Youtube keskustelu

Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 743
Mullaki näkyy tuo etusivulla, mutta vain joskus, nyt ei näkyny ku tarkistin. Sen sijaan etusilla näkyy aina ne TikTokmaiset lyhyt videot joita en katso koskaan.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 800
Youtuben etusivulta. Tällä hetkellä näyttää olevan ainakin tietokoneella tämä ongelma. Mobiilissa ei ole vielä tullut vastaan.
Mulla ei näy tuollainen, mutta tuon saattaisi saada piiloon uBlock originilla.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
627
Mullaki näkyy tuo etusivulla, mutta vain joskus, nyt ei näkyny ku tarkistin. Sen sijaan etusilla näkyy aina ne TikTokmaiset lyhyt videot joita en katso koskaan.
Nuo lyhyet videoklipit saa piilotettua Youtube Enhancerilla.

Mulla ei näy tuollainen, mutta tuon saattaisi saada piiloon uBlock originilla.
Pitääpä tutkia tätä vaihtoehtoa.

Toistaiseksi tämän ongelman sai ratkaistua tyhjentämällä katselu historian. Tilannetta seurataan.
 
Liittynyt
27.05.2023
Viestejä
333
1705831009241.png


Tälläinen tuli ensimmäistä kertaa. Piti ottaa AdGuard pois päältä, mutta uBlock Originin jätin, niin taas toimii. Ennen saanu kummakki olla yhtäaikaa päällä. Siksi pidän kahta eriä, kun jos joku sivu ei toimi niin käytän toisen pois ja testaan kummalla toimii.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
627
Nuo lyhyet videoklipit saa piilotettua Youtube Enhancerilla.



Pitääpä tutkia tätä vaihtoehtoa.

Toistaiseksi tämän ongelman sai ratkaistua tyhjentämällä katselu historian. Tilannetta seurataan.
Katseluhistorian tyhjentämällä kesto ei ole kovin pitkä. Arvioilta 10-15 videon ongelma palaa takaisin.

Nyt onnistuin Reddit ketjusta löytämään filtterit uBlockOriginiin, jotka lisäsinkin tuonne Enhancer For Youtube lisäosan komentosarjat kohtaan. En tiedä toimiiko nämä nykyään uBlockOriginissa.


Koodi:
youtube.com##ytd-shelf-renderer.style-scope:has(span:has-text(/Related to your search/i))
youtube.com##ytd-shelf-renderer:has-text(/People also watched/)
youtube.com###contents > ytd-shelf-renderer:has-text(/For you/)
youtube.com##ytd-shelf-renderer.style-scope:has(span:has-text(/Watch again/i))
youtube.com##ytd-horizontal-card-list-renderer.ytd-item-section-renderer.style-scope:has(span:has-text(/Searches related to/i))
youtube.com##ytd-shelf-renderer.style-scope:has(span:has-text(/Learn while you\'re at home/i))
youtube.com##ytd-horizontal-card-list-renderer.ytd-item-section-renderer.style-scope
youtube.com###secondary > .ytd-two-column-search-results-renderer
youtube.com###contents > .ytd-secondary-search-container-renderer.style-scope
youtube.com##ytd-shelf-renderer:has-text(/Previously watched/)
youtube.com##ytd-shelf-renderer:has-text(/Channels new to you/)
youtube.com##ytd-reel-shelf-renderer

Nyt näyttää etusivu hieman paremmalta. Seuraavaksi saa aika paljon piilottaa/estää videoita ja kanavia, joita ei kiinnosta katsoa ollenkaan.

:sdarra:

Edit. Eipäs toiminut tämäkään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 288
Jos video on merkattu lapsille sopivaksi, sitä ei voi tallentaa omiin soittolistoihin. Mikähän idea tässäkin lienee taustalla?


Tätä ohjetta olin kovasti tallettamassa reseptikansiooni.
 
Liittynyt
05.03.2023
Viestejä
338
Adblocker on huono youtubeen, verrattuna ublocker, joka toimii ilman mitään skippausaikoja mainosten kanssa.
Youtube vissiin luovuttanut taistelun, jossa pyrkisi saamaan mainostenestokäyttäjät katsomaan mainokset, mutta mulla ainakin videot pätkii nykyään.
Koneen uudelleen käynnistys auttaa, mut ongelma palaa. Ja ongelma ei ole netissä tai koneen tehoissa.
Youtube siis aloittanut lagauskampanjan ainakun tietää, että jollain on joku adblockeri kiinni?

Muut videopalvelut toimii normaalisti.

Youtubesta puuttuu myös toi etusivun algoritmi, niinkuin tiktokissa, missä joka kerta ei tarvii nähdä samoja videoita, jotka jo katsottu, tai mitkä ei kiinnosta. Esim Shorts, samat videot etusivulla viikosta toiseen. Sittenkun scrollaa alas, niin jo toinen Shorts on joku minkä olen jo nähnyt.

edit: Vastaus on kyllä. Ilman adblockereita videot toimii normaalisti. Eli youtubeen vaa jatkossa jos on jotain pakko katsoa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
4 682
Youtube on toiminut mainoksetta koko estoajan incognito moodissa riippumatta blokkerista, kun luultavasti ei pysty yksilöimään profiilia kun kieltää evästeet ja on incognito. En siis ihmettele jos luovuttaa vähitellen.
 
Liittynyt
05.03.2023
Viestejä
338
Kokeilin ignogitolla youtubea hylkäämällä evästeet. Eka tuli 2 mainosta total 30 sekunttia. Kerkesin 1:41min katsomaan videota, kun uudet mainokset tuli, eli alle 2minuuttia. Vikan mainoksen joutu viel skippaamaan kun se oli mahdollista.

Toi premium on 12€ kuukaudessa. En maksais kun 1,99€. Youtubella ei omaa sisältöä ollenkaan, ja ne antaa mainostuloista vain murto-osan videotuottajille. Muutenkin alphabet teki melkein 30mrd€ tuloksen viime vuonna.

Siis 12 euroa? Kaikki suoratoistopalvelut, jotka tekee itse sisältönsä, on halvempia.
144€ vuodessa.
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
4 682
Eka tuli 2 mainosta total 30 sekunttia.
Ahaa, no sitten se on joko tai ja selain sekä adblock liittyvä juttu incognito moodin kanssa. Käytän itse firefoxia ja adblock plussaa ja kertaakaan ei ole tullut mainoksia incognito moodissa, mutta jos ei ole sitä päällä niin melkein aina on tullut, vaikka on adblock plus käytössä. Mikä lie se ratkaiseva tekijä sitten.
 
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
2 822
Kokeilin ignogitolla youtubea hylkäämällä evästeet. Eka tuli 2 mainosta total 30 sekunttia. Kerkesin 1:41min katsomaan videota, kun uudet mainokset tuli, eli alle 2minuuttia. Vikan mainoksen joutu viel skippaamaan kun se oli mahdollista.

Toi premium on 12€ kuukaudessa. En maksais kun 1,99€. Youtubella ei omaa sisältöä ollenkaan, ja ne antaa mainostuloista vain murto-osan videotuottajille. Muutenkin alphabet teki melkein 30mrd€ tuloksen viime vuonna.

Siis 12 euroa? Kaikki suoratoistopalvelut, jotka tekee itse sisältönsä, on halvempia.
144€ vuodessa.
Köyhälle kaikki on kallista. Itse maksan mielellään Premiumista, ja se onkin ollut jo vuosia käytössä. Sen sijaan en maksaisi samaa summaa Netfllixistä tai vastaavasta. Tubessa on sisältöä lukemattomasti enemmän, eikä itseäni kiinnosta kuka sen on tuottanut.
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
589
Köyhälle kaikki on kallista. Itse maksan mielellään Premiumista, ja se onkin ollut jo vuosia käytössä. Sen sijaan en maksaisi samaa summaa Netfllixistä tai vastaavasta. Tubessa on sisältöä lukemattomasti enemmän, eikä itseäni kiinnosta kuka sen on tuottanut.
Varakkailla on myös varaa päteä.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 245
Varakkailla on myös varaa päteä.
Siis tilannehan on niin, että oikeasti rikas on hiljaa vauraudestaan, kun taas "rikas" on todella äänekäs.

Mitä YouTubeen tulee, niin itselläni ei esimerkiksi ole lainkaan aikaa kesäisin katsella sitä, voi olla päiviä kun en edes ehdi pistäytyä YouTubeen. Silloin jäsenyyttä on turha maksaa. Talvellakaan en katsele sitä niin paljon, että sen normaalihinta olisi maksamisen veroinen. AdGuardilla kuitenkin mainokseton ollut pitkään. Vain ajoittain tulee mainoksia, kunnes päivittää suodattimet ja sivun, niin nekin häviävät. Käytännössä kesäksi YouTube-tilaus pitäisi pistää katkolle.

Nythän katkolle jäsenyyden laittaminen onnistuu maksimissaan puoleksi vuodeksi kerrallaan.
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
589
Siis tilannehan on niin, että oikeasti rikas on hiljaa vauraudestaan, kun taas "rikas" on todella äänekäs.

Mitä YouTubeen tulee, niin itselläni ei esimerkiksi ole lainkaan aikaa kesäisin katsella sitä, voi olla päiviä kun en edes ehdi pistäytyä YouTubeen. Silloin jäsenyyttä on turha maksaa. Talvellakaan en katsele sitä niin paljon, että sen normaalihinta olisi maksamisen veroinen. AdGuardilla kuitenkin mainokseton ollut pitkään. Vain ajoittain tulee mainoksia, kunnes päivittää suodattimet ja sivun, niin nekin häviävät. Käytännössä kesäksi YouTube-tilaus pitäisi pistää katkolle.

Nythän katkolle jäsenyyden laittaminen onnistuu maksimissaan puoleksi vuodeksi kerrallaan.
Itellä on YT Premium ihan vaan sen vuoksi kun ainakin silloin kun tein tilauksen sain sen tilauksen hoidettua ilmasen VPN-kokeilujakson kautta tilattua hintaan 2,40€ - 2,99€. Muuten en kyllä maksais siittä...

Ja komppaan sun ekaa lausetta: "Siis tilannehan on niin, että oikeasti rikas on hiljaa vauraudestaan, kun taas "rikas" on todella äänekäs" :thumbsup:. Totta!
 
Liittynyt
27.05.2023
Viestejä
333
Miksi pasi viheraholla no kanava 1 ja kanava 2 ? miten näiden videoiden uploadiminen nyt tapahtuu näissä, onko jokin logiikka tai tarkoitus tässä?
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 702
Onko kenelläkään tiedossa fiksua menetelmää poistaa Shorts-kategorian videot suosituksista Firefox+uBlock Origin -kombolla?

Noita on nykyään pahimmillaan useita rivejä suosituslistalla, eikä voisi vähempää kiinnostaa niistä ainutkaan. Jos painaa rivin perässä olevaa ruksia, saattaa mennä pari päivää ilman, kunnes niitä alkaa pukkaamaan suosituksiin taas uudestaan samalla tavalla. Yhdessä vaiheessa siitä ruksista tuli ilmoitus, että niitä ei näytetä 30 vuorokauteen, mutta sellaista optiota ei taida enää olla olemassakaan?
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 143
Onko kenelläkään tiedossa fiksua menetelmää poistaa Shorts-kategorian videot suosituksista Firefox+uBlock Origin -kombolla?
Kokeile estä elementti toimintoa ublockissa. En tiedä auttaako, mutta tuli vain mieleen. Voi olla ettei shortsit erotu sivulla mitenkään muista videoista, mutta eipä se mitään maksa testata.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
3 332
Onko kenelläkään tiedossa fiksua menetelmää poistaa Shorts-kategorian videot suosituksista Firefox+uBlock Origin -kombolla?

Noita on nykyään pahimmillaan useita rivejä suosituslistalla, eikä voisi vähempää kiinnostaa niistä ainutkaan. Jos painaa rivin perässä olevaa ruksia, saattaa mennä pari päivää ilman, kunnes niitä alkaa pukkaamaan suosituksiin taas uudestaan samalla tavalla. Yhdessä vaiheessa siitä ruksista tuli ilmoitus, että niitä ei näytetä 30 vuorokauteen, mutta sellaista optiota ei taida enää olla olemassakaan?
Titus tehnyt ratkaisun tähän ongelmaan: Remove Youtube Shorts

Eli lisättävän filtterin ublockkiin joka blokkaa shortit.
 
Liittynyt
27.05.2023
Viestejä
333
Mulla on edgessä joku semmonen että se muuttaa shortsit vaa näyttämään normaaleilta videoilta, niin ei haittaa jos niin pitkään jos shortseja voi kelata.

youtube-shorts block-lisäosa
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 717
Miten Youtubesta poistetaan tili tai määritetään oletus tili mihin kirjautuessa mennään?
Google on päättänyt luoda yksimielisesti mulle toisen tilin. Nyt joka kerta kun aukasen Youtuben niin se menee tälle väärälle tilille ja aina joutuu vaihtamaan manuaalisesti tähän alkuperäseen missä on kaikki tilaukset.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 292
Miten Youtubesta poistetaan tili tai määritetään oletus tili mihin kirjautuessa mennään?
Google on päättänyt luoda yksimielisesti mulle toisen tilin. Nyt joka kerta kun aukasen Youtuben niin se menee tälle väärälle tilille ja aina joutuu vaihtamaan manuaalisesti tähän alkuperäseen missä on kaikki tilaukset.
Kun olet valinnut oikean tilin niin mene youtuben asetuksiin ja sieltä lisäasetuksiin. Siellä on kohta missä sen hetkisen kanavan saa valittua oletuskanavaksi.

Samassa paikassa saa myös poistettua kanavan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 717
Kun olet valinnut oikean tilin niin mene youtuben asetuksiin ja sieltä lisäasetuksiin. Siellä on kohta missä sen hetkisen kanavan saa valittua oletuskanavaksi.

Samassa paikassa saa myös poistettua kanavan.
Niin mutta kun nyt ei ole kyse kanavasta vaan tilistä.
Mutta purkka korjauksena kirjanmerkin osoitteeksi, kun laittaa YouTube osoitteen niin aukeaa oikea tili.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 717
Muuten kiva, mutta Google ei tee mitään ylimääräisiä tilejä omatoimisesti.
Kylä se on nyt vaan tehny uuden Youtube tilin. Tähän asti olen käyttänyt tota Google plussan aikoina tehtyä YouTube tiliä joka on linkitetty (ilmeisesti) tohon mun Google tiliin. Nyt se on sitten päättänyt luoda tolle Google tilille myös Youtube tilin ja lätkässy sen oletukseksi. Googlesta kun nyt menee YouTubeen niin se menee tonne oletustiliin ja vaatii kolme ylimäärästä klikkausta, että saa ton oikean tilin auki.
Puhelimella toimii vielä niinkuin eilen toimi, että menee oikealle tilille.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 702
Kylä se on nyt vaan tehny uuden Youtube tilin. Tähän asti olen käyttänyt tota Google plussan aikoina tehtyä YouTube tiliä joka on linkitetty (ilmeisesti) tohon mun Google tiliin. Nyt se on sitten päättänyt luoda tolle Google tilille myös Youtube tilin ja lätkässy sen oletukseksi. Googlesta kun nyt menee YouTubeen niin se menee tonne oletustiliin ja vaatii kolme ylimäärästä klikkausta, että saa ton oikean tilin auki.
Puhelimella toimii vielä niinkuin eilen toimi, että menee oikealle tilille.
Jokainen google-tili on automaattisesti myös youtube-tili. Ilmeisesti sinulla on ollut niitä useampia ja nyt google on alkanut näyttämään ne eri tavalla tms. Vaihda oletusta, tai poista se ylimääräinen kokonaan, jos et tarvitse sitä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 717
Jokainen google-tili on automaattisesti myös youtube-tili. Ilmeisesti sinulla on ollut niitä useampia ja nyt google on alkanut näyttämään ne eri tavalla tms. Vaihda oletusta, tai poista se ylimääräinen kokonaan, jos et tarvitse sitä.
Niin sanoppa miten tämä poisto/oletuksen vaihtaminen tehdään pelkälle Youtube tilille?
Jos minä nyt tuon Google tilin menen poistamaan niin sillon häviää kyllä kaikki ja mitä luultavammin tämä haluttu oletus Youtube tilikin.
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
589
Niin sanoppa miten tämä poisto/oletuksen vaihtaminen tehdään pelkälle Youtube tilille?
Jos minä nyt tuon Google tilin menen poistamaan niin sillon häviää kyllä kaikki ja mitä luultavammin tämä haluttu oletus Youtube tilikin.
YT:n käytttämän tilin vaihto: YT:ssä oikeassa ylänurkassa pallo, jonka sisällä kirjan, klikkaa sitä -> Vaihda tiliä -> Valitse tili jota haluat käyttää.
 
Liittynyt
27.05.2023
Viestejä
333
Mun piti youtubeen lähettää video jossa puhun 30 sekunnin ajan sekä valokuva henkilötodistuksesta. Onko muille tullu tälläistä viellä eteen?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 717
YT:n käytttämän tilin vaihto: YT:ssä oikeassa ylänurkassa pallo, jonka sisällä kirjan, klikkaa sitä -> Vaihda tiliä -> Valitse tili jota haluat käyttää.
Niin tämän joutuu tekemään joka kerta kun menet googlen kautta tai osoite riville kirjoittamalla osoitteen ilman tota authuser=1 parametriä.
Oletukseksi se ei sitä muuta!

Edit: alkaa nämä Google touhut muistuttamaan Microsoftia. Microsoft on nimittäin päättäny mm. koristella Win10:n haun koulun logoilla missä opiskelen sen johdosta, että asensin koulun vaatiman O365 softan. Muistaakseni Windowsin päivityksistäkin päättää nykyään koulu enkä minä.
 
Viimeksi muokattu:

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 702
Edit: alkaa nämä Google touhut muistuttamaan Microsoftia. Microsoft on nimittäin päättäny mm. koristella Win10:n haun koulun logoilla missä opiskelen sen johdosta, että asensin koulun vaatiman O365 softan. Muistaakseni Windowsin päivityksistäkin päättää nykyään koulu enkä minä.
Olet rekisteröinyt koneesi sinne koululle sitä kysyttäessä. Se ei ole pakollista, eikä siitä kannata muita syyttää, jos itse klikkailee valinnat väärin.
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
589
Niin tämän joutuu tekemään joka kerta kun menet googlen kautta tai osoite riville kirjoittamalla osoitteen ilman tota authuser=1 parametriä.
Oletukseksi se ei sitä muuta!
Kyllä mulla ainakin pysyy se tilin valinta, kun vaikka kirjoitan selaimeen osoitteen youtube.com ja eri tili pysyy taas käytössä google.com -osoitteessa, eli toinen valinnat ei vaikuta toiseen, eikä tarvi korjailla joka kerta.

Edit: alkaa nämä Google touhut muistuttamaan Microsoftia. Microsoft on nimittäin päättäny mm. koristella Win10:n haun koulun logoilla missä opiskelen sen johdosta, että asensin koulun vaatiman O365 softan. Muistaakseni Windowsin päivityksistäkin päättää nykyään koulu enkä minä.
Microsoft ei ole päättänyt mitään, noi on koulun valintoja ja sekä sun oma virhe toi ne koulun valinnat sun koneelle, kuten jo yllä todettiin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 292
Mun piti youtubeen lähettää video jossa puhun 30 sekunnin ajan sekä valokuva henkilötodistuksesta. Onko muille tullu tälläistä viellä eteen?
Mistä syystä? Jos olet sisällöntuottaja youtubessa, niin silloinhan tuo tehdään sen vuoksi että saadaan youtuben lisäominaisuudet käyttöön (voi ladata enemmän videoita, kaupallistaa kanavan yms.).
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 717
Olet rekisteröinyt koneesi sinne koululle sitä kysyttäessä. Se ei ole pakollista, eikä siitä kannata muita syyttää, jos itse klikkailee valinnat väärin.
Mitähän minä sitten oon tuolla Googlessa menny klikkailemaan väärin, kun toi oletus tili on itestään menny vaihtumaan? Tää Googlehan näkyy olevan vielä pahempi kuin Microsoft tässä, että ei kysytä käyttäjän mielipidettä asiasta tai anneta mahdolisuutta muuttaa asetusta takaisin jälkeenpäin.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
7 139
Mulla on käynyt tavallaan toisinpäin. Youtube on yhdistänyt mun kauan sitten luomani YT tunnuksen google tunnukseen. Sitä en tiedä koska yhdistäminen on tapahtunut, mutta huomasin tuon samalla kun jokainen kanava sai oman "selkokielisen" osoitteen, oli se mun vanha tunnut tullut mun oman kanavan nimeksi.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 539
Itsellä myös kaksi tiliä kun oli jo youtube tili ennen google tiliä (gmail) ja sitten monia vuosia sitten tuli kysely että haluanko yhdistää nämä tilit yhdeksi tiliksi, jonka jälkeen sen sitten tein helppouden vuoksi.

En nyt enää jälkeenpäin edes muistaisi mikä tuon youtube tilin salasana olisi ollut niin hyvä että tuli yhdistettyä.
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
589
Nykyisin pitäisi tulla kaikille Google-tilin haltijoille kysely, että haluavatko he, että kaikkien Google-palveluiden data saadaan yhdistetään, vaikko ei.

Itelle on toi kysely tullu ainakin suurimpaan osaan Google-tunnuksiin, jos ei jopa kaikkiin ja joka kerta olen valinnut, että en salli eri Google-palveluiden datan yhdistämistä millään tavalla.

Sillä yhdellä Google-tunnuksella (moni ajattelee, että Gmail-tunnus on vain Gmail-tunnus, kun se on oikeasti Google-tunnus) kun pääsee kiinni kaikkiin Googlen omiin palveluihin (gmail, maps, youtube, jne.). Google-tiliä ei käsittääkseni voi eristää toimimaan vain tiettyjen Googlen-palveluiden kanssa, sama homma Microsoft/Hotmail/Outlook-tilien kanssa.

Youtubessa on muistaakseni jossain asetuksissa, että millä nimellä esiinnyt YT:ssä, eli sitä YT-nimeä ei oteta välttämättä suoraan sieltä Google-tunnarista, vaan sen voi itse määrittää.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 245
Hei MuroBBS-koodarit. Auttakaa vähän.

Käytössä ADGUARD Mainosesto (Premium lisenssi ja sovellus Windows). Ilmeisesti YouTube muuttaa välillä koodiaan ja tuollaiset mainokset livahtavat läpi.

1712523372493.png


Videomainoksia ei kuitenkaan ole, rupesin vain miettimään, kun suodatin taas päivittyy niin nuokin estetään. Tosin tilalle jää tyhjä tila jokaiselle videoriville.
Eli mainosblokin kohdalla aina puhdas valkoinen tila, jota ei hyödynnetä esim. toisen videon näyttämiseen 5 videon rivillä.

Kuva kun mainosblokki on tyhjä:
1712523692103.png


Ei näytä silloin hyvältä. Tiedän, että YT Premium on olemassa, mutta saako jollain säännöksellä suodatettua suodattimia?
Kyseiset mainokset "Sponsoroitu" eivät edes haittaa minua, mutta haluaisin edelleen estää video mainokset. Kuinka teen tämän jutun??
 
Liittynyt
10.12.2023
Viestejä
20
Youtube "shortsien" väliin on laitettu mainoksia. Näkyvät ainakin ublock päällä. Niissä ei ole kommentointi mahdollisuutta. Ei voi myöskään ylä- tai alapeukuttaa tai mitään muutakaan.
 
Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
340
Youtube revanced lopetti toimintansa, eli ilmeisesti youtube blokkasi. Nyt käytössä newpipe, mutta se on vähän erilainen appi verrattuna revancediin. Onko mitään samantyyppistä appia kuin revanced youtuben käyttöön? Eli sellainen, jolla kirjaudutaan youtube-tilille. Puhelimessa ainoa käyttö lenkillä podcastien kuuntelu.

Läppärissä pelaa edelleen adblock hyvin.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 143
Youtube revanced lopetti toimintansa, eli ilmeisesti youtube blokkasi.
Päivitä revanved manager, hae uusin sen tukema youtube.apk ja asenna se revanced uudelleen.

Mahdollisesti se haluaa sun käyttävän microg sijasta jotain muuta(en nyt muista mikä se oli) mutta sen löydät f droid kaupasta, jossa on muitakin avoimen lähdekoodin sovelluksia.
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
589
Jahas... YT testailee uutta UI:tä, jossa videon kommentit ja suositellut videot on vaihtanu paikkaa. Ei jatkoon. Saakohan tuota jotenki ite palautettua alkuperäiseen?
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 800
Jahas... YT testailee uutta UI:tä, jossa videon kommentit ja suositellut videot on vaihtanu paikkaa. Ei jatkoon. Saakohan tuota jotenki ite palautettua alkuperäiseen?
Huomasin kanssa, eikä näytä hyvältä. Jotenkin paljon sekavampi, kuin se edellinen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 865
Jahas... YT testailee uutta UI:tä, jossa videon kommentit ja suositellut videot on vaihtanu paikkaa. Ei jatkoon. Saakohan tuota jotenki ite palautettua alkuperäiseen?
Huomasin kanssa, eikä näytä hyvältä. Jotenkin paljon sekavampi, kuin se edellinen.
Itsellä tuli kanssa tuo kauhistus ja ei voi olla sekavampaa ja paskempaa layoutia kun tuo. Ei mitään järkeä.

Onneks tuon saa palautettu uBlock origissa yhdellä koodirivillä ja vanha tuttu layout on takaisin.


Käsittämätöntä että vissiin kukaan ei tykkää tuosta uudesta ja Youtube on pullollaan rantteja kuinka paska tuo on ja edelleen YT pakottaa sitä toisille.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
3 332
Jos kiinnostaa hyvä Youtube ohjelma työpöytä käyttöön niin flathubista löytyy semmoinen kuin freeTube: Install FreeTube on Linux | Flathub

Ei tarvitse kirjautua Google/youtube-tilillä ja kuitenkin voit tilata kanavia.
Ja kun olet videon katsonut niin se häviää tilauksista, kun normaalisti youtube näyttää sitä videota ikuisesti tilaus listalla.
Sekä tietenkin löytyy sisäänrakennettu adblock ja sponsorblock.

freetube2.png

Ja sitten käyttöliittymästä saa karsittua pois kaikki mistä ei välitä:

freetube.png


Jos taas Youtube Musicia haluaa kuunnella niin siihen löytyy myös hyvä ohjelma flathubista: Install AudioTube on Linux | Flathub
AudioTubessa et saa mainoksia, ei tarvitse myöskään google/youtube-tiliä, voit tehdä soittolistoja ja tietenkin hakea sekä kuunnella Youtube Musicin tarjontaa.
 
Liittynyt
03.10.2020
Viestejä
123
Itsellä tuli kanssa tuo kauhistus ja ei voi olla sekavampaa ja paskempaa layoutia kun tuo. Ei mitään järkeä.

Onneks tuon saa palautettu uBlock origissa yhdellä koodirivillä ja vanha tuttu layout on takaisin.


Käsittämätöntä että vissiin kukaan ei tykkää tuosta uudesta ja Youtube on pullollaan rantteja kuinka paska tuo on ja edelleen YT pakottaa sitä toisille.
Enhancer for Youtube blokkaa ilmeisest kans ton pois koska itellä ei ole moista layouttia näkynyt enkä oo ublockkiin mitään koodinpätkiä laittanut
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
589
Enhancer for Youtube blokkaa ilmeisest kans ton pois koska itellä ei ole moista layouttia näkynyt enkä oo ublockkiin mitään koodinpätkiä laittanut
Se tulee vain joillekkin käyttäjistä, joilla sitä testataan. Ihan perus A/B -testi. Itellä huono tuuri ja tägättiin tuon paskeen testaajiin.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 245
Miksi YouTube ei estä noita spammikommentoijia, jotka yrittävät tekeytyä kanavan omistajaksi ja laittavat huijausnumeroitaan sinne.

Menee maku koko Youtuben käytöstä, kun joka kommenttini onkii noita roskapostittajia, joita saa jatkuvasti blokata. Ilminnan jokaisen ja ne on siellä vieläkin.
Juodaanko siellä YouTubella pelkästään Juhla Mokkaa, vai mitä ne oikein tekevät työkseen ja miksi ilmianto-ominaisuus edes on, jos kukaan ei tee mitään.

Nykyään en edes viitsi kommentoida siellä mitään, kun ainoa kommunikaatio on intialainen botti, menee yhteisö pilalle.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 479
Viestejä
4 200 888
Jäsenet
70 911
Uusin jäsen
laskostaja

Hinta.fi

Ylös Bottom