Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla alko pelottamaan...Tää Juliet on mun suosikki.
Onko ASMR tuttua? Auttaa rentoutumaan ja mm nukahtamisvaikeuksiin. Tää Juliet on mun suosikki.
Esim. jos joku syö suu auki tai muuten maiskuttaa niin en pysty keskittymään yhtään mihinkään muuhun.
Ei ihan noin vahvasti itsellä tule reagoitua näihin äääässsmrrr juttuihin, mutta saa vitutuskäyrän nousemaan sekä tulee sellainen "siis mitä helvetin paskaa tämä nyt on?!" -olo, eikä noita pysty kovin montaa sekuntia katsoa. Maiskutus on asia mikä vie huomion täysin siihen ja alkaa vituttamaan, vähän saman tekee myös ryystäminen.Mulla on jotkut piuhat ristissä päässä koska noi ASMR äänet aiheuttaa ihan fyysistä huonoa oloa ja saa aikaan semmosta puhdasta raivoa. Kaikenmaailman maiskutukset, korvaan kuiskailut ja nuolemiset aiheuttaa fiiliksen että tekis mieli paiskoa tavaroita ja hakata nyrkkiä seinään.
Esim. jos joku syö suu auki tai muuten maiskuttaa niin en pysty keskittymään yhtään mihinkään muuhun.
Yks kerta riittää mulle. Tulee samalla parista muustakin ketjusta kelvollisia.Meinasin ehdottaa noille kuppasille "huumori" ja top sitäsuntätä -pätkille omaa ketjua, mutta tästä ketjusta tulikin pitkästä aikaa yllättävän kelvollinen, kun käytti ignore-hanikkaa pari kertaa.
Raivostuttaako ruoan maiskutus? Et ole hullu, sinulla voi olla misofoniaMulla on jotkut piuhat ristissä päässä koska noi ASMR äänet aiheuttaa ihan fyysistä huonoa oloa ja saa aikaan semmosta puhdasta raivoa. Kaikenmaailman maiskutukset, korvaan kuiskailut ja nuolemiset aiheuttaa fiiliksen että tekis mieli paiskoa tavaroita ja hakata nyrkkiä seinään.
No äläs nyt. Kai tänne nyt keskusteluakin mahtuu niistä videoista.Tän ketjun nimi on Youtuben ja muiden videopalveluiden helmiä, ei keskustelua Youtuben ja muiden videopalveluiden helmistä.
Sattuu tällaiset piikittelyt. Koska muhun takuulla kohdistettu. Parhaani olen yrittänyt, ei ole ollut tarkoitus spämmätä.Meinasin ehdottaa noille kuppasille "huumori" ja top sitäsuntätä -pätkille omaa ketjua, mutta tästä ketjusta tulikin pitkästä aikaa yllättävän kelvollinen, kun käytti ignore-hanikkaa pari kertaa.
NÄIN lyhyt on elämä... minua alkaa heti MASENTAA kun näitä videoita katselen. Mutta totta se on.
Anteeksi mitä? Että vika voisi olla jonkun mielestä kuulijan mielenterveydessä kun ruokaa äänekkäästi mässyttämällä turpaansa ahtava kanssaeläjä ärsyttää? Ja nyt voi sitten huokaista kun onkin vain misofonia. Kyllä se vika on siellä mässyttävässä päässä.
Formulapeleistä parhain, eli Grand Prix Legends tietenkin, ansaitsee lisämaininnan. Vieläkin hengissä kiitos modaajien. En ole itse tosin tuota modattua versiota pelannut mutta alkuperäisellä on pysyvä paikka sydämessäni.
GPL 2020 Demo
www.gplworld.de