Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Youtuben etusivulta. Tällä hetkellä näyttää olevan ainakin tietokoneella tämä ongelma. Mobiilissa ei ole vielä tullut vastaan.
Mullaki näkyy tuo etusivulla, mutta vain joskus, nyt ei näkyny ku tarkistin. Sen sijaan etusilla näkyy aina ne TikTokmaiset lyhyt videot joita en katso koskaan.
Mulla ei näy tuollainen, mutta tuon saattaisi saada piiloon uBlock originilla.
Katseluhistorian tyhjentämällä kesto ei ole kovin pitkä. Arvioilta 10-15 videon ongelma palaa takaisin.Nuo lyhyet videoklipit saa piilotettua Youtube Enhancerilla.
Pitääpä tutkia tätä vaihtoehtoa.
Toistaiseksi tämän ongelman sai ratkaistua tyhjentämällä katselu historian. Tilannetta seurataan.
youtube.com##ytd-shelf-renderer.style-scope:has(span:has-text(/Related to your search/i))
youtube.com##ytd-shelf-renderer:has-text(/People also watched/)
youtube.com###contents > ytd-shelf-renderer:has-text(/For you/)
youtube.com##ytd-shelf-renderer.style-scope:has(span:has-text(/Watch again/i))
youtube.com##ytd-horizontal-card-list-renderer.ytd-item-section-renderer.style-scope:has(span:has-text(/Searches related to/i))
youtube.com##ytd-shelf-renderer.style-scope:has(span:has-text(/Learn while you\'re at home/i))
youtube.com##ytd-horizontal-card-list-renderer.ytd-item-section-renderer.style-scope
youtube.com###secondary > .ytd-two-column-search-results-renderer
youtube.com###contents > .ytd-secondary-search-container-renderer.style-scope
youtube.com##ytd-shelf-renderer:has-text(/Previously watched/)
youtube.com##ytd-shelf-renderer:has-text(/Channels new to you/)
youtube.com##ytd-reel-shelf-renderer
Ahaa, no sitten se on joko tai ja selain sekä adblock liittyvä juttu incognito moodin kanssa. Käytän itse firefoxia ja adblock plussaa ja kertaakaan ei ole tullut mainoksia incognito moodissa, mutta jos ei ole sitä päällä niin melkein aina on tullut, vaikka on adblock plus käytössä. Mikä lie se ratkaiseva tekijä sitten.Eka tuli 2 mainosta total 30 sekunttia.
Köyhälle kaikki on kallista. Itse maksan mielellään Premiumista, ja se onkin ollut jo vuosia käytössä. Sen sijaan en maksaisi samaa summaa Netfllixistä tai vastaavasta. Tubessa on sisältöä lukemattomasti enemmän, eikä itseäni kiinnosta kuka sen on tuottanut.Kokeilin ignogitolla youtubea hylkäämällä evästeet. Eka tuli 2 mainosta total 30 sekunttia. Kerkesin 1:41min katsomaan videota, kun uudet mainokset tuli, eli alle 2minuuttia. Vikan mainoksen joutu viel skippaamaan kun se oli mahdollista.
Toi premium on 12€ kuukaudessa. En maksais kun 1,99€. Youtubella ei omaa sisältöä ollenkaan, ja ne antaa mainostuloista vain murto-osan videotuottajille. Muutenkin alphabet teki melkein 30mrd€ tuloksen viime vuonna.
Siis 12 euroa? Kaikki suoratoistopalvelut, jotka tekee itse sisältönsä, on halvempia.
144€ vuodessa.
Köyhälle kaikki on kallista. Itse maksan mielellään Premiumista, ja se onkin ollut jo vuosia käytössä. Sen sijaan en maksaisi samaa summaa Netfllixistä tai vastaavasta. Tubessa on sisältöä lukemattomasti enemmän, eikä itseäni kiinnosta kuka sen on tuottanut.
Siis tilannehan on niin, että oikeasti rikas on hiljaa vauraudestaan, kun taas "rikas" on todella äänekäs.Varakkailla on myös varaa päteä.
Siis tilannehan on niin, että oikeasti rikas on hiljaa vauraudestaan, kun taas "rikas" on todella äänekäs.
Mitä YouTubeen tulee, niin itselläni ei esimerkiksi ole lainkaan aikaa kesäisin katsella sitä, voi olla päiviä kun en edes ehdi pistäytyä YouTubeen. Silloin jäsenyyttä on turha maksaa. Talvellakaan en katsele sitä niin paljon, että sen normaalihinta olisi maksamisen veroinen. AdGuardilla kuitenkin mainokseton ollut pitkään. Vain ajoittain tulee mainoksia, kunnes päivittää suodattimet ja sivun, niin nekin häviävät. Käytännössä kesäksi YouTube-tilaus pitäisi pistää katkolle.
Nythän katkolle jäsenyyden laittaminen onnistuu maksimissaan puoleksi vuodeksi kerrallaan.
Kokeile estä elementti toimintoa ublockissa. En tiedä auttaako, mutta tuli vain mieleen. Voi olla ettei shortsit erotu sivulla mitenkään muista videoista, mutta eipä se mitään maksa testata.Onko kenelläkään tiedossa fiksua menetelmää poistaa Shorts-kategorian videot suosituksista Firefox+uBlock Origin -kombolla?
Onko kenelläkään tiedossa fiksua menetelmää poistaa Shorts-kategorian videot suosituksista Firefox+uBlock Origin -kombolla?
Noita on nykyään pahimmillaan useita rivejä suosituslistalla, eikä voisi vähempää kiinnostaa niistä ainutkaan. Jos painaa rivin perässä olevaa ruksia, saattaa mennä pari päivää ilman, kunnes niitä alkaa pukkaamaan suosituksiin taas uudestaan samalla tavalla. Yhdessä vaiheessa siitä ruksista tuli ilmoitus, että niitä ei näytetä 30 vuorokauteen, mutta sellaista optiota ei taida enää olla olemassakaan?
Kiitos, pitääpä testata myöhemmin.Titus tehnyt ratkaisun tähän ongelmaan: Remove Youtube Shorts
Eli lisättävän filtterin ublockkiin joka blokkaa shortit.
Kun olet valinnut oikean tilin niin mene youtuben asetuksiin ja sieltä lisäasetuksiin. Siellä on kohta missä sen hetkisen kanavan saa valittua oletuskanavaksi.Miten Youtubesta poistetaan tili tai määritetään oletus tili mihin kirjautuessa mennään?
Google on päättänyt luoda yksimielisesti mulle toisen tilin. Nyt joka kerta kun aukasen Youtuben niin se menee tälle väärälle tilille ja aina joutuu vaihtamaan manuaalisesti tähän alkuperäseen missä on kaikki tilaukset.
Niin mutta kun nyt ei ole kyse kanavasta vaan tilistä.Kun olet valinnut oikean tilin niin mene youtuben asetuksiin ja sieltä lisäasetuksiin. Siellä on kohta missä sen hetkisen kanavan saa valittua oletuskanavaksi.
Samassa paikassa saa myös poistettua kanavan.
Muuten kiva, mutta Google ei tee mitään ylimääräisiä tilejä omatoimisesti.Google on päättänyt luoda yksimielisesti mulle toisen tilin.
Kylä se on nyt vaan tehny uuden Youtube tilin. Tähän asti olen käyttänyt tota Google plussan aikoina tehtyä YouTube tiliä joka on linkitetty (ilmeisesti) tohon mun Google tiliin. Nyt se on sitten päättänyt luoda tolle Google tilille myös Youtube tilin ja lätkässy sen oletukseksi. Googlesta kun nyt menee YouTubeen niin se menee tonne oletustiliin ja vaatii kolme ylimäärästä klikkausta, että saa ton oikean tilin auki.Muuten kiva, mutta Google ei tee mitään ylimääräisiä tilejä omatoimisesti.
Jokainen google-tili on automaattisesti myös youtube-tili. Ilmeisesti sinulla on ollut niitä useampia ja nyt google on alkanut näyttämään ne eri tavalla tms. Vaihda oletusta, tai poista se ylimääräinen kokonaan, jos et tarvitse sitä.Kylä se on nyt vaan tehny uuden Youtube tilin. Tähän asti olen käyttänyt tota Google plussan aikoina tehtyä YouTube tiliä joka on linkitetty (ilmeisesti) tohon mun Google tiliin. Nyt se on sitten päättänyt luoda tolle Google tilille myös Youtube tilin ja lätkässy sen oletukseksi. Googlesta kun nyt menee YouTubeen niin se menee tonne oletustiliin ja vaatii kolme ylimäärästä klikkausta, että saa ton oikean tilin auki.
Puhelimella toimii vielä niinkuin eilen toimi, että menee oikealle tilille.
Niin sanoppa miten tämä poisto/oletuksen vaihtaminen tehdään pelkälle Youtube tilille?Jokainen google-tili on automaattisesti myös youtube-tili. Ilmeisesti sinulla on ollut niitä useampia ja nyt google on alkanut näyttämään ne eri tavalla tms. Vaihda oletusta, tai poista se ylimääräinen kokonaan, jos et tarvitse sitä.
Niin sanoppa miten tämä poisto/oletuksen vaihtaminen tehdään pelkälle Youtube tilille?
Jos minä nyt tuon Google tilin menen poistamaan niin sillon häviää kyllä kaikki ja mitä luultavammin tämä haluttu oletus Youtube tilikin.
Niin tämän joutuu tekemään joka kerta kun menet googlen kautta tai osoite riville kirjoittamalla osoitteen ilman tota authuser=1 parametriä.YT:n käytttämän tilin vaihto: YT:ssä oikeassa ylänurkassa pallo, jonka sisällä kirjan, klikkaa sitä -> Vaihda tiliä -> Valitse tili jota haluat käyttää.
Olet rekisteröinyt koneesi sinne koululle sitä kysyttäessä. Se ei ole pakollista, eikä siitä kannata muita syyttää, jos itse klikkailee valinnat väärin.Edit: alkaa nämä Google touhut muistuttamaan Microsoftia. Microsoft on nimittäin päättäny mm. koristella Win10:n haun koulun logoilla missä opiskelen sen johdosta, että asensin koulun vaatiman O365 softan. Muistaakseni Windowsin päivityksistäkin päättää nykyään koulu enkä minä.
Kyllä mulla ainakin pysyy se tilin valinta, kun vaikka kirjoitan selaimeen osoitteen youtube.com ja eri tili pysyy taas käytössä google.com -osoitteessa, eli toinen valinnat ei vaikuta toiseen, eikä tarvi korjailla joka kerta.Niin tämän joutuu tekemään joka kerta kun menet googlen kautta tai osoite riville kirjoittamalla osoitteen ilman tota authuser=1 parametriä.
Oletukseksi se ei sitä muuta!
Microsoft ei ole päättänyt mitään, noi on koulun valintoja ja sekä sun oma virhe toi ne koulun valinnat sun koneelle, kuten jo yllä todettiin.Edit: alkaa nämä Google touhut muistuttamaan Microsoftia. Microsoft on nimittäin päättäny mm. koristella Win10:n haun koulun logoilla missä opiskelen sen johdosta, että asensin koulun vaatiman O365 softan. Muistaakseni Windowsin päivityksistäkin päättää nykyään koulu enkä minä.
Mistä syystä? Jos olet sisällöntuottaja youtubessa, niin silloinhan tuo tehdään sen vuoksi että saadaan youtuben lisäominaisuudet käyttöön (voi ladata enemmän videoita, kaupallistaa kanavan yms.).Mun piti youtubeen lähettää video jossa puhun 30 sekunnin ajan sekä valokuva henkilötodistuksesta. Onko muille tullu tälläistä viellä eteen?
Mitähän minä sitten oon tuolla Googlessa menny klikkailemaan väärin, kun toi oletus tili on itestään menny vaihtumaan? Tää Googlehan näkyy olevan vielä pahempi kuin Microsoft tässä, että ei kysytä käyttäjän mielipidettä asiasta tai anneta mahdolisuutta muuttaa asetusta takaisin jälkeenpäin.Olet rekisteröinyt koneesi sinne koululle sitä kysyttäessä. Se ei ole pakollista, eikä siitä kannata muita syyttää, jos itse klikkailee valinnat väärin.
Päivitä revanved manager, hae uusin sen tukema youtube.apk ja asenna se revanced uudelleen.Youtube revanced lopetti toimintansa, eli ilmeisesti youtube blokkasi.
Jahas... YT testailee uutta UI:tä, jossa videon kommentit ja suositellut videot on vaihtanu paikkaa. Ei jatkoon. Saakohan tuota jotenki ite palautettua alkuperäiseen?
Jahas... YT testailee uutta UI:tä, jossa videon kommentit ja suositellut videot on vaihtanu paikkaa. Ei jatkoon. Saakohan tuota jotenki ite palautettua alkuperäiseen?
Itsellä tuli kanssa tuo kauhistus ja ei voi olla sekavampaa ja paskempaa layoutia kun tuo. Ei mitään järkeä.Huomasin kanssa, eikä näytä hyvältä. Jotenkin paljon sekavampi, kuin se edellinen.
Itsellä tuli kanssa tuo kauhistus ja ei voi olla sekavampaa ja paskempaa layoutia kun tuo. Ei mitään järkeä.
Onneks tuon saa palautettu uBlock origissa yhdellä koodirivillä ja vanha tuttu layout on takaisin.
Käsittämätöntä että vissiin kukaan ei tykkää tuosta uudesta ja Youtube on pullollaan rantteja kuinka paska tuo on ja edelleen YT pakottaa sitä toisille.
Enhancer for Youtube blokkaa ilmeisest kans ton pois koska itellä ei ole moista layouttia näkynyt enkä oo ublockkiin mitään koodinpätkiä laittanut
Niinpä, ihan turha ominaisuus näin AI-botti aikaan. Sama syy kuin miksi ryssätrollien kommentteja ei estetä, koska ei voida.miksi ilmianto-ominaisuus edes on