- Liittynyt
- 18.12.2016
- Viestejä
- 464
Sinjaria pushina ei ainakaan ole ikäväMitäs mieltä porukka on pushista tässä uudessa, verrattuna edeltäjäänsä?
Tykkään uudesta enemmän.
Sinjaria pushina ei ainakaan ole ikäväMitäs mieltä porukka on pushista tässä uudessa, verrattuna edeltäjäänsä?
Videossa ei mainittu coop pelimuotoa nimeltä checkpoint. Ehkä pari pelimuotoa on vielä tulossa, mutta devit sanoivat etteivät halua pelimuotojen lähtevän lapasesta.Onko tietoo että tuleeko pelimuotoja lisää jossakin vaiheessa vai onko kattaus nyt tossa?
Sääli sinänsä. Pikkuporukalla pelailtu wanhaa Insurgencya ja survival on ollu mukavan paniikinomaista toimintaa.Videossa ei mainittu coop pelimuotoa nimeltä checkpoint. Ehkä pari pelimuotoa on vielä tulossa, mutta devit sanoivat etteivät halua pelimuotojen lähtevän lapasesta.
Myöhemmin voi tietenkin customoida serverit ja ehkä tehdä omia pelimuotoja.
Checkpointissa on käytännössä survival vastahyökkäksen aikana, samoja fiiliksiä saa siitäkin.Sääli sinänsä. Pikkuporukalla pelailtu wanhaa Insurgencya ja survival on ollu mukavan paniikinomaista toimintaa.
Hieno ilmakitaraluisu tuossa tiellä vähän ennen 10 sekuntia
Kuukausihan se kohta on viimeisimmästä hotfixistä. Jospa siellä jotain isompaa päivitystä kyhäillään nyt kerralla.Äh, onko tietoa milloin pitäisi tulla seuraavaa optimointipäivitystä? Tahtoisin kovasti pitää pelistä, mutta käytännössä pelikelvoton tällä hetkellä.
Ihan mitä tahansa ruudulla tapahtuukin, vaikka savujen heitto tai ammutuksi tuleminen, peli alkaa nykimään. FPS ei aina edes laske, mutta kuva pysähtyy alle sekunniksi, mikä tekee vähän kaikesta vaikeaa.
Asetuksiakin on tullut rukattua, mutta FPS ei nouse ei laske suuremmin, enkä kyllä suostu pelaamaan LOW asetuksilla tällä kokoonpanolla vielä.
Minulla täysin päinvastainen kokemus, peli ei toimi enää ollenkaan. Nyt on jo neljästi kaatunut työpöydälle ja paraskin yritys kantoi vain uuteen server browseriin saakka, pelaamaan on vielä pitkä matka.Onko kaikki pelaamassa kun kukaan ei ole hehkuttanut uutta päivitystä? Peli toimii nyt kun unelma (tosin minulle vielä pukkaa normiservuille disconnectia, mutta onneksi dedicated servut pelasti).
Nyt kun mainitsit niin minullakin jäätyi peli pari kertaa heti seuraavan mapin alussa. Piti sanoa, että peli pyörii kun unelma. Toimiminen on vielä vähän niin ja näin.Minulla täysin päinvastainen kokemus, peli ei toimi enää ollenkaan. Nyt on jo neljästi kaatunut työpöydälle ja paraskin yritys kantoi vain uuteen server browseriin saakka, pelaamaan on vielä pitkä matka.
No nyt kun mainitsit, niin ei ainakaan allekirjoittanut ole ehtinyt kirjoitella, kun pätsin jälkeen on vain pelattu kärki märkänä. Omalla kokoonpanollani optimoinnit lähinnä poistivat stutteria ja peli pyörii sulavammin. FPS oli jo aiemmin hyvällä tasolla täysillä asetuksilla (70-130), mutta päivityksen jälkeen säädin vähän varjoasetuksia ja sain ruudut pyörimään 90-160 tietämillä. Tykkään päivityksen tuomista rekyylipäivityksistä ja siitä, että äänet ja erityisesti askeleet kuuluvat selvästi edellistä paremmin. Oma America's Army -aikainen pelityyli tykkää näistä muutoksista kovasti.Onko kaikki pelaamassa kun kukaan ei ole hehkuttanut uutta päivitystä?
Minulla rupesi tekstuurit latautumaan, kun asensin pelin vielä kertaalleen ja poistin tällä kertaa myös kaiken AppData -kansiosta. Joskus spawnatessa on vielä vähän viivettä, mutta pelatessa en enää juurikaan huomaa ongelmaa, eli tilanne korjaantui merkittävästi.Mulla samaa viivettä tekstuureissa tuon viimeisen updaten jälkeen. Muuten itse peli on juuri ja juuri pelattava low:lla ja silloinkin ajoittain melkoista stutteria. Rautana: i7-7700k+GTX1060 6GB.
Mulla ainakin stutterointia on aiheuttanut tähän asti kaksi asiaa: AA-mode sekä texture streaming pool. Kun texture streaming pool on low ja reunanpehmennykseksi on valittu TAA, on stutteri minulla minimissään. En tiedä onko tästä apua, mutta kokeilla kannattaa Itse pelaan TAA:lla ja 1.25x super samplingillä, joka tuo kombinaationa melko miellyttävän reunanpehmenyksen. SMAA taas aiheuttaa omituista töksähtelyä ja stutteria.Minulla rupesi tekstuurit latautumaan, kun asensin pelin vielä kertaalleen ja poistin tällä kertaa myös kaiken AppData -kansiosta. Joskus spawnatessa on vielä vähän viivettä, mutta pelatessa en enää juurikaan huomaa ongelmaa, eli tilanne korjaantui merkittävästi.
Stutterointi on myös helpottanut hieman, mutta vaikea sanoa mikä lopulta auttoi, kun tässä on joutunut säätämään kaikkea mahdollista. Vielä on kaukana sulavasta, mutta kyllähän tätä pelailee jo.
AP-ammuksia ei ole tulossa, aseissa on nykyään kaliiperin mukaan määrittyvä penetration-arvo. Asiaa kysytään jokaisessa NWI:n livestreamissa ja vastaus on aina sama, eli pelinkehittäjillä ei ole mitään aikomusta tuoda peliin takaisin valintaa, joka ei ole valinta. Samasta syystä heavy barrel poistettiin, eli se oli puhdas damage-lisä ilman haittoja ja käytännössä siksi pakkovalinta.Mielestäni aseet saisivat olla hieman tappavampia edellisen pelin malliin (AP-ammuksilla).
Aseet voisivatkin tehdä normaalisti saman verran damagea kuin edellisessä pelissä AP-ammuksilla.AP-ammuksia ei ole tulossa, aseissa on nykyään kaliiperin mukaan määrittyvä penetration-arvo. Asiaa kysytään jokaisessa NWI:n livestreamissa ja vastaus on aina sama, eli pelinkehittäjillä ei ole mitään aikomusta tuoda peliin takaisin valintaa, joka ei ole valinta. Samasta syystä heavy barrel poistettiin, eli se oli puhdas damage-lisä ilman haittoja ja käytännössä siksi pakkovalinta.
En tiedä onko co-opissa boteilla damage-kertoimia, mutta versuksen puolella balanssi on mielestäni varsin hyvä. Kaliipereiden välillä on eroja ja aseiden ominaisuuksilla merkitystä ja ymmärtääkseni esim. AKM tappaa aina kerrasta päähän ja raskas luotiliivikään ei vaadi kuin max 3 kutia pitkillä etäisyyksillä, joten ei tuosta voi oikein enää alaspäin säätää menettämättä asepelin monimuotoisuutta. Makuasioita nämä toki, mutta mielestäni pelinkehittäjät ovat tässä oikeilla jäljillä ja toki peli on vielä kehitysvaiheessa ja muutoksia ja kokeiluja tulee varmasti vielä tapahtumaan.Aseet voisivatkin tehdä normaalisti saman verran damagea kuin edellisessä pelissä AP-ammuksilla.
Jep, makuasioita toki. Ja ihan mielellään tätä pelaa näinkin. Mielestäni tämä vaan alkaa olla lähempänä Battlefield 3:n Hardcorea. Seinien läpäisy on myös yksi iso tekijä kaliiperien välillä, vaikka damagea ruuvattaisiinkin lähemmäksi toisiaan.En tiedä onko co-opissa boteilla damage-kertoimia, mutta versuksen puolella balanssi on mielestäni varsin hyvä. Kaliipereiden välillä on eroja ja aseiden ominaisuuksilla merkitystä ja ymmärtääkseni esim. AKM tappaa aina kerrasta päähän ja raskas luotiliivikään ei vaadi kuin max 3 kutia pitkillä etäisyyksillä, joten ei tuosta voi oikein enää alaspäin säätää menettämättä asepelin monimuotoisuutta. Makuasioita nämä toki, mutta mielestäni pelinkehittäjät ovat tässä oikeilla jäljillä ja toki peli on vielä kehitysvaiheessa ja muutoksia ja kokeiluja tulee varmasti vielä tapahtumaan.
Melkein pitäisi tasapainottaa peli erikseen eri pelimuodoille, jos haluaisi saada kaikille parhaan mahdollisen pelikokemuksen, mutta en usko pelinkehittäjien lähtevän kehittämään kahta täysin erilaista asepeliä yhteen peliin. Jotain kompromisseja siihen suuntaan tietysti on tehty, kun ymmärtääkseni co-opin puolella on edelleen käytössä rumpulippaat, jolloin sitä tulivoimaa on enemmän suurempaa vihollismäärää vastaan. Ikäväähän se tietysti on jos co-op ei tunnu niin hyvältä kuin voisi, mutta luulen versuksen asepelin monimuotoisuuden olevan aika korkealla pelinkehittäjien tavoitelistalla, näin ainakin puheista päätellen. Ja jos miettii kilpailullista 5 vs 5 -pelimuotoa, niin se ja bottimatsit ovat niin kaukana toisistaan, että ei olisi mitään järkeä lähteä jompaan kumpaan ääripäähän, jos haluaa pelistä kokonaisuutena edes jokseenkin toimivan. Itse jos co-opin puolella käyn niin pelaan aina haulikolla, sillä hoitelee kahdeksan vihollista ennen kuin tarvitsee ladata, jos vaan tarkkuus riittää.Jep, makuasioita toki. Ja ihan mielellään tätä pelaa näinkin. Mielestäni tämä vaan alkaa olla lähempänä Battlefield 3:n Hardcorea. Seinien läpäisy on myös yksi iso tekijä kaliiperien välillä, vaikka damagea ruuvattaisiinkin lähemmäksi toisiaan.
Eiköhän co-opissa ole ihan sama damage model käytössä, mutta siellä tulee usein viisi bottia kerralla nurkan takaa. Tuntuu myös varsin epätyydyttävältä, kun ampuu vihua keskelle rintaa, eikä se edes hätkähdä siitä.
Ei taida vieläkään olla pelaajia siihen, toivotaan että julkaisun alla peli saisi kunnolla näkyvyyttä ja lisää pelaajia.Jokos tuo kilpailullinen 5v5 toimii? Viimeksi kokeiltaessa ei vaan peliä löytynyt.
Oma mielipide on, että peli on paras moninpeli-fps tällä hetkellä. Vaikea sanoa minkä kukakin kokee liian nopeaksi tai hitaaksi, omasta mielestä yksi pelin eduista on se, että sitä voi pelata monella eri tavalla pelimuodosta, tilanteesta ja omista mieltymyksistä riippuen. Optimointi on edelleen kesken, joillakin toimii hyvin ja jotkut joutuvat säätämään paljonkin saadakseen edes siedettävän pelikokemuksen. Parhaiten tiedät kun kokeilet itse, ymmärtääkseni pelin voi palauttaa ja saada siitä rahat takaisin, jos sen tekee ennen julkaisupäivää (12.12.), vaikka olisi pelaillut enenemmänkin kuin Steamin normaalin palautuskäytännön salliman tuntimäärän.Kysymys mielipiteestä ja pc tehosta. 1. Onko peli Insurgency Sandstrom todennäköisesti miellyttävä, jos pitää pelityylistä RO2, Rising Storm 2 Vietnam jne. Onko liian "nopeatempoinen", verrattuna edellä mainittuihin peleihin?
2. Miten Insurgency Sandstrom todennäköisesti pyöri 1080p. pc kokoonpanolla:
i7-6700K, GTX 980 Ti, 16GB DDR4 2666 MHz.
Kiitos.
Kiitos mielipiteestä ja vinkistä. Ennen ostopäätöstä kokeilin vielä kerran vanha Insurcensy (2014) ja pistin ennakkotilauksen Sandstorm menemään. Steamissä -20% nyt.Oma mielipide on, että peli on paras moninpeli-fps tällä hetkellä. Vaikea sanoa minkä kukakin kokee liian nopeaksi tai hitaaksi, omasta mielestä yksi pelin eduista on se, että sitä voi pelata monella eri tavalla pelimuodosta, tilanteesta ja omista mieltymyksistä riippuen. Optimointi on edelleen kesken, joillakin toimii hyvin ja jotkut joutuvat säätämään paljonkin saadakseen edes siedettävän pelikokemuksen. Parhaiten tiedät kun kokeilet itse, ymmärtääkseni pelin voi palauttaa ja saada siitä rahat takaisin, jos sen tekee ennen julkaisupäivää (12.12.), vaikka olisi pelaillut enenemmänkin kuin Steamin normaalin palautuskäytännön salliman tuntimäärän.
Steamista saa tai suoraan pelin omista valikoista.Kysymys, miten saisin parhaiden fps näkymään?