Youtuben ja muiden videopalveluiden helmiä

Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 274
On se toi YouTube ihmeellinen paikka. Ei olis koskaan muuten tullu mieleen ilman sitä, että kuinka kiinnostavaa on seurata keski-ikäistä seppää testaamassa erilaisia heittotyylejä Plumbatalle (keski-aikaisia nuolia taistelu käyttöön) ja miettiä: "Joo toi keihään heitto -tekniikka ei kyllä tuu toimimaan noin lyhyillä varsilla" ja "toi nyt vaan johtu harjoituksen puutteesta, joka aiheuttaa tuon suuren hajonnan":




Tai hänen itse jatko kehittämää "Instant Legolasia" The Slingshot Channelin -versiosta:
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 604
On se toi YouTube ihmeellinen paikka. Ei olis koskaan muuten tullu mieleen ilman sitä, että kuinka kiinnostavaa on seurata keski-ikäistä seppää testaamassa erilaisia heittotyylejä Plumbatalle (keski-aikaisia nuolia taistelu käyttöön) ja miettiä: "Joo toi keihään heitto -tekniikka ei kyllä tuu toimimaan noin lyhyillä varsilla" ja "toi nyt vaan johtu harjoituksen puutteesta, joka aiheuttaa tuon suuren hajonnan":
Youtubessa on vähän oma kulttuurinsa.. Aika paljon tulee makoiltua sohvalla ja katottua random videoita, mutta ihan hauskaa seurata näitä haastajia:







On siellä paljon muutakin hyvää.
 
Liittynyt
25.03.2021
Viestejä
505
Onko ASMR tuttua? Auttaa rentoutumaan ja mm nukahtamisvaikeuksiin. Tää Juliet on mun suosikki.
 
Liittynyt
25.09.2021
Viestejä
307
Jos tarvii monikäyttöistä kestävää sateenvarjoa







Voi viedä lentokoneen matkustamoon mainoksen mukaan.
Tuo mies hymyili sateenvarjo kädessä kuvassa jossa oli muitakin matkustajia.
Muutaman satasen maksaa.
 
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
2 383
Mulla on jotkut piuhat ristissä päässä koska noi ASMR äänet aiheuttaa ihan fyysistä huonoa oloa ja saa aikaan semmosta puhdasta raivoa. Kaikenmaailman maiskutukset, korvaan kuiskailut ja nuolemiset aiheuttaa fiiliksen että tekis mieli paiskoa tavaroita ja hakata nyrkkiä seinään.

Esim. jos joku syö suu auki tai muuten maiskuttaa niin en pysty keskittymään yhtään mihinkään muuhun.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 682
En kyllä ymmärrä minäkään, että mitä noilla AMSR-videoilla haetaan? Tulee lähinnä mieleen, että ne kuuluisivat jonkin aikuisviihdesivuston "niche-fetishes" -kategoriaan. :D

Ja tosiaan, jos joku maiskuttaa vieressä ruokaa kovaan ääneen, niin tekee mieli vetää avarilla poskelle.
 

Dudem

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 846
Mulla on jotkut piuhat ristissä päässä koska noi ASMR äänet aiheuttaa ihan fyysistä huonoa oloa ja saa aikaan semmosta puhdasta raivoa. Kaikenmaailman maiskutukset, korvaan kuiskailut ja nuolemiset aiheuttaa fiiliksen että tekis mieli paiskoa tavaroita ja hakata nyrkkiä seinään.

Esim. jos joku syö suu auki tai muuten maiskuttaa niin en pysty keskittymään yhtään mihinkään muuhun.
Ei ihan noin vahvasti itsellä tule reagoitua näihin äääässsmrrr juttuihin, mutta saa vitutuskäyrän nousemaan sekä tulee sellainen "siis mitä helvetin paskaa tämä nyt on?!" -olo, eikä noita pysty kovin montaa sekuntia katsoa. Maiskutus on asia mikä vie huomion täysin siihen ja alkaa vituttamaan, vähän saman tekee myös ryystäminen.
 
Liittynyt
25.03.2021
Viestejä
505
Jotta ASMR toimii pitää ihmisen olla tunneherkkä (vai?), eikä toisaalta äänille saa olla yliherkkä. Itselle tuntuu hyvältä aivoissa kun joku nainen kuiskuttelee mikrofoniin ja tekee erilaisia raapimis ym ääniä. Maiskuttelusta en kyllä pidä, jos se tehdään överisti.
 

DaNightlander

Powered by 3dfx Voodoo
Tukijäsen
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
914
Fetissinsä kullakin. Toivottavasti muistavat desinfioida mikkinsä käytön jälkeen.

Pieni spinoff Roadkill sarjan ystäville: Sarjasta tuttu General Mayhem riisutaan Hellcat/Drag varusteista ja palautetaan takaisin alkuperäiseen asuunsa. Myös niille, joita tee se itse tyylinen rakentelu kiinnostaa. Kotikutoisilla välineillä syntyy melko hyvää jälkeä ja rälläkkä on tarkkuustyökalu. Seuraavaa osaa odotellessa...

 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
Mulla ei toimi mitkään noi suhistelut, lässytykset, maiskuttelut tai kuiskaukset. Ei oikein mitkään videot.

Mulle kuitenkin tulee näitä ihme väreilyjä niskaan ja selkään yms. muualle, tietyistä aivan ihme äänistä. Kyse on ilmeisesti ns. "unintended ASMR" (ja ei, mikään video joka esim. haulla löytyy ei toimi minulla, vaatii IRL kokemuksen). Vaikea selittää edes, ne on niin harvinaisia. Outo juttu. :hmm:

Nuo perus ASMR ähinät yms. ei kuin ärsytä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 044
Meinasin ehdottaa noille kuppasille "huumori" ja top sitäsuntätä -pätkille omaa ketjua, mutta tästä ketjusta tulikin pitkästä aikaa yllättävän kelvollinen, kun käytti ignore-hanikkaa pari kertaa.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
339
Meinasin ehdottaa noille kuppasille "huumori" ja top sitäsuntätä -pätkille omaa ketjua, mutta tästä ketjusta tulikin pitkästä aikaa yllättävän kelvollinen, kun käytti ignore-hanikkaa pari kertaa.
Yks kerta riittää mulle. Tulee samalla parista muustakin ketjusta kelvollisia.
 

Dudem

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 846
Kun nyt on ollut paljon asiaa tästä Alec Baldwin tapauksesta (eli Baldwin ampuu kuvaajaa/apulaisohjaajaa aseella jossa onkin oikea ammus) ja elokuva aseista, niin tässä pari videota oikeista elokuva aseista, molemmat videot on parin vuoden takaa ennen tätä tapausta.

Vuosikymmeniä alalla toimineen haastattelu ja vähän esimerkkiä miltä näyttää nämä muokatut aseet sekä miltä näyttää niillä ampuminen:


Tässä videossa myös esimerkkiä ammuksista sekä etteivät nämä todellakaan mitään leluja ole ja aiemmassa videossa tästä mainitaan:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
548
Mulla on jotkut piuhat ristissä päässä koska noi ASMR äänet aiheuttaa ihan fyysistä huonoa oloa ja saa aikaan semmosta puhdasta raivoa. Kaikenmaailman maiskutukset, korvaan kuiskailut ja nuolemiset aiheuttaa fiiliksen että tekis mieli paiskoa tavaroita ja hakata nyrkkiä seinään.

Esim. jos joku syö suu auki tai muuten maiskuttaa niin en pysty keskittymään yhtään mihinkään muuhun.
Raivostuttaako ruoan maiskutus? Et ole hullu, sinulla voi olla misofonia
 

Timo 2

Premium-jäsen
Tukijäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 122
Tän ketjun nimi on Youtuben ja muiden videopalveluiden helmiä, ei keskustelua Youtuben ja muiden videopalveluiden helmistä.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
590
Tän ketjun nimi on Youtuben ja muiden videopalveluiden helmiä, ei keskustelua Youtuben ja muiden videopalveluiden helmistä.
No äläs nyt. Kai tänne nyt keskusteluakin mahtuu niistä videoista.

Laitetaan silti video kaiken varalta.. :asif:

Tämän hepun kokkailutaidot on mukavaa katseltavaa. Ja huvittaa kun kaikki mikä menee pannulle, pyöritellään varmaan joka videolla tuolla julmetun kokoisella kauhalla
 
Liittynyt
25.03.2021
Viestejä
505
Meinasin ehdottaa noille kuppasille "huumori" ja top sitäsuntätä -pätkille omaa ketjua, mutta tästä ketjusta tulikin pitkästä aikaa yllättävän kelvollinen, kun käytti ignore-hanikkaa pari kertaa.
Sattuu tällaiset piikittelyt. Koska muhun takuulla kohdistettu. Parhaani olen yrittänyt, ei ole ollut tarkoitus spämmätä.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 245
NÄIN lyhyt on elämä... minua alkaa heti MASENTAA kun näitä videoita katselen. Mutta totta se on.
 
Liittynyt
15.11.2018
Viestejä
597
NÄIN lyhyt on elämä... minua alkaa heti MASENTAA kun näitä videoita katselen. Mutta totta se on.
Videossa oli ihan hyviä pointteja. Olen itse yrittänyt muuttaa ajatuksia siihen suuntaan että teen nykyään vain itselle mieluisia asioita (mitä milloinkin) enkä välitä muiden mielipiteistä pätkääkään. Toisaalta olen jo ehtinyt nähdä ja tehdä paljon kaikenlaisia hienoja juttuja, joten vaikka elämä päättyisi huomenna niin ei tarvitse katua mitään. Toki on asioita mitkä ärsyttää ja työ ei ole tällä hetkellä ihan superia, mutta nämäkin on asioita jotka voin omilla ratkaisuilla muuttaa kun alkaa liikaa vaivaamaan. Varmaan pointtina se että ei lykkää asioita mitä haluaisi tehdä aina vain eteenpäin vaan uskaltaa tehdä ja kokeilla juttuja silloin kun siihen on mahdollisuus. Ja tietysti pitää hyväksyä se että kaikkea ei vaan ehdi tämän lyhyen elämän aikana kokemaan, valitsee niitä asioita mitä oikeasti haluaa ja tekee töitä niiden tavoitteiden saavuttamiseksi.
 
Liittynyt
07.04.2018
Viestejä
476

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 682
Pitstop II kaksinpelinä oli paras. GP2 toisena.

Tässä on hyvä huomioida sekin, että omalla aikakaudellaan nuo kaikki ovat olleet parasta mitä on teknisesti tarjolla. Nykypäivän lasten ollessa aikuisia nämä nykyiset huipputekniset pelit edustavat samanlaista pikselimössöä kuin nuo videon alkupään pelit vanhemmille nyt. Kehitys kehittyy.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
111
Ne jotka katselivat ammoisina aikoina 'Allo 'Allo -sarjaa (Maanalainen armeija iskee jälleen), muistanevat siitä Officer Crabtreen, poliisin joka puhui "ranskaa".

Sama näyttelijä (Arthur Bostrom) on näköjään tehnyt tässä eeppisessä roolissaan muutamia videoita tubeen :D

 
Liittynyt
25.03.2021
Viestejä
505
Formulapeleistä parhain, eli Grand Prix Legends tietenkin, ansaitsee lisämaininnan. Vieläkin hengissä kiitos modaajien. En ole itse tosin tuota modattua versiota pelannut mutta alkuperäisellä on pysyvä paikka sydämessäni. :)



Mä pelasin innoissani aikoinaan Amiga 500:sella F1GP:ta. Siinä oli jo simulaattorin tuntumaa, eikä vaan arcade pelin. Sitten 1996 pelasin F1GP2 todella paljon yksinpeli moodissa.

Formulapelien ulkopuolelta simulaattori mikä eniten koukuttanut on Papyruksen Nascar 2003 eri modeineen ja etenkin ky simussa kiinnosti moottoriradat, joita sai ladattua netistä lisää. Sitten 2007 paikkeilla ei ollut enää kuskeja tohon simuun onlinessa kun tuli GTR, niin itselläkin kiinnostus lopahti ja sen koommin en ole autosimuja/pelejä ajanut.
 

Dudem

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 846
Viisi (5) wattia, LED lamppu vs laser. Samalla vähän tehosta ja lumeneista.


EDIT:
Lisätäänpä tähän vielä DIY Perksin itse rakennettu mikrofoni. Muutamalla kympillä ja riittävillä kädentaidoilla saa aikaan erittäin laadukkaan laitteen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 274
Dave Grohl (rummut) - Smells Like Teen Spirit


Joo on musavideo.. kai.. Itse Herra Dave Grohl vetää oman osuutensa legendaarisessa biisissä + legendaarisessa bändissä!
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
4 992
En tiedä mistä johtuu, mutta mun youtuubiin on alkanut ilmestymään niitä kuuluisia kissavideoita. Olen kai haksahtanut joskus katsomaan sellaisen, kai se on pakko myöntää. Laitetaan "paha" kiertämään



 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 200
Viestejä
4 194 510
Jäsenet
70 871
Uusin jäsen
Hedelma

Hinta.fi

Ylös Bottom