Ei tässä ollut kyse minusta, vaan Chafakista. Koulutustausta ei kerro muutenkaan kaikkea. Suurin osa kansasta tuntuu olevan aikamoisia saappaanvarsia. Se että Chafak on missi 10v takaa, ei tarkoita että tämä olisi automaattisesti myös jotenkin erityisen yksinkertainen. Ei varmasti ole mikään nerokaan, mutta ei sellaista ole kukaan väittänytkään.Yläasteen käynyttä kokiksi opiskellutta en nostaisi noin korkealle pallille, toki riippuu siitä mitä kansaa edustat.
Tästä yksi haastattelu, jossa on vähän vähemmän sitä häiritsevää englismia:
Sara Chafakin bluffi poiki naisten yhteydenottoja pokeriammattilaiselle | Tätä et minusta tiennyt
Miss Suomi 2012 Sara Chafak on pelannut pokeria jo vuodesta 2009, mutta onnekkaiden sattumien kautta hän nousi koko pokeria seuraavan maailman huulille tehtyään uskaliaan manööverin televisioidussa pokeripelissä. Millainen lähestyminen Saralla on peliin, miten hän pyrkii kehittymään pelaajana...
areena.yle.fi
Keräiletkö tosiaan jotain Suomipopin haastatteluita koneellesi?Alkuperäinen versio joka ei ole paljon pitempi löytyy kait vielä jostakin. Kokonaisuutena siitä paistaa leuhkuus ja tyhmyys vielä paremmin.
Minulla on alkuperäinen, mutta sitä en saanut tänne laitettua.
20min on tämän mukaan ollut alkuperäinen haastattelu:
Sara Chafakin englannin kieltä tulvivasta Suomipop-videosta hitti - "Idiotismi toimii"
Chafak otti videoon kantaa Facebookissa.
www.iltalehti.fi
– Hahah ja ylläri että eräillä keltanokilla mennyt artikkelin otsikko taas täysin väärään kurkkuun, Sara kirjoittaa nauruhymiön kera.
- Itse siis en ole missään vaiheessa sanonut, että olisin suomen kielen unohtanut vaan joku vitsikäs toimittaja näin päätti aiheeseen kirjoittaa ja tehdä parodiavideon 20-minuuttisesta haastattelusta. Mikä minun mielestäni oli aika hauska! Näin se puskaradio ja idiotismi toimii ja ollaankin taas jo avautumassa ennen kuin on faktat edes reilassa, Sara jatkaa.
– Tsemppiä kutakullekin ja paljon karkkeja!
Viimeksi muokattu: