kohdalla.
On PC:llä erittäin sumean näkönen vaikka graini ja blurri pois
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 399
Eipä toimi itellä ei.. kaatuilee minuutin jälkeen kun pääsee peliin. Kone menee aivan tilttiin ei saa edes peliä sammutettua.
Millä alustalla pelaat? Itsellä pleikka teki sitä, että valikoista oli valittu ohjaustavaksi ohjain, mutta lisäksi mulla oli näppis/hiiri kiinni pleikassa. Kun painoin päävalikossa options, tai multiplayer niin peli kaatui.
Sit otin ne irti ja peli päälle, vasta sit hiiri/näppis takaisin kiinni, niin ongelma poistui.
 
Liittynyt
01.09.2017
Viestejä
263
Sain toimimaan, ground warissa tuppaa serverit kaatumaan kokoajan ja tullut monta kertaa sellainen ihme valobugi, että keskellä kartaa ei näe yhtään mitään kun joku tuottaa niin voimaakkaan valon.

Kevyt tankki on kyllä aika hyvä kapine. Saa hyvin tappoja. Tosin ite päätyy aika helposti risteilyohjuksen hampaisiin, varsinkin jos tappoja alkaa kertymään, niin kaikki tietää mihinkä kohteeseen kannattaa ampua streakit.


Nopeella kokeilulla paljon parempi tämä Ground War kuin nuo pikkumapit. Vähän dorkaa tosin, että käytännössä kokoajan on UAV ilmassa ja vihut näkyy minimapissa. Ei oikein mitään mahiksia yllättää kämppääviä vihuja.
Ite pudottelin niitä kyykyssä lmg;llä alas. Eli siis sillä premade classilla millä oli joku lmg isolla lippaalla. Yhellä lippaallisella vetää 3 uav;tä alas.:lol: Toki riippuu niiden lentoradasta ja etäisyydestä. Joskus seisaaltaan joutuu, kun kyykyssä ei voi ihan ylös vetää kameraa.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 491
Pelaakohan kaikki nyt tuota ground waria, vai mikä oikein mättää, kun quick playssa pukkaa jatkuvasti sellaisia max 4vs4 matseja? Lisäksi crossplaylle on vissiin tehty jotain eilisen jälkeen, kun kaikki pelaajat ovat hiiri/näppisväkeä.

Edit.
Nyt löytyy paremmin porukkaa, eli siinä oli joku hetkellinen ongelma, mutta padipelaajia ei tosiaan enää näy peleissä.

Mahdollisesti ensimmäinen haxorikin tuli vastaan. Tyyppi liittyi peliin kesken matsin, räiski hetkessä jotain 50 tappoa ja katosi ennen erän loppua.

Olikohan tähän tulossa theater modea, josta voisi tarkistaa ja raportoida nämä tapaukset? Siinä teatteritilassa oli aikoinaan hyvä muutenkin opetella karttoja jne.
 
Viimeksi muokattu:

Konttu

Tukijäsen
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
1 105
Millä alustalla pelaat? Itsellä pleikka teki sitä, että valikoista oli valittu ohjaustavaksi ohjain, mutta lisäksi mulla oli näppis/hiiri kiinni pleikassa. Kun painoin päävalikossa options, tai multiplayer niin peli kaatui.
Sit otin ne irti ja peli päälle, vasta sit hiiri/näppis takaisin kiinni, niin ongelma poistui.
Pc :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
236 368
Viestejä
4 146 254
Jäsenet
70 245
Uusin jäsen
arkistoilija

Hinta.fi

Ylös Bottom