Kyllä sen prossun saa valitettavasti rikki, kun kunnolla kiristää AIO:n sen päälle
...Sitä vitutuksen määrää mitä tästäkin seurasi. Eli kahdesta kulmasta selvästi vääntynyt prossu. AIO kun kiristyy nurkista niin näyttäs voimaa riittävän sen verran että prossu antaa periksi. Eipä sinänsä, tuohan on tosin ohut ja helposti taipuva. #¤%&/()= ja voi #¤#%&/ ¤%¤&/(
Niille ketkä uutta konetta kasaa ja tätä threadiä lukee. ELKÄÄ NYT JUMALAUTA KÄYTTÄKÖ SITÄ RUUVIMEISSELIÄ AIO KIRISTÄMISEEN! Pahoittelut voimasanasta.
Eli kone ei käynnistynyt, kun prossun kulmat ei saanu enää kontaktia. Kelasin vähän aikaa ja päätin kokeilla pikkuhiljaa taivutella varovasti nuo kulmat takaisin. Samalla sotkin nestemetallia pitkin piiriä. Lisää vitutusta. Jatkoin silti. Sain omasta mielestäni ne nyt "suoraan" ja levitin nestemetallit uusiksi. Koneeseen kiinni ja virrat päälle...
SE ON MUUTEN JOULU TÄÄLLÄ! Kiitoksia avusta, varsinkin Kuoliolle tuosta coolerin liikakiristys -vihjeestä
Nyt sitten konfaamaan!
...Sitä vitutuksen määrää mitä tästäkin seurasi. Eli kahdesta kulmasta selvästi vääntynyt prossu. AIO kun kiristyy nurkista niin näyttäs voimaa riittävän sen verran että prossu antaa periksi. Eipä sinänsä, tuohan on tosin ohut ja helposti taipuva. #¤%&/()= ja voi #¤#%&/ ¤%¤&/(
Niille ketkä uutta konetta kasaa ja tätä threadiä lukee. ELKÄÄ NYT JUMALAUTA KÄYTTÄKÖ SITÄ RUUVIMEISSELIÄ AIO KIRISTÄMISEEN! Pahoittelut voimasanasta.
Eli kone ei käynnistynyt, kun prossun kulmat ei saanu enää kontaktia. Kelasin vähän aikaa ja päätin kokeilla pikkuhiljaa taivutella varovasti nuo kulmat takaisin. Samalla sotkin nestemetallia pitkin piiriä. Lisää vitutusta. Jatkoin silti. Sain omasta mielestäni ne nyt "suoraan" ja levitin nestemetallit uusiksi. Koneeseen kiinni ja virrat päälle...
SE ON MUUTEN JOULU TÄÄLLÄ! Kiitoksia avusta, varsinkin Kuoliolle tuosta coolerin liikakiristys -vihjeestä
Nyt sitten konfaamaan!