Yleistä keskustelua sähköautoista

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 394
Monessa taitaa vielä päivitykset muuttua maksullisiksi jonkun ajan jälkeen.

Toimiiko jossain autossa jo se aa/cp joka osaa autolta kysyä akun varauksen ym. tietoa?
Bemarissa jos on carplay navi päällä niin ehdottelee latureita jos on alhainen akku tai ei riitä määränpäähän. Automaattisen akun valmistelun osaa tosin vaan bemmin omalla navilla mentäessä joten carplay navilla täytyy itse klikata valmistelu päälle.
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
5 330
Itsekin ajattelin näin ja meinasinkin tilata pari vuotta sitten model kolmosen. Kävin kuitenkin koeajamassa ja ihan pelkästään se, että siinä ei ole naaman edessä mittaristoa eikä hudia edes varusteena riitti hylkäämään sen. Tältäkin foorumilta saa sen käsityksen että se siinä keskinäytön kulmassa on vähintäänkin erinomainen paikka ja itsekin ajattelin että varmaan se siinä ihan hyvä mutta todellisuudessa itselle se oli niin luotaantyöntävä että en enää edes harkinnut.
Joo, itselle riitti pelkkä kuva kolmosen ohjaamosta aikoinaan. Ei herättänyt positiivia tunteita. En edes epäillyt ensireaktiotani silloin, ja hyvä niin olin oikassa. Ei ollut se ohjaamo minua varten.
 

mhj

Liittynyt
09.08.2024
Viestejä
8
Käytättekö te oikeasti navigaattoria joka päivä lähikauppaan ja töihin ajaessa, vai miksi sitä navia pitää räplätä niin usein että sillä on jotain väliä? Itse tarvitsen hyvä jos kerran kuussa. Ja silloinkin se kartta tulee carplayllä ja ei tarvitse koskea autoon kertaakaan.
Ihan jatkuvasti. Android Automotivessa on niin nopeaa käyttää että menee ihan luonnostaan joko koti/työ pikanapista tai parilla sormen napautuksella kohdeosoite. Näkee suoraan paljonko akkua on perillä tai palatessa. Jos tarvii ladata niin lisää suoraan laturin ja hoitaa akun lämpimäksi.

Bensa-autolla ajaessa aika harvoin tuli käytettyä, tosin ne navit oli niin umpisurkeita tuohon AAOS verrattuna että ei mikään ihme.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
249 602
Viestejä
4 364 220
Jäsenet
72 436
Uusin jäsen
Michard

Hinta.fi

Ylös Bottom