Myyty Zotac GeForce RTX 3070 Twin Edge OC White Edition - Espoo

Liittynyt
13.03.2017
Viestejä
791
Myytävä tuote: Zotac GeForce RTX 3070 Twin Edge OC White Edition -näytönohjain, 8GB GDDR6 - 919,00€
Hinta: 860eur
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Jimms 2021
Kuitti löytyy (takuu voimassa): on / on
Muuta huomioitavaa: Mukaan kaikki mitä uutena, pelittää loistavasti. Omassa NR200P -kopassa lämmöt nousee vain 65C.
Ei vaihtoa!
Noudot etusijalla ja mikäli postitetaan, niin ostaja maksaa postikulut.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Espoo
Toimitustapa: Nouto / Posti
Maksutapa: Mobilepay / Tilisiirto (en ota käteistä).
 
Liittynyt
13.03.2017
Viestejä
791
Itse olen aina saanut valita noudon postituksen sijaan, enkä ole tästä huomautusta/varoitusta saanut.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
759
Olenko ymmärtänyt väärin, että HP tarjoaminen +pk on voittava aina, jos mainitset toimituskohdassa nouto/posti? Ihan sama vaikka nouto olisi etusijalla.
 
Liittynyt
13.03.2017
Viestejä
791
"- Kerro selkeästi toimitustapa nouto tai postitus tai molemmat. Jos nouto on etusijalla, luo ilmoitus ensin pelkkä nouto toimitustavalla ja päivitä myöhemmin postitus mukaan "

Ok, eli minä tein väärin tässä tilanteessa. Kortti menee siis @Boilers hp+pk:lla Jatketaan YV!
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 247
"- Kerro selkeästi toimitustapa nouto tai postitus tai molemmat. Jos nouto on etusijalla, luo ilmoitus ensin pelkkä nouto toimitustavalla ja päivitä myöhemmin postitus mukaan "

Ok, eli minä tein väärin tässä tilanteessa. Kortti menee siis @Boilers hp+pk:lla Jatketaan YV!
Ylläpito arvostaa. :thumbsup:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 179
Viestejä
4 210 477
Jäsenet
71 024
Uusin jäsen
Hogger

Hinta.fi

Ylös Bottom